De goedkope variant nemenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Design sowieso idd, maar ik vind IOS toch ook echt het fijnste besturingssysteem. Zit logisch in elkaar qua waar alle features/instellingen zitten, werkt vloeiend qua gebruik is de GUI kijkt prettig.
Ben een paar keer op een Android telefoon overgestapt maar uiteindelijk weer bij een iPhone uitgekomen. Android werkt op zich redelijk, maar blijft wat te 'rommelig' in mijn ogen (lastig uitleggen).
Echter nu Apple echt te ver gaat met het ophogen van de prijzen bij elke nieuwe iPhone (die prijs-kwaliteit verhouding raakt zoek) ga ik afhaken en ben ik bang dat ik uiteindelijk toch naar Android
'moet'
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
Eens met TS. Iedereen weet dat je voor privacy bij Android moet zijn. Hoe meer Google producten je gebruikt, hoe beter je privacy beschermd is.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:12 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Gierige, gefrustreerde Android gebruiker gespot
Ik houd u hier al langer in de gaten en je googled volgens mij al een tijd lang dagelijks op 'windows phone dead', 'uniek' Apple schaapjequote:Op maandag 9 oktober 2017 12:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Lol...![]()
Microsoft finally admits Windows Phone is dead - The Verge
Wat jij zegt??quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:25 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[..]
Ik houd u hier al langer in de gaten en je googled volgens mij al een tijd lang dagelijks op 'windows phone dead', 'uniek' Apple schaapje
Zo’n lange post in een iPhone/Android op mobiel schrijven :’)quote:
Met autocorrect aan en per ongeluk op engelse taal. Been there done that.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:12 schreef XL het volgende:
[..]
Zo’n lange post in een iPhone/Android op mobiel schrijven :’)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |