True. Dit nummer vind ik ook maar middelmaat. Alleen de "You can't start a fire"-lijntjes zijn heerlijk.quote:
The Riverquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word vooral warm van Born to Run, Jungleland, Badlands, Thunder Road, uhm welke heb je nog meer..
Daar vind ik echt geen zak aan. Net als POOOORN in the USAquote:
Alleen die eerste vind ik niks, de rest wel mee eens. En Brilliant Disguise, Human Touch, Streets of Philadelphia.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word vooral warm van Born to Run, Jungleland, Badlands, Thunder Road, uhm welke heb je nog meer..
Van die laatste val ik altijd in slaap, die eerste 2 mee eens ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alleen die eerste vind ik niks, de rest wel mee eens. En Brilliant Disguise, Human Touch, Streets of Philadelphia.
Komt vooral door de film dat ik hem goed vind.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die laatste val ik altijd in slaap, die eerste 2 mee eens ja.
Dan had ik de eerste opname van deze plaat verbrand.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:19 schreef Bronson het volgende:
If I could tuuuuurrrnnnn,
Tuuurrrnn back the hands of time.
Goeie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik de eerste opname van deze plaat verbrand.
B52's hebben beter, maar wel een lekker nummertje al zeg ik het zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |