En dan door naar Vught...?!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:martinalert twitterde op woensdag 11-10-2017 om 14:12:04Verdachte van vermissing Anne Faber morgen voorgeleid https://t.co/IsnYL1IEVr https://t.co/a69ZZxDfUB reageer retweet
Ik ook :-)quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En daarna naar Vught dus? Dan ga ik m'n quotes er vast even bij zoeken
Zullen we zulke dingen nog even niet zeggen? Lijkt me vreselijk als de familie later gaat lezen en ze zulke dingen aantreffen...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:16 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Zolang hij blijft zwijgen zullen ze Anne nooit meer vinden vrees ik of per toeval door een wandelaar daar in de buurt of elders op de Veluwe.. bedoel ze kan in heel de regio Utrecht liggen en zo niet afgevoerd zijn in een afvalcontainer en verwerkt als compost (Brrmaar kan)
Kan best, op die plek waar ie zat zal ie niet meer welkom zijn. En Vught lijkt me dan toch sowieso wel de beste plek om hem even te laten.quote:
Tuurlijk weet de recherche veeel meer. Die zitten met veertig man op die zaak, gaan dag en nacht door.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:11 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Dat is ook wat mij het meest waarschijnlijk lijkt. Gezien wat je over hem hoort inderdaad. Alleen dan zou je zeggen dat het daarna bij hem ook wel dikke paniek was om wat hij met haar lichaam en spullen etc. moest. Of zou hij dan heel berekenend dat allemaal bedacht hebben?
Zulke dingen zijn voor ons als buitenstaander natuurlijk ook (bijna) niet te achterhalen. Ik hoop gewoon dat de politie veel meer weet dan wij weten, want anders schiet het echt niet op. Stel dat hij haar wel heeft meegenomen in de auto, dan moet je zoveel breder zoeken.
Hij kwam uit Vught en zou daar best wel eens geplaatst kunnen worden juist omdat dat lastig gaat worden voor hem. Alles voor een verklaring neem ik aan. Maar: Aannamequote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:19 schreef parmezaansebaas het volgende:
[..]
Kan best, op die plek waar ie zat zal ie niet meer welkom zijn. En Vught lijkt me dan toch sowieso wel de beste plek om hem even te laten.
Daar zijn regels voor, ik denk bijvoorbeeld dat-ie gewoon naar een huis van bewaring gaat.quote:
ah, ik zou wel willen weten wie dan, goed speurwerk dan van geenstijl,quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Foto schijnt op GeenStijl te hebben gestaan maar is weggehaald.
Familie/vrienden gok ik.
Dan kan beter iedereen maar zijn mond houden met speculaties niet waar ?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Zullen we zulke dingen nog even niet zeggen? Lijkt me vreselijk als de familie later gaat lezen en ze zulke dingen aantreffen...
Tussen gewoon speculeren en "verwerkt als compost" zitten nogal wat stappen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:21 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Dan kan beter iedereen maar zijn mond houden met speculaties niet waar ?
Moet wel van vrienden komen, want openbaar is de foto niet te zien. Dus iemand die toegang heeft tot zijn foto's die je alleen ziet als je vrienden bent.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:21 schreef velden het volgende:
[..]
ah, ik zou wel willen weten wie dan, goed speurwerk dan van geenstijl,
wil de foto ook zonder balkje zien
en die heeft de foto dan doorgespeeld naar geenstijl, aiquote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:23 schreef parmezaansebaas het volgende:
[..]
Moet wel van vrienden komen, want openbaar is de foto niet te zien. Dus iemand die toegang heeft tot zijn foto's die je alleen ziet als je vrienden bent.
Vele malen erger dan een ongeleid projectiel. Dit heerschap is totaal doorgedraaid/kierewiet en heeft een persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja mogelijk in combinatie met schuilen. Regen ook nog eens de sporen geen goed gedaan. Erg veel ellende bij elkaar dus. En dan heb ik het nog niet eens over dat ongeleid projectiel van een Michael Paardenlul gehad
Tja we kunnen wel doen alsof maar zou niet weten in welke contex ik "verwerkt tot compost" op een andere manier zou moeten uitdrukken als mogelijkheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Tussen gewoon speculeren en "verwerkt als compost" zitten nogal wat stappen.
Net zoals er nogal wat stappen zitten tussen "ik denk dat ze is omgebracht" en "haar nek is doorgesneden" (Ja, serieus geroepen door iemand).
Ja, inderdaad. Bovendien kunnen ze ook nog de familie van Michael P. ondervragen en misschien dat naar aanleiding van dat bericht over die auto nog nieuwe nuttige getuigenverklaringen komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:15 schreef rooie9 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, hoeveel meer is natuurlijk een gok. Sowieso weten zij alles over Anne, of zij bijvoorbeeld 'meegaand' is of iemand die zich echt niet laat beïnvloeden, zich zou kunnen verweren (vechtsport gedaan ofzo) etc. Ik noem maar wat, maar zulke dingen kunnen misschien het onderzoek beïnvloed hebben.
Is dat gebruikelijk?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:26 schreef 1312-FRFC het volgende:
Militairen gaan dubbelchecken. Gelopen stuk door het Pijnenburg bos wordt nog een keer gelopen, in tegenovergestelde richting. #AnneFaber
Zou bijna gaan denken dat ze dan meer weten en denken dat zij daar ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:26 schreef 1312-FRFC het volgende:
Militairen gaan dubbelchecken. Gelopen stuk door het Pijnenburg bos wordt nog een keer gelopen, in tegenovergestelde richting. #AnneFaber
moeilijk he lez0nquote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb is Anne vrijdag verdwenen en was die verjaardag op zaterdag.
MP was vrijdag dus ws gewoon in Altrecht en omgeving. Zaterdag in Spakenburg. Dat weekeinde gezien met de auto van zijn moeder.
Misschien een gerichte aanwijzing dan...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:30 schreef parmezaansebaas het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt me niet voor niets....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |