Ja, leuk dochtertje idd. Met gevoel voor humor wrs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee grapje, mooi meisje. Type leuke girl next door.
Ja, nee, ik vind dat wel triest, dat ze misschien depressief was en dat ze besloot om zelfmoord te plegen op vakantie, in Zeeland, waar de mensen ook zo aardig zijn. Moet wel wat gespeeld hebben. Verwacht toch wel dat haar man dan iets kan vertellen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gaby Schlösser had wellicht ook een goed gevoel voor humor.. Duitse humor weliswaar, maar toch!
Of, ze was helemaal niet depri en ging gewoon een fietstochtje maken net als Anne.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik vind dat wel triest, dat ze misschien depressief was en dat ze besloot om zelfmoord te plegen op vakantie, in Zeeland, waar de mensen ook zo aardig zijn. Moet wel wat gespeeld hebben. Verwacht toch wel dat haar man dan iets kan vertellen.
Dat ligt eraan net aan, als hij zichzelf heeft laten opnemen, hoeft men dat volgens mij niet te delen. Ook niet met familieleden, recht op privacy.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Als ie opgenomen is in een kliniek is ie niet meer vermist...
Ja, goed dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Of, ze was helemaal niet depri en ging gewoon een fietstochtje maken net als Anne.
Moeilijker dan je denkt wrs, heel wat voorbereiding nodig in de 21ste eeuw ook wrs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Je hebt tenslotte als volwassene ook het recht om te verdwijnen.
mijn buurvrouw ging gewoon lopen, ver en veel. Ik geloof ook niet dat ze een of ander plan had.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moeilijker dan je denkt wrs, heel wat voorbereiding nodig in de 21ste eeuw ook wrs.
Ja, okee, komt ook weer niet zoveel voor in NL, denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
mijn buurvrouw ging gewoon lopen, ver en veel. Ik geloof ook niet dat ze een of ander plan had.
Die werd vanzelf van de weg geplukt. We maakten ons wel zorgen om haar, maar op een gegeven moment was ze te vies om aan te raken. Soort natuurlijk beschermingssysteem vertelde de maatschappelijk werkster ons.
Buiten zelfmoord, misdrijven of opnames kiezen mensen soms ook bewust voor een zwervend bestaan.
Die stappen niet uit het leven maar wel bewust uit onze maatschappij.
Ik denk dat er heel veel voorkomt zonder dat het bekend wordt .....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, komt ook weer niet zoveel voor in NL, denk ik.
Dat kan ook nog wrs. Heb tussen dit topic en topic van Anne al weer veel zaken gelezen die ik althans niet kende... Ja, zo is het ook idd. Maar hoeveel mensen zijn het, op onze bevolking miniem wrs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel voorkomt zonder dat het bekend wordt .....
dat denk ik ook, zeker in dit type vermissingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel voorkomt zonder dat het bekend wordt .....
regel jij een bloemetje namens fok?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gaby Schlösser had wellicht ook een goed gevoel voor humor.. Duitse humor weliswaar, maar toch!
Ja, zou een mooi gebaar zijn, maar ik ben sentimenteel en oud en dus bijna een vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
regel jij een bloemetje namens fok?
Je bent genderoverlopend?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zou een mooi gebaar zijn, maar ik ben sentimenteel en oud en dus bijna een vrouw.
Nee, dat niet, maar naar mate mannen ouder worden komt er minder mannelijk hormoon, testosteron, in hun bloed, dus dan gaan ze ook overal om grienen, zeg maar.quote:
Niks mis met een potje grienen af en toe ....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar naar mate mannen ouder worden komt er minder mannelijk hormoon, testosteron, in hun bloed, dus dan gaan ze ook overal om grienen, zeg maar..
Nee, zeker niet. Om anderen, niet om jezelf dan...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:14 schreef maily het volgende:
[..]
Niks mis met een potje grienen af en toe ....
Laat je ons wel even weten waar je bent dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:24 schreef Farenji het volgende:
Ik vertrek as maandag ook voor een fietstocht door Nederland van een paar weken, maar ik hoop dat er voor mij geen topics geopend hoeven te worden. Ik was van plan om gewoon weer terug te komen namelijk. Nu ben ik ook geen vrouw, dat scheelt weer natuurlijk. Maar toch, al die verdwijningen, het komt wel erg dichtbij zo.
Hmm ... nieuw subforumidee; ik vertrek met de fiets ....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat je ons wel even weten waar je bent dan?
Leuk idee wel.
In NL idd, ja, leuk idee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm ... nieuw subforumidee; ik vertrek met de fiets ....
Ja, ik open er zelf wel een topic over. Ik ga de ronde van nederland fietsen overigens, https://www.nederlandfietsland.nl/lf-routes/ronde-van-nederlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat je ons wel even weten waar je bent dan?
Leuk idee wel.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja, ik open er zelf wel een topic over. Ik ga de ronde van nederland fietsen overigens, https://www.nederlandfietsland.nl/lf-routes/ronde-van-nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |