abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174260914
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174260943
De dader haalt ook na vandaa opgelucht adem. Als we toch eens konden weten wat hij dacht.
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:51:10 #3
470273 Maktub
It's written
pi_174260973
Welke zoek locatie hebben anderen boven aan staan waar ze denken dat ze meer zullen vinden? Ik denk richting panbos.
pi_174260980
Trouwens, is dit op tv geweest (RTL nieuws / hart van Nederland)?
Gewoon een vraagje..
pi_174260992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:51 schreef Maktub het volgende:
Welke zoek locatie hebben anderen boven aan staan waar ze denken dat ze meer zullen vinden? Ik denk richting panbos.
Waarom is daar nog niet gezocht als het zo dicht bij de Jas ligt?
Love is in the air!
pi_174261007
Ik hoor nu ook theorieen op twitter dat anne zelf een misdrijf heeft begaan en daarom is verdwenen...

Het is in ieder geval een nieuwe manier van kijken |:(
pi_174261048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:52 schreef EternalNow het volgende:
Ik hoor nu ook theorieen op twitter dat anne zelf een misdrijf heeft begaan en daarom is verdwenen...

Laat alle bizarre twitter en facebook complotten lekker daar. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174261049
quote:

:')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174261054
quote:

Tis weer zaterdagavond dus zit men weer aan de middelen en krijg je dit soort rare ideeën.
pi_174261056
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:51 schreef Maktub het volgende:
Ik ook.

Als ze met zekerheid niks vinden binnen 1 km van de gevonden spullen is de verplaatsing van een lichaam op welke manier dan ook vrijwel uitgesloten.

Dan is het in een ander stil gebied gebeurd (panbos meest waarschijnlijk) of er is een auto in het spel geweest.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:55:16 #11
470273 Maktub
It's written
pi_174261075
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Omdat vlak na de jas de fiets in die vijver werd gevonden dus toen verschoof de focus naar de vijver ten oosten van de jas als primaire zoek locatie. Ik heb het idee dat ze nu langzaam het noorden opwerken vanaf de jas naar de plek waar ze haar signaal verloor.
pi_174261085
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Het ligt niet dicht genoeg bij de jas. Maar wel heel dicht bij de route.
Eerlijk gezegd zou ik als politie ook eerst het gebied rond de jas zelf volledig hebben onderzocht. Dat is gewoon het meest waarschijnlijk.

Daarna panbos.
pi_174261094
Meer kleren gevonden? Klinkt niet goed :{
Twiddel
pi_174261096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:55 schreef Maktub het volgende:

[..]

Omdat vlak na de jas de fiets in die vijver werd gevonden dus toen verschoof de focus naar de vijver ten westen van de jas als primaire zoek locatie. Ik heb het idee dat ze nu langzaam het noorden opwerken vanaf de jas naar de plek waar ze haar signaal verloor.
En dus ook het panbos meenemen?
Love is in the air!
pi_174261099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:54 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Als ze met zekerheid niks vinden binnen 1 km van de gevonden spullen is de verplaatsing van een lichaam op welke manier dan ook vrijwel uitgesloten.

Vertel mij waarom detective? Vlakbij de jas kunnen auto’s komen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174261114
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:55 schreef Maktub het volgende:

[..]

Omdat vlak na de jas de fiets in die vijver werd gevonden dus toen verschoof de focus naar de vijver ten westen van de jas als primaire zoek locatie. Ik heb het idee dat ze nu langzaam het noorden opwerken vanaf de jas naar de plek waar ze haar signaal verloor.
Oosten, niet westen. Klein detail.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:57:14 #17
470273 Maktub
It's written
pi_174261123
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:55 schreef Landgeld het volgende:

[..]

En dus ook het panbos meenemen?
Ja denk dat ze sowieso wel dat stuk rondom die ugc pan golf baan of zo gaan beslaan ant dat ligt echt naast die route waar de jas werd gevonden..
pi_174261157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:57 schreef Maktub het volgende:

[..]

Ja denk dat ze sowieso wel dat stuk rondom die ugc pan golf baan of zo gaan beslaan ant dat ligt echt naast die route waar de jas werd gevonden..
Waarom nu nog niet denk ik dan. Na vijf dagen...
Love is in the air!
pi_174261164
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Vertel mij waarom detective? Vlakbij de jas kunnen auto’s komen?
Op de hobbemalaan kan een auto staan.
Ik weet niet hoe het precies gebeurd zou zijn in het geval je kijkt naar een scenario met een auto. In dit geval blijven er vragen bestaan.

Ik denk inderdaad ook dat ze dan eerder in het panbos is.

Aan de aanname van een auto heeft trouwens niemand iets, want daar kunnen we niet naar zoeken. Of is dat te snel gedacht?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:59:23 #20
470273 Maktub
It's written
pi_174261165
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:56 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Oosten, niet westen. Klein detail.
Thanks heb het aangepast het is wel een belangrijk detail.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:59:30 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174261168
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:55 schreef summer2bird het volgende:
Meer kleren gevonden? Klinkt niet goed :{
Oh?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174261174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh?
Volgens mij is er vandaag niets gevonden.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:00:13 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174261180
Ik geloof trouwens niet dat een dader zomaar die spullen in het park zo achterlaat. Het lijkt mij dat je dit meeneemt of uit het zicht dumpt. Kans dat ze nu zijn DNA hebben is vrij groot. Veel te veel risico. Ik geloof namelijk niet dat de dader handschoenen aan had (Als het in een opwelling is gedaan).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:00:18 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174261183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:59 schreef Messina het volgende:

[..]

Volgens mij is er vandaag niets gevonden.
Naar mijn weten ook niet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:00:53 #25
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174261191
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat een dader zomaar die spullen in het park zo achterlaat. Het lijkt mij dat je dit meeneemt of uit het zicht dumpt. Kans dat ze nu zijn DNA hebben is vrij groot. Veel te veel risico. Ik geloof namelijk niet dat de dader handschoenen aan had (Als het in een opwelling is gedaan).
Vergeet niet dat het enorm slecht weer was de afgelopen dagen. Weet niet wat voor impact dat heeft op de DNA op spullen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')