Na zes pillen in je mik misschien.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef yosander het volgende:
Zonnebril dragen is sowieso chill, ongeacht temperatuur of dat de zon schijnt
Leuke stiefvader.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Er was een ongenode gast op het feestje opeens. Eind van de avond. Niets mis mee an sich, maar omdat sommigen wat drank op hadden werd er een beetje moeilijk om gedaan. Toen die nieuwkomer een tik aan de gast gaf die het feestje organiseerde, dook ik er op om hem hardhandig het huis uit te duwen. Dat is gelukt, maar het bleek de beste maat van mijn stiefvader te zjin. Mijn stiefvader heeft mij 's avonds toen hij het hoorde een paar beste klappen gegeven.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Er was een ongenode gast op het feestje opeens. Eind van de avond. Niets mis mee an sich, maar omdat sommigen wat drank op hadden werd er een beetje moeilijk om gedaan. Toen die nieuwkomer een tik aan de gast gaf die het feestje organiseerde, dook ik er op om hem hardhandig het huis uit te duwen. Dat is gelukt, maar het bleek de beste maat van mijn stiefvader te zjin. Mijn stiefvader heeft mij 's avonds toen hij het hoorde een paar beste klappen gegeven.
Is dat niet de rayban clubmaster?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:48 schreef ThijsThijs het volgende:
Iemand die me wellicht kan helpen met het uitzoeken welk zonnebril montuur dit is? Zoek al een poosje maar.. nog geen succes vooralsnog. Thanks! Wellicht herkent iemand het montuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Zonnebrillen zijn flexquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:10 schreef bloempjuh het volgende:
Ik draag bijna het hele jaar een zonnebril: krijg hoofdpijn van fel licht. Lekker boeiend.
neequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is dat niet de rayban clubmaster?
Ik doe alsof het een fashion statement is, maar eigenlijk krijg ik gewoon migraine van fel lichtquote:
Ik draag mijn rayban ook vaak voor de sier. Sws een pilotenbril zit jr altijd goed. Maar ik zou nooit een sportieve bril kiezen. En ik stop hem ook altijd kwasi nonchalant in nijn kraagquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 21:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik doe alsof het een fashion statement is, maar eigenlijk krijg ik gewoon migraine van fel licht
Wtf?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef Monopoly het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |