beiden zijn vies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is het verschil tussen kpd en kel eigenlijk?
Ah oké, zitten daar veel mensen dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
beiden zijn vies.
KPD is alleen leeftijdsgebonden en KEL is KEL
weet ik veel, ik ben nog niet zo oudquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, zitten daar veel mensen dan?
Lop je FOK! Account is zeker ouder dan jij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben nog niet zo oud
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lop je FOK! Account is zeker ouder dan jij?
?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lop je FOK! Account is zeker ouder dan jij?
ow jaquote:
Moest lol, je zijn. *quote:
aannames....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moest lol, je zijn. *
Ah, ik had iemand met een huis op de hei wel 18+ ingeschat.
Damn.quote:
Jaja mother of...quote:
truequote:
Oja ... ff internetbankieren .... voordat je je pincode kon intikken moest je opnieuw inbellen ....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:20 schreef svann het volgende:
[..]
Het www was toen tamelijk duur, allemaal telefoontikken!
Om utopia te kijken? Ik dacht dat het op tv kwam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je een dure buggy app voor nodig.
Maar de lol is dat je het met een speciaal abo 24/7 kunt kijken en een aantal camera's kunt kiezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Om utopia te kijken? Ik dacht dat het op tv kwam.
Heb mijn buggy allaaaaaaaaaaaaang de deur uitgedaan ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je een dure buggy app voor nodig.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:38 schreef maily het volgende:
Heb mijn buggy allaaaaaaaaaaaaang de deur uitgedaan ...
Toen de jongens konden lopenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:39 schreef svann het volgende:
[..]
Ik ook.
Eerste jaar was wel leuk, nieuw enzo, daarna een gewone soap.
Ah oké, slim gedaan van de Mol.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:38 schreef svann het volgende:
[..]
Maar de lol is dat je het met een speciaal abo 24/7 kunt kijken en een aantal camera's kunt kiezen.
Jij had het over buggy app ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:41 schreef svann het volgende:
Ow.... Je buggy.
Ja, die is al heel wat jaartjes de deur uit!
Las eerst je buggy app.![]()
Het is als een soort bus die door verschillende achterbuurten rijdt waar af en toe mensen instappen en met je gaan praten.quote:
Ah, vandaar dat ik net ben ingestapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is als een soort bus die door verschillende achterbuurten rijdt waar af en toe mensen instappen en met je gaan praten.
Oei dat wordt billenkoek van murp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik net ben ingestapt.
Ben alleen mijn ov-chipkaart vergeten.
Ik heb niet echt een vast / eigen forum meer de laatste tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar het zou grappig zijn als er van alle fora wat mensen mee posten.
Ah dat is toch juist mooi, ik post ook bijna overal wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 02:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vast / eigen forum meer de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |