Grote perfect pepperoni met 2x extra champignons natuurlijk, mijn vaste bestelling.quote:
Vetklepquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grote perfect pepperoni met 2x extra champignons natuurlijk, mijn vaste bestelling.
Nog wat chocobeignets erbij en ik kom de avond door
spam, banquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:55 schreef Zipportal het volgende:
FB / Forum topics automatisch in een reeks zetten a.u.b.
Graag instemmen allen.
De verschillen zijn tegenwoordig niet meer zo groot hoor. Je zult echt niet meer met 8-0 winn... oh wachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:53 schreef Sunshineboy het volgende:
Gelukkig spelen we Belarus in de eerste 10 minuten helemaal weg![]()
Ik onderschrijf deze post. Ik ben ook net terug van een all inclusive vakantie, dus vanaf morgen ga ik dietenquote:
Zweden heeft geen mindere voetballers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Zweden speelt veel beter dan NL met mindere voetballers
Heb je iets anders te doen dinsdagavond dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Zie Oranje ook niet van Zweden winnen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:57 schreef Befbekje het volgende:
Het is toch wel een absolute afgang dat op zo'n belangrijke avond als deze alleen een gastmoderator hier in VBL aanwezig is..
Belangrijke avond?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:57 schreef Befbekje het volgende:
Het is toch wel een absolute afgang dat op zo'n belangrijke avond als deze alleen een gastmoderator hier in VBL aanwezig is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |