Hij heeft helemaal niets met Moiraquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Monopoly ontmaskerd als trol? Heb ik wat gemist?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet jouw eerste usernaam is op FOK! Dus ik snap wel dat jij vindt dat het je niet zou mogen raken, omdat het voor jou ook alleen maar spielerei is. Maar zo is dat niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:20 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
[..]
Dit soort dingen zouden je niet mogen raken vooral omdat het geschreven word opeen forum welke openlijke toegankelijk is voor alles en iedereen.
hoeft toch ook niet ;squote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat doet dit in R&P? Er wordt helemaal geen advies gevraagd (noch opgevolgd).
En is Moira dan ook ontmaskerd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niets met Moira
Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En is Moira dan ook ontmaskerd?
GoT broer en zus is er eentje met een incestueuze sausje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Gewoon broer en zus? Of GoT broer en zus?
Bij FPC Dr. S. van Mesdagkliniekquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En Monopoly zit zeker ergens intern?
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GoT broer en zus is er eentje met een incestueuze sausje?
[..]
Bij FPC Dr. S. van Mesdagkliniek
Ik impliceer niets, maar wat ik tussen de wijnstokken door gehoord heb ...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ja wie weet wat ze doen na wat wijn te hebben gedronken. Ik sluit niets uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik impliceer niets, maar wat ik tussen de wijnstokken door gehoord heb ...
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mwoah qua materiaal is deze best wel goed. Doet moeite om flink veel foto's van die chick te posten. Moet wel een bekende van deze persoon zijn. Ben benieuwd wanneer deze troll ontmasker gaat worden a la Monopoly
Inderdaad. Dat weten waarschijnlijk alleen zij, de cameraman, alle twitch-kijkers en dat hangbuikzwijn in latex-pakje ...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja wie weet wat ze doen na wat wijn te hebben gedronken. Ik sluit niets uit.
Zou het een kloon zijn van Danny?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:36 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
Ach het geeft weer clicks en views en dat is exact wat men nodig heeft op dit forum.
In het kader van "Haalt FOK! de kerst"?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het een kloon zijn van Danny?
Eerder een vervelende Moderatorquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het een kloon zijn van Danny?
Hej .. Wel on-topic blijven ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
In het kader van "Haalt FOK! de kerst"?
je vergeet 'fake'quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Hej .. Wel on-topic blijven ..
Haalt Magreb's 'huwelijk' de kerst?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Hej .. Wel on-topic blijven ..
Haalt Magreb's 'baby' de kerst?
Ik weet het niet. Laten we zeggen dat ik voor haarzelf, vurig hoop dat ze een troll is.quote:
Bijna net zo geniaal als "anonieme user" .....quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Laten we zeggen dat ik voor haarzelf, vurig hoop dat ze een troll is.
Terug naar de binnenste cirkel van hel, gij duivel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Terug naar de binnenste cirkel van hel, gij duivel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan ik me zo 1 2 3 niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Bijna net zo geniaal als "anonieme user" .....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:53 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Kijk maar eens wie er op je profiel geklikt heeftquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Die kan ik me zo 1 2 3 niet meer voor de geest halen.
Het is me iig al wel vaker gebeurd dat ik, puur omwille van het welzijn van die persoon, hoop dat iemand een trol is. Enerzijds omdat ik op zo'n moment dan geloof dat 'voldoening halen uit trollen' een minder vervelende persoonlijke eigenschap is, dan de positie waarin de trol zegt te verkeren. Voortkomend uit medelijden, empathie, maar ook een plaatsvervangende angst (een soort 'als dat maar goed gaat ...'). Maar aan de andere kant ook omdat het mij minder emotionele energie kost om er lollig over te zijn dan serieus mee te leven.
En daarbij wisselen die standpunten zich dan ook nog af .. Waardoor ik zowel serieuze posts maak, maar ook kan lachen om een grapje zo grof dat het echt alleen maar door de beugel kan als dit gedoe nep is.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ben benieuwd wanneer deze troll ontmasker gaat worden a la Monopoly
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niets met Moira
quote:
quote:
Mensenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Bij FPC Dr. S. van Mesdagkliniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |