quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:46 schreef Geelman het volgende:
Gewoon Fernandes klappen en het is weer zomer in je hoofd!
Moet helaas voor school. Ook wachten op bussen enzulksquote:
Nog niet. Heb nu nog een jas van voordat ik merkengeil werd. Alleen prima jas en geen anwb modelquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:50 schreef Geelman het volgende:
Maar heb je geen Canada Goose dan Fatoe?
Dat niet hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:52 schreef harrievankempen het volgende:
Fucking wijf dat je er rondloopt. Het snel koud hebben
Aahh, skeere tijden man.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nog niet. Heb nu nog een jas van voordat ik merkengeil werd. Alleen prima jas en geen anwb model
Met 80% luchtvochtigheidquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:57 schreef spierbal het volgende:
Winter in nlhet is gewoon een koude lente.
Mercedes met een metselaarstudiequote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Moet helaas voor school. Ook wachten op bussen enzulks![]()
Maar ja als ik werk koop ik een mercedes met stoelverwarming. Heerlijk. Kachel ook gelijk op 30 in de auto
Precies. Want je moet er straks weer warmpjes bijzittenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:03 schreef greyfacenospace het volgende:
Nu je het erover hebt, m'n huisbaas moet m'n centraleverwarming ook nog eens fixen.
Niet weten dat jij straks net de verzekering kan betalen en bij de eerste apk je auto moet verkopenquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet weten dat je een mooie 2e hands cls betaalbaar kan kopen
Nicequote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:04 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Terechte klacht!
Maar na de winter komt de zomer
[ afbeelding ]
Grapjasquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Niet weten dat jij straks net de verzekering kan betalen en bij de eerste apk je auto moet verkopen
Oh, jij gaat 600-700 euro pm uitgeven aan een auto als je 1800 netto verdient? Wil je uit de vuilnisbak vreten ofzo?quote:
Hoe kom jij op 6 a 7 honderd pm?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh, jij gaat 600-700 euro pm uitgeven aan een auto als je 1800 netto verdient? Wil je uit de vuilnisbak vreten ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |