abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:50:09 #251
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174372709
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-
In my defense lijkt hij er wel écht op :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:50:53 #252
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174372719
Ga maar even wat doen hier, stilte voor de storm gok ik zo.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:51:20 #253
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174372725
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nu zeg je dat ze zegt dat de hele bevolking knettergestoord is. Ze noemt veel zedendelinquenten gestoord. Op zich ben ik het daar wel mee eens. Maar daar kan ook iedereen weer anders over denken natuurlijk.
In 1970 was pedofilie vrij normaal geaccepteerd.. nu is iedereen knettergek..
pi_174372733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:47 schreef edje5555 het volgende:
Sorry dat ik niet zo optimistische ben maar ik denk dat ze Anne daar ook niet gaan vinden het duurt allemaal weer veel te lang met zoeken en zeker als je specifieke informatie hebt gekregen of nieuwe aanwijzingen dan zullen deze ook wel niet kloppen maar een vermoeden zijn geweest naar aanwijzingen die ze hebben gekregen.

Ik las dat hij een relatie had met een begeleider en ik vermoed dat zij met deze zaak te maken kan hebben en het lichaam heeft meegenomen om haar liefje te beschermen of zijn moeder heeft meer op haar geweten dan dat wij denken en heeft haar weggewerkt om haar zoon te beschermen.

Maar goed ik hoop dat ze daar wel gevonden wordt anders wordt de lijdensweg voor de familie van Anne helemaal on verdraagbaar als het dat nu al niet is. :{
Gooi jezelf weg alsjeblieft :')

Al die onzinnige speculatie.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174372741
Over die "perfecte" moord. Dat kwam ook gewoon ter sprake bij pauw gisteravond. Dat is vernomen vanuit meerdere bronnen in die instelling of oud-medegedetineerden. Dus niet alleen van ddvw hier.

Stel dat het waar is dat hij inderdaad van plan was om de perfecte moord te plegen en dit ook tot uitvoering heeft gebracht. Dan is de vraag wat voor hemzelf de perfecte moord inhoudt.
Wij denken dat dat betekent dat je geen sporen achterlaat en dat het lichaam nooit gevonden wordt.

Voor hem kan het iets heel anders betekenen. Het perfecte slachtoffer. Maximale media-aandacht. Maximale inzet. Expres dat dwaalspoor met spullen uitzetten. Nog meer verwarring, nog meer aandacht.
Maar heel belangrijk: wetend dat het uiteindelijk naar hem moet leiden.
Want, als het lichaam nooit gevonden wordt, hoe zal iemand dan ooit weten wat voor verschikkelijke dingen hij wel niet meer haar gedaan heeft? Dat mag toch niet zomaar vergeten worden? Misschien wil hij wel dat ze gevonden wordt, is dat ook het einddoel.

Maar een theorie, maar lijkt me op dit moment niet vergezocht.
pi_174372742
Ik wil niet weten wat er nog van haar over is. Verschrikkelijk :N
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:52:22 #257
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174372744
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

In 1970 was pedofilie vrij normaal geaccepteerd.. nu is iedereen knettergek..
In 1970 was dus iedereen gek als ie zoiets vrij normaal vind
pi_174372771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Bah zich ook nog keihard verdedigd (logisch natuurlijk). die schat..wat heeft ze een kut einde gehad :'( :'( Ik voel een ontzettende woede en weet zeker dat als het mijn dochter/vriendin was ik daarna nog maar 1 doel in mijn leven had..
Ik weet niet of ik nog wel zou willen leven eigenlijk. Erachter komen wat er precies gebeurd is, ja. Maar daarna misschien al helemaal niet meer willen leven.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:53:40 #259
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174372780
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gooi jezelf weg alsjeblieft :')

Al die onzinnige speculatie.
Waarom is dat onzinnig ? weet jij dan wel de feiten hoe het gegaan is.
Is hij al veroordeeld dat hij de dader is ?
Maar oke je hoeft het niet met mij eens te zijn.
pi_174372783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
Ik wil niet weten wat er nog van haar over is. Verschrikkelijk :N
Wellicht zijn ze daarom zo grondig onderzoek doen. Misschien is er vrij weinig van der over en zijn nu dus alles aan het afzoeken op eventuele lichaamsonderdelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174372791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:47 schreef edje5555 het volgende:
Sorry dat ik niet zo optimistische ben maar ik denk dat ze Anne daar ook niet gaan vinden het duurt allemaal weer veel te lang met zoeken en zeker als je specifieke informatie hebt gekregen of nieuwe aanwijzingen dan zullen deze ook wel niet kloppen maar een vermoeden zijn geweest naar aanwijzingen die ze hebben gekregen.

Ik las dat hij een relatie had met een begeleider en ik vermoed dat zij met deze zaak te maken kan hebben en het lichaam heeft meegenomen om haar liefje te beschermen of zijn moeder heeft meer op haar geweten dan dat wij denken en heeft haar weggewerkt om haar zoon te beschermen.

Maar goed ik hoop dat ze daar wel gevonden wordt anders wordt de lijdensweg voor de familie van Anne helemaal on verdraagbaar als het dat nu al niet is. :{
Klinkt ook wel aannemelijk eigenlijk.
pi_174372808
Iemand die dit kan bevestigen?

KoeleAnalist twitterde op donderdag 12-10-2017 om 13:52:36 Nulderpad in #Zeewolde blijkt een geregelde dumpplaats van vaten met chemisch afval te zijn. #annefaber reageer retweet
Als dat zo is dan is er niet veel van Anne over :N
  Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 13:55:17 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174372816
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:52 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

In 1970 was dus iedereen gek als ie zoiets vrij normaal vind
Da's allemaal perceptie natuurlijk. Waarmee ik een kinderverkrachting verder niet wil mee bagateliseren, dat is een walgelijke daad naar mijn mening, waarvoor die man van mij lange opsluiting had mogen hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:55:19 #265
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_174372817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:47 schreef edje5555 het volgende:
Sorry dat ik niet zo optimistische ben maar ik denk dat ze Anne daar ook niet gaan vinden het duurt allemaal weer veel te lang met zoeken en zeker als je specifieke informatie hebt gekregen of nieuwe aanwijzingen dan zullen deze ook wel niet kloppen maar een vermoeden zijn geweest naar aanwijzingen die ze hebben gekregen.

Ik las dat hij een relatie had met een begeleider en ik vermoed dat zij met deze zaak te maken kan hebben en het lichaam heeft meegenomen om haar liefje te beschermen of zijn moeder heeft meer op haar geweten dan dat wij denken en heeft haar weggewerkt om haar zoon te beschermen.

Maar goed ik hoop dat ze daar wel gevonden wordt anders wordt de lijdensweg voor de familie van Anne helemaal on verdraagbaar als het dat nu al niet is. :{
Wat een onwijs mooi kont verhaal.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:55:19 #266
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174372818
thejermaine twitterde op donderdag 12-10-2017 om 13:52:52 Op de vermoedelijke plaats delict vindt op dit moment onderzoek plaats. Je ziet er een lamp schijnen. #AnneFaber https://t.co/0I1LbukHxJ reageer retweet
pi_174372819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:52 schreef EternalNow het volgende:
Over die "perfecte" moord. Dat kwam ook gewoon ter sprake bij pauw gisteravond. Dat is vernomen vanuit meerdere bronnen in die instelling of oud-medegedetineerden. Dus niet alleen van ddvw hier.

Stel dat het waar is dat hij inderdaad van plan was om de perfecte moord te plegen en dit ook tot ontvoering heeft gebracht. Dan is de vraag wat voor hemzelf de perfecte moord inhoudt.
Wij denken dat dat betekent dat je geen sporen achterlaat en dat het lichaam nooit gevonden wordt.

Voor hem kan het iets heel anders betekenen. Het perfecte slachtoffer. Maximale media-aandacht. Maximale inzet. Expres dat dwaalspoor met spullen uitzetten. Nog meer verwarring, nog meer aandacht.
Maar heel belangrijk: wetend dat het uiteindelijk naar hem moet leiden.
Want, als het lichaam nooit gevonden wordt, hoe zal iemand dan ooit weten wat voor verschikkelijke dingen hij wel niet meer haar gedaan heeft? Dat mag toch niet zomaar vergeten worden? Misschien wil hij wel dat ze gevonden wordt, is dat ook het einddoel.

Maar een theorie, maar lijkt me op dit moment niet vergezocht.
Als het echt waar is, hoop ik dat de politie de boeken die hij allemaal zou hebben gelezen ook gaat lezen. Ik ken die gast niet, maar volgens mij is het geen lichtpunt. Zou me dan helemaal niets verbazen als het letterlijk uit één van de door hem gelezen boeken komt. Maar voor nu denk ik toch nog dat het echt ging om een toevallige ontmoeting en dat het uit de hand is gelopen, misschien omdat Anne zich heel goed verdedigde.. We moeten maar afwachten, maar als ze echt niet gevonden wordt, zijn er vast wel mensen die zich hierin gaan vastbijten.
pi_174372821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:54 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Waarom is dat onzinnig ? weet jij dan wel de feiten hoe het gegaan is.
Is hij al veroordeeld dat hij de dader is ?
Maar oke je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Nu spreek je jezelf alleen maar tegen _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174372824
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nu zeg je dat ze zegt dat de hele bevolking knettergestoord is. Ze noemt veel zedendelinquenten gestoord. Op zich ben ik het daar wel mee eens. Maar daar kan ook iedereen weer anders over denken natuurlijk.
Nee, ik zeg dat de hele bevolking juist niet knettergestoord is en dat je dus niet achter elk hoekje hoeft te kijken.
I´m back.
pi_174372826
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

In 1970 was pedofilie vrij normaal geaccepteerd.. nu is iedereen knettergek..
Ik vind dat wel vrij ziek en ongezond ja, kinderen seksueel aantrekkelijk vinden. Maar ja... das weer een andere discussie.
pi_174372836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen?

KoeleAnalist twitterde op donderdag 12-10-2017 om 13:52:36 Nulderpad in #Zeewolde blijkt een geregelde dumpplaats van vaten met chemisch afval te zijn. #annefaber reageer retweet
Als dat zo is dan is er niet veel van Anne over :N
Al eerder voorbij gekomen dat daar onlangs afval was aangetroffen inderdaad.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:55:54 #272
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174372837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen?

KoeleAnalist twitterde op donderdag 12-10-2017 om 13:52:36 Nulderpad in #Zeewolde blijkt een geregelde dumpplaats van vaten met chemisch afval te zijn. #annefaber reageer retweet
Als dat zo is dan is er niet veel van Anne over :N
Jup.. net gepost.. google: vaten nuldeweg
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 oktober 2017 @ 13:56:13 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174372843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wellicht zijn ze daarom zo grondig onderzoek doen. Misschien is er vrij weinig van der over en zijn nu dus alles aan het afzoeken op eventuele lichaamsonderdelen.
Of ze weten waar ze vermoedelijk ligt (zoals uit de berichtgeving blijkt), en moeten het nodige werk verrichten om daar 'netjes' (wat sporen betreft) bij te komen. Dat het 'lang' duurt (dat valt overigens wel mee als het enkele uren duurt) zegt allemaal niet per definitie heel veel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174372849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat de hele bevolking juist niet knettergestoord is en dat je dus niet achter elk hoekje hoeft te kijken.
oke. Maar dat vind ik ook niet, en dat doe ik ook niet.
pi_174372853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen?

KoeleAnalist twitterde op donderdag 12-10-2017 om 13:52:36 Nulderpad in #Zeewolde blijkt een geregelde dumpplaats van vaten met chemisch afval te zijn. #annefaber reageer retweet
Als dat zo is dan is er niet veel van Anne over :N
Hoezo zou er niet veel van Anne over zijn dan?
Die plek is aardig groot lijkt me.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')