SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 4% gewijzigd door OscarMopperkont op 07-10-2017 10:50:57 ]Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
just me was je voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Onderste stuk van de OP kan wel weer weg, onder het plaatje.Het plaatje zelf kan nog wel wat langer blijven staan, denk ik.
Edit: was je dus al mee bezig!![]()
Ik bemoei me overal mee, zelfs vanuit de treinquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
just me was je voor
mogguh
Ja dat blijkt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bemoei me overal mee, zelfs vanuit de trein
Hup onder de douche jij! Kan nog voordat Max gaat racenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat blijkt!
Straks ga je nog zeggen dat ik moet gaan douchen
Das al geweestquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hup onder de douche jij! Kan nog voordat Max gaat racen
Ik had het over de racequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das al geweest
Nou ja, kwalificatie dan.
Ooooh, dan heb ik nog wat uurtjesquote:
Neem het ervan joh, het is zaterdagquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ooooh, dan heb ik nog wat uurtjes
Ach, ik zit toch al in een ritme van vroeg opstaan dankzij mijn werk. Dus voor mij geen moeite meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgenochtend niet kijken, 7 uur is me echt te vroeg. Vroeger deed ik dat wel en keek ik vanuit bed (om regelmatig de halve race te missen)
Jij bent #teamthee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef CindieY het volgende:
Zo, en dan nu eerst thee. Was het nachtje wel weer
Goed plan wel, nu de donkere regenachtige dagen weer in het land zijn. Straks even thee meenemen bij het boodschappen doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepNu zelfs blauwvingerthee, om precies te zijn.
Oh, dat heb ik gelukkig nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die selfies van die chicks met de overleden oma in het ziekenhuis enzo.
Sowieso "selfies"quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die selfies van die chicks met de overleden oma in het ziekenhuis enzo.
Jazeker, woon nog steeds in dezelfde plaats.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Zijn er nog R49'ers die nog in hun geboorteprovincie wonen?
Ik niet iig.
Ex-Drent, Noordhollander nu.
(en heb ook nog wat jaartjes in Zwolle doorgebracht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |