abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:55:29 #226
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174362875
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:54 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Er blijft niet veel van over als er een trein overheen rijdt.
Versplinterd of schiet een heel eind weg inderdaad.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:55:48 #227
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174362879
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:54 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Er blijft niet veel van over als er een trein overheen rijdt.
Dat kan wel hoor. Zeker met haar opvallende hoes, had dit best gevonden kunnen worden Maar ja, ik was er niet bij. Blijven speculaties.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:55:58 #228
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174362887
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Lea87 het volgende:

[..]

In Nederland werkt het gerecht anders, dus is niet de bekende weg voor mij. In Belgie weet je bv vrij snel waar iemand voor wordt aangehouden/van verdacht omdat er vrij snel een verschijning is voor onderzoeksrechter. Binnen de 24h geloof ik. Advocaten komen dan ook meestal snel naar buiten met verklaringen. Wat MP betreft weten we zelfs nog niet wat aantijgingen zijn?
Betrokkenheid bij de verdwijning
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174362897
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Lea87 het volgende:

Wat MP betreft weten we zelfs nog niet wat aantijgingen zijn?
Jawel, "De politie heeft maandag in Den Dolder een 27-jarige man uit Zeewolde aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne uit Utrecht." ( Nu.nl )
pi_174362933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Al die "heeft iemand over getweet" posts, kan daar een linkje bij?

/edit: dank Nuwaren
Kon zo even niet vinden hoe ik dat deed op de mobiele website van Fok sorry!
pi_174362955
nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 20:36:51 De Mobiele Eenheid bewaakt vannacht het gebied. reageer retweet
Enneh..

BlondieSaysYes twitterde op woensdag 11-10-2017 om 21:08:44 @nielskalkman Mag ik je bedanken voor je ontzettende respectvolle en duidelijke berichtgeving?! Echt! 💕 Voor jou! reageer retweet
!

nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 22:05:10 Het gaat in deze zaak allesbehalve om mij. Maar dit soort berichten maken het werk de moeite waard. Oprecht bedankt… https://t.co/cMHeDkOva9 reageer retweet
_O_ ^O^
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:59:30 #232
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_174362985
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en velen voor je... En blijkbaar ook na je.

Heb je het al doorgegeven aan de politie?

Of post je dit voor een aai over je bolletje?

Indien Anna de auto ingetrokken is, mogelijk na het contact met haar pa, en M is vervolgens richting Zeewolde gereden, kan die telefoon onderweg om 19:27 uur ook ergens in de plomp gegooid zijn. Nabij het punt van het laatste signaal.
Ik heb niet de illusie dat het gaat helpen. Maar je mag het gerust aan ze doorgeven. Dan krijg jij een aai over je bolletje :)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_174363023
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom zouden ze jou dat moeten mededelen? Wat geeft jou het recht op details?
Ik zeg niet dat ze dat móéten doen, snoes. Ik snap alleen niet wáárom ze dit niet openbaar maken. Ik vind het gewoon een apart detail.
pi_174363025
Dat meisje vinden ze toch nooit meer levend terug. Klinkt cru en hard maar die is seksueel misbruikt en daarna omgebracht en ergens gedumpt of begraven. Of nog erger: in stukken gesneden.

Harstikke sneu en heb het echt met haar nabestaanden te doen, maar de kans dat ze in een kelder zit en constant misbruikt wordt a la Dutroux, of dat ze met haar verboden vriendje naar de Antillen is gevlucht zijn veels te klein.
pi_174363029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:56 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Jawel, "De politie heeft maandag in Den Dolder een 27-jarige man uit Zeewolde aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne uit Utrecht." ( Nu.nl )
Lekker vaag. Wel opvallend dat iemand dagen aan stuk kan vastgehouden worden zonder dat er rechter aanhouding moet verlengen? Want hij verschijnt pas morgen? Veel macht voor politie dan bij jullie.
pi_174363039
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Dat meisje vinden ze toch nooit meer levend terug. Klinkt cru en hard maar die is seksueel misbruikt en daarna omgebracht en ergens gedumpt of begraven. Of nog erger: in stukken gesneden.

Harstikke sneu en heb het echt met haar nabestaanden te doen, maar de kans dat ze in een kelder zit en constant misbruikt wordt a la Dutroux, of dat ze met haar verboden vriendje naar de Antillen is gevlucht zijn veels te klein.
Mee eens.
pi_174363057
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Lea87 het volgende:

[..]

In Nederland werkt het gerecht anders, dus is niet de bekende weg voor mij. In Belgie weet je bv vrij snel waar iemand voor wordt aangehouden/van verdacht omdat er vrij snel een verschijning is voor onderzoeksrechter. Binnen de 24h geloof ik. Advocaten komen dan ook meestal snel naar buiten met verklaringen. Wat MP betreft weten we zelfs nog niet wat aantijgingen zijn?
kom op zeg...

Dat is toch niet bekend. Anne is vermist en hij blijkt betrokken te zijn bij haar vermissing. Ze zoeken haar al 13 dagen, familie, vrienden en politie.

Is ze dood, nee misschien niet. Hoe kunnen ze dan met een duidelijke aanklacht of verklaring komen? Is het moord? Dat weet men toch niet totdat ze gevonden is.

Misschien leeft ze nog, dan is het ontvoering.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:04:14 #238
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174363090
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:01 schreef Lea87 het volgende:

[..]

Lekker vaag. Wel opvallend dat iemand dagen aan stuk kan vastgehouden worden zonder dat er rechter aanhouding moet verlengen? Want hij verschijnt pas morgen? Veel macht voor politie dan bij jullie.
Yep.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174363097
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kom op zeg...

Dat is toch niet bekend. Anne is vermist en hij blijkt betrokken te zijn bij haar vermissing. Ze zoeken haar al 13 dagen, familie, vrienden en politie.

Is ze dood, nee misschien niet. Hoe kunnen ze dan met een duidelijke aanklacht of verklaring komen? Is het moord? Dat weet men toch niet totdat ze gevonden is.

Voor hetzelfde geld leeft ze nog.
..
Reden voor aanhouding is niet zelfde als aanklacht. Maar ik heb net begrepen dat reden wel gecommuniceerd is.
pi_174363108
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Lea87 het volgende:

[..]

In Nederland werkt het gerecht anders, dus is niet de bekende weg voor mij. In Belgie weet je bv vrij snel waar iemand voor wordt aangehouden/van verdacht omdat er vrij snel een verschijning is voor onderzoeksrechter. Binnen de 24h geloof ik. Advocaten komen dan ook meestal snel naar buiten met verklaringen. Wat MP betreft weten we zelfs nog niet wat aantijgingen zijn?
Offtopic:
Wat een bizar korte periode is dat in België trouwens. Ik heb regelmatig nieuwsberichten uit België gelezen dat een verdachte kort na zijn aanhouding weer op vrije voeten kwam. Die 24uur lijkt me, in ieder geval in bepaalde gevallen, echt te kort om een beetje fatsoenlijk onderzoek te kunnen doen.. 😕
pi_174363146
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:01 schreef Lea87 het volgende:

[..]

Lekker vaag. Wel opvallend dat iemand dagen aan stuk kan vastgehouden worden zonder dat er rechter aanhouding moet verlengen? Want hij verschijnt pas morgen? Veel macht voor politie dan bij jullie.
Goeie dag zeg, ben jij echt zo dom?

Hij zit zijn straf nog uit in verband met twee extreme verkrachtingen. Ze kunnen hem zonder problemen tot 5 november in de cel zetten vanwege zijn eerdere veroordeling.

Lees anders even de openingspost!
pi_174363147
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:01 schreef Lea87 het volgende:

[..]

Lekker vaag. Wel opvallend dat iemand dagen aan stuk kan vastgehouden worden zonder dat er rechter aanhouding moet verlengen? Want hij verschijnt pas morgen? Veel macht voor politie dan bij jullie.
Volgens mij zit het net iets anders in elkaar. Eerst aanhouding, dan max. 3 dagen in verzekering, dan voorgeleid. Politie is niet de enige, OvJ moet volgens mij ook toestemming geven. Maar hoe dat precies zit, weet ik niet. Dan moet je ff op google kijken. De betreffende artikelen van get Wetboek van Strafvordering zijn vast snel te vinden.
pi_174363154
Pauw allen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:06:20 #244
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174363164
Pauw begint.
Telegraaf journalist als gast
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:07:19 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174363188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:06 schreef ondeugend het volgende:
Pauw begint.
Telegraaf journalist als gast
Misschien komt onze vriend nog aan het woord via hem O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174363203
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:52 schreef Lea87 het volgende:

[..]

In Nederland werkt het gerecht anders, dus is niet de bekende weg voor mij. In Belgie weet je bv vrij snel waar iemand voor wordt aangehouden/van verdacht omdat er vrij snel een verschijning is voor onderzoeksrechter. Binnen de 24h geloof ik. Advocaten komen dan ook meestal snel naar buiten met verklaringen. Wat MP betreft weten we zelfs nog niet wat aantijgingen zijn?
Bij ons vindt de voorgeleiding aan de r-c plaats achter gesloten deuren. Anders zou het ook een mooie janboel zijn denk ik. Maar ik, in tegenstelling tot veel anderen hier, vind het dus ook wel apart dat niet naar buiten is gebracht hoe ze deze verdachte op het spoor zijn gekomen, helemaal omdat dat meestal wel gebeurt, bij mijn weten.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:07:53 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174363205
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:07 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Misschien komt onze vriend nog aan het woord via hem O+
ben benieuwd :D
onze bron-jatter
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174363214
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Offtopic:
Wat een bizar korte periode is dat in België trouwens. Ik heb regelmatig nieuwsberichten uit België gelezen dat een verdachte kort na zijn aanhouding weer op vrije voeten kwam. Die 24uur lijkt me, in ieder geval in bepaalde gevallen, echt te kort om een beetje fatsoenlijk onderzoek te kunnen doen.. 😕
Inderdaad. Na de aanslagen is daar veel kritiek op gekomen (want helse job voor speurders om op korte tijd zinnig dossier te hebben). Regering heeft het onlangs verlengd tot 48h, maar die regeling is nu nog niet van kracht dacht ik. Overigens mag Belgische politie ook niet 's nachts gaan huiszoekingen doen. Mag niet tussen 22h en 5h. Nog zoiets krankzinnig.
pi_174363215
Laat maar
pi_174363216
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Offtopic:
Wat een bizar korte periode is dat in België trouwens. Ik heb regelmatig nieuwsberichten uit België gelezen dat een verdachte kort na zijn aanhouding weer op vrije voeten kwam. Die 24uur lijkt me, in ieder geval in bepaalde gevallen, echt te kort om een beetje fatsoenlijk onderzoek te kunnen doen.. 😕
Dat doen ze om ontvoerde kinderen in kelders niet meer te laten verhongeren zoals het geval was bij An en Eefje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')