Wij houden zo ontzettend vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht serieus eerst dat twee studenten dit in een dronken bui hadden opgenomen. Maar het bleek een programma! Met vader langbaard (moet dat stoeltje ook kapot?)En "In De Maneschijn" vanuit een Russisch ruimteschip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb morgen dus mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, dus nee! Hij gaat gewoon naar het kdv, maar mag wel trakteren natuurlijk. Van het weekend vieren we het echt met de familiequote:Op woensdag 1 november 2017 11:34 schreef LeSage het volgende:
Wauw Sil, dat is ook echt al een kind om te zien zegWat leuk dat hij zo van zijn nieuwe bed geniet.
Heb je plannen voor zijn verjaardag?
Spannende dag voor jou dan ook morgen! Succes alvastquote:Op woensdag 1 november 2017 11:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb morgen dus mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, dus nee! Hij gaat gewoon naar het kdv, maar mag wel trakteren natuurlijk. Van het weekend vieren we het echt met de familie.
Hier ook na anderhalf jaar voor het eerst echt TV kijken. Het enige dat 'ie wil kijken is de Teletubbies.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:14 schreef LeSage het volgende:
Hihi, die TasEn autsj voor de vetje tussen de romper
![]()
Eindelijk kan S. een tijdje tv kijken zonder weg te lopen, dus net even Nijntje aangezet en werk gemaakt van de berg op zijn hoofd. Hij heeft daar zo'n last van, maar liep altijd weg als ik er aan wilde zitten. Nu heeft hij netjes een half uurtje stil gezeten en heb ik het ergste weg kunnen krijgen. Zou fijn zijn, het ziet er zo lelijk uit
Aankleden en verschonen was hier ook een poos drama omdat ze niet wilde liggen maar de plank leegruimen. Wat hier werkte is haar 1 ding laten kiezen en daarna zeggen dat we even een schone luier aan moeten doen en vragen of ze even gaat liggen. Als ze dan 'ja' zei reageerde ik met: goed dan gaan we nu even liggen en legde haar langzaam neer met dus dat ene ding nog in haar hand. 9 van de 10 keer was het dan prima. Terwijl het steevast een gevecht was als ik niet eerst om toestemming vroegquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:23 schreef Mies_poes het volgende:
Ik zeg even niks LeSage![]()
Hoe doen jullie je dreumessen omkleden/luier verschonen? Die van mij wil echt niet meer liggen en zitten is ook niet goed genoeg, dan moet mevrouw staan en het plankje boven de commode bekijken/eruit halen/terugzetten. Het is nu steeds zo’n gevecht, niet leuk
Net als tandenpoetsen. Haar eerste tandje is nu een stukje door dus we moeten tandenpoetsen. De tandenborstel en tandpasta vindt ze leuk, maar als ik wil poetsen houdt ze haar tong boven haar tandje en die gaat met geen mogelijkheid aan de kant dus dat zorgt ook voor de nodige drama. Misschien doet het ook wel pijn omdat het tandje nog niet in zijn geheel helemaal door is?
Tips?
Verder is ze fantastischmaar er zit wel een kop op
Goede tips! Maar ik vraag me af of M. dit al zal snappen, 1 ding uitzoeken en dan vragen of ze gaat liggen. Ze is 13.5 maand, volgens mij is dit nog te ingewikkeld, maar ik ga het zeker proberen!quote:Op woensdag 1 november 2017 16:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Aankleden en verschonen was hier ook een poos drama omdat ze niet wilde liggen maar de plank leegruimen. Wat hier werkte is haar 1 ding laten kiezen en daarna zeggen dat we even een schone luier aan moeten doen en vragen of ze even gaat liggen. Als ze dan 'ja' zei reageerde ik met: goed dan gaan we nu even liggen en legde haar langzaam neer met dus dat ene ding nog in haar hand. 9 van de 10 keer was het dan prima. Terwijl het steevast een gevecht was als ik niet eerst om toestemming vroegdus dat is nu de standaardprocedure.
En tandjes poetsen: veel geduld, geen druk erachter, liedje zingen en het belangrijkste: voor de spiegel
Je zult merken dat ze steeds eigenlijk al verder zijn dan je denktquote:Op woensdag 1 november 2017 20:27 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Goede tips! Maar ik vraag me af of M. dit al zal snappen, 1 ding uitzoeken en dan vragen of ze gaat liggen. Ze is 13.5 maand, volgens mij is dit nog te ingewikkeld, maar ik ga het zeker proberen!
Amelie is net 16 maanden en denk dat ik dit sinds twee maanden doequote:Op woensdag 1 november 2017 20:27 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Goede tips! Maar ik vraag me af of M. dit al zal snappen, 1 ding uitzoeken en dan vragen of ze gaat liggen. Ze is 13.5 maand, volgens mij is dit nog te ingewikkeld, maar ik ga het zeker proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |