Nou, ik ben geen Nederlandse troll. Die is niet in het bezit van een Marokkaanse ID-kaart.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:21 schreef jatochneetoch het volgende:
Als je geen trol bent, dan ben je echt een kanker dikke mongool. En alles wat kut gaat verdien je.
Het intereseerd echt niemand waar jij vandaan komt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen Nederlandse troll. Die is niet in het bezit van een Marokkaanse ID-kaart.
Oh ja, verklaart de hoeveelheid views van mijn topic en de vele dm's die ik ontvang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:22 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Het intereseerd echt niemand waar jij vandaan komt.
Dms? Zijn het sappige dms? Van die meelevende? Maak ze openbaar in een topic, dat is zeer toppawaardig vind ik zelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh ja, verklaart de hoeveelheid views van mijn topic en de vele dm's die ik ontvang.
https://vocaroo.com/quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil graag wat inspreken in Marokkaans voor jullie. Hoe??
Dat interesseert me dan weer nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil graag wat inspreken in Marokkaans voor jullie. Hoe??
Trek er eentje onder de dop vandaan danquote:
Zit nu noodgedwongen aan de wijn, had geen zin om naar de nachtwinkel te gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Trek er eentje onder de dop vandaan dan
Was het maar bierquote:
Nooit te laat om te stoppen in stoptoberquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:46 schreef VAS het volgende:
[..]
Was het maar bier![]()
Morgen trouwens 08:00 aanwezig zijn op het werk, dus twijfel om nog peuken e.d. te halen.
Wat vind jij?![]()
Hoe laat moet je opstaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:46 schreef VAS het volgende:
[..]
Was het maar bier![]()
Morgen trouwens 08:00 aanwezig zijn op het werk, dus twijfel om nog peuken e.d. te halen.
Wat vind jij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |