quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:02 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-10-2017 10:02
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 9486
2. aloa / 8875
3. devzero / 7911
4. FlippingCoin / 6929
5. Martin_marvellous / 6845
6. noodgang / 5572
7. Handleiding / 5297
8. appartementencomplex / 4706
9. Homijn / 4500
10. MichaelScott / 4320
11. Stien_Struis / 4251
12. Hdero / 3860
13. _--_ / 3230
14. Pharkus / 3059
15. CarltonBanks / 2839
16. hemarookworst / 2700
17. magnetronkoffie / 2628
18. Pg_up / 2573
19. mtchel112 / 1704
20. KoningPils / 1687
21. Borrelnootje00 / 1444
22. Geerd / 1438
23. Zolderkamer / 1360
24. Mojo.jojo / 1140
25. HerrFritz / 1029
26. Tassendief / 1007
27. LurkJeRot / 897
28. Sparkle_Bunny / 799
29. PrisTheShiz / 619
30. Fokker89 / 525
31. sig000 / 502
32. murp / 496
33. DKUp / 446
34. Cousin_Eddy / 424
35. PartyHard / 359
36. Rodgrod / 323
37. PierreTT / 280
38. Poepoog / 256
39. Spriet4 / 254
40. ijs_beer / 251
41. Amoeba / 242
42. wolfrolf / 235
43. Halcon / 196
44. BoneThugss / 192
45. Dr.Mikey / 172
46. bondage / 168
47. komrad / 159
48. de_boswachter / 158
49. jodelahity / 143
50. DerRabbit / 93
ja zat ik aan te denken, maar een kinderbaco kan ook kinder bacardi zijn aka breezer of zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
kindercola baco is dubbelop
gewoon kinderbaco noemen![]()
jawel toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
Er is geen colaversie van breezer toch?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
Er is geen colaversie van breezer toch?
Alleen de gewone blikjes bacardi cola, maar die worden geen breezers genoemdquote:
Dat is geen breezer man. Breezers zijn met fruitsmaakjesquote:
Oh.quote:
die hebben gewoon halve liters hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dat is wat je dan kan halen in de nachtwinkel
klopt, nu nemen ze gewoon lekker xquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
De breezer is nu wel beetje op z'n retour. Al een hele tijd. Zie nu maar paar varianten staan in de supermarkt. Toen ik vakkenvuller was, waren ze echt in alle kleuren van de regenboog
o dat valt me nooit op alleen die blikjesquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die hebben gewoon halve liters hoor.
En vodka hier.
Ja alles wel redelijk duur volgens mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o dat valt me nooit op alleen die blikjesen overpriced wijn
Route uni - huis is langs nachtwinkel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dat is wat je dan kan halen in de nachtwinkel
Maar dat is dan ook nog alleen open, geen supermarkt meer toch? Al bestaan er ook 24.7 supermarkten maar weet niet of dat ook in NL hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Route uni - huis is langs nachtwinkel.
Ik haal te vaak als ik thuiskom van hele avond UB daar wat te zuipen
nostalgie zegquote:
Ja, supermarkten zijn hier tot 22u.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook nog alleen open, geen supermarkt meer toch? Al bestaan er ook 24.7 supermarkten maar weet niet of dat ook in NL hebben.
goffedomme zit je weer met mijn foto's te fokken.quote:
10 uur is redelijk nogquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, supermarkten zijn hier tot 22u.
Die stond gewoon in je fotoboekquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goffedomme zit je weer met mijn foto's te fokken.
en dit na die pics voor Yvonne.
Ja die is wel flink populair geworden na die actie.quote:
Ja, maar is maar een klein gedeelte. Meesten houden wel op om 8 of 9 uur.quote:
ja precies.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar is maar een klein gedeelte. Meesten houden wel op om 8 of 9 uur.
waarom doe je zo veel in de avond dan voor je thesis eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar is maar een klein gedeelte. Meesten houden wel op om 8 of 9 uur.
Ben echt avondmens. En ik ben niet alleen thesis aan het doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom doe je zo veel in de avond dan voor je thesis eigenlijk?
nou ja fappen en thesis dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben echt avondmens. En ik ben niet alleen thesis aan het doen.
ja wel rare dingen, en SOUNDOS K.O!!!quote:
Na 6 uur is lekker rustig in UB. Overdag is zo onrustig van mensen die klaar zijn met college en nog even in UB dingen doen dus veel heen en weer geloopquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou ja fappen en thesis dan.
Ah vind s'avonds ook wel lekker studeren op zich.
ah oké, studeer zelf eigenlijk altijd thuis.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na 6 uur is lekker rustig in UB. Overdag is zo onrustig van mensen die klaar zijn met college en nog even in UB dingen doen dus veel heen en weer geloop
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies.
Ben voorstander van 24.7 supermarktgezellig nachts shoppen en eten halen als je zin heb
goede edit.quote:
En nog in de krant geweest vandaag?quote:
Gaat niet werken in NL, ben ik bang.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies.
Ben voorstander van 24.7 supermarktgezellig nachts shoppen en eten halen als je zin heb
Ja die spar bij het station met dat vreselijke tl - lichtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat niet werken in NL, ben ik bang.
Ik heb wel een Spar gezien in Alkmaar die tot 12 open is
En in Arnhem een Spar die tot 11 open is. En dat is al bijzonder laat
Neequote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En nog in de krant geweest vandaag?
Saai hoor.quote:
Ja, eindelijk; lunchen.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Geerd het volgende:
Aah net begonnen met werk dus voor mij is het nog middag tot een uur of 2200
quote:
gewoon zelf een column schrijven joh.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ja
Morgen de telegraaf bellenkijken of die een stuk. Willen schrijven
Wel mooi stationquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja die spar bij het station met dat vreselijke tl - lichtJa het is al laat zeker maar zal ook wel iets met veiligheid zijn en mankracht en geld.
Gewoon de geilegraaf bellenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ja
Morgen de telegraaf bellenkijken of die een stuk. Willen schrijven
Wat een website.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de geilegraaf bellen
Dat is zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de telegraaf
ja idd grote verbetering met hoe het wasquote:
volgende x als je naar Arnhem gaat.. naar het Taphuys gaan. Met zo'n kaartje zet je er geld op kan je zelf je bier tappenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ben maar 1 keer in Arnhem geweestDus ken het niet goed
Is goed, wanneer kan je?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
volgende x als je naar Arnhem gaat.. naar het Taphuys gaan. Met zo'n kaartje zet je er geld op kan je zelf je bier tappen100 verschillende bieren
het is wel een apart buurtje daar en de wijken erom heen, persoonlijk vind ik wel wat hebben maar lopen wel wat schimmige personen rond dat ik afentoe denk ik moet wat harder lopenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb gestreeetviewd rondom Velperpoort, ziet er echte uit als een wijk waar je Probleemwijken kan opnemen
Schultenbrau?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ff het biermenu bekeken, zoww zegggg
Zoek wel weer ander station joh... zeikerds.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Veel dealers bij Velperpoort las ik.
Flip gespot:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zoek wel weer ander station joh... zeikerds.
hahaha ja die snackbarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Flip gespot:
https://goo.gl/maps/rgFwuRDe2wt
Deze zijn ook keihard aan het dealen
https://goo.gl/maps/apwLsvyh5cq
Please, ik heb de swag van zeven pimps, ik loop er standaard zo bij:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Flip gespot:
https://goo.gl/maps/rgFwuRDe2wt
Deze zijn ook keihard aan het dealen
https://goo.gl/maps/apwLsvyh5cq
en toen, even gezorgd dat ze normaal deden?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Daar zag ik dus ook dikke vechtpartij op zondag morgen-middagbij het tankstation daar.
Heel gezellig
dat was zo'n groepsfittiequote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en toen, even gezorgd dat ze normaal deden?
Bemoeien met gevechtenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en toen, even gezorgd dat ze normaal deden?
Ja met die gekken kan je ook maar beter doen als of je niks ziet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat was zo'n groepsfittie
ik keek en dacht wowwat gebeurt hier
![]()
Nou ik stond op een afstand maar dichtbij genoeg, maarja zulke dingen gebeuren overal..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja met die gekken kan je ook maar beter doen als of je niks ziet.
wat gaat de oplossing zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Man dit is best wel kut eigenlijk.
kijken of ik hem kan fixen, anders met mes scheren maar ik dacht juist even snel lol.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat gaat de oplossing zijn
ahquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kijken of ik hem kan fixen, anders met mes scheren maar ik dacht juist even snel lol.
Nu bijna helemaal geschoren op een stukje na.
ja heb nu een telefoon van een vriend alleen dientypt kut. Verder werkt die wel prima.quote:
zo ja, en onbewolkt, best vet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
het is volle maan ook nog, dus slecht slapen vannacht
Sommige zeggen is bijgeloof andere zeggen weer omdat we uit water bestaanquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zo ja, en onbewolkt, best vet.
Waarom slaap je dan slecht eigenlijk?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ze transformeert bij volle maan in een brullende tijgernootje
Grappig, mijn oma zegt dat ook altijd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sommige zeggen is bijgeloof andere zeggen weer omdat we uit water bestaan, eb en vloed en de maanstand heeft er weer effect op. Dusja er staat niet echt zwart op wit waarom dat zo is.
Heeft altijd wel wat, wel mooi.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Grappig, mijn oma zegt dat ook altijd.
Het is wel een stuk lichter iig.
kan goed hoor, door verschillende kleur verlichting worden mensen aggresief mss daarom.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb ook gelezen dat mensen agressiever worden en er meer ruzies enzo zijn tijdens volle maan. Maarja of dat waar is, altijd maar weer de vraag.
ja precies, straks even stukje lopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heeft altijd wel wat, wel mooi.
o echtquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan goed hoor, door verschillende kleur verlichting worden mensen aggresief mss daarom.
je bent gezegend. met een goede nachtrustquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap niet slechter bij volle maan
Ja, heeft best veel onvloed. In metro stations hangen ze daardoor een bepaalde kleur ligt op om criminaliteit te minderen.quote:
Oh, interessant weetje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, heeft best veel onvloed. In metro stations hangen ze daardoor een bepaalde kleur ligt op om criminaliteit te minderen.
ik ben net wikipedia.quote:
herstel: die vier dingen samen konden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:02 schreef devzero het volgende:
MIDLFs dusWel met een mooie persoonlijkheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Yaay, tijd voor biertjes.quote:
Dan zou ik het nog steeds een mooi iets vinden.quote:
Beetje lekker gewerkt?quote:
haha klinkt helemaal niet verkeerd Geerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja joh lekker rustig aan koffie derbij chikies kijken !
Ja lekker storm vandaag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:28 schreef devzero het volgende:
Ja, weer is er genoeg. Regen, zonneschijn, mist en sneeuw. Het blijft maar doorgaan.
Heb nog blik coulash van de slager liggen, en 2 witte bolletjes en nu stuk droge wosquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
ik begin alleen honger te krijgen, eerst maar even eten.
Ah prima voor elkaar, ik ga denk ik maar een broodje speculaas met kaas maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog blik coulash van de slager liggen, en 2 witte bolletjes en nu stuk droge wos
volkoren of bruine bolletjes nemen = vezels = goed poepen!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb nog blik coulash van de slager liggen, en 2 witte bolletjes en nu stuk droge wos
Sws geen last van slecht poepen, bruin is het zelfde als wit alleen geacclimatiseerd, dan moet je idd volkoren of grofvolkoren hebben das beste...of andere soortenbrood met volle korrel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volkoren of bruine bolletjes nemen = vezels = goed poepen!!
Beetje paprika aardappeltjes uitjes in de pan erbij bakken en klaarquote:
Hu ? MIsschien omdat 0200 onderhoudquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
kut FOK! kan geneens meer een UI kiezen
Oh hoe weet je dat?quote:
Oh gaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat FOK! zelf ook weleens plat lag rond deze tijd..
Hij doet het nu toch je uiquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh gaar.
Nou ja, beter nu dan op een druk moment dan maar.
ja die bewegende pakt die niet meer terug.quote:
Je moeder bewoog vannacht anders nog goed !quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die bewegende pakt die niet meer terug.
dan zal ik die ook niet als UI kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder bewoog vannacht anders nog goed !
Neem jij tegenwoordig de honneurs waar van handleiding?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder bewoog vannacht anders nog goed !
niet homijn, dat iig.quote:
die papers beschrijf ik ook wel een ja.quote:
school mag je van hema niet zeggen.quote:
Liever achter een boom in het park zodat ik het niet hoef schoon te maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:53 schreef FlippingCoin het volgende:
nou ik ga liever thuis naar het toilet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Liever achter een boom in het park zodat ik het niet hoef schoon te maken.
Er is een onderzoek geweest naar de sweet spot aan hoeveelheid bier om het meest effectief te programmeren, ik dacht dat dit rond een bier was waarna het heel hard kelderde qua productiviteit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
Maar het mooie van papers schrijven is dat het onder het genot van een of heelveel bieren kan. In tegenstelling tot leren voor tentamens omdat je stof moet onthouden en zo.
Omdat er niet enkel onderwijs wordt gegeven, maar ook wetenschappelijk onderzoek. Ook krijg ik geen huiswerk mee in de zin van lees blz zoveel tot blz zoveel en maak opdracht zoveel t/m zoveel. Maar je doet zelfstandig literatuur onderzoek of je analyseert de uitgereikte artikelen/documenten en schrijf daarover een wetenschappelijke paper.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
school mag je van hema niet zeggen.
weet ik wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat er niet enkel onderwijs wordt gegeven, maar ook wetenschappelijk onderzoek. Ook krijg ik geen huiswerk mee in de zin van lees blz zoveel tot blz zoveel en maak opdracht zoveel t/m zoveel. Maar je doet zelfstandig literatuur onderzoek of je analyseert de uitgereikte artikelen/documenten en schrijf daarover een wetenschappelijke paper.
Dus je schrijft over iets wat al beschreven staat? Dubbel werk??quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat er niet enkel onderwijs wordt gegeven, maar ook wetenschappelijk onderzoek. Ook krijg ik geen huiswerk mee in de zin van lees blz zoveel tot blz zoveel en maak opdracht zoveel t/m zoveel. Maar je doet zelfstandig literatuur onderzoek of je analyseert de uitgereikte artikelen/documenten en schrijf daarover een wetenschappelijke paper.
Welke studie doe je dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weet ik wel.
Huiswerk krijg ik wel gewoon, in de vorm van maak je huiswerk en aan het eind telt het voor 10% van je cijfer.
Maar je gaat er voornamenlijk heen om iets te leren, en dus school.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunstmatige intelligentie, bij calculus en lineaire algebra wat ik nu heb is het:quote:
Nee. Wetenschappelijk onderzoek kan verdeeld worden tot inductief en dedquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus je schrijft over iets wat al beschreven staat? Dubbel werk??
Nee. Behalve in begin van studie, omdat je de vaardigheden nog moet aanleren van het wetenschappelijk schrijven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat heet een samenvattingquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij studies met wiskunde heb je veel vaker huiswerkopgaven dat wel. Sommen maken en zo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 02:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kunstmatige intelligentie, bij calculus en lineaire algebra wat ik nu heb is het:
tentamen 70%, tussentijdse toets 20%, huiswerkopgaven 10%.
helpt wel, want ik loop nu achter, en anders had ik dat twee weken voor het tentamen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij studies met wiskunde heb je veel vaker huiswerkopgaven dat wel. Sommen maken en zo.
Neuk jij wel een beetje vaak?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:03 schreef Geerd het volgende:
Maare wordt er nog beetje geneukt dan of?
Je hoort altijd de grootste verhalen, maar als ik studenten in de trein zie die net 3 pils op hebben en niet eens meer weten waar ze heen gaan......
Nee, maja ik ben dan ook fokkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neuk jij wel een beetje vaak?
Hema is lid van Ichthus, daar wordt de bijbel gelezen niet geneukt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:03 schreef Geerd het volgende:
Maare wordt er nog beetje geneukt dan of?
Je hoort altijd de grootste verhalen, maar als ik studenten in de trein zie die net 3 pils op hebben en niet eens meer weten waar ze heen gaan......
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hema is lid van Ichthus, daar wordt de bijbel gelezen niet geneukt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hema is lid van Ichthus, daar wordt de bijbel gelezen niet geneukt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 03:06 schreef FlippingCoin het volgende:
ik van Vindicat, sloop wel veel sushi zaken en poep wel eens tegen muren maar daar blijft het eigenlijk ook wel bij.
quote:
Dankjewel.quote:
Nee, ik ga het netjes houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |