SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh ff wat lastig, hopelijk zijn ze inmiddels stil of is je man je komen redden
En al die uitscheur-/ hechtverhalenhier 2 keer vrijwel geen schade (haarscheurtjes alleen) maar nu ga ik nog eens extra nadenken over mijn wens voor een derde
Hier wel schade. Ze hebben drie kwartier gehecht en dat vond ik zo stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb er eigenlijk weinig last van gehad en nu helemaal niet meer.
En ik rammel zo hard! Gisteren op bezoek geweest bij vriendin. Haar mini is sinds een week thuis (ruim 6 weken te vroeg geboren) en ik mocht heerlijk knuffelen. Zo klein nog! We hadden de jongetjes ook samen op een speelkleed gelegd voor een foto. Ging M heel zachtjes over het wangetje van de mini aaien. Je kon me opdweilen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nee, wat ergquote:Op zondag 15 oktober 2017 18:44 schreef ReginaFalange het volgende:
Wat stoer Franny!
Ik werd laatst scheef aangekeken omdat Goedzakje niet gedoopt is.
Niet voor het geloof, maar omdat je dan dus een hoop kadootjes mis loopt. "Lekker als de kraamtijd over is weer een nieuwe lading kadoos".
Haha whut?!quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:44 schreef ReginaFalange het volgende:
Wat stoer Franny!
Ik werd laatst scheef aangekeken omdat Goedzakje niet gedoopt is.
Niet voor het geloof, maar omdat je dan dus een hoop kadootjes mis loopt. "Lekker als de kraamtijd over is weer een nieuwe lading kadoos".
quote:Op zondag 15 oktober 2017 19:29 schreef ReginaFalange het volgende:
of om je man een hak te zetten omdat ie snachts niet uit bed gaat.
verschilt per baby. Mijn oudste lag dan gewoon 3 uur te krijsen en Noud ging gewoon gezellig met papa beneden chillen tot ik weer thuis wasquote:Op maandag 16 oktober 2017 09:17 schreef Nolita het volgende:
haha SQ, ik ben na een slechte nacht vaak ook best fit in de ochtend, de vermoeidheid komt later op de dag opzetten. Hopen op een eenmalige actie!
Fijn om te weten dat het clusteren maanden kan duren. Hoe ging dat als jullie een avond niet thuis waren dan? Ik wil over een aantal weekjes mijn sporten weer oppakken en dan ben ik 1 a 2 avonden van huis. Accepteerden ze dan wel de speen van papa of is dat niet te doen?
Ze had iets in te halen en kwam na een voeding om 22.30 pas weer om vijf uur en sliep toen door tot zeven.quote:Op maandag 16 oktober 2017 02:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe is het bij jou selvaria? Een betere nacht of alweer party hard?
Hier is het iig weer dik feest
oké! Stuur die vibes doorrrr!quote:Op maandag 16 oktober 2017 09:28 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ze had iets in te halen en kwam na een voeding om 22.30 pas weer om vijf uur en sliep toen door tot zeven.Oké, ze piepte nog een keer rond 2, maar dat was het ook.
oh men! Tof!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 oktober 2017 09:44 schreef Radyhyn het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben tegenwoordig eerder wakker dan de kindjes... ze blijven steeds langer slapen nu het langer donker blijft
Vorige week kwam zomaar ons perfecte huis voorbij op funda.. en nu gaan we woensdag het koopcontract al tekenen![]()
![]()
Naast de woonkamer zit gewoon een aparte speelkamer voor de kindjes
Gefeliciteerd! Dat klinkt echt perfect!quote:Op maandag 16 oktober 2017 09:44 schreef Radyhyn het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben tegenwoordig eerder wakker dan de kindjes... ze blijven steeds langer slapen nu het langer donker blijft
Vorige week kwam zomaar ons perfecte huis voorbij op funda.. en nu gaan we woensdag het koopcontract al tekenen![]()
![]()
Wat gaafquote:Op maandag 16 oktober 2017 09:44 schreef Radyhyn het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ja, vaseline. Maar dat is wel je last resortquote:Op maandag 16 oktober 2017 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Lol @de avond Nederlandstalige tv voor ff![]()
goooo tweeling
Hier lijkt de kleine kapitein van die ranzige hoofdkorsten te gaan krijgenberg heet dat geloof ik. Iemand n goeie tip daartegen?
Wachten tot ze meer haar hebben, dan valt het niet meer zo opquote:Op maandag 16 oktober 2017 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Lol @de avond Nederlandstalige tv voor ff![]()
goooo tweeling
Hier lijkt de kleine kapitein van die ranzige hoofdkorsten te gaan krijgenberg heet dat geloof ik. Iemand n goeie tip daartegen?
gelukkig heeft ie n flinke bosquote:Op maandag 16 oktober 2017 11:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wachten tot ze meer haar hebben, dan valt het niet meer zo op.
Dit herken ik wel. Het is een van de weinige dingen waarvan ik niet goed weet hoe ik erin sta. Van bijna alle andere dingen denk ik 'ach, hij leert het wel voor hij 18 is', en 'hij is nog zo klein, dan mag/kan dat nog'. Man bijvoorbeeld vond het gisteren wat vervelend dat hij niet in slaap wilde vallen en alleen rustig werd bij een van ons. Vanwege het 'straks kan hij alleen maar aan ons plakken' argument. Ik snap dat wel. Maar voor nu is het in mijn ogen prima dat baby uit dat er iets vervelend is, maar zich dan veilig en rustig voelt bij ons. Hij is immers nog maar zo klein, en de wereld zo groot!quote:Op maandag 16 oktober 2017 11:05 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit wat ik vind van die slokjes tussendoor voor troost/slaap/vergissing/etc. Sommige dagen vind ik het prima en juist praktisch en andere dagen denk ik nee, ik wil niet de helft van de tijd mijn shirt omhoog, het is drinken en de rest lossen we wel anders op. Met wisselend succes.
Tot nieuw kindquote:Op maandag 16 oktober 2017 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
Een speen is een speen en alles er omheen is slimme marketingtaalzeker bij babymeuk
![]()
Ik herken de vroege wanhoop wel van mijn eerste baby maar echt, over 2 jaar herinner je je hier niks meer van, dat beloof ik
Nou, overdag krijg ik 'm moeiteloos wakker weggelegd. Hij is moe, ik leg hem in z'n bed, hij lacht en kraait, ik kus hem, ik loop weg, zzzzzzz.quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:04 schreef WupWup het volgende:
Wakker wegleggen om te slapen is hier bij drie baby's nog nooit een succes geweest. Maar ik weet inmiddels ook dat het voorbij gaat, dus ik borst hem nog even met liefde in slaap.
Hier ook al twee nachten gespook en wat verhoging. Ik hoop dat het tandjes zijn, want het alternatief is ziek en daar heb ik geen zin in
Hier zijn we inmiddels vier soorten verder en hebben we er eentje die hij n beetje binnen wil/kan houden. Hier juist wel weer de bibi (de vreselijke met i love mama erop, uit de blije doosquote:Op maandag 16 oktober 2017 13:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Tot nieuw kindnu denk ik de hele tijd: 'oh jaaaa, zo was dat.' Maar dan met de kanttekening: het gaat weer over en soms sneller dan je zou willen.
Hier inderdaad de soothie van avent, omdat hij de bibi niet wilde pakken en deze wel. Mijn ervaring met speentjes is dat je even moet proberen welke ze willen. Baby's met een mening
Mijn man ontdekte bij Kuiken dat exact 7 minuten na het in slaap vallen het ideale moment is om 'm over te leggen in bed. Die vlieger ging gelukkig ook op voor Guppyquote:Op maandag 16 oktober 2017 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, overdag krijg ik 'm moeiteloos wakker weggelegd. Hij is moe, ik leg hem in z'n bed, hij lacht en kraait, ik kus hem, ik loop weg, zzzzzzz.
's Avonds en 's nachts daarentegen... tering jantjeIk moet het dan exact goed timen. Niet te snel na het in de borst in slaap vallen want dan schiet ie meteen wakker --> huilen. Niet te lang wachten want dan is ie dusdanig aan mijn warmte gewend dat ie wakker schrikt --> huilen. Het is zeer delicaat en vergt behoorlijk wat oefening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |