Zijn geen huisjes in het bos.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:33 schreef NoXia het volgende:
[..]
Logisch. Die gaat het huisje onder de loep nemen.
Kan ook voor zekerheid zijn he, stel dat ze wat vinden zou het niet praktisch zijn om dan nog alles en iedereen op te moeten laten draven.quote:
wie, wat, waar..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee, dat mag dan weer niet'Mensenrechten' ofzo.
Dan gaan ze dus naar die plas toe........quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Wagen met boot het gebied in.twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:32:12Veel wagens het gebied in nu, waaronder het forensisch instituut plus n wagen met n boot #AnneFaber https://t.co/PdomOJvqxR reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik zet geen feiten neer, en ik beschuldig niemand. Iedereen speculeert hier of zoekt naar antwoorden. En daarnaast, me dunkt, ik heb me aardig terughoudend opgesteld met speculaties in deze zaak.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe jij daar in staat, maar als ik serieus als handlanger in ontvoering, verkrachting en wellicht moord genoemd zou worden, zou ik dat niet zo heel leuk vinden.
Moet je dus wel verdomd goede aanleiding voor hebben.
Ja, daarom zit je niet bij de mensen die dit werk doen. Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wie, wat, waar..
Alsof iemand daar überhaupt wakker van zou liggen.
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef Robin_fok het volgende:
De helicopter is over het water dat aanwezig is gecirkelt, en nu komt er een boot aan. Ik vrees het ergste...
Verdachte (dader) heeft dus zorgvuldig de plek uitgekozen.twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:02:48Volgens n man uit Zeewolde is dit gebied ‘De Stille Kern’ “echt stil”. “Als ik hier dood neerval vinden ze me nooit” #AnneFaber reageer retweet
Lijkt mij ook. Volgens mij is die heli ook direct daarheen gevlogen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus naar die plas toe........
Nou zeg, rustig blijven ademhalen...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef Robin_fok het volgende:
De helicopter is over het water dat aanwezig is gecirkelt, en nu komt er een boot aan. Ik vrees het ergste...
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Wagen met boot het gebied in.twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:32:12Veel wagens het gebied in nu, waaronder het forensisch instituut plus n wagen met n boot #AnneFaber https://t.co/PdomOJvqxR reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik zou die man even natrekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:36 schreef Jano9 het volgende:
Verdachte (dader) heeft dus zorgvuldig de plek uitgekozen.twitter:VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 16:02:48Volgens n man uit Zeewolde is dit gebied ‘De Stille Kern’ “echt stil”. “Als ik hier dood neerval vinden ze me nooit” #AnneFaber reageer retweet
Volgens DDVW zou hij geleerd hebben van het feit dat de mobiel hem heeft verraden bij eerdere delicten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:36 schreef gosschalks het volgende:
Misschien hebben ze toch ook gekeken waar die mobiel van hem (als hij die heeft) allemaal geweest is, misschien op dezelfde manier als bij Anne of als ze hem ontgrendeld hebben met Google/Apple maps.
Wat is het ergste?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef Robin_fok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |