Alonso had Max daar ook makkelijk nog voor kunnen laten, maar hij cut hem meteen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Olav zag het verband niet direct. Ik geloof dat hij Hamilton ook wat ophield en daardoor Max dichterbij kwam.
Een handdoek, geen rommelquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Met rommel naar max gooien terwijl hij zijn post presser moet doen
Olav ziet wel meer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Olav zag het verband niet direct. Ik geloof dat hij Hamilton ook wat ophield en daardoor Max dichterbij kwam.
Baas. Niks laf schudden, gewoon rammen voor nog meer druk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
prachtig hoe Ricciardo die fles op de vloer van het podium ramt
Max liep wel constant in na de laatste VSC restart maar weet niet of Ham toen al verkeer had.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Idd. Dat dacht ik op dat moment al meteen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Alonso had Max daar ook makkelijk nog voor kunnen laten, maar hij cut hem meteen.
Hamilton heeft net zo veel last van verkeer gehad als Max imo. Hoort erbij vind ik.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
helemaal gelijk in, maar het was beter geweest voor het verloop als ALO VER ook had laten gaan, door deze actie liep VER de DRS mis, en HAM had wel drs ivm Massa geloof ikquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hamilton heeft net zo veel last van verkeer gehad als Max imo. Hoort erbij vind ik.
Dat was wel het moment dat Max geen kans meer had op een overwinning, matige actie van alonsoquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Het ophouden van Alonso:
https://streamable.com/fixl9
Hij zet 'm er weer tussen nadat hij door Hamilton is ingehaald.
Wat bedoelt je met ineens? Max is vrijwel altijd sneller dan Ric.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
ROS vraagt aan Horner hoe RIC ermee omgaat dat Max ineens weer van hem wint in de race
Strategie heeft 'ie ook geen benul van. Voor de pitstop van Bottas zat 'ie met Raikkonen te vergelijken, ook nadat Raikkonen al gepit had. Op dat moment was Raikkonen geen gevaar meer voor Bottas.quote:
kquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max liep wel constant in na de laatste VSC restart maar weet niet of Ham toen al verkeer had.
Niet ik, Rosberg.. Die vroeg aan Horner hoe RIC er mee omging dat Max (na alle pech) voor RIC eindigt in de race.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat bedoelt je met ineens? Max is vrijwel altijd sneller dan Ric.
.quote:
Leukquote:
Ja, maar dat kwam niet terug in de odds.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de winter test was de ferrari ook al het snelst en zag het er al goed uit voor ze.
Met afstand de meest onsportieve lul uit de F1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |