Ja, in extreme gevallen kan dat, maar dan hebben we het over echt lang niet poepen. De faeces worden dan teruggeduwd de maag in, en dan kan je poep kotsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:28 schreef Onnoman het volgende:
Kan een bolus bij je slokdarm beginnen?
Klinkt naarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, in extreme gevallen kan dat, maar dan hebben we het over echt lang niet poepen. De faeces worden dan teruggeduwd de maag in, en dan kan je poep kotsen.
Als je wil heb ik wel een fotootje van hoe zoiets er dan uitziet, die ga ik alleen niet posten want dat mag denk ik niet
Godteringquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Hier zie je bijvoorbeeld een stuk verwijderde darm van iemand die daar last van had. Ze hebben bij deze man 13 kilo poep verwijderd, en op die manier zijn leven gered.
[ afbeelding ]
kan je het omschrijven?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, in extreme gevallen kan dat, maar dan hebben we het over echt lang niet poepen. De faeces worden dan teruggeduwd de maag in, en dan kan je poep kotsen.
Als je wil heb ik wel een fotootje van hoe zoiets er dan uitziet, die ga ik alleen niet posten want dat mag denk ik niet
wtfquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Hier zie je bijvoorbeeld een stuk verwijderde darm van iemand die daar last van had. Ze hebben bij deze man 13 kilo poep verwijderd, en op die manier zijn leven gered.
[ afbeelding ]
en dan een mondkapje..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dezelfde hè, en 28 pounds is geen 28 kgquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:43 schreef Onnoman het volgende:
28 kg poep
http://www.dailymail.co.u(...)constipated-man.html
tering..
ik dacht dat ik veel scheet, maar holy shit heej.. 28 kg
okquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dezelfde hè, en 28 pounds is geen 28 kg
Wtf, South Park is gewoon echt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als die via de mond naar binnen gaat kan dat prima ja!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:28 schreef Onnoman het volgende:
Kan een bolus bij je slokdarm beginnen?
Ja, het menselijk lichaam is in staat tot vele gruwelijke dingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf, South Park is gewoon echt.
Is poepen ook het laatste wat je doet als je dood gaat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, het menselijk lichaam is in staat tot vele gruwelijke dingen.
Niet als er 13 kilo shit vast zit in je darmen en je daaraan overlijdtquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is poepen ook het laatste wat je doet als je dood gaat?
Misschien dat je klapt als een aangespoelde walvis, misschien telt dat een beetje als poepen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Niet als er 13 kilo shit vast zit in je darmen en je daaraan overlijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |