Lekker meezingen op nummers waarvan je niet wist (of wilt toegeven
) dat je ze eigenlijk best wel kent!
En het al eerder genoemde concert was wel erg goed! Op de verkrachting van "where the streets have no name" na
Van hun laatste werk vind ik eigenlijk "alternative" het beste, een 2cd verzameling B-kantjes en andere onbekendere nummers / mixen !
A-ha mag van mij ook wel weer wat hits scoren, dat laatste album Minor Eart major Sky was ook wel goed...
Favoriete nummers: Se A Vida E, Go West en Red Letter Day
Maar voor de rest hulde voor de mannen want het lijkt me nogal moeilijk om zo'n muziek te maken.
quote:Go West roels. De korte reprise aan het eind (hier op Fok! eerder omschreven als "een compleet ander nummertje dat onverwacht nog even komt") is misschien wel te omschrijven als de beste 20 sec. uit de hele PSB-geschiedenis...samen met dat prachtige orkest aan het eind van "JEALOUSY" dan
Op maandag 26 mei 2003 00:04 schreef Prins-Punika het volgende:
Pet Shop Boysmaar het nummer "Go West"
![]()
quote:Hoewel New Order, het bandje van Barney Sumner, dan wel weer een grote hit heeft gehad met een voetballied, waarop zelfs enkele Engelse spelers meeblèrden.
Op zondag 25 mei 2003 15:23 schreef dwerg het volgende:
Electronic (bandje van Bernard Sumner en Johnny Marr, en als die twee namen je niks zeggen, kun je beter naar het Voetbalforum gaan).
quote:Dat was in 1990, toen ik het Engelse voetbal nog interessant vond. Met jongens als Gary Lineker en Chris Waddle. Je bedoelt natuurlijk World in motion, waarop Peter Beardsley (lelijk), John Barnes, Gazza, Steve McMahon, Chris Waddle (geweldige techniek) en Des Walker meeschreeuwden. Ik heb de cd-single zelfs.
Op maandag 26 mei 2003 17:20 schreef Frollo het volgende:
Hoewel New Order, het bandje van Barney Sumner, dan wel weer een grote hit heeft gehad met een voetballied, waarop zelfs enkele Engelse spelers meeblèrden.
Op het b-kantje en in de videoclip deed Keith Allen mee, die nu in 24 Hour Party People te zien is. Deze film draait overigens ook om Joy Division en New Order, en zo is de cirkel weer rond. (Net als Mike Pickering, die een remix maakte van World in motion, de man achter M-People ook in de film zit)
Heb al eens eerder vermeld dat ik slecht in het plaatsen van hokjes ben, maar waar valt deze muziek nou precies onder?
Als je de cd titel moet geloven onder disco.
Maar naar mijn bescheiden mening is dit geen disco.
Maar als het dan geen disco is, wat dan wel.
Dance?
Of maak ik nou een probleem van iets wat er niet is?
Ondanks alle problemen is het toch een lekkere cd.
quote:Dat "disco" slaat doodeenvoudig op het feit dat het remixen zijn die in de disco gedraaid zouden kunnen worden. (In tegenstelling tot de albumtracks, die meestal meer iets voor in de woonkamer zijn.)
Op dinsdag 22 juli 2003 14:26 schreef thefreezeman het volgende:
Heb net de, volgens mij nieuwste, cd van Pet Shop Boys gekregen.
Pet Shop Boys - Disco 3
Maar naar mijn bescheiden mening is dit geen disco.
Maar als het dan geen disco is, wat dan wel.
quote:Nou dan
Ondanks alle problemen is het toch een lekkere cd.
de rest ken ik eigelijk niet zo echt, wat ik ervan gehoord heb vond ik iig minder
quote:Go West
Op dinsdag 22 juli 2003 15:17 schreef Zander het volgende:
Go West vond ik wel heel erg fout, maar verder hebben ze best een aantal leuke pop-nummers gemaakt. In hoeverre de PSB nou echt vernieuwers waren, daar valt over te discussieren, maar ze hebben wel een geheel eigen herkenbare stijl, iig.
Ik weet eigenlijk niet goed waarom ik mijn interesse in hun ben kwijtgeraakt. Waarschijnlijk omdat ze geen echte hits meer scoorden ofzo, en ik ging ook andere muziek ontdekken
Maar het blijft nog altijd goeie muziek. tijd om Introspective nog een keer op te zetten...
quote:ik was in de jaren 80 wel een beetje fan van ze. Vooral de nummers "Opertunities", "Suburbia" en "West end girls". Later vond ik ze steeds minder leuk.
Op woensdag 18 december 2002 03:38 schreef Seborik het volgende:Zijn er nog meer liefhebbers van hun muziek of mensen met een mening hierover?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |