Hahahahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Amsterdam is toch speelstad in 2020? Waarom plaatsen we ons niet automatisch dan?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom maak ik dan godverdomme die fucking schema's als ze zich er toch niet aan houden????
Rot op met je schemaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuw schema, 1 goal per 3 minuten. Het kan nog!
Schaatsenquote:
Zit wel goed Roland. Het is niet alsof mensen Posts lezen die langer zijn dan een willekeurige naam met een huillachsmiley erachterquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh shit. Ik hoop dat niemand het heeft gelezen
niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel goed Roland. Het is niet alsof mensen Posts lezen die langer zijn dan een willekeurige naam met een huillachsmiley erachter
LRquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel goed Roland. Het is niet alsof mensen Posts lezen die langer zijn dan een willekeurige naam met een huillachsmiley erachter
Elke keer dat je deze grap recycled is er 1 dichterbij mijn aangifte van jou bij de Kinderbescherming.quote:
Haags kwartiertje dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuw schema, 1 goal per 3 minuten. Het kan nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |