verdomme, nu heb ik zin in een spoetnik met curry.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:55 schreef Harvest89 het volgende:
Rot op met je berenklauw jij rare Hollander.![]()
Ik noem dat ding een spoetnik.
En ja, dat eet je met curry of mayo, en niet met joppie of pindasaus.
Nooit gehad, maar dat is wel een goede tip.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met chili saus is trouwens ook lekker
Waar wordt zoiets in godsnaam een spoetnik genoemdquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:55 schreef Harvest89 het volgende:
Rot op met je berenklauw jij rare Hollander.![]()
Ik noem dat ding een spoetnik.
En ja, dat eet je met curry of mayo, en niet met joppie of pindasaus.
Corrigerende flats hete olie in de bakkes !quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:57 schreef Pharkus het volgende:
Ik hoop wel dat je die overtreders hebt opgevoed.
Ik zit in (zuidoost) Limburg, en dat ding heet hier een spoetnik, en daar zit standaard curry op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar wordt zoiets in godsnaam een spoetnik genoemd ?!
Ben daar niet zo'n fan van, maar het smaakt een beetje naar de fritesaus van de McDonalds.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef ChronoVisor het volgende:
Sowieso Joppiesaus.Nog nooit gegeten, puur vanwege de naam Joppiesaus.
Fair enough. Oliehoorn of Hela ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zit in (zuidoost) Limburg, en dat ding heet hier een spoetnik, en daar zit standaard curry op.
Deze man weetquote:
Spoetnik is gazeuse met koffiemelkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zit in (zuidoost) Limburg, en dat ding heet hier een spoetnik, en daar zit standaard curry op.
Neemanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben daar niet zo'n fan van, maar het smaakt een beetje naar de fritesaus van de McDonalds.
Heb dat even gegoogled. Daar hoort dus ook nog een schep suiker bij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Spoetnik is gazeuse met koffiemelk
Volgens mij Hela, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fair enough. Oliehoorn of Hela ?
[..]
Deze man weet
Ojaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb dat even gegoogled. Daar hoort dus ook nog een schep suiker bij.![]()
Alsof gazeuse zelf al niet zoet genoeg is.
Wat is er mis met de persoon die dat recept bedacht heeft?
Wat een zoete troep moet dat zijn man.
Ik wist niet dat dat spul zo biologisch was, dacht dat er heel wat rotzooi en conserveringsmiddelen in zat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gazeuse. Daar kan je een biologische oorlog mee voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |