abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174792282
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht serieus eerst dat twee studenten dit in een dronken bui hadden opgenomen. Maar het bleek een programma! Met vader langbaard (moet dat stoeltje ook kapot?) :7 En "In De Maneschijn" vanuit een Russisch ruimteschip :D
Wij houden zo ontzettend van O+ Gijs O+ dat Tas laatst spontaan 'in de Maneschijn' begon te gebaren toen hij een plaatje van een ruimteschip voorbij zag komen op TV :') .

Het is serieus het allerbeste niemandwiletenkomwezettendeiPadaan / hetetenisopkomwezettendeiPadaan / randommomentwaaropwedeiPadaanzettenwantleuk - materiaal. Naast Nijntje de Musical en alle gaziljoen Dribbel-filmpjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 22:15:20 ]
pi_174792345
Oh en in de catergorie Gij Zult Niet Uw Dreumes Pijn Doen.. ik vond dat de knoopjes van de romper zo lastig dichtgingen. Mopperdemopper. Ineens een kreet van Cas.. ja, met al dat spek ertussen gaan ze wel lastig dicht ja :@ . Kuch.
pi_174792683
Doe ik meteen drieopeenrij :7 met een filmpje van mien Zeun waarin hij afwisselend berouw toont over het slopen van een boek, zoekt naar een kikker die er niet is en z’n eigen grapje over een varkentje dat ‘weg’ is heel erg grappig vindt :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:57:27 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174793532
Geweldig filmpje! :D
Hoe oud is hij nu? Ik kan me zo verheugen op de komende periode.
pi_174793921
Hij is 1,5 . En echt heel gezellig en lief O+ . Mamaplakker ten top, dat is wel gezellig maar ook vermoeiend. En een enorme boef die alle stoute dingen die z’n zus doet ook wil doen (“Akke ook gooi! Kijk! Papot.. oh oooh..”).
  woensdag 1 november 2017 @ 06:27:57 #281
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_174796304
Tas O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_174799484
Hihi, die Tas O+ En autsj voor de vetje tussen de romper :P

Eindelijk kan S. een tijdje tv kijken zonder weg te lopen, dus net even Nijntje aangezet en werk gemaakt van de berg op zijn hoofd. Hij heeft daar zo'n last van, maar liep altijd weg als ik er aan wilde zitten. Nu heeft hij netjes een half uurtje stil gezeten en heb ik het ergste weg kunnen krijgen. Zou fijn zijn, het ziet er zo lelijk uit :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174799772
Ik kom even mijn nog-net-dreumes (morgen niet meer! :o ) in zijn nieuwe bed spammen. Hij is er niet uit te krijgen O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174799930
Wauw Sil, dat is ook echt al een kind om te zien zeg O+ Wat leuk dat hij zo van zijn nieuwe bed geniet.
Heb je plannen voor zijn verjaardag?
pi_174800207
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:34 schreef LeSage het volgende:
Wauw Sil, dat is ook echt al een kind om te zien zeg O+ Wat leuk dat hij zo van zijn nieuwe bed geniet.
Heb je plannen voor zijn verjaardag?
Ik heb morgen dus mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, dus nee! Hij gaat gewoon naar het kdv, maar mag wel trakteren natuurlijk. Van het weekend vieren we het echt met de familie :).
pi_174800419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:46 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb morgen dus mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, dus nee! Hij gaat gewoon naar het kdv, maar mag wel trakteren natuurlijk. Van het weekend vieren we het echt met de familie :).
Spannende dag voor jou dan ook morgen! Succes alvast :*
pi_174801747
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:14 schreef LeSage het volgende:
Hihi, die Tas O+ En autsj voor de vetje tussen de romper :P

Eindelijk kan S. een tijdje tv kijken zonder weg te lopen, dus net even Nijntje aangezet en werk gemaakt van de berg op zijn hoofd. Hij heeft daar zo'n last van, maar liep altijd weg als ik er aan wilde zitten. Nu heeft hij netjes een half uurtje stil gezeten en heb ik het ergste weg kunnen krijgen. Zou fijn zijn, het ziet er zo lelijk uit :{
Hier ook na anderhalf jaar voor het eerst echt TV kijken. Het enige dat 'ie wil kijken is de Teletubbies. :)

Nog een kleine spamfoto met z'n grote zus.
SPOILER
pi_174803370
Tas O+

Sil wat groot al zo!

Plopsa mooie ogen.

Als emmy tv kijkt, zet ik haar in de kinderwagen en heb ik even tijd om te koken
  woensdag 1 november 2017 @ 16:18:11 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_174805493
Haha, S kan echt een hele tijd uitgezakt voor de tv hangen :') Of bij t salontafeltje staan en dan heel schetig heen en weer wiebelen O+

Nog een plaatje van zn favoriet:

*;

Zn zus had er geen geduld voor tot in haar peutertijd, maar dit is echt een totaal ander kind.

[ Bericht 22% gewijzigd door LadyBlack op 01-11-2017 17:09:31 ]
  woensdag 1 november 2017 @ 16:19:12 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_174805516
Sillie, wat een dag morgen! Alvast gefeliciteerd en veel succes op je nieuwe werk ^O^
  woensdag 1 november 2017 @ 16:58:15 #291
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_174806259
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:23 schreef Mies_poes het volgende:
Ik zeg even niks LeSage :+

Hoe doen jullie je dreumessen omkleden/luier verschonen? Die van mij wil echt niet meer liggen en zitten is ook niet goed genoeg, dan moet mevrouw staan en het plankje boven de commode bekijken/eruit halen/terugzetten. Het is nu steeds zo’n gevecht, niet leuk -O-
Net als tandenpoetsen. Haar eerste tandje is nu een stukje door dus we moeten tandenpoetsen. De tandenborstel en tandpasta vindt ze leuk, maar als ik wil poetsen houdt ze haar tong boven haar tandje en die gaat met geen mogelijkheid aan de kant dus dat zorgt ook voor de nodige drama. Misschien doet het ook wel pijn omdat het tandje nog niet in zijn geheel helemaal door is?
Tips?
Verder is ze fantastisch O+ maar er zit wel een kop op :')
Aankleden en verschonen was hier ook een poos drama omdat ze niet wilde liggen maar de plank leegruimen. Wat hier werkte is haar 1 ding laten kiezen en daarna zeggen dat we even een schone luier aan moeten doen en vragen of ze even gaat liggen. Als ze dan 'ja' zei reageerde ik met: goed dan gaan we nu even liggen en legde haar langzaam neer met dus dat ene ding nog in haar hand. 9 van de 10 keer was het dan prima. Terwijl het steevast een gevecht was als ik niet eerst om toestemming vroeg :+ dus dat is nu de standaardprocedure.

En tandjes poetsen: veel geduld, geen druk erachter, liedje zingen en het belangrijkste: voor de spiegel :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 1 november 2017 @ 17:07:57 #292
52229 Chanty
pi_174806439
Razz wat is hij groot al en wat kletst hij lekker O+

Sillir gefeliciteerd alvast. Hij lijkt ook al niet meer op een dreumes :)

Plopsa mooi tweetal O+
  woensdag 1 november 2017 @ 17:12:18 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_174806510
Daar zeg je wel wat Chanty. Die toestemming, het helpt idd zo enorm als je ze ergens controle over geeft. Maar dat is soms lastig omdat je zelf al zoveel stappen verder bent in je hoofd ("even snel een schone luier want over 5 minuten moeten we op de fiets zitten om zus van school te halen"). Dat is echt dodelijk met een kindje dat al een heel eigen mening heeft.
pi_174806714
Oh lady wat zijn ze leuk samen! O+
pi_174809760
Oh jongens zonder bijlees probeerde ik L te laten slapen zonder spenen... Gelukt! Binnen een kwartier sliep hij. Ben benieuwd of hij doorslaapt.
pi_174810696
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Aankleden en verschonen was hier ook een poos drama omdat ze niet wilde liggen maar de plank leegruimen. Wat hier werkte is haar 1 ding laten kiezen en daarna zeggen dat we even een schone luier aan moeten doen en vragen of ze even gaat liggen. Als ze dan 'ja' zei reageerde ik met: goed dan gaan we nu even liggen en legde haar langzaam neer met dus dat ene ding nog in haar hand. 9 van de 10 keer was het dan prima. Terwijl het steevast een gevecht was als ik niet eerst om toestemming vroeg :+ dus dat is nu de standaardprocedure.

En tandjes poetsen: veel geduld, geen druk erachter, liedje zingen en het belangrijkste: voor de spiegel :Y
Goede tips! Maar ik vraag me af of M. dit al zal snappen, 1 ding uitzoeken en dan vragen of ze gaat liggen. Ze is 13.5 maand, volgens mij is dit nog te ingewikkeld, maar ik ga het zeker proberen!
pi_174810702
Wat een toffe foto’s zag ik, vooral die van Lb O+
  woensdag 1 november 2017 @ 20:54:35 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_174811546
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:27 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Goede tips! Maar ik vraag me af of M. dit al zal snappen, 1 ding uitzoeken en dan vragen of ze gaat liggen. Ze is 13.5 maand, volgens mij is dit nog te ingewikkeld, maar ik ga het zeker proberen!
Je zult merken dat ze steeds eigenlijk al verder zijn dan je denkt oO<

Maarrrr ook hier werkt de kracht van de herhaling. Ze weet denk ik best wat de bedoeling is als je alleen al richting de commode oid gaat. En korte opdrachtjes kunnen ze al heel snel snappen he? Als jij zegt "Pak (...) maar" en als ze dat heeft gedaan "ga maar liggen", terwijl je dr eventueel al een beetje helpt, gaat t misschien al best!
  woensdag 1 november 2017 @ 22:01:29 #299
52229 Chanty
pi_174813760
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:27 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Amelie is net 16 maanden en denk dat ik dit sinds twee maanden doe ;) en kiezen is vaak zo: mevrouw pakt de tube tandpasta. Ik: goedzo kies maar iets uit wat je wil hebben. Wil je de tandpasta? Zij: ja! (Of ze pakt iets anders: repeat wil je...?) Ik: dan gaan we nu even een schone luier aandoen. Ga je even liggen? (Evt nog eens herhalen). Zij: ja! Kind neerleggen met tube tandpasta.
  Manager PR/Moderator woensdag 1 november 2017 @ 22:37:51 #300
269689 crew  Viv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')