Nou, ik ben geen Nederlandse troll. Die is niet in het bezit van een Marokkaanse ID-kaart.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:21 schreef jatochneetoch het volgende:
Als je geen trol bent, dan ben je echt een kanker dikke mongool. En alles wat kut gaat verdien je.
Het intereseerd echt niemand waar jij vandaan komt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen Nederlandse troll. Die is niet in het bezit van een Marokkaanse ID-kaart.
Oh ja, verklaart de hoeveelheid views van mijn topic en de vele dm's die ik ontvang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:22 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Het intereseerd echt niemand waar jij vandaan komt.
Dms? Zijn het sappige dms? Van die meelevende? Maak ze openbaar in een topic, dat is zeer toppawaardig vind ik zelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh ja, verklaart de hoeveelheid views van mijn topic en de vele dm's die ik ontvang.
https://vocaroo.com/quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil graag wat inspreken in Marokkaans voor jullie. Hoe??
Dat interesseert me dan weer nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil graag wat inspreken in Marokkaans voor jullie. Hoe??
Trek er eentje onder de dop vandaan danquote:
Zit nu noodgedwongen aan de wijn, had geen zin om naar de nachtwinkel te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Trek er eentje onder de dop vandaan dan
Was het maar bierquote:
Nooit te laat om te stoppen in stoptoberquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:46 schreef VAS het volgende:
[..]
Was het maar bier![]()
Morgen trouwens 08:00 aanwezig zijn op het werk, dus twijfel om nog peuken e.d. te halen.
Wat vind jij?![]()
Hoe laat moet je opstaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:46 schreef VAS het volgende:
[..]
Was het maar bier![]()
Morgen trouwens 08:00 aanwezig zijn op het werk, dus twijfel om nog peuken e.d. te halen.
Wat vind jij?![]()
Zoveelste poging ook gehad, "is toch de gewoonte he"quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:46 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nooit te laat om te stoppen in stoptober
06:00 opstaan, aangezien rijden niet meer mag, denk uur heen en weer. En dan nog 4 uur lang in diezelfde kroeg blijven hangen... wel een 'risicofactortje' hequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hoe laat moet je opstaan?
edit: en hoe ver is het peuken halen?
Dat zou ik niet trekken persoonlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:50 schreef VAS het volgende:
[..]
06:00 opstaan, aangezien rijden niet meer mag, denk uur heen en weer. En dan nog 4 uur lang in diezelfde kroeg blijven hangen... wel een 'risicofactortje' he
Ondertussen had ik ze wel gehad, slapen is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat zou ik niet trekken persoonlijk
Of je Marokkaanse bent hangt niet van je ID-pasje af. Sterker nog, door die dubbele nationaliteiten bij tweede of derde generatie zegt zo'n pasje helemaal niets meer, behalve iets administratiefs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen Nederlandse troll. Die is niet in het bezit van een Marokkaanse ID-kaart.
Het komt er meer op neer dat de critici dit maar al te goed herkennen uit bekende verhalen van anderen (o.a. uit "de bladen"), waardoor ze vrij nauwkeurig de ontwikkelingen konden voorspellen. En daarom denken dat het een copycat is (niet de forumuser met die naam natuurlijk) die liegt om de aandacht trekken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:18 schreef Mojo.jojo het volgende:
Nederlanders die alles wat ze niet (her)kennen als ongeloofwaardig beschouwen
Ik las dat Andromache haar verhaal bevestigde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:29 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het komt er meer op neer dat de critici dit maar al te goed herkennen uit bekende verhalen van anderen (o.a. uit "de bladen"), waardoor ze vrij nauwkeurig de ontwikkelingen konden voorspellen. En daarom denken dat het een copycat is (niet de forumuser met die naam natuurlijk) die liegt om de aandacht trekken.
Hoi Deezertjequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:29 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het komt er meer op neer dat de critici dit maar al te goed herkennen uit bekende verhalen van anderen (o.a. uit "de bladen"), waardoor ze vrij nauwkeurig de ontwikkelingen konden voorspellen. En daarom denken dat het een copycat is (niet de forumuser met die naam natuurlijk) die liegt om de aandacht trekken.
Die leidt naar niksquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:20 schreef maily het volgende:
Moest jij niet naar www.hetiswelmooigeweest.nl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |