Grote poes... grote operatie. En slechte planning van mijn kant uit.
Ik bracht Milka vanmorgen weg en kreeg vanmiddag 5,5 kilo zeer zielige poes terug. Met kap.
Blijkbaar was niet alleen de buitenkant van poes groot, maar ook de binnenkant. Operatie duurde dus langer dan gepland, grotere wond en de dame heeft een paar uitwendige hechtingen omdat ze het met inwendige hechtingen niet redden de wond te sluiten. Dus nu the cone of shame en over tien dagen terugkomen om de hechtingen te verwijderen.
Ze had ook nog gepoept, acherrum, en kon zichzelf niet goed schoonmaken
Bij thuiskomst een rondzwalkende dame. En een minilap die toch een echte lap blijkt te zijn. Blazen... BLAZEN

Moeder was zo stoned, die trok zich er niks van aan en zwalkte en botste verder.
Helaas moest ik na een half uurtje weg en zou van daaruit doorrijden naar mijn andere afspraak. Dat toch maar niet gedaan en even thuis gekeken. En toen zag het er al vrolijker uit met moeder en kinders samen in de mand.
Nu net thuis van mijn avond afspraak: kinders razen rond, moeder zwabbert nog een beetje, waarschijnlijk vooral door de kap. Kopje werd aangeboden voor kroelen en tijdens al mijn bezoekjes zijn al de nodige hapjes natvoer naar binnen gegaan. Nu nog uitvogelen hoe ik eten en drinken zo kan neerzetten dat ze er ook tussendoor, met kap, van kan eten.
O ja: de lap eet mousse als een bootwerker

En de zwarte panter drinkt water als een grote kerel.
Dus hopelijk wordt Milka binnenkort een stuk minder belaagd door de hongerige horde. Zeker omdat de kittenbekjes niet omringd zijn door kapjes....