abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186775562
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:Y

In combinatie met ‘FLIKKERRRRR OP UIT MIJN HUIS!!!’

Voor een ex-opvangpoes is ze erg asociaal naar logees. En haar zoon ook.
Stel je voor dat die nieuwelingen ook mogen blijven :o
Graag op anoniem
  zondag 12 mei 2019 @ 11:05:55 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_186781184
Hahaha geweldige foto. Als boze blikken iets konden verplaatsen dan vlogen ze zķ het raam uit. Swoefffffffffffff. >:)

quote:
Asociale huispoes :7
[ afbeelding ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_186826050
Naast haar kinderen en natvoer heeft Milka nog een grote liefde ontdekt

Catnip speeltje *;

Bank is prima

Soms wel wat onhandig...

Knieën zijn geweldige klim objecten

Check de witte nagels van de zwarte panter!

Morgen is een spannende dag voor Milka: sterilisatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 mei 2019 @ 10:42:23 #204
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_186826281
Awww O+
Sterkte morgen, Milka *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_186828190
Ha, zwerfpoes houdt van gerookte zalm. Goede smaak heeft ze ^O^

More, please? O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 mei 2019 @ 12:13:49 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_186828273
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186828441
Goede smaak heeft ze O+
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:50:30 #208
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_186839223
Zo leuk die updates!
pi_186853348
De liefde van deze poes gaat ook door de maag
We have far more in common than that which devides us..
pi_186871270
Grote poes... grote operatie. En slechte planning van mijn kant uit.

Ik bracht Milka vanmorgen weg en kreeg vanmiddag 5,5 kilo zeer zielige poes terug. Met kap.
Blijkbaar was niet alleen de buitenkant van poes groot, maar ook de binnenkant. Operatie duurde dus langer dan gepland, grotere wond en de dame heeft een paar uitwendige hechtingen omdat ze het met inwendige hechtingen niet redden de wond te sluiten. Dus nu the cone of shame en over tien dagen terugkomen om de hechtingen te verwijderen.
Ze had ook nog gepoept, acherrum, en kon zichzelf niet goed schoonmaken ;(

Bij thuiskomst een rondzwalkende dame. En een minilap die toch een echte lap blijkt te zijn. Blazen... BLAZEN :o
Moeder was zo stoned, die trok zich er niks van aan en zwalkte en botste verder.
Helaas moest ik na een half uurtje weg en zou van daaruit doorrijden naar mijn andere afspraak. Dat toch maar niet gedaan en even thuis gekeken. En toen zag het er al vrolijker uit met moeder en kinders samen in de mand.
Nu net thuis van mijn avond afspraak: kinders razen rond, moeder zwabbert nog een beetje, waarschijnlijk vooral door de kap. Kopje werd aangeboden voor kroelen en tijdens al mijn bezoekjes zijn al de nodige hapjes natvoer naar binnen gegaan. Nu nog uitvogelen hoe ik eten en drinken zo kan neerzetten dat ze er ook tussendoor, met kap, van kan eten.

O ja: de lap eet mousse als een bootwerker :D
En de zwarte panter drinkt water als een grote kerel.

Dus hopelijk wordt Milka binnenkort een stuk minder belaagd door de hongerige horde. Zeker omdat de kittenbekjes niet omringd zijn door kapjes....
pi_186884749
Milka, wond en kittens hebben de eerste post operatieve dag overleefd.

Poesje is weer helemaal bijgekomen van de operatie en zoals gewoonlijk sta ik er versteld van hoe snel ze weer alles kunnen zoals voorheen.

Milka met kap is diep ongelukkig ;( Weet niet goed hoe te liggen, te lopen, eten is onhandig en stom etc.

Milka zonder kap is oneindige dankbaarheid naar de handen die haar bevrijd hebben, kopjes overal, bord vol natvoer leegeten en brokjes als toetje, purrepurrepurre en de dame heeft net onder mijn wakend oog uitgebreid toilet gemaakt van zowel zichzelf als haar kinders en ook ik kreeg een paar likken. O+
Helaas moest daarna de kap weer op. Ik ben verbaasd hoe goed ze dat toelaat.

Atftellen, nog negen dagen te gaan....
pi_186884827
Wat een voorbeeldig moedertje O+ O+
Gek? kan je dat eten?
pi_186910350
Milka net ontkapt :')

O+

Alle kinderen moeten gewassen. Maar zoals het kinders betaamd hebben die daar nul zin in

Inmiddels liggen er een paar zowat zeiknat bij haar te drinken. Moeder greep haar kans voor een flinke badderbeurt.

Streep is een deel van de wond, rechts een lappenvlek

Nieuwste hobby: vier keer raden wat het is _O-

De concurrentie is hevig :D

En de lap klom naar nieuwe hoogtes (stoel heeft trouwens ook geen geheimen meer)

Alles op de weegschaal gehad, bijkomen gaat vandaag en gisteren wisselend, maar dat is wel logisch als de tap is verstoord. Gezien hun atletische prestaties maak ik me geen zorgen.
Pikzwarte Milkyway woog precies 666 gram. Ik vond het briljant :7
pi_186910827
Kaploze Milka O+
Vechten om de uitkijkpost O+
666 gram _O- >:)
Gek? kan je dat eten?
pi_186911668
ohhh... dat minilapje
pi_186919079
Eten en drinken met de kap op wil niet.
Maar gelukkig laat ze het prima toe dat ik de kap eraf haal en daarna weer omdoe. Nog nooit een kat gehad die zo geduldig bleef zitten _O_ Terwijl ze hem echt niet leuk vindt. Ik moet er wel bij bleven want na het wassen van hoofd en kittens komt uiteraard de buik aan de beurt en dat mag niet.

Natvoer is hemel en na zo’n operatie en 3,5 kitten (M&M snoept al een beetje mee met mamma) aan de tet wordt er dus bij elke bevrijding natvoer geserveerd.

En zo kom ik erachter dat onze ex-zwerver zo haar voorkeuren heeft. Ik vermoed dat ze kalkoen en kip niet blieft want twee porties waar dat in zat liet mevrouw staan. :{w
Ze is wel gek op lam(metjes). Of ze van vis en rund houdt wordt morgen getest. En dan denk ik dat ik maar wat ga bij kopen. Want van extra traktatie wordt het de komende week waarschijnlijk de hoofdmaaltijd en ze mag zeker vijf zakjes per dag.
En dan bij controle in van het asiel gekregen viezevieze versies met kip terugbrengen.
pi_186919262
En als ze toch haar buik wast en ik kijk en zeg er wat van, dan kijkt ze (schuldbewust?) omhoog en stopt O+

Om het twee minuten later weer te proberen.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 23:57:35 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_186920629
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
En als ze toch haar buik wast en ik kijk en zeg er wat van, dan kijkt ze (schuldbewust?) omhoog en stopt O+

_O- O+
pi_186920794
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

Oh heerlijk zo’n dame
pi_186921903
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

https://i.imgur.com/tqCl7u2.jpg

De concurrentie is hevig :D
[ afbeelding ]
O+ mini Frasier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_186961526
En zo liggen we er nu bij O+
Ze doet het fantastisch in de woonkamer en blijft geduldig met afhalen en omdoen van de kap.
Ieder kind krijgt om de beurt de oren gewassen en ik houd in de gaten of Milka haar buik niet gaat wassen.
pi_186962705
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
En zo liggen we er nu bij O+
Ze doet het fantastisch in de woonkamer en blijft geduldig met afhalen en omdoen van de kap.
Ieder kind krijgt om de beurt de oren gewassen en ik houd in de gaten of Milka haar buik niet gaat wassen.
[ afbeelding ]
O+
pi_186986433
Groeiende gespuisjes

ja, de lap viel twee seconden na het maken van deze foto op de grond :')

Voor de derde keer in drie minuten :') :')
pi_186986549
Da's toch entertainment, steeds ergens vanaf vallen O+
Gek? kan je dat eten?
pi_186986753
Uiteraard O+ _O-

Nu liggen er drie out op de bank. Moeder heeft nummer vier in de was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')