ik was ff bier pakken, wie zei dat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:39 schreef Refragmental het volgende:
Max Verstappen of Holland? Serieus?
2019 teamgenoot héquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:42 schreef nils7 het volgende:
Waarom vind Lewis Max wel tof....
prima verder maar soms heb ik t gevoel dat Max m gaat vervangen omdat Lewis al beslist heeft wanneer die wil gaan.
Ik denk zelf dat 2018 het laatste jaar voor Hamilton gaat wordenquote:
Ik had liever gezien een 1 op 1 race tussen Hamilton en Max, had Mercedes wat hoger ingeschat, maar blijkbaar gaat het alleen maar om het resultaat en niet om het racen.quote:
44, 33 en 3.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:42 schreef zoem het volgende:
Iedereen de bingokaarten op schoot? De ballen worden zo getrokken.
Is dat zo gek in deze fase van het kampioenschap?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had liever gezien een 1 op 1 race tussen Hamilton en Max, had Mercedes wat hoger ingeschat, maar blijkbaar gaat het alleen maar om het resultaat en niet om het racen.
Het viel Max op dat Sato aantekeningen in de binnenkant van zijn hand geschreven heeft staan. Hij wijst daar naar met z'n handheld.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had liever gezien een 1 op 1 race tussen Hamilton en Max, had Mercedes wat hoger ingeschat, maar blijkbaar gaat het alleen maar om het resultaat en niet om het racen.
Op basis waarvan had je Mercedes hoger ingeschat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ze verstaan gewoon geen reet van wat ze zeggenquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Publiek doodstil, dat volk weet tenminste wanneer ze moeten luisteren
Dat is in Nederland de cue om er keihard doorheen te beppen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ze verstaan gewoon geen reet van wat ze zeggen
Ze krijgen het daar voor elkaar om een gebarentolk op de tribune te zetten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan er niet doorheen schreeuwenquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
samen met Monaco neem ik aan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:47 schreef nils7 het volgende:
Zou wel mooi zijn als Fernando nu een pad heeft gelegd dat ze t kunnen, hoe valt ie volgend jaar?
Volgens mij is het altijd tijdens Monacoquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:47 schreef nils7 het volgende:
Zou wel mooi zijn als Fernando nu een pad heeft gelegd dat ze t kunnen, hoe valt ie volgend jaar?
had je hem gezien?quote:
Haha nee het kampioenschap van Lewis krijgt nu voorrang op alles, dat is logisch.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton heeft stiekem schijt aan de FOM.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zal de FOM blij mee zijn, die aandacht voor die ring.
Wie wat waar wanneer? Want die kerel op het podium was Toto nietquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Heb je dat schouderklopje van Toto ook?
Meike zou daar zitten vandaagquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef Gezicht het volgende:
Je zou daar maar al sinds half 6 in die studio zitten trouwens.
Oh omdat ik las dat hij een schouderklopje gaf en ik het niet gezien had. Dat verklaart waarom ik het niet gezien hadquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer? Want die kerel op het podium was Toto niet
Volgens mij stonden ze achter de stap van Fernando. Bernie zit er niet meer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zal de FOM blij mee zijn, die aandacht voor die ring.
Kan ze niet naar ons zwaaienquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Yes, liep van links naar rechts in het shot
Je moet een uur voor de uitzending er al zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef Gezicht het volgende:
Alle beetjes gewicht helpen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef mikieu het volgende:
Hij had zn telefoon dus gewoon mee tijdens de race. Vandaar dat max wat dichterbij kwam later.
Een paar jaar geleden moest het publiek nog staan dacht ik, dat was helemaal kansloos.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef Gezicht het volgende:
gecondoleerd met de wereldtitel van Lewisquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Ricciardo's afstelling was ook beter voor een koude race, dat wisten we gisteren al.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
gecondoleerd met de wereldtitel van Lewis
raar codewoord ditquote:
Eerst dat tweede (Max' eerste ronde was goed), daarna dat eerste.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:51 schreef Gezicht het volgende:
Dilemma: terug naar bed of nabeschouwing met Kamphues kijken zodat ik de gemiste start kan terugzien?
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Misschien dat ik vooraf even Tom zie spreek, wilde in hier in dit forum een codewoord verzinnen en morgen aan hem voorleggen. En dan zien of hij het ook gaat gebruiken.. Doen ze ook vaak met radio..
Hierbij dacht ik bijvoorbeeld aan ; vaatdoek, prinsesje of duimschroeven.
Woorden die hij mogelijk kan verwerken in zijn analise over een bepaalde coureur![]()
Wat ik aan ga trekken weet ik nog niet, bril op, haar in een staart en hopelijk niet al te vaak in beeld
Wat je ook gaat doen. Niet naar bedquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:51 schreef Gezicht het volgende:
Dilemma: terug naar bed of nabeschouwing met Kamphues kijken zodat ik de gemiste start kan terugzien?
STFU!!!quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef DP026 het volgende:
Wat heeft Max ontzettend geluk met zo'n goede auto!
Hij werd ingefluisterd door zijn oortjequote:Op zondag 8 oktober 2017 08:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Sato heeft wat Engelse woorden op zijn hand geschreven.
Twee nachten te weinig slaap, 1500 euro kwijt en een saaie race gezien. Niet echt een topweekend hier.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
gecondoleerd met de wereldtitel van Lewis
dat is niet ineens, dat is al het hele jaar zoquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
ROS vraagt aan Horner hoe RIC ermee omgaat dat Max ineens weer van hem wint in de race
duur hotel met klotebedden?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Twee nachten te weinig slaap, 1500 euro kwijt en een saaie race gezien. Niet echt een topweekend hier.
Ja, dat weet ik welquote:
Is dit echt het beste wat je in al die tijd kon bedenken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef DP026 het volgende:
Ja, klopt. Maar dat bedoelde hij niet...quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat is niet ineens, dat is al het hele jaar zo
quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit echt het beste wat je in al die tijd kon bedenken?
Slechte troll, je hebt betere tijden gehad. Ik geef dit een 5/7, dikke onvoldoende.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef DP026 het volgende:
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.quote:
Ha niet gezien.quote:
Fantastisch ja, een coureur met motorpech inhalen.quote:
jammer wel dat het zo eindigtquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:00 schreef daNpy het volgende:
Zakdoekjes voor de Vettel fans zijn er bijna [ afbeelding ]
??? Vanaf de eerste race dacht iedereen dat Ferrari terug was.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik had 100 euro op het WK voor Vettel gezet toen iedereen nog deed alsof hij geen kans maakte. Die kan ik nu wel afschrijven, en 7 uur is gewoon te vroeg voor het weekend.
Leuk weekend gehad ja?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Fantastisch ja, een coureur met motorpech inhalen.
quote:
Hij maakt toch ook geen kans?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens jouw logica verlies ik iedere maand miljoenen bij de staatsloterij.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:
Hahahaquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Volgens jouw logica verlies ik iedere maand miljoenen bij de staatsloterij.
Iedereen weet dat Vettel deze race had kunnen winnen. Virtueel staat Vettel ook gewoon bovenaan en moeten ze hem die beker geven. Bekijk de imaginaire beelden van de boven camera maarquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Voor de eerste race niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
??? Vanaf de eerste race dacht iedereen dat Ferrari terug was.
Als een boer met kiespijn, hij heeft nu definitief de rol van clown maar op zich genomen? Ik vind het een beetje sneu worden.quote:
Verstappen is een uitstekende inhaler maar dit soort fanboygelul slaat natuurlijk nergens op.quote:
Man, geniet van de race ipv zeiken over alles en nog watquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de eerste race niet.
[..]
Als een boer met kiespijn, hij heeft nu definitief de rol van clown maar op zich genomen? Ik vind het een beetje sneu worden.
[..]
Verstappen is een uitstekende inhaler maar dit soort fanboygelul slaat natuurlijk nergens op.
Behalve dat je met een staatslot serieus kans maakt op de winst en Vettel dat geen seconde gedaan heeftquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
valt wel mee tochquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Het ophouden van Alonso:
https://streamable.com/fixl9
Hij zet 'm er weer tussen nadat hij door Hamilton is ingehaald.
Nare vent.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Het ophouden van Alonso:
In de winter test was de ferrari ook al het snelst en zag het er al goed uit voor ze.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de eerste race niet.
[..]
Als een boer met kiespijn, hij heeft nu definitief de rol van clown maar op zich genomen? Ik vind het een beetje sneu worden.
[..]
Verstappen is een uitstekende inhaler maar dit soort fanboygelul slaat natuurlijk nergens op.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve dat je met een staatslot serieus kans maakt op de winst en Vettel dat geen seconde gedaan heeft
Met rommel naar max gooien terwijl hij zijn post presser moet doenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat deed RIC? Sky zond het weer niet uit
Dank!quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Met rommel naar max gooien terwijl hij zijn post presser moet doen
Olav zag het verband niet direct. Ik geloof dat hij Hamilton ook wat ophield en daardoor Max dichterbij kwam.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Het ophouden van Alonso:
Alonso had Max daar ook makkelijk nog voor kunnen laten, maar hij cut hem meteen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Olav zag het verband niet direct. Ik geloof dat hij Hamilton ook wat ophield en daardoor Max dichterbij kwam.
Een handdoek, geen rommelquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Met rommel naar max gooien terwijl hij zijn post presser moet doen
Olav ziet wel meer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Olav zag het verband niet direct. Ik geloof dat hij Hamilton ook wat ophield en daardoor Max dichterbij kwam.
Baas. Niks laf schudden, gewoon rammen voor nog meer druk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
prachtig hoe Ricciardo die fles op de vloer van het podium ramt
Max liep wel constant in na de laatste VSC restart maar weet niet of Ham toen al verkeer had.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Idd. Dat dacht ik op dat moment al meteen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Alonso had Max daar ook makkelijk nog voor kunnen laten, maar hij cut hem meteen.
Hamilton heeft net zo veel last van verkeer gehad als Max imo. Hoort erbij vind ik.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
helemaal gelijk in, maar het was beter geweest voor het verloop als ALO VER ook had laten gaan, door deze actie liep VER de DRS mis, en HAM had wel drs ivm Massa geloof ikquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hamilton heeft net zo veel last van verkeer gehad als Max imo. Hoort erbij vind ik.
Dat was wel het moment dat Max geen kans meer had op een overwinning, matige actie van alonsoquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Het ophouden van Alonso:
Wat bedoelt je met ineens? Max is vrijwel altijd sneller dan Ric.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
ROS vraagt aan Horner hoe RIC ermee omgaat dat Max ineens weer van hem wint in de race
Strategie heeft 'ie ook geen benul van. Voor de pitstop van Bottas zat 'ie met Raikkonen te vergelijken, ook nadat Raikkonen al gepit had. Op dat moment was Raikkonen geen gevaar meer voor Bottas.quote:
kquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max liep wel constant in na de laatste VSC restart maar weet niet of Ham toen al verkeer had.
Niet ik, Rosberg.. Die vroeg aan Horner hoe RIC er mee omging dat Max (na alle pech) voor RIC eindigt in de race.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat bedoelt je met ineens? Max is vrijwel altijd sneller dan Ric.
.quote:
Leukquote:
Ja, maar dat kwam niet terug in de odds.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de winter test was de ferrari ook al het snelst en zag het er al goed uit voor ze.
Met afstand de meest onsportieve lul uit de F1.quote:
Beetje triest gedoe van jou om lol te maken ten koste van een jonge Ferrari fan.quote:
dan heb je er toch gewoon 100 verloren?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Al een biertje open getrokken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
dan heb je er toch gewoon 100 verloren?
Hopelijk wordt ie slimmer als ie opgroeitquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje triest gedoe van jou om lol te maken ten koste van een jonge Ferrari fan.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje triest gedoe van jou om lol te maken ten koste van een jonge Ferrari fan.
Vorige week was ook wel grappig toen Kimi eraf geduwd werd:Dquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De pit van Ferrari in Brazilië 2008 blijft toch het leukste.
Plus een deukje in het ego twv 1400 euroquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
dan heb je er toch gewoon 100 verloren?
Jij moest (stiekem) ook lachen hequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef Falco het volgende:
[..]
eet een koe gras?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al een biertje open getrokken?
Moet ie eerst een werkende auto hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Het siert Max dat hij niet liep te kankeren waar hij werd opgehouden tijdens de blauwe vlag, ik weet zeker dat Vettel heel anders had gereageerd.
is dit het moment waar ze er achter komen dat ze in de laatste meters het kampioenschap verliezen aan Hamquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moest ie zijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet ik, Rosberg.. Die vroeg aan Horner hoe RIC er mee omging dat Max (na alle pech) voor RIC eindigt in de race.
Glock, vuile klootzakquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
zonder het filmpje gezien te hebben: Jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
is dit het moment waar ze er achter komen dat ze in de laatste meters het kampioenschap verliezen aan Ham
die vind zichzelf gewoon een beetje te goed maar vandaag was het (weer) een eigen blunderquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:14 schreef daNpy het volgende:
Sainz heeft meer tijd nodig? Waarom?
Ik vind hem weinig toevoegen aan de F1. Elke race fouten en/of eraf vliegen.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
is dit het moment waar ze er achter komen dat ze in de laatste meters het kampioenschap verliezen aan Ham
'he pushed me off the trààààck'quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Het siert Max dat hij niet liep te kankeren waar hij werd opgehouden tijdens de blauwe vlag, ik weet zeker dat Vettel heel anders had gereageerd.
Heeft hij wel gegaan denk ik, waarom zou Alonso anders onderzocht worden voor het negeren van de blauwe vlag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Massaquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Ze beginnen te juichen nadat Vettel over de finish is gekomen, en ontdekken een paar seconden later dat Hamilton in de laatste bocht nog Glock heeft ingehaald.
Doet nog altijd pijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo mooi, die lul van een Massa seniorquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat de stewards ook zelf ogen hebben?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:21 schreef mikieu het volgende:
[..]
Heeft hij wel gegaan denk ik, waarom zou Alonso anders onderzocht worden voor het negeren van de blauwe vlag.
Jup.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind zichzelf gewoon een beetje te goed maar vandaag was het (weer) een eigen blunder
Sinds wanneer?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat de stewards ook zelf ogen hebben?
Hoaxquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerst race zijn waarbij ze dat hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
omdat het niet uitgezonden is, wilt niet zeggen dat er geen radioverkeer was.....quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat was de eerste titel die Hamilton in de schoot geworpen kreeg. Die man heeft 10 jaar lang zoveel kadootjes gehad dat hij inmiddels goed is geworden in het uitpakken ervan.quote:
Sowieso weinig radio verkeer vandaag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat het niet uitgezonden is, wilt niet zeggen dat er geen radioverkeer was.....
Niet toen hij vorige week Vettel 2 seconden aannaaide.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat hij het niet afmaakt
hey wat leuk, ik ben het eens met jequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was de eerste titel die Hamilton in de schoot geworpen kreeg. Die man heeft 10 jaar lang zoveel kadootjes gehad dat hij inmiddels goed is geworden in het uitpakken ervan.
Wat heeft ie precies gedaan om de titel "lul" te verdienen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zo mooi, die lul van een Massa senior
Buxton > Jackquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat hij het niet afmaakt
Juichenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat heeft ie precies gedaan om de titel "lul" te verdienen?
Echt hèquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat een klotestreek zeg. Voor zijn zoon nog wel.
Is ook karma.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was de eerste titel die Hamilton in de schoot geworpen kreeg. Die man heeft 10 jaar lang zoveel kadootjes gehad dat hij inmiddels goed is geworden in het uitpakken ervan.
Ik ook. Alleen jammer dat het een beetje in de categorie "ook een kapotte klok geeft tweemaal daags de juiste tijd aan" valt.quote:
Hij moet in principe gewoon van de racelijn af, als je het op een andere manier kan doen zodat je de grote jongens niet in de weg zit mag dat ook, maar als je op een ronde wordt gezet moet je gewoon niet de wedstrijd beinvloeden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Alonso deed niks mis daar. Hij hoeft niet op het gras te verdwijnen. Hij heeft Hamilton waarschijnlijk opgehouden.
Volgens mij heeft zijn pa weer wat prive-tijd ingeboekt voor zoonlief om te oefenen op een trackquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Geralt het volgende:
Focus on tomorrow? Wat gaat Stroll morgen doen dan?
Dat leek me ook wel duidelijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:35 schreef bokkepoot het volgende:
Max geeft ook toe dat hij dankzij verkeer kon inlopen op Ham.
Juichen!quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat heeft ie precies gedaan om de titel "lul" te verdienen?
Er zat 0.5 seconden tussen VER en HAM, had er echt niet perse tussen hoeven te gaan zitten. Had prima achter VER kunnen aanpikkenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Alonso deed niks mis daar. Hij hoeft niet op het gras te verdwijnen. Hij heeft Hamilton waarschijnlijk opgehouden.
Waarschijnlijk dat ze hem niet genoeg geëerd hebben voor de zoveelste titel die hij in zijn schoot geworpen krijgt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
Wat vond Hamilton van de fans eigenlijk vandaag?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Acestream reddit die posts verwijderd voor de uitzending afgelopen is
Heeft iemand een ace ding voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 09:40:14 ]
Great crowd!quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
Wat vond Hamilton van de fans eigenlijk vandaag?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:40 schreef CrashO het volgende:
Main events, wat is dat nou weer voor vaag iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als Max loopt te vloeken met de blauwe vlag, dan wordt dit echt wel uitgezonden, daar twijfel ik geen moment aan. Maar Max vroeg juist op dat moment of hij er vol voor mocht gaan of zoiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat het niet uitgezonden is, wilt niet zeggen dat er geen radioverkeer was.....
is hem niet kwalijk te nemen, hij en Mercedes maken weinig foutenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze hem niet genoeg geëerd hebben voor de zoveelste titel die hij in zijn schoot geworpen krijgt.
Net zoiets als de gratis Ziggo sport zender vs de betaaldequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Main events, wat is dat nou weer voor vaag iets?
Ja tegenover Jack was hij daar redelijk open over.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk heeft HAM Max nog meer complimenten gegeven https://www.f1today.net/n(...)-over-max-verstappen
Het is inderdaad aardig van Ferrari en Vettel dat ze Lewis dit kampioenschap gevenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die stomme blauwe vlag, dat is veel eerlijker.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moet in principe gewoon van de racelijn af, als je het op een andere manier kan doen zodat je de grote jongens niet in de weg zit mag dat ook, maar als je op een ronde wordt gezet moet je gewoon niet de wedstrijd beinvloeden.
Boete voor wat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef Geralt het volgende:
Ik verwacht de boete, of komt ie niet want Ferrari?
Max heeft hem toen ook niet gehad... je blijft er maar over door gaan dat Ferrari hem wel moet krijgenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef Geralt het volgende:
Boet voor wat (al dan niet gehad)?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max heeft hem toen ook niet gehad... je blijft er maar over door gaan dat Ferrari hem wel moet krijgen
Dat Vettel al pleite isquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boet voor wat (al dan niet gehad)?
Sja Max kreeg hem ook niet dus ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef Geralt het volgende:
Niet in het vierkantje zijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boet voor wat (al dan niet gehad)?
niet mee eensquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die stomme blauwe vlag, dat is veel eerlijker.
Ook vrij bizar ja... Nog 1 reprimande en hij krijgt een grid penalty...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Seb heeft overigens een reprimande gekregen omdat hij niet op tijd vooraan stond (bij volkslied meen ik) hoor ik net op Sky
Reprimande? Dus het is net zo'n vergrijp als op mensen inrijdenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boete voor wat?
Verkeerde pitbox?
Seb heeft overigens een reprimande gekregen omdat hij niet op tijd vooraan stond (bij volkslied meen ik) hoor ik net op Sky
neequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:
max had deze race kunnen winnen als bottas niet zo lang gewacht om naar binnen te gaan.....die ging de boel alleen maar voor max vertragen
wel een goede strategie van mercedes
en die hammelton maar op het einde roepen your were so close tegen max hahaha lachwekkend hypocriet.....die wist natuurlijk ook wat ze hadden geflikt....
Misschien kunnen ze dan Kovalainen weer van stal halen als tweede coureur, want Button en Rosberg bleken toch wat te goed. Wel moet dan de Ferrari vloer en de Ferrari olieverbrander worden toegestaan en die van Mercedes verboden, anders is het niet eerlijk natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:43 schreef Wombcat het volgende:
Dat zou lachen zijn, Hamilton in 2019 naar Ferrari en dan daar WDC worden, terwijl Vettel naar Mercedes gaat
En dan, de achterblijvers uit de race halen voordat ze op een ronde worden gezet?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die stomme blauwe vlag, dat is veel eerlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |