Ja, klopt. Maar dat bedoelde hij niet...quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is niet ineens, dat is al het hele jaar zo
quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit echt het beste wat je in al die tijd kon bedenken?
Slechte troll, je hebt betere tijden gehad. Ik geef dit een 5/7, dikke onvoldoende.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef DP026 het volgende:
Wat heeft Max ontzettend geluk met zo'n goede auto!
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.quote:
Ha niet gezien.quote:
Fantastisch ja, een coureur met motorpech inhalen.quote:
jammer wel dat het zo eindigtquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:00 schreef daNpy het volgende:
Zakdoekjes voor de Vettel fans zijn er bijna [ afbeelding ]
??? Vanaf de eerste race dacht iedereen dat Ferrari terug was.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.
Leuk weekend gehad ja?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Fantastisch ja, een coureur met motorpech inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |