Voetbalquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat het voetbal straks weer om 16:15 verdergaat. Kan ik mooi aan school werken met dartsen op de Chromecast.
Heb alleen met aandacht naar de Clasico gekeken volgens mij. Moet er weer even inkomen, al trap ik niet meer in de Premier League-act.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al een maand niks gezien denk ik. Sowieso niet meer sinds het WK darts begon
Ik krijg dat beeld van die josti bij de Finder Darts Masters niet meer van me af. In een boevenpakje doodleuk vertellen dat de Lakeside gezelliger is.quote:
Ik ben er toch weer ingetrapt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Echt alles aan Mekkienie is gewoon AIDS.
Bij Sky Sports kon je de dreunen van de darts op het PDC WK ook goed horen, alleen hoor je die bij Ar Tie El Seffen niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:27 schreef Slobeend het volgende:
Die ijzige dreunen van de darts zijn irritant.
Als de 2e geplaatste al rond de 85 smijt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd naar het kwalificatie niveau hier
Nopgodquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd naar het kwalificatie niveau hier
Het spijt me, maar het is nu 82 om 80.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de 2e geplaatste al rond de 85 smijt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn ma is wel overleden zondag, dus even wachten of hij er wel bij is
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
Dat oorbelletje is echt afschuwelijk.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Echt alles aan Mekkienie is gewoon AIDS.
Triest. Was al een tijd ziek toch? Bij Finder Darts Masters had hij het er al over.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snel even 5 euro op zijn tegenstander zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Triest. Was al een tijd ziek toch? Bij Finder Darts Masters had hij het er al over.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
Dat oorbelletje is echt afschuwelijk.
Oh, ripquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken als Robson "gooit".quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benieuwd of Robsen nog een oorbelletje heeft.
Bedankt Boudewijnquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Mani niet allang uitgecasht, want met dit soort gemiddeldes kan het alle kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |