quote:Groep A: Nederland, Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg
Groep B: Portugal, Zwitserland, Hongarije, Faroër Eilanden, Letland, Andorra
Groep C: Duitsland, Tsjechië, Noord-Ierland, Noorwegen, Azerbeijdjan, San Marino
Groep D: Wales, Oostenrijk, Servië, Ierland, Moldavië, Georgië
Groep E: Roemenië, Denemarken, Polen, Montenegro, Armenië, Kazachstan
Groep F: Engeland, Slowakije, Schotland, Slovenië, Litouwen, Malta
Groep G: Spanje, Italië, Albanië, Israël, Macedonië, Liechtenstein
Groep H: België, Bosnië & Herzegovina, Giekenland, Estland, Cyprus, Gibraltar
Groep I: Kroatië, IJsland, Oekraïne, Turkije, Finland, Kosovo
quote:Gastheer
Rusland
Noord- en Midden-Amerika
1. Mexico
2. Costa Rica
3.
Europa
1. Engeland
2. Duitsland
3. België
4. Spanje
5. Polen
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Azië
1. Iran
2. Zuid-Korea
3. Japan
4. Saudi-Arabië
Afrika
1. Egypte
2. Nigeria
3.
4.
5.
Zuid-Amerika
1. Brazilië
2.
3.
4.
Play-off duels
1. OFC (Nieuw-Zeeland) v NR 5. CONMEBOL
2. AFC (Syrië/Australië) v CONCACAF
Costa Rica en Polen zijn ook al geplaatstquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Levert u maar informatie aan
Done.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Costa Rica en Polen zijn ook al geplaatst
Nigeria ook volgens mij
Kroatie niet. Wales is slechtste 2quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Beide ploegen bij OEK-KRO moeten nog komen. Dat kan niet anders.
Maar Kroatie heeft beter doelsaldo toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wales is de slechtste niet, die hebben meer goals dan Kroatië.
Nee, staan beide op +2quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Kroatie heeft beter doelsaldo toch?
Ahh zo. Italie ook weer tering kut. Hopelijk flikkeren ze die trainer er uit en wint Albanie zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van alle geplaatste nrs 2 worden de resultaten tegen de slechtste laatste doorgestreept.
Klopt wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Done.
Ik stel u aansprakelijk voor eventuele fouten
Hebben behalve een goed defensief blok toch ook gewoon niks? Insigne en Immobile, nou moe (al is die laatste zowaar wel eens aardig in vorm)quote:
Wat?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben behalve een goed defensief blok toch ook gewoon niks? Insigne en Immobile, nou moe (al is die laatste zowaar wel eens aardig in vorm)
De playoffs.quote:
Gewoon boven Kroatië in de WKQ. Deze kenner riep bij de loting voor de afgelopen EKQ al dat IJsland de grootste concurrent van Nederland ging worden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
IJsland 2-0. Dat is in kannen en kruiken.
Wie hebben ze dan in aanvallend opzicht? Florenzi, Insigne, Immobile, ik word er allemaal niet ontzettend warm van.quote:
Echt heel erg knap van IJsland. Nationale competitie van niks, net zo veel inwoners als Utrecht en gewoon een van de beste teams van de subtop van Europa inmiddels.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon boven Kroatië in de WKQ. Deze kenner riep bij de loting voor de afgelopen EKQ al dat IJsland de grootste concurrent van Nederland ging worden.
Ziener. (behalve dan dat Nederland ietwat tegenviel, dat had ik nog niet ingecalculeerd)
Daar heeft Italië toch al jaren last van.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie hebben ze dan in aanvallend opzicht? Florenzi, Insigne, Immobile, ik word er allemaal niet ontzettend warm van.
Hebben gewoon echt een beter team dan Nederland, denk dat Nederland - IJsland nu over het algemeen wel zal worden gewonnen door IJsland.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel erg knap van IJsland. Nationale competitie van niks, net zo veel inwoners als Utrecht en gewoon een van de beste teams van de subtop van Europa inmiddels.
Balobaasquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie hebben ze dan in aanvallend opzicht? Florenzi, Insigne, Immobile, ik word er allemaal niet ontzettend warm van.
Bellotti, Verdi, Bernardeschi, Chiesa, Gagliardini, Jorginho, Zazaquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze presteren ook al jaren vrij weinig, afgezien van een EK waar Balotelli het ineens op de heupen kreeg (bovendien had Italië toen nog wel een aardige aanval)quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heeft Italië toch al jaren last van.
Nja, leuk en aardig maar da's toch gewoon maximaal Europese subtop.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bellotti, Verdi, Bernardeschi, Chiesa, Gagliardini, Jorginho, Zaza
Italië was een jaar geleden waarschijnlijk nog de beste ploeg op het EK..quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze presteren ook al jaren vrij weinig, afgezien van een EK waar Balotelli het ineens op de heupen kreeg (bovendien had Italië toen nog wel een aardige aanval)
Maar Italië is al sinds dat WK in Duitsland altijd een beetje subtop geweest (of nog minder, rond 2010)
Mooi, die lichting verdiende ook nog wel een eindtoernooitje. Dat verbrassen in de Q is eindelijk voorbij.quote:
Tegen Duitsland bleken ze wel totaal kwaliteitsarm. Wel van Spanje gewonnen, maar Spanje vind ik nog altijd zwalkend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Italië was een jaar geleden waarschijnlijk nog de beste ploeg op het EK..
Je weet dat Bellotti door de hele top begeerd wordt en Jorginho een van de meest populaire spelers op zijn positie is?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, leuk en aardig maar da's toch gewoon maximaal Europese subtop.
En toen was Pirlo nog wel baas.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze presteren ook al jaren vrij weinig, afgezien van een EK waar Balotelli het ineens op de heupen kreeg (bovendien had Italië toen nog wel een aardige aanval)
Maar Italië is al sinds dat WK in Duitsland altijd een beetje subtop geweest (of nog minder, rond 2010)
Was al bizar dat ze er niet bij waren op het EK.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, die lichting verdiende ook nog wel een eindtoernooitje. Dat verbrassen in de Q is eindelijk voorbij.
Bellotti is wel een talent ja. Maar die speelt toch bijna nooit bij het nationale elftal.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat Bellotti door de hele top begeerd wordt en Jorginho een van de meest populaire spelers op zijn positie is?
Gast, Italië was gewoon met afstand tactisch de beste ploeg dat toernooi. Ze speelden eerst België compleet van de mat, vervolgens Spanje en schakelden om het af te maken Duitsland nog op een haar na uit. Dat deden ze met fucking Pelle en Eder, dus dat ''maximaal subtop'' gedoe zegt me niet zoveel. Als je een bondscoach hebt die de poppetjes juist neer kan zetten kun je van iedereen winnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Duitsland bleken ze wel totaal kwaliteitsarm. Wel van Spanje gewonnen, maar Spanje vind ik nog altijd zwalkend.
Ze teren, zoals gezegd, gewoon erg op dat blok achterin. Maar aanvallend waren ze toch ook gewoon vrij matig dat toernooi. Alleen Candreva had er dat toernooi wel behoorlijk zin in, dat scheelde wel.
https://i.gyazo.com/3a26994a777f14968827a94198df106a.pngquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bellotti is wel een talent ja. Maar die speelt toch bijna nooit bij het nationale elftal.
Italië heeft gewoon een fantastisch blok achterin, dus daar schort t echt niet aan. Gaan ook wel gewoon kwartfinale halen. Maar missen toch wel wat kwaliteit voorin om mee te komen met een Spanje, Duitsland, Frankrijk, Brazilië, België.
Belotti is geblesseerd nu he.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bellotti is wel een talent ja. Maar die speelt toch bijna nooit bij het nationale elftal.
Italië heeft gewoon een fantastisch blok achterin, dus daar schort t echt niet aan. Gaan ook wel gewoon kwartfinale halen. Maar missen toch wel wat kwaliteit voorin om mee te komen met een Spanje, Duitsland, Frankrijk, Brazilië, België.
Wtf? Belotti speelt sinds vorig jaar, het jaar van zijn doorbraak, alles.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Wilde dat al met een vraagteken typen, mijn fout.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/3a26994a777f14968827a94198df106a.png
Wat zie jij wat ik niet zie?
Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Brazilië overweegt Jorginho toch te selecteren?
Wilmots tactisch van de mat spelen is nu ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gast, Italië was gewoon met afstand tactisch de beste ploeg dat toernooi. Ze speelden eerst België compleet van de mat, vervolgens Spanje en schakelden om het af te maken Duitsland nog op een haar na uit. Dat deden ze met fucking Pelle en Eder, dus dat ''maximaal subtop'' gedoe zegt me niet zoveel, als je een bondscoach hebt die de poppetjes juist neer kan zetten kun je van iedereen winnen.
''Tactical reasons''quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Raar dat Ventura hem niet geselecteerd heeft voor deze wedstrijden.
''Technische beslissing''.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Raar dat Ventura hem niet geselecteerd heeft voor deze wedstrijden.
Mee eens hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gast, Italië was gewoon met afstand tactisch de beste ploeg dat toernooi. Ze speelden eerst België compleet van de mat, vervolgens Spanje en schakelden om het af te maken Duitsland nog op een haar na uit. Dat deden ze met fucking Pelle en Eder, dus dat ''maximaal subtop'' gedoe zegt me niet zoveel. Als je een bondscoach hebt die de poppetjes juist neer kan zetten kun je van iedereen winnen.
Een speler heeft ook iets te vertellen hequote:Op maandag 9 oktober 2017 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Dat is nog dommer dan Ziyech laten lopen
Dat verschil valt enorm te verwaarlozen. Als het zou draaien om de individu of de naam, zou Brazilië of weet ik veel wie elk jaar wereldkampioen worden. Kijk wat een verschil Dunga of Tite maakt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Nederland kon ook met een kermisverdediging 3e worden op het WK in Brazilië, dus met een subtopselectie kun je nog steeds ver komenMaar je ziet toch wel een verschil met die vijf genoemde landen als je kijkt naar de aanvallende spelers?
Of het wordt nog hotseknotsebegonia voor beiden om de 2-1.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Als Wales nog gelijk maakt heb je straks 2 zwaar teleurgestelde teams op het veld
Hoe komt die lul er nou bij dat Gudelj scoorde?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John van Vliet doet me denken aan die man met z'n hondenreclame in Garfield. Sorry.
Ik heb echt geen idee. Hij krijgt er ook gewoon betaald voor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe komt die lul er nou bij dat Gudelj scoorde?
Ik bedoel als het zo eindigtquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of het wordt nog hotseknotsebegonia voor beiden om de 2-1.
Noord-Ierland vs Ierland zou wel geinig zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De seeding voor de play-offs wordt bepaald aan de hand van de ranking op 16 oktober
Kosovo: geplaatstquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De seeding voor de play-offs wordt bepaald aan de hand van de ranking op 16 oktober
Spannend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel:quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spannend.
Ierland-Noord Ierland anti-genot
Dan maar Denemarken - NIR.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel:
Portugal/Zwitserland, Italië, Kroatië, Noord-Ierland
Zweden, Denemarken, Ierland, Griekenland
Misschien dat Zweden en Noord-Ierland nog een stuivertje wisselen maar megaveranderingen? Nwah.
Als Zweden morgen wint moet dat bijna wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel:
Portugal/Zwitserland, Italië, Kroatië, Noord-Ierland
Zweden, Denemarken, Ierland, Griekenland
Misschien dat Zweden en Noord-Ierland nog een stuivertje wisselen maar megaveranderingen? Nwah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |