abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174288034
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
pi_174288048
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:21 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Maar jij lijkt me ook een bezitterig type.
Nee niet echt is gewoon een uitspraak hier, zoals ons mam, ons pap, die van ons, die van mij etc.
pi_174288060
030Jeroen twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:19:56 Hoe Bizar: Herman van Veen schreef ooit nummer: "Anne"Landgoed: https://t.co/ZRsjBPY6m6#annefaber #AnneFaber reageer retweet
pi_174288147
Het gaat er niet om wie wat zegt tegen zijn partner maar waarom er tegenstrijdige berichten over bestaan wb de dag/avond van de bruiloft danwel de afspraak met ..wie?
pi_174288148
De app's zal de politie wel gelezen hebben maar niet relevant voor het publiek.
Het meest waarschijnlijke is dat ze verdwenen is ergens tussen het Berkenlaantje Soest
(viel haar telefoon uit) en vindplaats jas / tas / fiets
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_174288180
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:24 schreef Buster24 het volgende:
De app's zal de politie wel gelezen hebben maar niet relevant voor het publiek.
Het meest waarschijnlijke is dat ze verdwenen is ergens tussen het Berkenlaantje Soest
(viel haar telefoon uit) en vindplaats jas / tas / fiets
Dat laatste hoeft niet zo te zijn zoals ik al eerder vertelde. Stel haar foon valt uit en ze fietst nog 15 km door? Dan zitten ze HELEMAAL verkeerd. Die kans is net zo groot als waar ze nu zoeken.
pi_174288186
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Het gaat er niet om wie wat zegt tegen zijn partner maar waarom er tegenstrijdige berichten over bestaan wb de dag/avond van de bruiloft danwel de afspraak met ..wie?
Er zijn onduidelijkheden in de MEDIA maar vriend hoeft toch geen verantwoording af te leggen op de sociale media.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_174288190
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:20 schreef houdjemond het volgende:
Ik ging vroeger ook vaak fietsen of skeeleren.
Mam,pap, ik ga "even een rondje" :W en toen besloot ik buiten wel of ik links of rechtsom ging of eens een andere route ging proberen.
Oordopjes in, telefoon en flesje water mee en gaan.
Ik snap het rare écht niet?
Er zijn relaties waarin partners continu willen weten waar de ander uithangt.
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:26:35 #9
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174288210
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
030Jeroen twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:19:56 Hoe Bizar: Herman van Veen schreef ooit nummer: "Anne"Landgoed: https://t.co/ZRsjBPY6m6#annefaber #AnneFaber reageer retweet
Ach houd toch op.

"SuzANNE neemt je mee naar een bank hier aan het water"
Snel, bel de politie met deze gouden tip 8)7 :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174288223
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet zo te zijn zoals ik al eerder vertelde. Stel haar foon valt uit en ze fietst nog 15 km door? Dan zitten ze HELEMAAL verkeerd. Die kans is net zo groot als waar ze nu zoeken.
Kan maar dan nog hoeven de de app gesprekken niet online te zetten maar met de politie te delen.
pi_174288232
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ach houd toch op.

"SuzANNE neemt je mee naar een bank hier aan het water"
Snel, bel de politie met deze gouden tip 8)7 :')
Denk niet dat de Tweeter daar iets mee bedoelt. Tis vooral bizar dat dat nummer ook daar is opgenomen.
pi_174288237
quote:
Als je naar dat soort bizarre toevalligheden gaat kijken is dit er al helemaal 1:

http://rijksmonumenten.nl(...)isje/huis-ter-heide/

De top van de gevel heeft een timpaan-achtige omlijsting, waarin een wijzerplaat met Romeinse cijfers is aangebracht. De wijzers van de klok staan onveranderlijk op 9.29 uur.

Vermist op 9 september oftewel 9/29
pi_174288246
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Kan maar dan nog hoeven de de app gesprekken niet online te zetten maar met de politie te delen.
Gaat lastig zonder haar telefoon.
pi_174288256
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

die relatie had Anne dus niet, en gelukkig heel veel mensen niet
pi_174288266
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk niet dat de Tweeter daar iets mee bedoelt. Tis vooral bizar dat dat nummer ook daar is opgenomen.
Joh, puur toeval. Waarom zoeken mensen altijd achter iets? Las laats ook iets met die fiets en dat standbeeld (godin van ....) zoiets?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174288295
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Joh, puur toeval. Waarom zoeken mensen altijd achter iets? Las laats ook iets met die fiets en dat standbeeld (godin van ....) zoiets?
Hij zoekt er niets achter. Het is bizar dat zegt hij meer niet.
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:28:29 #17
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174288304
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat vind ik een tikje obsessief, ben wel van het "laat even weten als je er/thuis bent".
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174288313
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan kan het in theorie zelfs vlakbij huis gebeurd zijn. En is de dader teruggefietst.
pi_174288315
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dat vind ik een tikje obsessief, ben wel van het "laat even weten als je er/thuis bent".
Dit idd
pi_174288327
fokke twitterde op zondag 08-10-2017 om 20:30:58 Ik heb de tijdlijn van @rtvutrecht gelezen over oa verloop zoektocht #annefaber. Waar nog niet gezocht is: #pluismeer #pijnenburg; route 030 reageer retweet
Inmiddels ook nogmaals doorgestuurd naar Politie.
pi_174288330
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gaat lastig zonder haar telefoon.
Vriend heeft de verzonden berichten.
pi_174288333
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij zoekt er niets achter. Het is bizar dat zegt hij meer niet.
ut zou wel een kutstreek zijn
pi_174288344
quote:
nounou, wat bizar zeg, echt een unieke naam en dan zoo toevallig dat er ook nog een liedje van is gemaakt! als ze nou Rosanne ofzo had geheten dan was het nog logisch geweest, maar dit is echt zo bizar, ik heb er kippenvel van
pi_174288350
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die relatie had Anne dus niet, en gelukkig heel veel mensen niet
In dit specifieke geval weet ik niet of dat echt "gelukkig" is. :P
pi_174288352
Vind het raar dat hier vanaf het begin al zo veel aandacht voor is, juist vanuit de politie. Krijg het idee dat de politie wel wat meer wist dan dat ze hebben vrijgegeven. Lijkt er erg op dat ze niet meer leeft iig.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')