http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
@Poepzor. Zij haalt ook wekelijks de boodschappen, maar soms moet ik toch echt ff wat meenemen na mijn werk
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
niemand buiten die oom om heeft met de media gesproken toch?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze heeft wel familie en niemand is bevriend met die vriend op FB.![]()
Ah.nl veel goedkoper man, Voor 2,50 kun je het niet halen ouwe reus (benzine, afschrijving).quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:30 schreef Patroon het volgende:
@Poepzor. Zij haalt ook wekelijks de boodschappen, maar soms moet ik toch echt ff wat meenemen na mijn werk![]()
Kloptquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
niemand buiten die oom om heeft met de media gesproken toch?![]()
Volgens een oudere reactie bij HJ werd nadrukkelijk verzocht aan vrienden/vriendinnen niks naarbuiten te brengen. Kan onzin zijn, maar denk het niet, want het blijft idd erg stil.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
In andere zaken zie je vaker nabestaanden, buiten die oom om is het erg stil.
Geen probleem der of ze broers of zussen had, niet dat het ons wat aangaat maar het is helemaal stil.
Bizar.
Weet niet meer waar het staat, en ga het ook niet zoeken.![]()
Je bent inderdaad gek.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Ben ik nu gek of bestaat Anne haar echte Facebook pagina ook niet meer? Dat is wel vreemd.![]()
Ik wel. En nee, ik ga het je niet geven, omdat ik me al drie topics aan jouw aannames en posts erger.quote:![]()
Poepz0rGod.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:35 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Ik wel. En nee, ik ga het je niet geven, omdat ik me al drie topics aan jouw aannames en posts erger.![]()
Nee dan krijg je vol rijp fruit of een ananas die nog weken moet rijpen. Ze zoekt liever haar eigen groente en fruit uit.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah.nl veel goedkoper man, Voor 2,50 kun je het niet halen ouwe reus (benzine, afschrijving).
Maar dit is wel heel erg offtopicMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Als ze x aubergine wil proberen DM evenquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee dan krijg je vol rijp fruit of een ananas die nog weken moet rijpen. Ze zoekt liever haar eigen groente en fruit uit.![]()
![]()
Ze zoeken pas morgen weer verder. Een cooling down mag toch?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:37 schreef Protoplanet het volgende:
Kunnen we het ontopic houden?
We proberen hier deze zaak op te lossen![]()
kun je nagaan he, zo n fietstoch gedeeltelijk door donker bosgebied, en dan te bedenken dat ze dus nog naar pijlsweerd of maarschalkerweerd/lunetten moest. Ook niet echt een gezellig fietsgebied in deze tijd met die stille fietspaden. Maar zij had dr zo te zien schijt aan![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:37 schreef Protoplanet het volgende:
We proberen hier deze zaak op te lossen
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
![]()
Waarschijnlijk maakte ze een afweging tussen een minder gevaarlijk fietspad waar je nat geregend wordt of een gevaarlijker fietspad met bomen die de regen wat tegenhouden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:40 schreef mike83 het volgende:
kun je nagaan he, zo n fietstoch gedeeltelijk door donker bosgebied, en dan te bedenken dat ze dus nog naar pijlsweerd of maarschalkerweerd/lunetten moest. Ook niet echt een gezellig fietsgebied in deze tijd met die stille fietspaden. Maar zij had dr zo te zien schijt aan![]()
Ben je serieus of probeer je het topic wat luchtiger te maken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:37 schreef Protoplanet het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het allemaal veel simpeler is. Wellicht omdat ik zoveel mogelijk op de feiten af wil gaan en die zijn er nog niet zoveel naar buiten gebracht. Terecht ook.
Verplaatst of gesleept lichaam? Het is nogal een gedoe en vol risico lijkt me. Daarbij lijkt het me ook een lugubere taak om, als ze ergens in de buurt tussen laatste selfie en parkje ligt, haar weer terug te vinden en dus te zien en in te laden.
Veel speculaties zijn wel heel vergezocht en veelal nergens op gebaseerd.
Maar wat er wel is gebeurd?
Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt voor al die mensen haar liefhebben.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Zou goed kunnen. Ik heb dat een vriend van die moeder(?) op Twitter ook zien zeggen. Mensen die contact zochten, ook journalisten, werden enkel verwezen naar de politie.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens een oudere reactie bij HJ werd nadrukkelijk verzocht aan vrienden/vriendinnen niks naarbuiten te brengen. Kan onzin zijn, maar denk het niet, want het blijft idd erg stil.
Weet niet meer waar het staat, en ga het ook niet zoeken.![]()
Hoeft ook niet, wat moeten ze melden dan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
niemand buiten die oom om heeft met de media gesproken toch?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
En wat is volgens jou het meest simpele scenario?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:46 schreef ondeugend het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het allemaal veel simpeler is. Wellicht omdat ik zoveel mogelijk op de feiten af wil gaan en die zijn er nog niet zoveel naar buiten gebracht. Terecht ook.
Verplaatst of gesleept lichaam? Het is nogal een gedoe en vol risico lijkt me. Daarbij lijkt het me ook een lugubere taak om, als ze ergens in de buurt tussen laatste selfie en parkje ligt, haar weer terug te vinden en dus te zien en in te laden.
Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt voor al die mensen haar liefhebben.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik heb dat een vriend van die moeder(?) op Twitter ook zien zeggen. Mensen die contact zochten, ook journalisten, werden enkel verwezen naar de politie.![]()
![]()
Dat geloof je echt hè? Dat dit topic bij kan dragen/bijdraagt bij de oplossing van de zaak..quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:37 schreef Protoplanet het volgende:
Dat ze toch ergens ligt tussen laatste levensteken en de plek van de spullen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:47 schreef manzanabo het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het meest simpele scenario?
Of toch levend meegenomen is.And everything under the sun is in tune
nee, weetje waarom niet, die mensen willen niet in dit land met al die debielen die ook over anne twitteren en al die andere aandachtdebielen vol in beeld komen. Krijg je dat die mensen op straat worden aangesproken door diezelfde types. Pure privacy je moet gekken niet op ideeen brengenquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:46 schreef Physsic het volgende:
Zou goed kunnen. Ik heb dat een vriend van die moeder(?) op Twitter ook zien zeggen. Mensen die contact zochten, ook journalisten, werden enkel verwezen naar de politie.![]()
Ze hebben nog maar een fractie van haar route waar ze verdwenen kan zijn uitgekamt, wat ze nu uitgekamt hebben rondom waar de jas fiets en tas zijn gevonden is nog maar een heel klein stukje van haar route en lijkt meer op de vluchtroute van de dader. Ik denk dat terwijl ze verder naar het noorden zoeken ze haar gewoon in de komende weken ergens langs die route vinden en denk inderdaad ook dat alles wat simpeler ligt dan alle super crimineel en samenzweringstheorieen die hier voorbij komen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt voor al die mensen haar liefhebben.![]()
Loverboy of Benno L.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:47 schreef manzanabo het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het meest simpele scenario?![]()
Heel zinvol.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik heb dat een vriend van die moeder(?) op Twitter ook zien zeggen. Mensen die contact zochten, ook journalisten, werden enkel verwezen naar de politie.
Alles wat ze zeggen wordt uit zijn verband gerukt.
Als een van de familieleden zegt "och Anne en haar vriend hadden ook wel eens ruzie" is ze een paar uur later op het www vermoord door haar vriend na een ruzie.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Jij zit hier omdat je het wel sensationeel vindt ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat geloof je echt hè? Dat dit topic bij kan dragen/bijdraagt bij de oplossing van de zaak..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 23:53:55 ]![]()
Nog over die fietstocht van 60 km laat in de middag.. Als je nou een ervaren mtber bent...en je vriendin is voornemens zo'n tochtje te gaan fietsen op een opoe fiets vlak voor schemertijd...Ben je dan overbezorgd als je zegt doe maar niet?![]()
Nu in Renkum
https://www.burgernet.nl/burgernet/236441
Ook een meisje vermist. Hoop dat ze heelhuids gevonden wordt. Het is enkele tientallen km van de vermissingplaats van Anne.![]()
Wellicht is het zoekgebied kleiner als de politie beelden van haar heeft nog na de selfie. Of bruikbare tipsquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:51 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ze hebben nog maar een fractie van haar route waar ze verdwenen kan zijn uitgekamt, wat ze nu uitgekamt hebben rondom waar de jas fiets en tas zijn gevonden is nog maar een heel klein stukje van haar route en lijkt meer op de vluchtroute van de dader. Ik denk dat terwijl ze verder naar het noorden zoeken ze haar gewoon in de komende weken ergens langs die route vinden en denk inderdaad ook dat alles wat simpeler ligt dan alle super crimineel en samenzweringstheorieen die hier voorbij komen.And everything under the sun is in tune
Toch nog 53 km.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:54 schreef jakosi het volgende:
Nu in Renkum
https://www.burgernet.nl/burgernet/236441
Ook een meisje vermist. Hoop dat ze heelhuids gevonden wordt. Het is enkele tientallen km van de vermissingplaats van Anne.![]()
De dader heeft hoogstwaarschijnlijk de fiets in de vijver gegooid. Dat lijkt op wat de moordenaar van Savannah ook gedaan heeft. Wie weet heeft hij er dus zelf ook nog een stuk op gefietst.![]()
Nee denk dat wel meer zich hadden afgevraagd of dat wel een goed idee is rond die tijd en met die weersverwachtingen. Die vriend was ook ergens anders aan het eten ofzo wat ik ervan begreep anders had die dat misschien ook wel gezegd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:54 schreef Nudedragons het volgende:
Nog over die fietstocht van 60 km laat in de middag.. Als je nou een ervaren mtber bent...en je vriendin is voornemens zo'n tochtje te gaan fietsen op een opoe fiets vlak voor schemertijd...Ben je dan overbezorgd als je zegt doe maar niet?![]()
Zou deze moordenaar geïnspireerd zijn door de Savannah-zaak? Het heeft er alle schijn van.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:58 schreef Xan21 het volgende:
De dader heeft hoogstwaarschijnlijk de fiets in de vijver gegooid. Dat lijkt op wat de moordenaar van Savannah ook gedaan heeft. Wie weet heeft hij er dus zelf ook nog een stuk op gefietst.![]()
Of net zoals in het bos:quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:59 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Zou deze moordenaar geïnspireerd zijn door de Savannah-zaak? Het heeft er alle schijn van.
Gruwelmoord van 2010 basis voor aflevering 2 van Flikken Rotterdam
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~af18c6a4/![]()
Denk wel redelijk overbezorgd. Vraag mij vooral af of doe maar niet een advies of een bevel is. Dat laatste zou ik wel redelijk ongezond vinden in een relatie.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:54 schreef Nudedragons het volgende:
ik vind dergelijke fietstochten persoonlijk leuk overdag en met fatsoenlijk weer al dan niet gecombineerd met wat te lunchen voor onderweg /tussenstop. Ik ga uit principe liever in najaar winter 50km fietsen eind van de dag met donkerte zeker niet in buitengebieden, maarja het moet kunnen natuurlijk.![]()
Zo denk ik er ook over. De gevonden spullen geven vluchtroute van de dader aan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:51 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ze hebben nog maar een fractie van haar route waar ze verdwenen kan zijn uitgekamt, wat ze nu uitgekamt hebben rondom waar de jas fiets en tas zijn gevonden is nog maar een heel klein stukje van haar route en lijkt meer op de vluchtroute van de dader. Ik denk dat terwijl ze verder naar het noorden zoeken ze haar gewoon in de komende weken ergens langs die route vinden en denk inderdaad ook dat alles wat simpeler ligt dan alle super crimineel en samenzweringstheorieen die hier voorbij komen.![]()
als de dader dat gedaan heeft om bewijsmateriaal te verwijderen, waarom zou de dader dan niet ook de tas en jas even meenemen? waarom daar achterlaten?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:58 schreef Xan21 het volgende:
Je vind niks. Behalve dat ie een ervaren fietser is en zelfs een helmpje op doet voor de veiligheid....![]()
Die lijkt ook inderdaad een fervent fietser dus misschien had ie daar ook niet van opgekeken...quote:![]()
Ik bedoel en insinueer er niks mee. Maar ik zou als ervaren fietser m'n bedenkingen hebben bij zo'n tocht laat in de middag...niet uit overbwzorgdheid. Maar gewoon...qua gevoel![]()
Jammer dat dat reisverslag van Afrika er niet meer staat. Had je beetje kunnen zien of ze al lang bijelkaar waren of niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:03 schreef Maktub het volgende:
[..]
Die lijkt ook inderdaad een fervent fietser dus misschien had ie daar ook niet van opgekeken...![]()
Ach hoe gaat dat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:54 schreef Nudedragons het volgende:
Nog over die fietstocht van 60 km laat in de middag.. Als je nou een ervaren mtber bent...en je vriendin is voornemens zo'n tochtje te gaan fietsen op een opoe fiets vlak voor schemertijd...Ben je dan overbezorgd als je zegt doe maar niet?
Misschien heeft ze niets gezegd (ze woonden niet samen) ]
Misschien heeft ze alleen ge-appt ik ga een stuk fietsen.
Misschien heeft ze alleen tijdens de fietstocht ge-appt in BEN een eindje fiets (als mededeling)Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
let je even op de Privacy van die jongen ? dank uquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:03 schreef Nudedragons het volgende:
Je vind niks. Behalve dat ie een ervaren fietser is en zelfs een helmpje op doet voor de veiligheid...."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja 20/20 hindsight is a wonderful thing.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:04 schreef Nudedragons het volgende:
Ik bedoel en insinueer er niks mee. Maar ik zou als ervaren fietser m'n bedenkingen hebben bij zo'n tocht laat in de middag...niet uit overbwzorgdheid. Maar gewoon...qua gevoel![]()
Precies. Jas wellicht vergeten mee te nemen (want nog in roes van de daad).quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. De gevonden spullen geven vluchtroute van de dader aan.zuigen![]()
Laat gewoon staan je bent niet strafbaar ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:05 schreef Nudedragons het volgende:
Openbaar toch. Maar goed. Ik dacht daar niet over na. Zal ik post weghalen? Kan dat überhaupt?![]()
Ik denk dat je geen privacy schond verder, zijn naam ligt al op straat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:05 schreef Nudedragons het volgende:
Openbaar toch. Maar goed. Ik dacht daar niet over na. Zal ik post weghalen? Kan dat überhaupt?![]()
Achteraf gezien is het dus ook geen goed idee geweest maar wie zegt dat ze van plan was zo ver te gaan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:04 schreef Nudedragons het volgende:
Ik bedoel en insinueer er niks mee. Maar ik zou als ervaren fietser m'n bedenkingen hebben bij zo'n tocht laat in de middag...niet uit overbwzorgdheid. Maar gewoon...qua gevoel
Misschien heeft ze haar eigen snelheid overschat en niet goed op buienradar gekeken.
Misschien is ze op pad gegaan met een half lege batterij.
De enige die daarop antwoord kan geven is Anne en die zoeken ze nog.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Paniek?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:02 schreef manzanabo het volgende:
[..]
als de dader dat gedaan heeft om bewijsmateriaal te verwijderen, waarom zou de dader dan niet ook de tas en jas even meenemen? waarom daar achterlaten?
Kan je uberhaupt wel rationeel nadenken als je iets vreselijks op je geweten hebt?And everything under the sun is in tune
quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:59 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Zou deze moordenaar geïnspireerd zijn door de Savannah-zaak? Het heeft er alle schijn van.
graag verwijderen![]()
ja weghalen heb het al gemeld in Feedbackquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:05 schreef Nudedragons het volgende:
Openbaar toch. Maar goed. Ik dacht daar niet over na. Zal ik post weghalen? Kan dat überhaupt?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wat als haar jas en tas gewoon nog voor of achter op de fiets zaten toen de dader die in alle haast meenam?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:02 schreef manzanabo het volgende:
[..]
als de dader dat gedaan heeft om bewijsmateriaal te verwijderen, waarom zou de dader dan niet ook de tas en jas even meenemen? waarom daar achterlaten?![]()
![]()
![]()
![]()
graag verwijderen![]()
Wacht moet ff me alu hoedje opzetten voordat je verder gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:59 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Zou deze moordenaar geïnspireerd zijn door de Savannah-zaak? Het heeft er alle schijn van.![]()
btw, nog even over de fiets in de vijver. Een dader wil er vanaf zijn en gauw het gebied verlaten mag aangenomen worden. Dan is een fiets gooien of met een duw erin rijden ook niet echt met veel aandacht verstoppen he. Alrijdende valt ie vrij vlak voor de kant erin en je kunt verwachten dat een vijver zoals deze niet een diepgang heeft van een paar meter. Als je die fiets optilt en erin smijt kun je hem ook onmogelijk ver erin kiperen. Op die fotos zie je die compleet leeggepompte vijver. Hoe diep is het ? krap een meter diep? 80cm? Kan zomaar dat het wiel zichtbaar was aan de oppervlak. Moraal: als jij 5km verderop iemand overmeesterd en uit praktisch oogpunt die fiets en tas meeneemt, dan kun je toch een betere plek verzinnen. Bedek hem onder bladeren. Dit vind ik ook een teken van paniek of haast bij een dader. Misschien dan toch vanwege de relatief kleine afstand tot het plaatsdelict en de ligging van afoortseweg. Gauw de spullen opportuun dumpen...![]()
Ja. Ik hoop op een goede afloop. Serieus. Ik heb hier veel doom scenario's voorbij zien komen en dat soort uitspraken z'n ms realistisch maar zal je uit m'n mond niet horen. Dit is voor iedereen de grootste angst denk ik. En die angst kan ik me op de een andere manier ernstig op mijn eigen leven en omgeving projecteren.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:09 schreef Maktub het volgende:
[..]
Wacht moet ff me alu hoedje opzetten voordat je verder gaat.graag verwijderen![]()
Nee juist niet..quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:53 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Jij zit hier omdat je het wel sensationeel vindt ofzo?![]()
Iedereen die zich vragen stelt over het feit dat Anne ging fietsen op deze locatie gezien de locatie, de weersomstandigheden en het tijdstip.
Hartje winter zijn er duizende scholieren die tot 5 uur les hebben en buiten de stad wonen hier toe veroordeeld.![]()
Inderdaad en rond half 8 was het nog niet eens zwart buiten. Iedereen is hier zo extreem aan het overdrijven. Ik heb hier zelfs reacties zien verschijnen van mensen die claimen dat ze nog twee procent accu zou hebben, omdat ze twee vingers opstak. Of reflecties van meerdere mensen zien in de jas die ze aanhad op de selfie. Er zitten hier echt een aantal grote creeps.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:11 schreef maan_man het volgende:
Iedereen die zich vragen stelt over het feit dat Anne ging fietsen op deze locatie gezien de locatie, de weersomstandigheden en het tijdstip.
Hartje winter zijn er duizende scholieren die tot 5 uur les hebben en buiten de stad wonen hier toe veroordeeld.graag verwijderen![]()
Als je een hulpeloze vrouw aanvalt als man ben je denk ik sowieso vrij koelbloedig en kan je wel nog logisch nadenken. Als er een dader is, zal die niet als een kip zonder kop rondlopen, maar eerder er of ervaring mee hebben of het minstens al eens eerder hebben geprobeerd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Paniek?
Kan je uberhaupt wel rationeel nadenken als je iets vreselijks op je geweten hebt?![]()
![]()
En dan nog? Al zou het raar zijn dan heeft ze er waarschijnlijk niet om gevraagd hoorquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:12 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Inderdaad en rond half 8 was het nog niet eens zwart buiten.And everything under the sun is in tune
Ik kan mij niet voorstellen dat ze haar jas uit had vanwege het weer. Het meest logische scenario zou zijn dat die bij een worsteling is uitgegaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:08 schreef Maktub het volgende:
[..]
Wat als haar jas en tas gewoon nog voor of achter op de fiets zaten toen de dader die in alle haast meenam?![]()
Die nieuwe fietsen zijn niet gaar en uitstekend op te fietsen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je gaat toch niet op zon rare opoe fiets 50 kilometer fietsengraag verwijderen![]()
Nee dat klopt maar de perfecte strategie bedacht hebben gaat er bij mij ook niet in eigenlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:12 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Als je een hulpeloze vrouw aanvalt als man ben je denk ik sowieso vrij koelbloedig en kan je wel nog logisch nadenken. Als er een dader is, zal die niet als een kip zonder kop rondlopen, maar eerder er of ervaring mee hebben of het minstens al eens eerder hebben geprobeerd.And everything under the sun is in tune
Die zit ergens opgesloten gok ikquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:14 schreef sig000 het volgende:
Duurt wel lang voordat ze komt bovendrijven.I will do what i must !!![]()
5 km verderop? Welke plek vermoed jij dat de dader Anne is tegengekomen? Ik ging uit van de plek waar haar jas is gevonden omdat dit ook dichtbij een doorgaande weg was en iemand haar gemakkelijk met een auto kon ontvoeren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:09 schreef mike83 het volgende:
btw, nog even over de fiets in de vijver. Een dader wil er vanaf zijn en gauw het gebied verlaten mag aangenomen worden. Dan is een fiets gooien of met een duw erin rijden ook niet echt met veel aandacht verstoppen he. Alrijdende valt ie vrij vlak voor de kant erin en je kunt verwachten dat een vijver zoals deze niet een diepgang heeft van een paar meter. Als je die fiets optilt en erin smijt kun je hem ook onmogelijk ver erin kiperen. Op die fotos zie je die compleet leeggepompte vijver. Hoe diep is het ? krap een meter diep? 80cm? Kan zomaar dat het wiel zichtbaar was aan de oppervlak. Moraal: als jij 5km verderop iemand overmeesterd en uit praktisch oogpunt die fiets en tas meeneemt, dan kun je toch een betere plek verzinnen. Bedek hem onder bladeren. Dit vind ik ook een teken van paniek of haast bij een dader. Misschien dan toch vanwege de relatief kleine afstand tot het plaatsdelict en de ligging van afoortseweg. Gauw de spullen opportuun dumpen...![]()
Het is even logisch dat ze die zelf nadat de regen bui over was heeft afgedaan tenzij je kan laten zien dat het die hele tijd heeft geregend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:13 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze haar jas uit had vanwege het weer. Het meest logische scenario zou zijn dat die bij een worsteling is uitgegaan.![]()
Raar verhaal is het wel aan het worden inmiddels.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zit ergens opgesloten gok ik![]()
Komt toch vaak voor hoor zie Tanja Groen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar de perfecte strategie bedacht hebben gaat er bij mij ook niet in eigenlijk![]()
Inderdaad dat was zo'n nieuw model opoe fiets leek het wel, die fietsen verder prima ook lange afstanden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:14 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die nieuwe fietsen zijn niet gaar en uitstekend op te fietsen.![]()
Het komt vaker niet voorquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt toch vaak voor hoor zie Tanja Groen.And everything under the sun is in tune
Wat zou jij doen als je mobiel leeg was en het was noodweer?
Woonde er overigens geen familie of bekenden in die omgeving.![]()
Hier is er een jas, een tas en een fiets.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~a4008182/
1500
En een selfie en data.And everything under the sun is in tune
nou 5km kan nog altijd maarhet kan in theorie dus nog wat westelijker zijn of noordelijker volgens bepaald scenario. Ik ging ook uit van het gebied blookerpark-fietspad en dan noordelijker richting station den dolder maar dit is tot aan vosselaan en dennenweg inmiddels uitgekamd zonder resultaat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:16 schreef manzanabo het volgende:
[..]
5 km verderop? Welke plek vermoed jij dat de dader Anne is tegengekomen? Ik ging uit van de plek waar haar jas is gevonden omdat dit ook dichtbij een doorgaande weg was en iemand haar gemakkelijk met een auto kon ontvoeren.![]()
Waarom ruiken die honden niets, was zij daar wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:20 schreef mike83 het volgende:
[..]
nou 5km kan nog altijd maarhet kan in theorie dus nog wat westelijker zijn of noordelijker volgens bepaald scenario. Ik ging ook uit van het gebied blookerpark-fietspad en dan noordelijker richting station den dolder maar dit is tot aan vosselaan en dennenweg inmiddels uitgekamd zonder resultaat.![]()
Door fietsen? Of openbaar vervoer pakken als ik te lui en moe was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:20 schreef Fidji het volgende:
Woonde er overigens geen familie of bekenden in die omgeving.![]()
Ik ga ook wel eens op fiets tochtjes maar iets zegt me dat deze jonge vrouw niet helemaal helder wasI will do what i must !!![]()
Idd of ze ligt onder de grondquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:21 schreef Fidji het volgende:
[..]
Waarom ruiken die honden niets, was zij daar wel.![]()
Dan zouden ze het ook moeten kunnen vinden.quote:
Dus was ze daar wel.
Waar stopt het spoor, de honden moeten dit kunnen waarnemen.
Is ze daar in een auto gestapt of meegenomen.![]()
Het heeft geregend en hard gewaaid dus alle specifieke geur sporen die zij als levend persoon heeft achter gelaten wat reddings speurhonden zouden kunnen ruiken is op z'n minst grotendeels vernietigd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:21 schreef Fidji het volgende:
maarhet kan in theorie dus nog wat westelijker zijn of noordelijker volgens bepaald scenario. Ik ging ook u
Lijken speurhonden zouden de geur van ontbinding kunnen ruiken ongeacht of ze begraven is of niet mits het in de buurt is en de weersomstandigheden er naar zijn, als het veel regent en hard waait dan kan het invloed op de prestaties van de speurhond hebben.![]()
Denk dat ze op de verkeerde plek aan het zoeken zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:24 schreef Fidji het volgende:
[..]
Dan zouden ze het ook moeten kunnen vinden.
Dus was ze daar wel.
Waar stopt het spoor, de honden moeten dit kunnen waarnemen.
Is ze daar in een auto gestapt of meegenomen.![]()
Dus jij zou je kind rond 5 uur uit op school 4 uur naar huis laten fietsen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:12 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Inderdaad en rond half 8 was het nog niet eens zwart buiten. Iedereen is hier zo extreem aan het overdrijven. Ik heb hier zelfs reacties zien verschijnen van mensen die claimen dat ze nog twee procent accu zou hebben, omdat ze twee vingers opstak. Of reflecties van meerdere mensen zien in de jas die ze aanhad op de selfie. Er zitten hier echt een aantal grote creeps.![]()
Mischien een fietstocht om even alles op een rijtje te zetten nadenken en kijken hoe verderI will do what i must !!![]()
Ik ben al bijna bejaard, in mijn tijd waren er nog geen mobieltjes, maar je kon wel even de dichtsbijzijnde telefooncel opzoekenquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:20 schreef Fidji het volgende:
Woonde er overigens geen familie of bekenden in die omgeving.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Ik denk van niet. Dat de dader eerder heeft toegeslagen of misschien wel westelijker en spullen daar alleen heeft gedumpt. Maar het intressant om te weten HOE ze zijn gedumpt om dat het wellicht iets zegt over handelswijze dader. Maar dat is ook waar ik in eerdere posts over opperde; als dader fiets en tas meeneemt van een PD km's verderop en je wil toch snel af van die spullen zijn er toch wel betere plekken op zn route geweest waar ie wellicht de spullen kon dumpen. Behalve als je misschien haast hebt omdat er wandelaars aankomen, verkeer en dus getuigen. Maar ook omdat je dus relatief niet ver bent verwijderd van slachtofferquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:21 schreef Fidji het volgende:
Waarom ruiken die honden niets, was zij daar wel.![]()
lolquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:27 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik ben al bijna bejaard, in mijn tijd waren er nog geen mobieltjes, maar je kon wel even de dichtsbijzijnde telefooncel opzoekenI will do what i must !!![]()
Route 30 zou ze ook genomen kunnen hebben dan moet ze haast wel in dat water liggen. Hopelijk gaan ze daar zoeken.![]()
Een kind misschien niet maar een 25 jarige volwassen vrouw kan je niet tegenhouden als dat is wat ze wil doen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:26 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
Dus jij zou je kind rond 5 uur uit op school 4 uur naar huis laten fietsen?![]()
Echt welquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:27 schreef Maktub het volgende:
[..]
Een kind misschien niet maar een 25 jarige volwassen vrouw kan je niet tegenhouden als dat is wat ze wil doen.
I will do what i must !!![]()
Het maakt toch helemaal niet uit waarom ze is gaan fietsen?
Ze is gaan fietsen en nu is ze verdwenen. Dus moet ze worden gevonden.And everything under the sun is in tune
Dit, dat gezever al een week lang over waarom ze is gaan fietsen, dat gaat ook helemaal niemand een kut aan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Het maakt toch helemaal niet uit waarom ze is gaan fietsen?
Ze is gaan fietsen en nu is ze verdwenen. Dus moet ze worden gevonden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 00:31:08 ]![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit, dat gezever al een week lang over waarom ze is gaan fietsen, dat gaat ook helemaal niemand een kut aan.I will do what i must !!![]()
Nu wel omdat het van belang is in het kader van het onderzoekquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit, dat gezever al een week lang over waarom ze is gaan fietsen, dat gaat ook helemaal niemand een kut aan.![]()
Klopt daar zijn genoeg truukjes voor. Maar serieus als een volwassene wil gaan fietsen dan is dat hun goed recht punt.quote:![]()
Dat het al die tijd is goed gegaan in die gevaarlijke buurt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ook belangrijk deed ze zulke fiets tochtjes wel vaker![]()
Ja, en FOK!kers doen het onderzoek? Hou toch op manquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:31 schreef Fidji het volgende:
[..]
Nu wel omdat het van belang is in het kader van het onderzoek![]()
Als ze dat vaker deed of ineens een spontane actie kan ook weer iets ophelderenquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat het al die tijd is goed gegaan in die gevaarlijke buurt.I will do what i must !!![]()
Onvoorstelbaar, ik zou het dus nooit doen en zeker niet langs een bos. En al helemaal niet in het bijna donkerquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat het al die tijd is goed gegaan in die gevaarlijke buurt.![]()
![]()
Het gezever dat het niet verstandig is om te fietsen en dat veel mensen dat niet zouden doen. Dat gezever. Ze fietste kennelijk wel vaker. En dan nog is het fietsen geen uitnodigen tot een misdrijf.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:31 schreef Fidji het volgende:
[..]
Nu wel omdat het van belang is in het kader van het onderzoekAnd everything under the sun is in tune
Jij komt nogal vaak voorbij in deze topics, wat doe jij hier dan, zeuren?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en FOK!kers doen het onderzoek? Hou toch op man![]()
Ze deed het regelmatig, maar je kunt je ook even inlezen zodat we niet voor de 200e keer dat onderwerp met alle meningen weer krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ze dat vaker deed of ineens een spontane actie kan ook weer iets ophelderen![]()
Ja elke fietser loopt elke dag zwaar risico om te verdwijnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat het al die tijd is goed gegaan in die gevaarlijke buurt.![]()
Als vrouw is het mischien anders maar ik loop hier in zeeland vaak in de nacht gewoon in het bosquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Fidji het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, ik zou het dus nooit doen en zeker niet langs een bos. En al helemaal niet in het bijna donkerI will do what i must !!![]()
Als je nou zelf die route eens zou gaan posten op een kaartje ofzo dan zijn er vast wel users die met je mee willen denkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Schijnbaar doet niemand onderzoek want zeg al 5 x route 30And everything under the sun is in tune
Is dit satire Hans?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wil ons alle kanten opsturen nu? Heb je wat te verbergen?![]()
Zie vorige topicquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je nou zelf die route eens zou gaan posten op een kaartje ofzo dan zijn er vast wel users die met je mee willen denken![]()
En dus?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Fidji het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, ik zou het dus nooit doen en zeker niet langs een bos. En al helemaal niet in het bijna donkerAnd everything under the sun is in tune
Verstandig, je ziet wat er van kan komen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Fidji het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, ik zou het dus nooit doen en zeker niet langs een bos. En al helemaal niet in het bijna donker![]()
Proberen tussen alle speculaties te kijken of er nog nieuws te vinden is, maar dat wordt steeds lastiger met al die zelfbenoemde rechercheurs hier.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Fidji het volgende:
[..]
Jij komt nogal vaak voorbij in deze topics, wat doe jij hier dan, zeuren?![]()
Ben je dan naïef of wat. Mij is dit dus wel bijgebracht door mijn ouders, dat je niet in je eentje gaat fietsen en zeker niet als het bijna donker is en dan ook nog eens langs een bos.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het gezever dat het niet verstandig is om te fietsen en dat veel mensen dat niet zouden doen. Dat gezever. Ze fietste kennelijk wel vaker. En dan nog is het fietsen geen uitnodigen tot een misdrijf.
Waarom is mij dit wel geleerd. En nee natuurlijk moet zoiets mogelijk zijn maar dat is al heel lang niet mogelijk.
Het kan wel, maar je loopt dan wel een risico.![]()
Wat verwacht je danquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Proberen tussen alle speculaties te kijken of er nog nieuws te vinden is, maar dat wordt steeds lastiger met al die zelfbenoemde rechercheurs hier.I will do what i must !!![]()
Zijn mening verkondigen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:34 schreef Fidji het volgende:
[..]
Jij komt nogal vaak voorbij in deze topics, wat doe jij hier dan, zeuren?![]()
Als je echt denk dat die route 30 belangrijk is post dan een kaartje hier van die route met je theorie erbij waarom je denk dat het belangrijk is.quote:![]()
Ben het aan het zoeken Hansquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:37 schreef Maktub het volgende:
[..]
Als je echt denk dat die route 30 belangrijk is post dan een kaartje hier van die route met je theorie erbij waarom je denk dat het belangrijk is.![]()
Die volwassen vrouw is/was 25, mag die dat even lekker zelf bepalen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:37 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ben je dan naïef of wat. Mij is dit dus wel bijgebracht door mijn ouders, dat je niet in je eentje gaat fietsen en zeker niet als het bijna donker is en dan ook nog eens langs een bos.
Waarom is mij dit wel geleerd. En nee natuurlijk moet zoiets mogelijk zijn maar dat is al heel lang niet mogelijk.
Het kan wel, maar je loopt dan wel een risico.![]()
En dus?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:37 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ben je dan naïef of wat. Mij is dit dus wel bijgebracht door mijn ouders, dat je niet in je eentje gaat fietsen en zeker niet als het bijna donker is en dan ook nog eens langs een bos.
Het kan wel, maar je loopt dan wel een risico.
Waarom is dat dan belangrijk voor het onderzoek?And everything under the sun is in tune
Ja zie het gevolg o.a.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die volwassen vrouw is/was 25, mag die dat even lekker zelf bepalen?![]()
![]()
Voortaan alle vrouwen binnen blijven voor 12.00 en na 18.00!quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 00:42:15 ]![]()
Misschien was zij ook wat naïef?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En dus?
Waarom is dat dan belangrijk voor het onderzoek?![]()
IK sliep toen ik een jaartje of 15 was al in de bossen hier mijn vader vond dat juist mooi bquote:I will do what i must !!![]()
Waarom voor 12u?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:42 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Voortaan alle vrouwen binnen blijven voor 12.00 en na 18.00!![]()
Joh ga gerust in het bos slapen, dat moet jij weten, er kan sneller iets gebeuren, en die kans is wat groter in een bos waar het rustig is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
IK sliep toen ik een jaartje of 15 was al in de bossen hier mijn vader vond dat juist mooi b![]()
Dus wil je alle volwassen vrouwen gaan verbieden om na 17:00 nog de straat op te gaan? Sinds wanneer is Nederland een islamitisch land geworden,quote:![]()
Kom ik elke dag tegen hier op FOKquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gestoord persoon tegenkomen kan je altijd overkomen![]()
![]()
Niet als je mij bentquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:43 schreef Fidji het volgende:
[..]
Joh ga gerust in het bos slapen, dat moet jij weten, er kan sneller iets gebeuren, en die kans is wat groter in een bos waar het rustig is.I will do what i must !!![]()
Onderschat die kabouters niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:43 schreef Fidji het volgende:
[..]
Joh ga gerust in het bos slapen, dat moet jij weten, er kan sneller iets gebeuren, en die kans is wat groter in een bos waar het rustig is.![]()
Wie weet, ik ken haar niet.quote:
Maar je beantwoordt mijn vraag niet.
Wat heeft dat te maken met het onderzoek?
Het klinkt bijna of naïeve vrouwen en hun familie het dan maar zelf uit moeten zoeken bij een vermissing maar dat kan je haast niet bedoelenAnd everything under the sun is in tune
Vreemd dat jullie hier zo over vallen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:44 schreef Maktub het volgende:
[..]
Dus wil je alle volwassen vrouwen gaan verbieden om na 17:00 nog de straat op te gaan? Sinds wanneer is Nederland een islamtisch land geworden,![]()
Ik kom blijkbaar onder een steen vandaan, maar ik fietsinderdaad niet buiten als het laat is in mijn eentje.
Zeker niet langs een bos.![]()
volgens sommige is dat een makkie op een opoe fiets in de regen...quote:
Dus zo ver is dat dan toch niet
😠
[ Bericht 0% gewijzigd door b_engeltje op 09-10-2017 00:45:58 (Typo) ]![]()
En half 8 is niet laat. Case closed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:45 schreef Fidji het volgende:
[..]
Vreemd dat jullie hier zo over vallen.![]()
Ik kom blijkbaar onder een steen vandaan, maar ik fietsinderdaad niet buiten als het laat is in mijn eentje.
Denk eens na!quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie weet, ik ken haar niet.
Maar je beantwoordt mijn vraag niet.
Wat heeft dat te maken met het onderzoek?
Het klinkt bijna of naïeve vrouwen en hun familie het dan maar zelf uit moeten zoeken bij een vermissing maar dat kan je haast niet bedoelen
Als ze naïef zou zijn, kan het zijn dat ze gemakkelijk iemand aansprak op straat bv.
De rest van je opmerking ga ik niet eens op reageren.
Pfff![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:46 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Schijnt te gevaarlijk zijn andersSimpelheid ten top dit.
![]()
![]()
Dus mag niemand meer buiten fietsen in zn eentje? Omdat jij dat ook niet doet?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:45 schreef Fidji het volgende:
[..]
Zeker niet langs een bos.
Die bekrompen gedachtegang komt steeds maar weer terug hier"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
En weer bijna een topic vol over waarom een volwassen vrouw een fietstocht maakt, want dat is echt onmogelijk.![]()
Je weet maar nooit wat er voor die tijd in de bosjes zit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:46 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Schijnt te gevaarlijk zijn anders![]()
Op mijn wandeltochten die ik al ruim 25 jaar doe ben ik meerdere jonge vrouwen tegen gekomen
Geholpen met blaar pleisters en water vaak nooit in mijn brein kwam op laat ik die eens verkrachtenI will do what i must !!![]()
Wist je al dat b-engeltje altijd samen met haar partner gaat fietsen! En het dan net 20 km volhoudt op een elektrische fiets?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
En weer bijna een topic vol over waarom een volwassen vrouw een fietstocht maakt, want dat is echt onmogelijk.![]()
ROUTE 30twitter:fokke twitterde op zondag 08-10-2017 om 20:30:58Ik heb de tijdlijn van @rtvutrecht gelezen over oa verloop zoektocht #annefaber. Waar nog niet gezocht is: #pluismeer #pijnenburg; route 030 reageer retweet
![]()
Ja, zo ongeveer 40x gehoord.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist je al dat b-engeltje altijd samen met haar partner gaat fietsen! En het dan net 20 km volhoudt op een elektrische fiets?![]()
Het maakt mij verder niet uit als dat je mening is hoor. Het klinkt alleen bijna alsof het haar eigen schuld is en ze dan maar niet had moeten gaan fietsen. Ik vind het echt achterlijk dat mensen haar bijna de schuld geven dat ze waarschijnlijk toevallig een of andere laffe mafkees op haar route tegen kwam dat kan iedereen gebeuren ook overdag. Vroeger kon je het niet voorstellen dat een vermissings slachtoffer die gewoon even een eindje ging fietsen gebashed word omdat ze besloot op een ongelukkig tijdtstip te gaan fietsen en slachtoffer van een misdrijf werd. Dat is gewoon slachtoffers zelf de schuld geven in plaats van de dader.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:45 schreef Fidji het volgende:
[..]
Dat is 1 afslag vlakbij waar ze verdwenen is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
ROUTE 30twitter:fokke twitterde op zondag 08-10-2017 om 20:30:58Ik heb de tijdlijn van @rtvutrecht gelezen over oa verloop zoektocht #annefaber. Waar nog niet gezocht is: #pluismeer #pijnenburg; route 030 reageer retweet
![]()
Je gaat gelijk nat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Tim vds @Timvdq 4 uur4 uur geleden
Meer
Als antwoord op @fokke @rtvutrecht
Alleen hoe verklaar je het laatste signaal van Anne's mobiel dan rond 19.30 ter hoogte van de beaufortlaan?![]()
Ben jij 'fokke' ofzo? Heb deze tweet al eerder voorbij zien komen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Laatste keer over dat fietsen.
Wat zij heeft gedaan is precies iets wat ik ook kan doen. Namelijk: zonder een doel en zonder route gewoon de deur uit stappen, op mijn fiets klimmen en ik zie wel waar ik heen ga.
Als het mooi weer is, waarom niet? Wat krentenbollen in mijn tas en een flesje water en gaan. Tja, het is geen 'normale' tijd om te fietsen, want de meeste mensen zitten dan thuis, gaan eten, etc. Maar wat kan mij dat nou weer schelen. Ik heb zin om te fietsen.
Dus wat gebeurd er, ik fiets en fiets en elke keer kom ik weer een mooi stuk verder. Uiteindelijk ben ik toch best ver van huis, maar geen probleem. Ik kan altijd de trein pakken als ik er echt geen zin meer in heb. Nou, dan barst ineens het weer los, stortregen. Maar het is een warme dag, het is niet koud. Zal ik de trein pakken in baarn of gewoon weer richting huis fietsen? Fuck it, gewoon gaan. Op de terugweg wordt het wat sneller donker dan ingeschat, maar het is nog wel te doen. Een klein stukje door wat bospaden en vanaf daar ben ik alleen nog maar op grote wegen.
Waarschijnlijk is anne net zo geweest. Alleen heeft ze dat laatste stuk niet meer gehaald wat zoveel mensen elke dag, elk jaar wel gewoon kunnen fietsen. Ook rond die tijd. Alleen de combinatie van weer en tijdstip maakt dat er ineens een stuk minder mensen op de weg zijn. Maar daar ben je helemaal niet zo mee bezig. Wie is nou zo gek om daar in dat gebied iets te gaan doen? Dat verwacht je toch gewoon niet.![]()
Is goed Hans.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan kan ze daar nog wel liggen Hans.![]()
De dader kon haar telefoon hebben en haar route vervolgen. Dat zou alleen wel heel erg toeval of heel erg doordacht zijn.quote:![]()
Ik weet niet of dit al geplaatst is maar is vlakbij, aan de andere kant van McDonald's
op 17 juni dit jaar een straatroof
De jongen reed op zijn bromfiets over de Universumlaan toen hij bij de slagboom aan het eind werd overvallen door twee mannen. De daders bedreigden hem met een op een vuurwapen gelijkend voorwerp en hij moest van zijn bromfiets afstappen. Hij werd beroofd van onder andere zijn telefoon, waarna de mannen ervandoor gingen op de bromfiets van het slachtoffer in de richting van de A28.
https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter![]()
Je kan altijd uitloggenquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:54 schreef Protoplanet het volgende:
Het wordt hoog tijd dat er politienieuws komt want dit topic gaat nergens meer overI will do what i must !!![]()
Kan beter weer op slot tot morgenochtend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:54 schreef Protoplanet het volgende:
Het wordt hoog tijd dat er politienieuws komt want dit topic gaat nergens meer over![]()
Het laatste nieuws is op live nieuws paginas en twitter dan pas hier.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:55 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Nee, dan mis ik het laatste nieuws![]()
Anne is nog altijd vermist.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:55 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Nee, dan mis ik het laatste nieuws![]()
We gaan steeds hetzelfde lijstje af:quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist je al dat b-engeltje altijd samen met haar partner gaat fietsen! En het dan net 20 km volhoudt op een elektrische fiets?
- waarom ging ze fietsen
- is het een regenjas of parka
- selfie is onder dwang genomen
- is die vriend wel te vertrouwen
- het is het AZC/ggz
- ik zie een reflectie in de pupil en/of jas
- en waarom gaat die meid eigenlijk 40km fietsen?
Over and over again. Totdat Klaas nog iets meer bizars roept."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Klaas is er in het weekend weer #verlof #genotquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
We gaan steeds hetzelfde lijstje af:
- waarom ging ze fietsen
- het is het AZC/ggz
Over and over again. Totdat Klaas nog iets meer bizars roept.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
![]()
Je vergeet de discussie over de speurhonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
- waarom ging ze fietsen
- het is het AZC/ggz
Wat niet genoemd is:quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
- waarom ging ze fietsen
- het is het AZC/ggz
Over and over again. Totdat Klaas nog iets meer bizars roept.
Had ze de rugtas om of voor op het rekje of snelbinder achter?![]()
Wat ik eerder belangrijk vind is deed die dame dat wel vakerquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:52 schreef EternalNow het volgende:
Laatste keer over dat fietsen.
Wat zij heeft gedaan is precies iets wat ik ook kan doen. Namelijk: zonder een doel en zonder route gewoon de deur uit stappen, op mijn fiets klimmen en ik zie wel waar ik heen ga.
Als het mooi weer is, waarom niet? Wat krentenbollen in mijn tas en een flesje water en gaan. Tja, het is geen 'normale' tijd om te fietsen, want de meeste mensen zitten dan thuis, gaan eten, etc. Maar wat kan mij dat nou weer schelen. Ik heb zin om te fietsen.
Dus wat gebeurd er, ik fiets en fiets en elke keer kom ik weer een mooi stuk verder. Uiteindelijk ben ik toch best ver van huis, maar geen probleem. Ik kan altijd de trein pakken als ik er echt geen zin meer in heb. Nou, dan barst ineens het weer los, stortregen. Maar het is een warme dag, het is niet koud. Zal ik de trein pakken in baarn of gewoon weer richting huis fietsen? Fuck it, gewoon gaan. Op de terugweg wordt het wat sneller donker dan ingeschat, maar het is nog wel te doen. Een klein stukje door wat bospaden en vanaf daar ben ik alleen nog maar op grote wegen.
Waarschijnlijk is anne net zo geweest. Alleen heeft ze dat laatste stuk niet meer gehaald wat zoveel mensen elke dag, elk jaar wel gewoon kunnen fietsen. Ook rond die tijd. Alleen de combinatie van weer en tijdstip maakt dat er ineens een stuk minder mensen op de weg zijn. Maar daar ben je helemaal niet zo mee bezig. Wie is nou zo gek om daar in dat gebied iets te gaan doen? Dat verwacht je toch gewoon niet.I will do what i must !!![]()
Natuurlijk is het niet eigen schuld dikke bult etc. Maar het is een omstandigheid die je mee moet nemen. 60 km fietsen waarvan het grootste gedeelte door verlaten en bebost gebied klinkt niet als een weloverwogen rationele keuze maar iedereen stapt er maar over heen. Want he! Schoolkinderen fietsen ook naar huis als ze om 5 uur uit z'n. Kom toch. Het is en blijft een aparte keuze om om 5 uur aan een tocht van 4 uur te beginnen. En dan nog wat. 4 uur als je geen pauze neemt...maak er dus maar tegen de 5 uur van. Hier thuis loopt iemand ook om 23:00 naar de avondwinkel om nog een biertje voor mij en drankje voor haarzelf te halen. Vrouw. En aandacht zat in het leven als je begrijpt wat ik bedoel. Niks vrouwen binnen na 5 uur! Maar als ze zegt ik haal dat biertje wel bij de avond winkel maar ik moet daar 4 uur voor fietsen dan zeg ik lamaar. Het gaat er niet om dat je s'avonds laat als vrouw alleen op straat bent. Het gaat om de keuze om tussen de 4 en de 5 uur onderweg te zn. Alleen. In verlaten gebied.op een. Opoe fiets. Niet rationeel. Ms was er meer aan de hand. That's it![]()
Ik blijf die spoorlijn verdacht vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:57 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Je vergeet de discussie over de speurhonden.![]()
jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ik eerder belangrijk vind is deed die dame dat wel vaker![]()
Vandaag zag ik ook verschijnen: ze heeft in het bos een tinderdate OF ze heeft in het bos een marktplaatsafspraakquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
- waarom ging ze fietsen
- het is het AZC/ggz
Het is niet bekend. Ik denk zelf dat ze de tas op haar snelbinders had omdat die naar beneden waren toen de fiets uit het water werd gevist. En denk dat de jas als het niet meer regende op dat moment misschien ook op de fiets heeft gezeten (voor op?) en dat daarom de dader dat spul heeft meegenomen toen die de fiets meenam.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat niet genoemd is:
Had ze de rugtas om of voor op het rekje of snelbinder achter?![]()
Wat is daarmee?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik blijf die spoorlijn verdacht vinden.![]()
Facepalmquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Vandaag zag ik ook verschijnen: ze heeft in het bos een tinderdate OF ze heeft in het bos een marktplaatsafspraak![]()
Dus als iets niet rationeel is, is het in jouw ogen al direct vreemd of verdacht?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef Nudedragons het volgende:
Natuurlijk is het niet eigen schuld dikke bult etc. Maar het is een omstandigheid die je mee moet nemen. 60 km fietsen waarvan het grootste gedeelte door verlaten en bebost gebied klinkt niet als een weloverwogen rationele keuze maar iedereen stapt er maar over een. Want he! Schoolkinderen fieten ook naar huis als ze om 5 uur uit z'n. Kom toch. Het is en blijft een aparte keuze om om 5 uur aan een tocht van 4 uur te beginnen. En dan nog wat. 4 uur als je geen pauze neemt...maak er dus maar tegen de 5 uur van. Hier thuis loopt iemand ook om 23:00 naar de avondwinkel om nog een biertje voor mij en drankje voor haarzelf te halen. Vrouw. En aandacht zat in het leven als je begrijpt wat ik bedoel. Niks vrouwen binnen na 5 uur! Maar als ze zegt ik haal dat biertje wel bij de avond winkel maar ik moet daar 4 uur voor fietsen dan zeg ik lamaar. Het gaat er niet om dat je s'avonds laat als vrouw alleen op straat bent. Het gaat om de keuze om tussen de 4 en de 5 uur onderweg te zn. Alleen. In verlaten gebied.op een. Opoe fiets. Niet rationeel. Ms was er meer aan de hand. That's it
Avontuurlijk typje ben jij of niet?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
4uur? Die route kan je zo uitzetten en dan is het rond de 2uur. en +- 40kmquote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef Nudedragons het volgende:
Natuurlijk is het niet eigen schuld dikke bult etc. Maar het is een omstandigheid die je mee moet nemen. 60 km fietsen waarvan het grootste gedeelte door verlaten en bebost gebied klinkt niet als een weloverwogen rationele keuze maar iedereen stapt er maar over heen. Want he! Schoolkinderen fieten ook naar huis als ze om 5 uur uit z'n. Kom toch. Het is en blijft een aparte keuze om om 5 uur aan een tocht van 4 uur te beginnen. En dan nog wat. 4 uur als je geen pauze neemt...maak er dus maar tegen de 5 uur van. Hier thuis loopt iemand ook om 23:00 naar de avondwinkel om nog een biertje voor mij en drankje voor haarzelf te halen. Vrouw. En aandacht zat in het leven als je begrijpt wat ik bedoel. Niks vrouwen binnen na 5 uur! Maar als ze zegt ik haal dat biertje wel bij de avond winkel maar ik moet daar 4 uur voor fietsen dan zeg ik lamaar. Het gaat er niet om dat je s'avonds laat als vrouw alleen op straat bent. Het gaat om de keuze om tussen de 4 en de 5 uur onderweg te zn. Alleen. In verlaten gebied.op een. Opoe fiets. Niet rationeel. Ms was er meer aan de hand. That's it![]()
Was dat niet toevallig ook in een bocht?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik blijf die spoorlijn verdacht vinden.![]()
Ik snap best dat als er weinig feiten bekend zijn dat fantasie (een waardevol iets) de kop op steekt. Maar sommigen kijken echt te veel tvAnd everything under the sun is in tune
Echt niet. Dan moet je stevig de pas erin hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4uur? Die route kan je zo uitzetten en dan is het rond de 2uur. en +- 40km![]()
Onzin het is van de pot gerukt om het vermiste slachtoffer zelf de schuld te geven omdat ze besloot te gaan fietsen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef Nudedragons het volgende:
Natuurlijk is het niet eigen schuld dikke bult etc. Maar het is een omstandigheid die je mee moet nemen. 60 km fietsen waarvan het grootste gedeelte door verlaten en bebost gebied klinkt niet als een weloverwogen rationele keuze maar iedereen stapt er maar over heen. Want he! Schoolkinderen fieten ook naar huis als ze om 5 uur uit z'n. Kom toch. Het is en blijft een aparte keuze om om 5 uur aan een tocht van 4 uur te beginnen. En dan nog wat. 4 uur als je geen pauze neemt...maak er dus maar tegen de 5 uur van. Hier thuis loopt iemand ook om 23:00 naar de avondwinkel om nog een biertje voor mij en drankje voor haarzelf te halen. Vrouw. En aandacht zat in het leven als je begrijpt wat ik bedoel. Niks vrouwen binnen na 5 uur! Maar als ze zegt ik haal dat biertje wel bij de avond winkel maar ik moet daar 4 uur voor fietsen dan zeg ik lamaar. Het gaat er niet om dat je s'avonds laat als vrouw alleen op straat bent. Het gaat om de keuze om tussen de 4 en de 5 uur onderweg te zn. Alleen. In verlaten gebied.op een. Opoe fiets. Niet rationeel. Ms was er meer aan de hand. That's it![]()
Je wil niet weten wat ik in het leven al heb gedaan en meegemaakt, soms tegen wil en dank....maar laat maar. Niemand is hier mee geholpen. Ga lekker fietsen met z'n allen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus als iets niet rationeel is, is het in jouw ogen al direct vreemd of verdacht?
Avontuurlijk typje ben jij of niet?![]()
Waar begin ik m'n verhaal nou mee. Leer lezen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:03 schreef Maktub het volgende:
[..]
Onzin het is van de pot gerukt om het vermiste slachtoffer zelf de schuld te geven omdat ze besloot te gaan fietsen.![]()
Gisteren al gepost maar nogmaals, tijd/afstand staat erbij.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Echt niet. Dan moet je stevig de pas erin hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan je dochter ook 24 opsluiten en beschermen tegen de grote buiten wereldquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:06 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik in het leven al heb gedaan en meegemaakt, soms tegen wil en dank....maar laat maar. Niemand is hier mee geholpen. Ga lekker fietsen met z'n allen.I will do what i must !!![]()
Misschien handig om een FAQ bij het begin van de topics te zetten? Kunnen dat rijtje eindeloze vragen in ieder geval van een antwoord voorzien en die eindeloze cyclus stopzetten.
Of ze vaker ging fietsen is trouwens ook een van die vragen en al tig keer beantwoord.
"Anne Faber vertrok vrijdag rond 17.00 uur uit Utrecht voor een flinke fietstocht op haar zwarte omafiets met handremmen. Haar oom vertelde vanmorgen aan RTV Utrecht dat ze dat wel vaker deed."
https://www.rtvutrecht.nl(...)acties-in-baarn.html![]()
Graag deed zelfs:
"Vooral op sociale media vragen buitenstaanders zich veelvuldig af waarom een jonge vrouw op een gewone fiets zo’n lange tocht onderneemt, terwijl er slecht weer en regen op komst was. Het was nou eenmaal één van de dingen die Anne graag deed, zegt oom Hans Faber."
https://www.ad.nl/binnenl(...)bruikelijk~abdc2af8/![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteren al gepost maar nogmaals, tijd/afstand staat erbij.Die Google Maps geloof ik wel. Zovaak reistijden vergeleken en kwam in de praktijk toch anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij kreeg zij het noordweer tegemoet, dus dikke wind tegen.![]()
"Het gaat om de keuze om tussen de 4 en de 5 uur onderweg te zn. Alleen. In verlaten gebied.op een. Opoe fiets. Niet rationeel. Ms was er meer aan de hand. That's it"quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:06 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
Waar begin ik m'n verhaal nou mee. Leer lezen.
Om vervolgens toch dat punt te maken en het slachtoffer de schuld proberen te geven. Het gaat erom dat ze spoorloos verdwenen is en dat ze nog niet gevonden is. Je bent toch niet ziek in je hoofd? Die dader(s) zal wel blij zijn dat e rhier een aantal mensen zijn die de schuld op die vrouw zelf proberen af te schuiven. Als een vrouw verkracht word zeg je toch ook niet oh maar het gaat om de keuze van haar om langs die verkrachter te lopen.![]()
Maar route 30 he, los van afwijkend zendsignaal bij berkenlaan. Slecht weer dus ze besluit om wél sneller naar huis te gaan en dus die route volgenn. Op zicht wel plausibel want sneller langs drukkere wegen en ninder bospaden. Maar dan: ergens overmeesterd. Dader fiets dan hemelsbreed nog verdere afstand richting blookerpark? Met meer kans op daglicht door een drukker gebied? Of zou de dader dan juist halverweg die soestdijkseeweg zijn gefietst langs wieksloterweg en thx berkenlaan de tel uitzetten. Immers is die route stiller en wilde de dader dan op zijn weg terug bij blookerpark alles dumpen. Ik vind bij dat scenario een dader met auto aannemelijker omdat je via soestdijkseweg en dolderseweg er snel bent.![]()
[..]
Gisteren al gepost maar nogmaals, tijd/afstand staat erbij.Dat kaartje zou in de OP moeten, voorkomt een hoop herhaal discussies over welke route ze zou nemen, hoe lang ze over afstanden heeft gedaan etc etc. Super duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Gisteren al gepost maar nogmaals, tijd/afstand staat erbij.Mooi overzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed idee doen we morgen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:08 schreef EternalNow het volgende:
Misschien handig om een FAQ bij het begin van de topics te zetten? Kunnen dat rijtje eindeloze vragen in ieder geval van een antwoord voorzien en die eindeloze cyclus stopzetten.
Of ze vaker ging fietsen is trouwens ook een van die vragen en al tig keer beantwoord.
"Anne Faber vertrok vrijdag rond 17.00 uur uit Utrecht voor een flinke fietstocht op haar zwarte omafiets met handremmen. Haar oom vertelde vanmorgen aan RTV Utrecht dat ze dat wel vaker deed."
https://www.rtvutrecht.nl(...)acties-in-baarn.html"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dat staat al heel erg lang in de OP, alleen dan wel als linkquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:13 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Dat kaartje zou in de OP moeten, voorkomt een hoop herhaal discussies over welke route ze zou nemen, hoe lang ze over afstanden heeft gedaan etc etc. Super duidelijk![]()
Route 30 is logisch idd. Daarom moeten ze in dat meer gaan kijken en snel ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:12 schreef mike83 het volgende:
Maar route 30 he, los van afwijkend zendsignaal bij berkenlaan. Slecht weer dus ze besluit om wél sneller naar huis te gaan en dus die route volgenn. Op zicht wel plausibel want sneller langs drukkere wegen en ninder bospaden. Maar dan: ergens overmeesterd. Dader fiets dan hemelsbreed nog verdere afstand richting blookerpark? Met meer kans op daglicht door een drukker gebied? Of zou de dader dan juist halverweg die soestdijkseeweg zijn gefietst langs wieksloterweg en thx berkenlaan de tel uitzetten. Immers is die route stiller en wilde de dader dan op zijn weg terug bij blookerpark alles dumpen. Ik vind bij dat scenario een dader met auto aannemelijker omdat je via soestdijkseweg en dolderseweg er snel bent.![]()
Die route is 53,2km.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4uur? Die route kan je zo uitzetten en dan is het rond de 2uur. en +- 40km![]()
Oh ja idd, dat andere kaartje is toch ook wel goed zie ik nu. Zag niet dat er ook afstanden bij staan.![]()
Disclaimer: onder gunstige omstandigheden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:15 schreef EternalNow het volgende:
Oh ja idd, dat andere kaartje is toch ook wel goed zie ik nu. Zag niet dat er ook afstanden bij staan.![]()
Wat is route 30 precies? Ik heb er nog niet echt naar gezocht behalve op de nlroute kaart en daar zag ik niks over 30?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Route 30 is logisch idd. Daarom moeten ze in dat meer gaan kijken en snel ook.![]()
Dan hadden de mobiele gegevens dat wel aangetoond. Maar die zijn daar niet geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:12 schreef mike83 het volgende:
Maar route 30 he, los van afwijkend zendsignaal bij berkenlaan. Slecht weer dus ze besluit om wél sneller naar huis te gaan en dus die route volgenn. Op zicht wel plausibel want sneller langs drukkere wegen en ninder bospaden. Maar dan: ergens overmeesterd. Dader fiets dan hemelsbreed nog verdere afstand richting blookerpark? Met meer kans op daglicht door een drukker gebied? Of zou de dader dan juist halverweg die soestdijkseeweg zijn gefietst langs wieksloterweg en thx berkenlaan de tel uitzetten. Immers is die route stiller en wilde de dader dan op zijn weg terug bij blookerpark alles dumpen. Ik vind bij dat scenario een dader met auto aannemelijker omdat je via soestdijkseweg en dolderseweg er snel bent."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Tot het verlies van het signaal lijkt ze anders prima op schema te liggen met Google maps, dus ze trapt stevig door kennelijk (ook logisch voor iemand die vaker gaat fietsen)quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Google Maps geloof ik wel. Zovaak reistijden vergeleken en kwam in de praktijk toch anders uit.
En daarbij kreeg zij het noordweer tegemoet, dus dikke wind tegen.![]()
In de bossen is het mooier fietsen dan in de stad en het uitzicht is ook nog eens beter.
Mijn schoonmoeder fietst in haar uppie naar Spanje. Die vraagt er dan helemaal om.![]()
Waarom een van de weinige feiten (telefoonsignaal) die er zijn achterwege laten en vervangen door een vermoeden?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:12 schreef mike83 het volgende:
Mijn broer heeft een buurmeisje van een jaartje of 17 die heb ik pepperspray en een knipmes gegevenI will do what i must !!![]()
Kan dat ze daar alsnog gedumpt is hequote:Op maandag 9 oktober 2017 01:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan hadden de mobiele gegevens dat wel aangetoond. Maar die zijn daar niet geweest.![]()
Kan dat ze daar gedumpt is aangezien het vlakbij haar route is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:17 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Waarom een van de weinige feiten (telefoonsignaal) die er zijn achterwege laten en vervangen door een vermoeden?![]()
Nou heb je me alles in de OP bij langs laten gaan voor niks :| het staat er niet in hoor. Ja een route kaart en een ingezoomde van het einde, maar die overzichtelijke staat er niet, met duidelijk de route en waar alle bekende gebeurtenissen hebben plaatsgevondenquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:14 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Dat staat al heel erg lang in de OP, alleen dan wel als link![]()
Die kaart is wel handig. Als je het weer in achterhoofd neemt zou anne om 1850 bij soestdijk hebben kunnen denken; ik neem een snellere route naar huis: soestdijkseweg precies het stukje dat nu niet blauw is. De dader heeft dan wel ouur toevallig de route gefiets binnendoor bosgebied conform eerdere geachte route.![]()
Ik had erbij gezegd spuit peper spray in zijn ogen en ram dat mes in zijn voetI will do what i must !!![]()
Dat kan niet met haar laatste telefoonsignaal, toen volgde ze de route nogquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:21 schreef mike83 het volgende:
Die kaart is wel handig. Als je het weer in achterhoofd neemt zou anne om 1850 bij soestdijk hebben kunnen denken; ik neem een snellere route naar huis: soestdijkseweg precies het stukje dat nu niet blauw is. De dader heeft dan wel ouur toevallig de route gefiets binnendoor bosgebied conform eerdere geachte route.![]()
Die kan volgende keer maar beter een mes en pistool mee nemen dan als ik het hier zo hoor anders kom je misschien niet meer terug. Mensen met een passie voor fietsen moeten er voortaan beducht op zijn dat ze zomaar op hun fiets tocht kunnen verdwijnen en het dan hun eigen schuld is, hadden ze maar niet moeten gaan fietsen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:17 schreef Mammietje het volgende:
In de bossen is het mooier fietsen dan in de stad en het uitzicht is ook nog eens beter.
Mijn schoonmoeder fietst in haar uppie naar Spanje. Die vraagt er dan helemaal om.![]()
Tsjonge jonge..quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had erbij gezegd spuit peper spray in zijn ogen en ram dat mes in zijn voet![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:12 schreef Maktub het volgende:
[..]
"Het gaat om de keuze om tussen de 4 en de 5 uur onderweg te zn. Alleen. In verlaten gebied.op een. Opoe fiets. Niet rationeel. Ms was er meer aan de hand. That's it"
Om vervolgens toch dat punt te maken en het slachtoffer de schuld proberen te geven. Het gaat erom dat ze spoorloos verdwenen is en dat ze nog niet gevonden is. Je bent toch niet ziek in je hoofd? Die dader(s) zal wel blij zijn dat e rhier een aantal mensen zijn die de schuld op die vrouw zelf proberen af te schuiven. Als een vrouw verkracht word zeg je toch ook niet oh maar het gaat om de keuze van haar om langs die verkrachter te lopen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nudedragons op 09-10-2017 01:32:14 ]![]()
Tja, wat is logisch.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Route 30 is logisch idd. Daarom moeten ze in dat meer gaan kijken en snel ook.
Als je hier in gelooft zou het weer niet logisch zijn.
Je zegt overigens steeds route 30, maar ik denk dat men doelt op route 030 (route richting Utrecht).![]()
Jij moet zelf leren lezen vriend dan had je wel geweten dat ze vaker fietste.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
Nu vul je woorden voor me in. Ik zeg misschien was er meer aan de hand. Ik zeg nergens dat het iemands eigen schuld is.![]()
Dat is natuurlijk ook niet wat ik insinueer, dat willen we geen van allen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Beter als een bericht op opsporings verzocht![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:27 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet wat ik insinueer, dat willen we geen van allen.Je moet jezelf kunnen verdedigenquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:27 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet wat ik insinueer, dat willen we geen van allen.I will do what i must !!![]()
030 idd. En dan dat meer. Dat zou heel logisch zijn als ze daar gevonden zou worden. Misschien nog wel logischer als waar ze nu zoeken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Tja, wat is logisch.
[ afbeelding ]
Je zegt overigens steeds route 30, maar ik denk dat men doelt op route 030 (route richting Utrecht).![]()
Tja dat vind jij. Ik zie daar vooralsnog geen enkele indicatie voor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
030 idd. En dan dat meer. Dat zou heel logisch zijn als ze daar gevonden zou worden. Misschien nog wel logischer als waar ze nu zoeken.![]()
Kan niet met signaal. Juist wel ze is volgens de politie dus bij paleis de soestdijkseweg op gereden en toen vermoedelijk de wieksloterweg richting beaufortlaan. Als zij rondom dat punt overmeesterd is kan de dader vanaf dat punt de tel gehad hebben he tot aan 1930uur. Dader fiets dus vanaf soestdijkseweg wieksloot in en dan kloot het met mobiele zendsignaal. Want na soestdijk heeft zij nergens meer op gereageerd toch?![]()
[quote]Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
Heel relaas getypt. Maar laat maar. Ik ga de verstandigste proberen te zn.![]()
Je ziet ook dat het tweede stuk tussen selfie en signaal weg sneller is gefietst dan het eerste stuk tussen hert foto en selfie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:17 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Tot het verlies van het signaal lijkt ze anders prima op schema te liggen met Google maps, dus ze trapt stevig door kennelijk (ook logisch voor iemand die vaker gaat fietsen)Dat lijkt mij dan weer niet logisch, dan rij je toch enorm om.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Tja, wat is logisch.
[ afbeelding ]
en de jas?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
030 idd. En dan dat meer. Dat zou heel logisch zijn als ze daar gevonden zou worden. Misschien nog wel logischer als waar ze nu zoeken.zuigen![]()
Natuurlijk wel. Je dumpt haar in een vijver waar iedereen het ziet of in een meer waar je rustig je gang kan gaan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Tja dat vind jij. Ik zie daar vooralsnog geen enkele indicatie voor.![]()
Is daar neergelegd of verloren/worsteling etc. Maar het is heel logisch om een lijk in een meer te dumpen dan in een vijver wat iedereen kan zien.quote:![]()
Nee, excuses, had daarna al gezegd dat ik het verkeerd had gezien.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:20 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Nou heb je me alles in de OP bij langs laten gaan voor niks :| het staat er niet in hoor. Ja een route kaart en een ingezoomde van het einde, maar die overzichtelijke staat er niet, met duidelijk de route en waar alle bekende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden![]()
Kan niet met signaal want zoiets geeft regelmatig een signaal afquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:30 schreef mike83 het volgende:
Kan niet met signaal. Juist wel ze is volgens de politie dus bij paleis de soestdijkseweg op gereden en toen vermoedelijk de wieksloterweg richting beaufortlaan. Als zij rondom dat punt overmeesterd is kan de dader vanaf dat punt de tel gehad hebben he tot aan 1930uur. Dader fiets dus vanaf soestdijkseweg wieksloot in en dan kloot het met mobiele zendsignaal. Want na soestdijk heeft zij nergens meer op gereageerd toch?
Niet alleen als die toevallig uitgaat?
Snap die hele route niet van jullie"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Via haar vermoedelijk oorspronkelijke ANWB route bedoel je?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ziet ook dat het tweede stuk tussen selfie en signaal weg sneller is gefietst dan het eerste stuk tussen hert foto en selfie.
[..]
Dat lijkt mij dan weer niet logisch, dan rij je toch enorm om.
Het is inderdaad langer, maar IK geloof er zelf niet in dat ze ineens voor kortste route heeft gekozen. Ik ga nog steeds voor het scenario waarbij ze echt de volledige route volgde.![]()
Behalve dat ze niet in een vijver ligt as far as we know? Rare theorie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je dumpt haar in een vijver waar iedereen het ziet of in een meer waar je rustig je gang kan gaan?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
O wauw... dat maakt de schuiltheorie al een stuk aannemelijker!quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Tja, wat is logisch.
[ afbeelding ]
Dat meer vind ik minder waarschijnlijk als al die bossen rondom de route. Een lichaam in een meer gaat ook drijven en het lijkt me dat daar ook regelmatig mensen komen bij dat meer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is daar neergelegd of verloren/worsteling etc. Maar het is heel logisch om een lijk in een meer te dumpen dan in een vijver wat iedereen kan zien.![]()
Nee inderdaad, ze heeft vaker gefietst dus dan ligt die ook het meest voor de hand. En sowieso kan je ook via de fornheselaan binnendoor steken. (Want in de bilt moest ze uiteindelijk uitkomen toch?)quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Via haar vermoedelijk oorspronkelijke ANWB route bedoel je?
Het is inderdaad langer, maar IK geloof er zelf niet in dat ze ineens voor kortste route heeft gekozen. Ik ga nog steeds voor het scenario waarbij ze echt de volledige route volgde.![]()
18:50 - selfie kruispunt Oranjeboom (knooppunt 64 - Baarn)quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:30 schreef mike83 het volgende:
Kan niet met signaal. Juist wel ze is volgens de politie dus bij paleis de soestdijkseweg op gereden en toen vermoedelijk de wieksloterweg richting beaufortlaan. Als zij rondom dat punt overmeesterd is kan de dader vanaf dat punt de tel gehad hebben he tot aan 1930uur. Dader fiets dus vanaf soestdijkseweg wieksloot in en dan kloot het met mobiele zendsignaal. Want na soestdijk heeft zij nergens meer op gereageerd toch?
19:06 - Whatsapp berichtje aan haar vader (locatie onbekend)
19:27 - 19:30 - laatste signaal telefoon (knooppunt 56 - Berkenlaantje - Soest)![]()
Denk het ook alleen denk niet dat ze zo ver is gekomen als waar de jas tas en fiets lagen zoals we eerst dachten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Via haar vermoedelijk oorspronkelijke ANWB route bedoel je?
Ze zit gewoon bij Anne Fleur Dekker.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
De theorie dat die nu ergens in syrrie zit isook nog goed mogenlijk![]()
Er vanuit gaande dat ze op weg (terug) was naar haar vriend, moest ze naar Utrecht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze heeft vaker gefietst dus dan ligt die ook het meest voor de hand. En sowieso kan je ook via de fornheselaan binnendoor steken. (Want in de bilt moest ze uiteindelijk uitkomen toch?)
Vanaf knooppunt 50 (locatie vindplaats jas) zou dat nog +/- 30 minuten (9km) zijn. (volgens Google Maps)![]()
?!quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
De theorie dat die nu ergens in syrrie zit isook nog goed mogenlijk![]()
Wat ik me eigenlijk wel afvraag. Waarom denkt de politie eigenlijk dat ze precies die route heeft willen nemen? Vanaf het punt waar haar signaal uitviel.
We denken namelijk steeds, wat toevallig dat de dader haar spullen precies op haar route heeft gelegd (die jas tenminste), maar hoe weten we dat ze ook van plan was om via spoorlaan te fietsen?
Is daar meer over bekend of is dat puur omdat de politie het zegt? Ze zullen dan wel meer informatie hebben dan wij misschien, in dat geval geloof ik het best. Maar is het misschien dat wij dat 'vermoedelijk' van de politie te serieus nemen? Dat het helemaal niet met zulke grote zekerheid vast staat dat deze route haar plan was?![]()
vreemd, volgens http://nl.blitzortung.org/historical_maps.php?map=13 was de onweersbui ergens in overijsel rond die tijd (UTC tijd in tabel, dus uurtje later dan in NL ) http://nl.blitzortung.org/historical_maps.php?map=13quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Tja, wat is logisch.
[ afbeelding ]
Je zegt overigens steeds route 30, maar ik denk dat men doelt op route 030 (route richting Utrecht).zuigen![]()
Het is een ANWB fiets route en die leek ze te volgen maar zeker weten we dat natuurlijk niet. Stel dat de dader had haar telefoon en ook unlocked en ze gebruikte haar telefoon als navigatie en kaart en had haar route open dan heeft die het zo kunnen vervolgen. Maar ik denk zelf dat ze gewoon dezelfde kant op gingen en dat er eerder op dat bos pad wat is gebeurt. Ze zijn nu ook pas halverwege dat pad met uitkammen geloof ik en ze zijn ook nog niet ver ten westen of noorden gegaan van de fiets tas en jas.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:42 schreef EternalNow het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag. Waarom denkt de politie eigenlijk dat ze precies die route heeft willen nemen? Vanaf het punt waar haar signaal uitviel.
We denken namelijk steeds, wat toevallig dat de dader haar spullen precies op haar route heeft gelegd (die jas tenminste), maar hoe weten we dat ze ook van plan was om via spoorlaan te fietsen?
Is daar meer over bekend of is dat puur omdat de politie het zegt? Ze zullen dan wel meer informatie hebben dan wij misschien, in dat geval geloof ik het best. Maar is het misschien dat wij dat 'vermoedelijk' van de politie te serieus nemen? Dat het helemaal niet met zulke grote zekerheid vast staat dat deze route haar plan was?![]()
Is er een mogelijkheid om in te zoomen op deze kaart/radar?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:42 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
vreemd, volgens http://nl.blitzortung.org/historical_maps.php?map=13 was de onweersbui ergens in overijsel rond die tijd (UTC tijd in tabel, dus uurtje later dan in NL ) http://nl.blitzortung.org/historical_maps.php?map=13![]()
dat is dan de enige hoop op een goede afloop , ze werkt ten slotte ook als buro manager bij een theater gezelschap, dus wie weet. Misschien een grote voorstelling?quote:zuigen![]()
Het is frietquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zit jij een beetje om aandacht verlegen?I will do what i must !!![]()
je bedoelt zonder zelf een vergrootglas te pakken of de browser op 400% te zetten?quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om in te zoomen op deze kaart/radar?zuigen![]()
was even met andere kaarten bezig. Zal straks zelf nog wel even kijken. Bedankt!quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:50 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
je bedoelt zonder zelf een vergrootglas te pakken of de browser op 400% te zetten?![]()
Ik vraag me af waarom er eigenlijk niet gewoon met een klein politieteam (10 man) de mogelijke routes wordt afgegaan en er gewoon globaal wordt gekeken naar verdachte sporen, of eigenlijk gewoon om te kijken of er ergens een lijk ligt. (Of denken jullie dat dit wel is/wordt gedaan?)
Ik zou zelf denken dat er op die manier in ieder geval een snelle check kan worden gedaan overal, om te besparen dat er de komende weken grondig gezocht blijft worden.
Het zou toch gewoon best kunnen dat, mits ze vermoord is, haar lijk helemaal niet zo ver van een pad afligt? De dader leek vrij snel en gemakkelijk met het dumpen van kleding, fiets, jas (als dit allemaal gedumpt is), dus het zou best wel eens kunnen dat Anne helemaal niet zo moeilijk verstopt ligt, zeker omdat een lijk slepen nogal aardig moeilijk kan zijn vergelijken met een fiets.![]()
Mijn complimenten hoe jij zo beleefd kan blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
was even met andere kaarten bezig. Zal straks zelf nog wel even kijken. Bedankt!![]()
![]()
politie heeft waarschijnlijk beeld van camera's en gezien dat Anne is gefietst in de richting waar ze nu zoeken. Dus geen reden om verderop op de route te kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:54 schreef Robin_fok het volgende:
Ik vraag me af waarom er eigenlijk niet gewoon met een klein politieteam (10 man) de mogelijke routes wordt afgegaan en er gewoon globaal wordt gekeken naar verdachte sporen, of eigenlijk gewoon om te kijken of er ergens een lijk ligt. (Of denken jullie dat dit wel is/wordt gedaan?)
Ik zou zelf denken dat er op die manier in ieder geval een snelle check kan worden gedaan overal, om te besparen dat er de komende weken grondig gezocht blijft worden.
Het zou toch gewoon best kunnen dat, mits ze vermoord is, haar lijk helemaal niet zo ver van een pad afligt? De dader leek vrij snel en gemakkelijk met het dumpen van kleding, fiets, jas (als dit allemaal gedumpt is), dus het zou best wel eens kunnen dat Anne helemaal niet zo moeilijk verstopt ligt, zeker omdat een lijk slepen nogal aardig moeilijk kan zijn vergelijken met een fiets.zuigen![]()
Inderdaad, ik hoop het...quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:56 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
politie heeft waarschijnlijk beeld van camera's en gezien dat Anne is gefietst in de richting waar ze nu zoeken. Dus geen reden om verderop op de route te kijken![]()
Ze hebben ook al eens de route afgelopen tot aan het punt van contactverlies. Ze hebben ook gezocht bij den dolder en ook de weg tusssen den dolder en berkenlaantje. In soestduinen hebben ze zelf een hele grote zoekactie of twee gehad. Dan heb je nog alle oplettende wandelaars in dat gebied.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:56 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
politie heeft waarschijnlijk beeld van camera's en gezien dat Anne is gefietst in de richting waar ze nu zoeken. Dus geen reden om verderop op de route te kijken![]()
Meer info over de voortgang ( handig voor nieuwe OP)quote:,,Het rechercheteam draait op volle toeren. De rechercheurs werken aan de hand van verschillende scenario’s. Intussen zoeken 30 agenten op motoren en mountainbikes de paden af waar Anne mogelijk gefietst heeft. Hier blijken geen sporen te vinden. Een politiehelikopter zoekt naar Anne met een warmtebeeldcamera."
https://www.politie.nl/ge(...)-faber-tijdlijn.html![]()
Dat verbaast mij ook bij de inzet van zoveel manschappen. Anderzijds denk ik dat ze dan ook al inmiiddels wel door opmerkzame voorbijgangers gevonden zou zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:54 schreef Robin_fok het volgende:
Het zou toch gewoon best kunnen dat, mits ze vermoord is, haar lijk helemaal niet zo ver van een pad afligt? De dader leek vrij snel en gemakkelijk met het dumpen van kleding, fiets, jas (als dit allemaal gedumpt is), dus het zou best wel eens kunnen dat Anne helemaal niet zo moeilijk verstopt ligt, zeker omdat een lijk slepen nogal aardig moeilijk kan zijn vergelijken met een fiets.
Maar lijkt wel alsof de politie duidelijke aanwijzingen heeft dat ze de route nog een stuk verder dan het laatste signaal gevolgd heeft.![]()
Wat een krankzinnige vergelijking.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:26 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
Dus jij zou je kind rond 5 uur uit op school 4 uur naar huis laten fietsen?
graag verwijderen![]()
Vond het juist lijken op dat het vinden van haar jas fiets en tas de aanwijzingen waren om zich uitgebreid op dat gebied te richten. Eerlijk gezegd denk ik dat de politie ook grotendeels in het duister tast en ze zijn nu ook langzaam naar het noorden aan het werken naar waar ze haar signaal is verloren en ze richten zich verder ten westen van dat bospad. Ik weet dat er daar nog een heel groot gebied is wat ze nog niet doorzocht hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 01:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook bij de inzet van zoveel manschappen. Anderzijds denk ik dat ze dan ook al inmiiddels wel door opmerkzame voorbijgangers gevonden zou zijn.
Maar lijkt wel alsof de politie duidelijke aanwijzingen heeft dat ze de route nog een stuk verder dan het laatste signaal gevolgd heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: