Ik moet toch wat meer TA gaan leren. Ik weet wat een flag is en die zie ik nu ook wel bij BTC.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:31 schreef brombeer_ het volgende:
Perfecte bullflag nu bij bitcoinAls hij omhoog breekt gaan we naar de 6300
Bullflag is in een bullmarkt en bearflag in een bearmarkt. Niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik moet toch wat meer TA gaan leren. Ik weet wat een flag is en die zie ik nu ook wel bij BTC.
Maar er bestaat ook nog zoiets als een bull- en een bearflag? Hoe zie je het verschil?
Dat valt mee inderdaad haha. Thanks!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:01 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Bullflag is in een bullmarkt en bearflag in een bearmarkt. Niet zo heel moeilijk
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik moet toch wat meer TA gaan leren. Ik weet wat een flag is en die zie ik nu ook wel bij BTC.
Maar er bestaat ook nog zoiets als een bull- en een bearflag? Hoe zie je het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ledgerquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:49 schreef Typisch het volgende:
Welke hardware wallet werkt het fijnste als je btc en ETH wil hodlen? Wil er eentje bestellen voor een maatje.
Wat doet het?quote:Op zondag 15 oktober 2017 02:11 schreef kthxbye het volgende:
Doet er iemand mee met de Polkadot ICO?
neequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:31 schreef brombeer_ het volgende:
Perfecte bullflag nu bij bitcoinAls hij omhoog breekt gaan we naar de 6300
Een ICO die om je JSON file vraagt? Mooi laten schieten, komen genoeg andere projecten.quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:17 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben long op de ETH/BTC ratio.
En de Polkadot ICO. Wat een gekut zeg. Paar dagen geleden ingeschreven met mijn ETH wallet, registratie en verificatie fees betaald van in totaal 0.04 ETH. Zojuist, toen de sale opende, vroegen ze om je wallet JSON file (!!!!) te uploaden naar hun website om zo verder te gaan met de auction. Natuurlijk ben ik gekke henkie niet om m'n private key even te gaan uploaden ondanks hun legit website. Dus, moest ik weer een nieuwe wallet aanmaken, OPNIEUW 0.04 ETH registratie en verificatie fees betalen. Kostte me zo'n $20 die grap. En, ik voel me niet zo lekker bij het moeten uploaden van een high res scan van m'n passport. Naja. Polkadot he. Gavin Wood. Zal wel goed zitten. Nu lekker twee jaar wachten op m'n coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |