De bal is rondquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij Dijks uit de basis kunnen spelen ja?
Of een type Oeroeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat Ajax nodig heeft is een type Vilhena..
Fransen staan dan wel enorm onder druk, valt nog af te wachten hoe ze daar mee omgaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Dan moet Frankrijk nog altijd thuis tegen de lamme en de blinde van Wit-Rusland.
Ik heb die Fransen liever op het WK. Dan kunnen we lachen als ze weer worden uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Fransen staan dan wel enorm onder druk, valt nog af te wachten hoe ze daar mee omgaan.
Ik geloof daar niets van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Fransen staan dan wel enorm onder druk, valt nog af te wachten hoe ze daar mee omgaan.
Was nog 22 toen hij tegen Ajax speelde met Kopenhagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel te oud zijn om uit Denemarken te halen nog.
Der Untergang.gif is beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schitterend weer ja
Godverdomme..
Alleen maar JEUGD EIGEN JEUGD!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel te oud zijn om uit Denemarken te halen nog.
maar groot sterk zwart danquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen maar JEUGD EIGEN JEUGD!!!!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was nog 22 toen hij tegen Ajax speelde met Kopenhagen.
Ik ben niet zo van de complottheorieën, maar was hij niet de enige speler die eigenlijk voor Oranje was en ook echt goed speelde de vorige wedstrijd tegen FRA?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu moet Gerson Rodrigues erin voor de hattrick.
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:21 schreef dvdfreak het volgende:
nu maar hopen dat bulgarije gaat stunten
Hahaha.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:20 schreef Syntix het volgende:
Lekker hoor. Alsof wij wat te zoeken hebben met dit elftal op het WKmisschien gaat het nu eindelijk eens wat mensen aan het denken zetten bij de KNVB
Zweden heeft ook eigenlijk niets te zoeken. Ik zie nog liever een ander Aziatisch land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:20 schreef Syntix het volgende:
Lekker hoor. Alsof wij wat te zoeken hebben met dit elftal op het WKmisschien gaat het nu eindelijk eens wat mensen aan het denken zetten bij de KNVB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |