dan heb je er toch gewoon 100 verloren?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.
Al een biertje open getrokken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
dan heb je er toch gewoon 100 verloren?
Hopelijk wordt ie slimmer als ie opgroeitquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje triest gedoe van jou om lol te maken ten koste van een jonge Ferrari fan.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje triest gedoe van jou om lol te maken ten koste van een jonge Ferrari fan.
Vorige week was ook wel grappig toen Kimi eraf geduwd werd:Dquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De pit van Ferrari in Brazilië 2008 blijft toch het leukste.
Plus een deukje in het ego twv 1400 euroquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
dan heb je er toch gewoon 100 verloren?
Jij moest (stiekem) ook lachen hequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef Falco het volgende:
[..]
eet een koe gras?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al een biertje open getrokken?
Moet ie eerst een werkende auto hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Het siert Max dat hij niet liep te kankeren waar hij werd opgehouden tijdens de blauwe vlag, ik weet zeker dat Vettel heel anders had gereageerd.
is dit het moment waar ze er achter komen dat ze in de laatste meters het kampioenschap verliezen aan Hamquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moest ie zijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet ik, Rosberg.. Die vroeg aan Horner hoe RIC er mee omging dat Max (na alle pech) voor RIC eindigt in de race.
Glock, vuile klootzakquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
zonder het filmpje gezien te hebben: Jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
is dit het moment waar ze er achter komen dat ze in de laatste meters het kampioenschap verliezen aan Ham
die vind zichzelf gewoon een beetje te goed maar vandaag was het (weer) een eigen blunderquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef daNpy het volgende:
Sainz heeft meer tijd nodig? Waarom?
Ik vind hem weinig toevoegen aan de F1. Elke race fouten en/of eraf vliegen.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
is dit het moment waar ze er achter komen dat ze in de laatste meters het kampioenschap verliezen aan Ham
'he pushed me off the trààààck'quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Het siert Max dat hij niet liep te kankeren waar hij werd opgehouden tijdens de blauwe vlag, ik weet zeker dat Vettel heel anders had gereageerd.
Heeft hij wel gegaan denk ik, waarom zou Alonso anders onderzocht worden voor het negeren van de blauwe vlag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Massaquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Ze beginnen te juichen nadat Vettel over de finish is gekomen, en ontdekken een paar seconden later dat Hamilton in de laatste bocht nog Glock heeft ingehaald.
Doet nog altijd pijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo mooi, die lul van een Massa seniorquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat de stewards ook zelf ogen hebben?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:21 schreef mikieu het volgende:
[..]
Heeft hij wel gegaan denk ik, waarom zou Alonso anders onderzocht worden voor het negeren van de blauwe vlag.
Jup.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind zichzelf gewoon een beetje te goed maar vandaag was het (weer) een eigen blunder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |