Ja, precies dat heb ik meegemaakt met mijn broer.. veel te jong.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nouja dat is een hartaanval ook. Maar dit is nog meer onnodig vooral.
Niets mis met FOK! wmb hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
zie het nu pas
En als dat ongemerkt is gegaan, pas dan maar op... FOK!-verslaving op de loer
Ik snap je...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee meer qua leeftijd, levensstijl en een omgeving die totaal niet stilstaat bij criminaliteit. Dat is meer iets uit 't nieuws.
Geslacht maakt dan niet meer zoveel uit.
ach 84 topics x 300 posts = 25200 posts. Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nouja als je jezelf dan op nr 4 ziet staan met 8xx posts vraag je je toch iets af kan ik je zeggen
Ja, ik hoop dat je je werk weer oppakt idd. .quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
M'n baas zal iig blij zijn met m'n productiviteit laatste week.
Volgens mij is het zaterdagmorgen (30 september) al op FB rondgegaan, maar ik heb geen FB, dus ik ben het daar sowieso niet tegengekomen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik de whatsapp tussen Anne en haar vriend eerder op fb ben tegengekomen. Met een post van; sinds gisteren niks meer van mijn vriendin gehoord.
Dan kan natuurlijk zijn voordat de vermissing officieel werd gemeld
Of misschien ergens 'makkelijker' omdat je een zondebok hebt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja, precies dat heb ik meegemaakt met mijn broer.. veel te jong.
Maar dat kan je niemand aanrekenen... en bij Anne's dood wel dat maakt dit voor familie en vrienden onverteerbaar
Wie wel. FB hè, bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het zaterdagmorgen (30 september) al op FB rondgegaan, maar ik heb geen FB, dus ik ben het daar sowieso niet tegengekomen.
Dat zijn geen makkelijke vragen inderdaad Maar wat betreft het eerste: in hoeverre kun je eerlijk vertellen hoe je innerlijke wereld eruit ziet... ik denk dat bijna iedereen wel een innerlijke wereld heeft die echt innerlijk blijft... het is alleen al ontzettend lastig om je innerlijke wereld te verwoorden . Dan moet je 'm zelf enigszins begrijpen en het dan ook nog uitleggen. Aan iemand met weer een heel ander innerlijk. Geweten, inleven, je innerlijk... dat is allemaal wel behoorlijk complexe onderwerpen...lastig om onder woorden te brengen...quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als ik me een beetje als een gemiddelde sukkelaar zie in dit tranendal, denk ik dat hij iig anders naar de wereld kijkt. Ergens raakt dit natuurlijk ook aan de filosofie hè. In hoeverre kun je eerlijk vertellen hoe je innerlijke wereld eruit ziet, wat voel je als je voelt of niet voelt en waarom dan wel of niet?
Beoordeling van een ander persoon gaat via gedrag naar wat iemand wrs denkt en voelt en dan gerelateerd aan je eigen gedrag en gevoel. En toch het is zo dat je echt zieke mensen op dit gebied, kunt detecteren als je een min of meer wrs (ik zeg echt ook wrs) gemiddeld gevoelsleven en gedachtepatroon hebt.
Het is moeilijk wrs uit te leggen.
Dit dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het zaterdagmorgen (30 september) al op FB rondgegaan, maar ik heb geen FB, dus ik ben het daar sowieso niet tegengekomen.
Ik heb gelukkig geen vergelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Of misschien ergens 'makkelijker' omdat je een zondebok hebt?
Het is gewoon een moeilijk gegeven, denk ik, zeker als je dat verder uitdiept. Kun je boeken over schrijven iig. Gedrag is leidend en maar afgeleide het echte innerlijke leven. (En dat is een theorie maar).quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:09 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat zijn geen makkelijke vragen inderdaad Maar wat betreft het eerste: in hoeverre kun je eerlijk vertellen hoe je innerlijke wereld eruit ziet... ik denk dat bijna iedereen wel een innerlijke wereld heeft die echt innerlijk blijft... het is alleen al ontzettend lastig om je innerlijke wereld te verwoorden . Dan moet je 'm zelf enigszins begrijpen en het dan ook nog uitleggen. Aan iemand met weer een heel ander innerlijk. Geweten, inleven, je innerlijk... dat is allemaal wel behoorlijk complexe onderwerpen...lastig om onder woorden te brengen...
Ik stroomde pas halverwege in ( voor mijn gevoel). Mja doet er niet toe, geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ach 84 topics x 300 posts = 25200 posts. Valt wel mee toch?
En ik zie dat we nu al in topic 92 zitten...
Ik denk dat je nu altijd een bepaalde mate van woede hebt, of misschien wel een een (onterecht) schuldgevoel (had ik maar.) Ik denk zeker niet makkelijker...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zoekacties, uitkammen, heli's... Gewoon gedaan wat ze konden binnen dat tijdsbestek.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bron was fijn geweest.
Maar eigenlijk dus binnen 24 uur in aktie begrijp ik
Dat is gewoon rete snel
Ik heb het zaterdag op FB voorbij zien komen. Toen gewoon nog gedacht zal wel goed komen. Waren op vakantie en toen toch een beetje gaan volgen vanaf zondag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat maakt echt niet uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Bedoel het ook niet negatief hoor.quote:
ja maar dat had ik ook zonder een zondebok te hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:11 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu altijd een bepaalde mate van woede hebt, of misschien wel een een (onterecht) schuldgevoel (had ik maar.) Ik denk zeker niet makkelijker...
Ja, klopt. Maar op zich vind ik het een fenomeen. Internationaal zelfs. En toch altijd weer leuk, ondanks veel gezeik, veel tegenstellingen etc.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:12 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Bedoel het ook niet negatief hoor.
FOK! slurpt gewoon ongemerkt meer tijd en onzin op dan we soms zelf denken
Jij bent nog vers, je kunt nog terug.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:12 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Bedoel het ook niet negatief hoor.
FOK! slurpt gewoon ongemerkt meer tijd en onzin op dan we soms zelf denken
Wie weet waag ik ooit nog eens een poging om er een boek over te schrijven Nee, denk het niet... maar dit soort onderwerpen hebben wel echt mijn interesse... dus misschien zeker wel iets om me meer in te verdiepen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een moeilijk gegeven, denk ik, zeker als je dat verder uitdiept. Kun je boeken over schrijven iig. Gedrag is leidend en maar afgeleide het echte innerlijke leven. (En dat is een theorie maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |