Ik ook. Alleen jammer dat het een beetje in de categorie "ook een kapotte klok geeft tweemaal daags de juiste tijd aan" valt.quote:
Hij moet in principe gewoon van de racelijn af, als je het op een andere manier kan doen zodat je de grote jongens niet in de weg zit mag dat ook, maar als je op een ronde wordt gezet moet je gewoon niet de wedstrijd beinvloeden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Alonso deed niks mis daar. Hij hoeft niet op het gras te verdwijnen. Hij heeft Hamilton waarschijnlijk opgehouden.
Volgens mij heeft zijn pa weer wat prive-tijd ingeboekt voor zoonlief om te oefenen op een trackquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Geralt het volgende:
Focus on tomorrow? Wat gaat Stroll morgen doen dan?
Dat leek me ook wel duidelijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:35 schreef bokkepoot het volgende:
Max geeft ook toe dat hij dankzij verkeer kon inlopen op Ham.
Juichen!quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat heeft ie precies gedaan om de titel "lul" te verdienen?
Er zat 0.5 seconden tussen VER en HAM, had er echt niet perse tussen hoeven te gaan zitten. Had prima achter VER kunnen aanpikkenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Alonso deed niks mis daar. Hij hoeft niet op het gras te verdwijnen. Hij heeft Hamilton waarschijnlijk opgehouden.
Waarschijnlijk dat ze hem niet genoeg geëerd hebben voor de zoveelste titel die hij in zijn schoot geworpen krijgt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
Wat vond Hamilton van de fans eigenlijk vandaag?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Acestream reddit die posts verwijderd voor de uitzending afgelopen is
Heeft iemand een ace ding voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 09:40:14 ]
Great crowd!quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
Wat vond Hamilton van de fans eigenlijk vandaag?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:40 schreef CrashO het volgende:
Main events, wat is dat nou weer voor vaag iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als Max loopt te vloeken met de blauwe vlag, dan wordt dit echt wel uitgezonden, daar twijfel ik geen moment aan. Maar Max vroeg juist op dat moment of hij er vol voor mocht gaan of zoiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat het niet uitgezonden is, wilt niet zeggen dat er geen radioverkeer was.....
is hem niet kwalijk te nemen, hij en Mercedes maken weinig foutenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze hem niet genoeg geëerd hebben voor de zoveelste titel die hij in zijn schoot geworpen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |