abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174347449
Ik weet niet of ik in het juiste subforum zit (misschien hoort het in lif?)
Maar ik vroeg me af of mensen wel eens bij dresslily bestellen?
Het is zo goedkoop dat ik het bijna niet vertrouw
pi_174349572
dresslily.com is een Chinese webshop, wat inhoudt dat je er soms lang op moet wachten voor je het ontvangt en er importkosten bij kunnen komen als het bedrag boven de 22 Euro uitkomt. (21%BTW plus inklaringsbedrag van 13-17 Euro).Boven de 150 Euro komen er daarnaast ook nog 12% invoerrechten bij als het pakket eruit gehaald wordt.
Dat verklaart enigszins het prijsverschil met voordelige NL winkels, waar deze kosten al doorberekend zijn.

Chinese webshops zijn voordelig met kleding, maar de kwaliteit is vooraf niet altijd te voorspellen, net zomin als de maat en de pasvorm.
Controleer daarom altijd je werkelijke maat in centimeters met die in de webshop.
Ook garantie kan je vergeten bij een teleurstellende aankoop, behoudens PayPal bescherming als eea niet geleverd wordt. Eventueel terugsturen is voor eigen rekening.
Veel reviews lezen en bekijken voor je besteld helpt wel om eea vooraf af te wegen

[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 11-10-2017 15:12:59 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:49:13 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174349745
Een coupeuse in je kennissenkring is niet verkeerd.

Maar diverse jurken daar besteld voor mijn dochters, waaronder een communiejurk. Die communiejurk was 65 dollar en niet te onderscheiden van de jurken die bijna duizend euro hier kosten. Overigens nooit de pech gehad dat mijn pakketje ertussen uit gehaald is.
And so is the past
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:04:21 #4
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174431492
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een coupeuse in je kennissenkring is niet verkeerd.

Maar diverse jurken daar besteld voor mijn dochters, waaronder een communiejurk. Die communiejurk was 65 dollar en niet te onderscheiden van de jurken die bijna duizend euro hier kosten. Overigens nooit de pech gehad dat mijn pakketje ertussen uit gehaald is.
Kennis van me heeft haar bruidsjurk op Aliexpress besteld voor nog geen ¤ 100,-. Kreeg op de dag serieus een vraag over welke designer ze had benaderd. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')