Waarom? ik hoop dat Cavaliers een hoop heeft uit te leggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft hem hoog zitten.
Ik ook. Goeie columns. Beter dan alle columns in de VI bijelkaar. Die zijn triest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft hem hoog zitten.
Wow is Cavalier Koffieplanter?!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom? ik hoop dat Cavaliers een hoop heeft uit te leggen
Waarom ze bijvoorbeeld het zoeken in versleten vedetten die op elk moment hun benen kunnen brekenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom? ik hoop dat Cavaliers een hoop heeft uit te leggen
LellebelGodinquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
HELENE JAAA
Ties en ik kijken er al naar uit.
Die is zooooo vies. Je zou haar kut likken.quote:
Hoop vulling in haar truitje altijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
HELENE JAAA
Ties en ik kijken er al naar uit.
Ik zou dit best willen testen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is zooooo vies. Je zou haar kut likken.
Geen probleem om even te proberen hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is zooooo vies. Je zou haar kut likken.
Net als in je moeder gisteravondquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoop vulling in haar truitje altijd.
JR is een levensgenieterquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net al stroopwafels. Het is wel raak vanavond maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |