Reactie van Max:quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
Overigens denk ik dat Hamilton en Verstappen zich niet heel erg hebben gestoord aan Alonso & Massa... of filteren ze tegenwoordig de "blue-flag!!" berichten?
Ze hebben er beiden ook weinig over gezegd bij de interviews meen ik.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Verstappen denkt niet dat hij had kunnen winnen als die achterblijvers er niet waren geweest. "Want dat ik inliep, kwam juist door het verkeer. De Mercedes leek daar iets meer last van te hebben dan ik", reageerde Verstappen sportief.
Link werkt niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:57 schreef Red_85 het volgende:
Wat een troll is die Daniel zeg.
The fuck![]()
[ afbeelding ]
quote:Q: (Lennart Bloemhof – Volkskrant) Lewis, you said you enjoyed fighting with Max at the front. It’s the second consecutive race now that that’s happening. Can you tell us a bit more about that; how was it to fight against him?
LH: Well, we didn’t really have a massive fight as such on the track but we all know how quick Max is, he’s doing a great job, very consistent. Yeah, the last race he was just too quick. I think today he was quicker – maybe just a little bit quicker – but I think I was able to match the times we were doing at the time. Yeah, we’re quicker in qualifying but they are at least within a tenth or so of us in the race. Today was I was kind of like – he won the last race, I’m not letting you have this one. It was really just about not making mistakes. I was driving down the back straight at one point and I’m thinking ‘Jeez, the guy behind me is so much younger than me, I’ve got make sure I kind of man up and show my age and make sure that I stay ahead. Show that I’m actually still very young at heart.’ That was kind of my thought process for you behind. I was kind of like I’m not letting…
MV: I was thinking ‘this guy’s so old in front of me.’
LH: Yeah, I’m not letting this little… that was the kind of thought I was having. No, I’m enjoying being in an era with such great young talent coming through. He’ll be here far beyond after I stop. But until then, I will try and not give him too many poles or too many wins.
Volgens de regels wel ja, vanaf het moment dat Alonso direct voor Max zat is dat dan waarschijnlijk. Maar ze hadden ook wel mee mogen nemen dat hij die idiote actie om zijn auto er tussen te sturen helemaal niet had hoeven maken, hij had Max gemakellijk in dezelfde actie als Hamilton voorbij kunnen laten, dus dat was misschien volgens de regels in orde maar wel een naaistreek.quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zijn regels voor. Iets van binnen 3 (of 5) blauwe vlaggen. Bij Hamilton hield Alonso zich er niet aan (duurde meer dan een rondje), bij Verstappen wel.
https://www.reddit.com/r/MotorsportsReplays/quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:00 schreef Klummie het volgende:
Ergens terug te kijken als je geen ziggo of Sky hebt? DM graag.
Mooi, hoor. Ik ga die Hamilton 'op z'n oude dag' nog waarderen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:05 schreef Red_85 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog twijfels over het respect van Lewis naar Max? Lees dit even:
https://www.formula1.com/(...)ference---japan.html
Hoe kom je nou op Hamilton dan? Omdat hij al 4 jaar in het met afstand beste materiaal zit is hij beter met gelijkwaardig materiaal of zo?quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
We kunnen nu wel redelijk veilig stellen dat, bij gelijkwaardig materiaal, de enige coureur die Max kan bijhouden Hamilton is. En heel misschien Vettel op een goeie dag.
Maar jij kunt bovenstaande wel weten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is geen enkele manier waarop je dat kunt weten.
Misschien is hij dat qua snelheid in absolute zin al wel. Het punt is dat in de tijd Schumacher begon er nog veel meer ruimte was om op persoonlijke klasse een groot verschil te maken. De marge waar binnen een coureur zich kan onderscheiden zijn veel kleiner geworden door de natuurlijke evolutie van de sport over een dergelijke periode, maar vooral door de bijzondere evolutie van de F1 in die periode, onder andere aangeslingerd door Schumacher zelf. Karten is voor veel meer kinderen haalbaar geworden en dat betekent dat je een veel groter talent moet zijn om de F1 te halen. Komt nog bij dat Schumacher zich bovenop zijn grote snelheid ook nog onderscheidde door fitheid en teamgeest. Tegenwoordig zijn ze allemaal superfit, anders doe je gewoon niet mee. Er is nog een echte teamplayer actief, maar Verstappen lijkt daarin niet heel erg uit te blinken.quote:Overigens ben ik het niet met je eens. Ik denk dat Max beter is/gaat worden dan Schumacher.
Wat een stel kleuters bij elkaar zeg, elkaar een beetje een oor aannaaien de hele tijd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:36 schreef Gezicht het volgende:
https://www.facebook.com/Formula1/videos/905616219595361/
Interessant
Schumacher en teamgeest? Euh....quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je nou op Hamilton dan? Omdat hij al 4 jaar in het met afstand beste materiaal zit is hij beter met gelijkwaardig materiaal of zo?
[..]
Maar jij kunt bovenstaande wel weten?
[..]
Misschien is hij dat qua snelheid in absolute zin al wel. Het punt is dat in de tijd Schumacher begon er nog veel meer ruimte was om op persoonlijke klasse een groot verschil te maken. De marge waar binnen een coureur zich kan onderscheiden zijn veel kleiner geworden door de natuurlijke evolutie van de sport over een dergelijke periode, maar vooral door de bijzondere evolutie van de F1 in die periode, onder andere aangeslingerd door Schumacher zelf. Karten is voor veel meer kinderen haalbaar geworden en dat betekent dat je een veel groter talent moet zijn om de F1 te halen. Komt nog bij dat Schumacher zich bovenop zijn grote snelheid ook nog onderscheidde door fitheid en teamgeest. Tegenwoordig zijn ze allemaal superfit, anders doe je gewoon niet mee. Er is nog een echte teamplayer actief, maar Verstappen lijkt daarin niet heel erg uit te blinken.
Ik vind het moeilijk in te schatten waar Verstappen qua snelheid staat, maar hij is niet degene die het grootste gat met zijn teamgenoot slaat. Ik vind best het een en ander spectaculair aan hem, maar niet het snelheidsverschil met Ricciardo of Sainz. Zoveel langzamer is Ricciardo helemaal niet en waar Ricciardo staat is ook weer een hele lastige.
Thx!quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/MotorsportsReplays/
Dat wel jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 16:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat een stel kleuters bij elkaar zeg, elkaar een beetje een oor aannaaien de hele tijd.
Mooi om te zien hoe dat gaat. Beetje elkaar erbij naaien en lopen stangen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:36 schreef Gezicht het volgende:
Interessant
Die opmerking van Hamilton dat het wellicht verstandig is dat Vettel z'n riem wel om houdt in de uitlooprondequote:Op zondag 8 oktober 2017 16:36 schreef Gezicht het volgende:
Interessant
Dit ja, bij geen enkel team was er meer sprake van de nummer 1 rijder dan bij Ferrari en Benetton op het moment dat Schumacher er reed.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Schumacher en teamgeest? Euh....
Komt natuurlijk ook door de inconsequente straffen van de fia. Normaal staan hier stevige straffen op, maar nu mocht het bij wijze van uitzondering weer wel.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:02 schreef CrashO het volgende:
Mwa. Ik zag 1 etterbakje (Ham), Vettel erbij lappen over dat stuur. En daarna de rest die Ham dan ook maar even op zijn plek zet.
Schumacher was iemand die veel verder keek dan zijn cockpit en ervoor zorgde dat er rondom de wagen ook goede mensen stonden. Totdat hij bij Ferrari kwam was het regelmatig Italiaanse chaos, een ontwerper die vanuit Engeland af en toe wat tekeningen opstuurde en veel wijzen met vingers naar elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Schumacher en teamgeest? Euh....
Er werd vooral een wagen gebouwd waarmee Michael goed mee uit de voeten kon. Wel slim van Michael destijds om het hele team om zijn behoeften heen te masseren maar als 2e rijder had je niet veel in te brengen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Schumacher was iemand die veel verder keek dan zijn cockpit en ervoor zorgde dat er rondom de wagen ook goede mensen stonden. Totdat hij bij Ferrari kwam was het regelmatig Italiaanse chaos, een ontwerper die vanuit Engeland af en toe wat tekeningen opstuurde en veel wijzen met vingers naar elkaar.
Schumacher was een echte promotor om er een team van te maken, samen met Ross Brawn en Jean Todt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |