abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:39:35 #26
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174348460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:36 schreef velden het volgende:
Hoe komt men aan die foto van M P?

Is die ergens uit iemands social media archief gehaald
Facebook.
pi_174348468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In het weekeinde, niet op vrijdag.
Inderdaad
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:40:00 #28
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174348470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:39 schreef Jojojo1976 het volgende:
@andromache
Dat is denk ik ook zo maar wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat er dus grote financiėle belangen speelden. Persoonlijk vind ik dat dat niet mag kunnen binnen zo'n instelling.
Je bent op de hoogte van de enorme bezuinigingen in de ggz het afgelopen decennium?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:40:10 #29
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348472
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:39 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Toen zochten ze beelden van die auto. Iets zegt mij dat dat nu niet meer nodig is.
Dat ze de auto hebben wil niet zeggen dat het niet meer nodig is.
Op het moment dat M. In die auto reed kan het wel erg interessant zijn om te weten waar hij was.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174348475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:38 schreef Andromache het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat kenteken en type auto van moeders niet bekend wordt gemaakt. Dat was toch bij Jeroen D. (moordenaar Ruben/Julian) ook zo?
Daar hadden ze toen een filmpje van bij een tankstation, klein Japans wagentje.
I´m back.
pi_174348481
En ik mag hopen dat dit niet waar is;
Ze zouden zelfs kunnen factureren voor arbeid van gedetineerden.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:41:00 #32
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174348491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:39 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Toen zochten ze beelden van die auto. Iets zegt mij dat dat nu niet meer nodig is.
De zoekacties hebben zich in ieder geval niet erg verplaatst. Ik zou wel willen weten waar hij helemaal geweest is met de auto.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:41:05 #33
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174348495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:39 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Toen zochten ze beelden van die auto. Iets zegt mij dat dat nu niet meer nodig is.
Omdat ze die beelden nu al wel hebben.
pi_174348500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:40 schreef Jojojo1976 het volgende:
En ik mag hopen dat dit niet waar is;
Ze zouden zelfs kunnen factureren voor arbeid van gedetineerden.
zou me niks verbazen
pi_174348509
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zou me niks verbazen
Wat betekend dat ze misschien wel buiten het terrein hebben gewerkt....
pi_174348513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:38 schreef Andromache het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat kenteken en type auto van moeders niet bekend wordt gemaakt. Dat was toch bij Jeroen D. (moordenaar Ruben/Julian) ook zo?
Andere situatie.

Jeroen D.was dood. Auto was gevonden.

MP leeft, de auto is van zijn moeder die ook leeft en er ws ook in gereden heeft. Als zij bv in een zilvergrijze Yaris reed en de politie maakt dat bekend dan worden ze dood gegooid met meldingen waar ze niets mee kunnen.

Kenteken let niemand op en onthouden van elke auto die je voorbij ziet rijden zeker niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:42:23 #37
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348515
ik heb zon vervelend voorgevoel dat iedereen massaal op de verkeerde plek aan het zoeken is
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:42:39 #38
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174348520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:40 schreef Jojojo1976 het volgende:
En ik mag hopen dat dit niet waar is;
Ze zouden zelfs kunnen factureren voor arbeid van gedetineerden.
Volgens mij gebeurt dit gewoon hoor, ook wasknijpers in elkaar zetten heeft een kostprijs.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174348524
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:39 schreef NoXia het volgende:

[..]

Facebook.
wiens facebook?
pi_174348536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef Onnoman het volgende:
ik heb zon vervelend voorgevoel dat iedereen massaal op de verkeerde plek aan het zoeken is
Of dat ze er al een keer langs/overheen zijn gegaan met zoeken. Dat zou pas cru zijn.
pi_174348543
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, vanmorgen lag je te baggeren dat ze wel op een begraafplaats moest liggen omdat jij dat logisch vond.

In geuren en kleuren met voorkeur voor een te ruimen graf.

Ik vond en vind dat scenario achterlijk. Zeker alle onzin die je erbij moest verzinnen om er nog iets kloppens van te maken.

Mijn advies was vervolgens om zelf de begraafplaats van je voorkeur vanmiddag te bezoeken.
Wie is de clown nu? _O-
Alles wat in jouw post staat, klopt niet.
pi_174348569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Andere situatie.

Jeroen D.was dood. Auto was gevonden.

MP leeft, de auto is van zijn moeder die ook leeft en er ws ook in gereden heeft. Als zij bv in een zilvergrijze Yaris reed en de politie maakt dat bekend dan worden ze dood gegooid met meldingen waar ze niets mee kunnen.

Kenteken let niemand op en onthouden van elke auto die je voorbij ziet rijden zeker niet.
Exact dit dus. Ik denk dat alleen de plaats van het lichaam nu nog onbekend is. Dit klinkt verschrikkelijk en is gebaseerd op speculatie. Maar in het verleden is gebleken dat als Politie hulp nodig heeft van het publiek men met relevante informatie naar buiten komt. Dit gebeurt niet, terwijl er wel veel ontwikkelingen zijn (arrestaties en in beslag name) Dit wekt mijn vermoeden dat de Politie meer weet dan 'wij' nu denken.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:46:47 #43
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:43 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Of dat ze er al een keer langs/overheen zijn gegaan met zoeken. Dat zou pas cru zijn.
denk dat de dader bewust een verkeerd signaal heeft afgegeven door alle spullen binnen een bepaalde straal neer te leggen, terwijl het lichaam misschien wel 10 km verder ligt

op basis van de huidige gegevens is die kans gewoon even groot als de kans dat Anne in de buurt van de gevonden voorwerpen ligt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:47:49 #44
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174348602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Andere situatie.

Jeroen D.was dood. Auto was gevonden.

MP leeft, de auto is van zijn moeder die ook leeft en er ws ook in gereden heeft. Als zij bv in een zilvergrijze Yaris reed en de politie maakt dat bekend dan worden ze dood gegooid met meldingen waar ze niets mee kunnen.

Kenteken let niemand op en onthouden van elke auto die je voorbij ziet rijden zeker niet.
genoeg auto's met onboard cams
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174348618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:45 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Exact dit dus. ik denk dat alleen de plaats van het lichaam nu nog onbekend is. Dit klinkt verschrikkelijk en is gebaseerd op speculatie. Maar in het verleden is gebleken dat als Politie hulp nodig heeft van het publiek men met relevante informatie naar buiten komt. Dit gebeurt niet, terwijl er wel veel ontwikkelingen zijn (arrestaties en in beslag name) Dit wekt mijn vermoeden dat de Politie meer weet dan 'wij' nu denken.
Dat moet haast wel...
Anders zou het wel heel fout zijn dat men lucraak maar ergens gaat zoeken
Het antwoord ligt in wat men gevonden heeft wat hem koppelt aan anne
pi_174348619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:45 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Exact dit dus. ik denk dat alleen de plaats van het lichaam nu nog onbekend is. Dit klinkt verschrikkelijk en is gebaseerd op speculatie. Maar in het verleden is gebleken dat als Politie hulp nodig heeft van het publiek men met relevante informatie naar buiten komt. Dit gebeurt niet, terwijl er wel veel ontwikkelingen zijn (arrestaties en in beslag name) Dit wekt mijn vermoeden dat de Politie meer weet dan 'wij' nu denken.
Dit heb ik ook heel erg. Wellicht ook om zoveel mogelijk tips binnen te krijgen oid?
pi_174348620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:47 schreef Onnoman het volgende:

[..]

genoeg auto's met onboard cams
Jep, die iedere dag overschrijven omdat anders de SD kaart vol raakt.
pi_174348648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

denk dat de dader bewust een verkeerd signaal heeft afgegeven door alle spullen binnen een bepaalde straal neer te leggen, terwijl het lichaam misschien wel 10 km verder ligt

op basis van de huidige gegevens is die kans gewoon even groot als de kans dat Anne in de buurt van de gevonden voorwerpen ligt
Echter als je gelooft wat die gast gisteren zei, dat ie dit bestudeerd heeft… kun je er vanuit gaan dat dumpplek en lichaam niet bij elkaar liggen.
pi_174348652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:45 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Exact dit dus. ik denk dat alleen de plaats van het lichaam nu nog onbekend is. Dit klinkt verschrikkelijk en is gebaseerd op speculatie. Maar in het verleden is gebleken dat als Politie hulp nodig heeft van het publiek men met relevante informatie naar buiten komt. Dit gebeurt niet, terwijl er wel veel ontwikkelingen zijn (arrestaties en in beslag name) Dit wekt mijn vermoeden dat de Politie meer weet dan 'wij' nu denken.
Denk het bijna van niet, anders zoeken ze ook niet zo breed naar het lichaam op te veel verschillende plekken.
Ze laten in deze zaak van Anne wel bizar weinig los om aan het publiek te vragen of die iets gezien hebben kwa beelden of informatie.
Dat kan betekenen of ze weten meer wat ik klein acht, of ze blunderen weer eens een keer door te laat of niet met bepaalde informatie naar buiten te komen zodat de zaak al veel voorspoediger had kunnen lopen als wat nu het geval is.
Maar goed.. ik had toch al niet zo'n hoge pet op van onze agenten en justitie om deze redenen dat ze het wel vaker verkloot hebben met een vermissingszaak en veel te laat naar buiten kwamen met info.
pi_174348657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef velden het volgende:

[..]

wiens facebook?
als het van facebook komt mag het balkje toch ook weg.
het komt dan van iemands privebezit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')