Hoezo? Beter je wijsheden (/databaseinfo) delen toch? Heeft men er ook nog wat aan.quote:
Komt door het werk dat ik doe...quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo? Beter je wijsheden (/databaseinfo) delen toch? Heeft men er ook nog wat aan.
Beetje creepy, dat wel. Maar hey.
Je praat vgm wel anders als die ass op je gezicht gaat zittenquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zitten mentaal ook wat steekjes los die de kont weer scheef trekken.
Nope, bedrijfsgebied, boekhoudingen, doorlichten, mensen spreken, dat is mijn werk.quote:
Gangsterliefjes hebben per definitie een steek los.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:36 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Je praat vgm wel anders als die ass op je gezicht gaat zitten.
Maar hoe ben je tot die conclusie gekomen overigens? Ze post bij tijd en wijle serieus en veel van d'r posts komen over als obvious getroll maar geen van alle als echt oprecht disturbing.
Link gaarne.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Mooiste was trouwens dat topic dat ze postte met daarin een hele lijst namen, en met de opmerking dat haar naam er tussen stond.
Toen zei iemand uiteindelijk "dit is je naam, waarom doe je zo moeilijk?' en toen ging ze dm'en dat de reactie weg moestDus aandacht is belangrijker dan de consequenties.
Dat ben ik volledig met je eens maar ik betwijfel of ze daadwerkelijk zo'n type aan de haak heeft geslagen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gangsterliefjes hebben per definitie een steek los.
Hoe spreek je dat nu weer uit? Bedankt in ieder geval, nu heb ik een naam die ik uit kan kreunen tijdens het fappen op haar foto's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 06-06-2018 19:40:06 ]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:44 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat nu weer uit? Bedankt in ieder geval, nu heb ik een naam die ik uit kan kreunen tijdens het fappen op haar foto's.Sjaimeea ofzo, ik weet het verder ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had toch ook een social media link?quote:
Linked in account heb ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je had toch ook een social media link?
Zou wel geniaal zijn als je dat post en dat C. vervolgens een printscreen post van alle linkedin accounts die haar profiel bekeken hebbenquote:
Dat kan ze gerust doen want ik heb zelf geen echt linked in account, alleen een fake.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als je dat post en dat C. vervolgens een printscreen post van alle linkedin accounts die haar profiel bekeken hebben
mot je ff tr zetten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:04 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stel een slotje voor omdat een Fok!-lid hier door de bagger wordt gehaald, een topic lang.
Gelukkig is hij/zij altijd heel eerlijk en scheld hij/zij niemand verrot, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:04 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stel een slotje voor omdat een Fok!-lid hier door de bagger wordt gehaald, een topic lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |