Je kunt hem moeilijk ongelijk geven. Zeker als je post #78 leest. BDO is een lachertjequote:Op woensdag 3 januari 2018 18:12 schreef borisz het volgende:
Ook Montgomery zegt wat over de BDO http://www.dailyrecord.co(...)arket-sport-11785130

Ik vind hem gezellig dik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 03:01 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Daniel Day is monsterlijk dik.

wies dat nou weerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:38 schreef Mani89 het volgende:
Scott Baker is een verloren lid van Oasis.

twitter:jackie_the_lion twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:28:56Almost ready to take off!
reageer retweet

quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:09 schreef wimderon het volgende:
twitter:jackie_the_lion twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:28:56Almost ready to take off! [ afbeelding ] reageer retweet

The lionquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat trouwens een collega van Ronny?

Ging dat over hemquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
The lion![]()
![]()
![]()
Gaat met frank de dutch open spelen ondanks zijn ziekte.

bam bam doet niet meequote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef VarkensHart het volgende:
Doet die hardcore dude ook mee bambambam

Nu kun je niet meer met Fitton op een fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Ben een keer met Fitton op de foto geweest in 2007. Hele sympathieke gozer

Alles op Noppie! Kan niet fout gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie weer wat mooie odds op Joeniebet.

Voor Adams is best prima. Die andere gasten ken ik amper dus ga er m'n geld niet aan wagen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Adams 2.5 tegen Mcgeeney, en 2.6 voor Dave Cameron tegen die mof zijn wel prima odds.

quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:25 schreef wimderon het volgende:
Onderweg naar Lakeside stopte Hedman nog even voor wat koffie, komt ze Rob tegen die aan z'n gewicht aan het werken was.
[ afbeelding ]

(lol)twitter:Sarah_Hayward twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 19:47:19Hi @BDOdarts why do you pay women less than men for *exactly* the same work? #EqualPrizeMoney reageer retweet

quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef wimderon het volgende:
(lol)twitter:Sarah_Hayward twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 19:47:19Hi @BDOdarts why do you pay women less than men for *exactly* the same work? #EqualPrizeMoney reageer retweet

Is een PDC-darter.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef VarkensHart het volgende:
Doet die hardcore dude ook mee bambambam

Nee, maar in de post boven je post ik een stream van de BDO zelfquote:

Ik weet niet of ik zin heb om via de pc te kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, maar in de post boven je post ik een stream van de BDO zelf
Net als hoe het vorig jaar ging eik

Chromecastquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zin heb om via de pc te kijken

Ja, of via een Playstation.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:26 schreef Grifte het volgende:
Kun je met een interactieve TV niet gewoon YouTube kijken?
Anders HDMI kabeltje aansluiten.

Alsof de BDO niet met de tijd mee gaatquote:

Een kijkje bij Pengiran thuis:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou lach0n zijn als Gary Robson verliest van die nobuddie uit Brunei.

Ik vind Pol helemaal niet zo goed als analist, Webster is beter.quote:

Webster is een keurige, nette jongenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind Pol helemaal niet zo goed als analist, Webster is beter.
Volgens mij is O'Shea ook analist bij wat potjes.

Dat zijn dan wel alleen de buitenlanders natuurlijkquote:

Sinds vorig jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Is dit al lang niet meer op de BBC te volgen?

quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
86 gemiddeld om precies te zijn.

quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
86 gemiddeld om precies te zijn.

Ik stoor me hieraan nu. Misschien dat het went. Net als het camerastandpunt bij het bord. Bord lijkt nu achterover te hellen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:15 schreef KennyPowers het volgende:
Scores eraf voor elke pijlPDC btfo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |