abonnement Unibet Coolblue
pi_7398909
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:40 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Of nee..... Laat maar. Het is denk ik niet echt jouw stijl


wheheh wat is het ?
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_7398923
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:43 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

klik op m'n ondertitel


Check!
pi_7398927
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

ja waaom eigenlijk??

owja hoi


hoi

nou, ik houd niet zo van regeltjes en dat geneuzel ... that's all ...

pi_7398929
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:43 schreef sunbloem het volgende:

[..]

wheheh wat is het ?


Kijk maar effe.
pi_7398951
ik ga t nu zeggen ook

kvind t leuk voor je OZ dat je nu mod bent, want dat wilde je al een tijdje maar ik vind t zo vreemd heh, toen je nog gewoon zwart was zag je hier (bijna) nooit een mod om posts te editten ofzo. nooit werd er naar de NB omgekeken verder.

iedereen deed hier vrolijk mee met het gespem en blabla. en iedereen zette wel eens een url van een site neer. en nu opeens ga je alles weg zitten editten. ik snap wel dat t niet mag enzo en dat het jouw taak is om het weer weg te halen en waarschuwingen te geven, maar WAAROM gebeurde dit niet voordat jij mod was? ik bedoel, nee laat ook maar eigenlijk, ik denk dat ik zo wel duidelijk ben

no offence verder hoor

pi_7398959
10 MrLucca 30870

Wooooooooohaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_7398982
Hallo ????????
pi_7398992
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:45 schreef sassa het volgende:
ik ga t nu zeggen ook

kvind t leuk voor je OZ dat je nu mod bent, want dat wilde je al een tijdje maar ik vind t zo vreemd heh, toen je nog gewoon zwart was zag je hier (bijna) nooit een mod om posts te editten ofzo. nooit werd er naar de NB omgekeken verder.

iedereen deed hier vrolijk mee met het gespem en blabla. en iedereen zette wel eens een url van een site neer. en nu opeens ga je alles weg zitten editten. ik snap wel dat t niet mag enzo en dat het jouw taak is om het weer weg te halen en waarschuwingen te geven, maar WAAROM gebeurde dit niet voordat jij mod was? ik bedoel, nee laat ook maar eigenlijk, ik denk dat ik zo wel duidelijk ben

no offence verder hoor


dat bedoel ik

pi_7399004
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:47 schreef MrLucca het volgende:
Hallo ????????
leven ja
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_7399015
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:46 schreef MrLucca het volgende:
10 MrLucca 30870

Wooooooooohaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wow

*respect..

pi_7399048
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

dat bedoel ik


gmta he

ik zal heus niet de enige zijn die er zo over denkt

pi_7399078
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:45 schreef sassa het volgende:
ik ga t nu zeggen ook

kvind t leuk voor je OZ dat je nu mod bent, want dat wilde je al een tijdje maar ik vind t zo vreemd heh, toen je nog gewoon zwart was zag je hier (bijna) nooit een mod om posts te editten ofzo. nooit werd er naar de NB omgekeken verder.

iedereen deed hier vrolijk mee met het gespem en blabla. en iedereen zette wel eens een url van een site neer. en nu opeens ga je alles weg zitten editten. ik snap wel dat t niet mag enzo en dat het jouw taak is om het weer weg te halen en waarschuwingen te geven, maar WAAROM gebeurde dit niet voordat jij mod was? ik bedoel, nee laat ook maar eigenlijk, ik denk dat ik zo wel duidelijk ben

no offence verder hoor


omdat het denk ik toeval is dat ik in de nachtbar zit.(waardoor ik nu dus twijfel of ik er nog in blijf)

Ja ok ik deed het ook toen ik zwart was maar dat ben ik nu eenmaal niet meer

Dit gebeurde niet omdat geen enkele mod zin had om die series te gaan volgen op zoiets.

dat merkte je toen wel met No Nick. Die heeft het nog wel een tijdje geprobeerd. Maar is ook niet doorgegaan.

roel komt hier nu dus ook een tijdje niet meer door dit. vindt ik jammer dus ik denk echt dat ik nachtbar ga verlaten.

heb geen zin om ruzie ofzo te krijgen met jullie want ik geef dus echt wel veel om jullie en ik doe het echt niet om jullie te pesten ofzow.

Ik denk er nog wel ff over na.

Ik ga nu zo een keer slapen want ik ben best moe

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_7399176
iedereen weg of zijn jullie me post aan het lezen??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_7399190
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:55 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
iedereen weg of zijn jullie me post aan het lezen??
Hier ben ik.
pi_7399191
Meer verzoekjes nog???

flawless voor mrlucca komt eraan

[Dit bericht is gewijzigd door Prins-Punika op 17-12-2002 22:56]

FTW!
pi_7399193
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:55 schreef Prins-Punika het volgende:
Meer verzoekjes nog???
Ik ben al op msn met die gasten
pi_7399205
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:50 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

omdat het denk ik toeval is dat ik in de nachtbar zit.(waardoor ik nu dus twijfel of ik er nog in blijf)

Ja ok ik deed het ook toen ik zwart was maar dat ben ik nu eenmaal niet meer

Dit gebeurde niet omdat geen enkele mod zin had om die series te gaan volgen op zoiets.

dat merkte je toen wel met No Nick. Die heeft het nog wel een tijdje geprobeerd. Maar is ook niet doorgegaan.

roel komt hier nu dus ook een tijdje niet meer door dit. vindt ik jammer dus ik denk echt dat ik nachtbar ga verlaten.

heb geen zin om ruzie ofzo te krijgen met jullie want ik geef dus echt wel veel om jullie en ik doe het echt niet om jullie te pesten ofzow.

Ik denk er nog wel ff over na.

Ik ga nu zo een keer slapen want ik ben best moe


maar zo bedoel ik t helemaal niet, ik wil je heus niet weg hebben hoor maarik vind het gewoon raar. nooit werd er naar omgekeken en nu word de ene na de andere post geedit

dat je het neit doet om ons te pesten dat snap ik ook wel (nog net hoor ) maar ik vind het niet nodig dat je nu weggaat hier. tis je eigen keus natuurlijk en je moet het helemaal zelf weten, maar ik vind het gewoon vreemd, en ergens wist ik ook wel dat dit zou gaan gebeuren

en verder? t maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit, ik kom hier toch niet meer zo vaak omdat t niet meer zo is zoals t was (vind ik).

and again, no offence

pi_7399226
maargoed, truste oz
pi_7399237
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:55 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
iedereen weg of zijn jullie me post aan het lezen??
gelezen
Van mij hoef je niet weg teblijven , heb geen moeite ermee
Maar ja dan spem ik ook maar zelden
pi_7399270
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:56 schreef sassa het volgende:

[..]

maar zo bedoel ik t helemaal niet, ik wil je heus niet weg hebben hoor maarik vind het gewoon raar. nooit werd er naar omgekeken en nu word de ene na de andere post geedit

dat je het neit doet om ons te pesten dat snap ik ook wel (nog net hoor ) maar ik vind het niet nodig dat je nu weggaat hier. tis je eigen keus natuurlijk en je moet het helemaal zelf weten, maar ik vind het gewoon vreemd, en ergens wist ik ook wel dat dit zou gaan gebeuren

en verder? t maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit, ik kom hier toch niet meer zo vaak omdat t niet meer zo is zoals t was (vind ik).

and again, no offence


Nachtbar is al heel lang niet meer wat het geweest is. Was ook al zo toen ik zwart was..

Kon je wel merken hoe rustig het soms was

maar ik ga nu slapen en ik denk er nog wel ff over na

truste iedereen

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 17 december 2002 @ 23:00:16 #171
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_7399290
*komt binnen*

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_7399297
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 23:00 schreef hawaii het volgende:
*komt binnen*


*schop* waar ben je op msn
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_7399315
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Nachtbar is al heel lang niet meer wat het geweest is. Was ook al zo toen ik zwart was..

Kon je wel merken hoe rustig het soms was

maar ik ga nu slapen en ik denk er nog wel ff over na

truste iedereen


dat weet ik daar doelde ik ook op daarom maakt t me allemaal niet zoveel uit eigenlijk maargoed, slaap lekker
pi_7399318
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Nachtbar is al heel lang niet meer wat het geweest is. Was ook al zo toen ik zwart was..

Kon je wel merken hoe rustig het soms was

maar ik ga nu slapen en ik denk er nog wel ff over na

truste iedereen


Dat ben ik niet met je eens.
  dinsdag 17 december 2002 @ 23:01:23 #175
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_7399327
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 23:00 schreef sunbloem het volgende:

[..]

*schop* waar ben je op msn


ben er
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')