abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:55:42 #1
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218187
25-jarige Anne Faber uit Utrecht vermist
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

quote:
Meer kleding

Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''

Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

Bron: RTL

Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:

18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot

Donderdag, 5 oktober
PolitieUtrecht twitterde op donderdag 05-10-2017 om 19:30:04 Fiets gevonden in het water nabij #huisterheide vergelijkbaar met die van #AnneFaber. Politie doet verder onderzoek reageer retweet

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
graag verwijderen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:56:02 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174218193
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef houdjemond het volgende:
Sleutel zit nog in de fiets als ik het goed zie?
Sleutel zit er idd nog in
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:56:07 #3
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218196
Er gaat nu in ieder geval wel meer loskomen.
graag verwijderen
pi_174218201
Hoe hoog achten jullie de kans dat ze toch nog zou kunnen zijn meegenomen? Ik vrees helaas wel het ergste.
  Eindredactie Games donderdag 5 oktober 2017 @ 19:56:31 #5
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174218208
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Worst case: in een kofferbak.
net zoals alberto stegeman
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174218213
Gevoel wat nergens op gebaseerd is maar ik denk niet dat ze anne gaan vinden daar
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:57:06 #7
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174218215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:56 schreef NoXia het volgende:

[..]

Sleutel zit er idd nog in
Hm ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174218218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:56 schreef Robin_fok het volgende:
Hoe hoog achten jullie de kans dat ze toch nog zou kunnen zijn meegenomen? Ik vrees helaas wel het ergste.
Dat is misschien het beste wat je nog kunt hopen, dat ze ergens vastgehouden wordt. Maar ik betwijfel het, ik vrees ook erger.
pi_174218234
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef Fidji het volgende:

[..]

Van achteren aangereden door een brommer?
Dan staat je wiel ook wel krom hoor :')
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:57:52 #10
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218236
Ik geloof niet in een ongeluk, dan had die fiets wel meer in elkaar gezeten.
graag verwijderen
pi_174218241
quote:
Waarom zou je een jas wel achterlaten in het bos, maar de fiets niet. Waarom zou je de moeite nemen om de fiets nog wel even te dumpen in een vijver (met de kans dat je gezien wordt) en laat je de Jas liggen. De logica ontbreekt me
Misschien kon de dader de jas in het donker niet vinden. Je hebt ook daders die spontaan iets uitvoeren en het gereedschap om de daad goed uit te voeren mist dan; zoals een zaklamp bijvoorbeeld.
pi_174218252
Natuurlijk is het geen ongeluk, anders ligt die jas toch niet 500 m verder.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:59:10 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174218253
Poeh, lees nu pas dat ze de fiets hebben gevonden. -O- ziet er slecht uit
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174218257
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Niet meer dan aannames dus.
Ja, een logische aanname. Ik had al eerder gezegd dat in dergelijke zaken altijd de dader vrij simplistische keuzes maakt, in vrijwel alle gevallen. Dat de fiets dichtbij gevonden is geeft toch aan dat dit weer de zoveelste zaak is die zich in dat rijtje kan toevoegen. Verkeerde plek, verkeerde tijd. Ze ligt waarschijnlijk ergens in de buurt, waarschijnlijk niet eens begraven.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2017 @ 19:59:35 #15
240917 Mula
pi_174218258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:54 schreef Boccaccio het volgende: Waarom zou je een jas wel achterlaten in het bos, maar de fiets niet. Waarom zou je de moeite nemen om de fiets nog wel even te dumpen in een vijver (met de kans dat je gezien wordt) en laat je de Jas liggen. De logica ontbreekt me
Een fiets in het bos is heel wat zichtbaarder dan een donkergroene jas. Zei Jens ook niet iets onduidelijks over hoe de jas is aangetroffen?
pi_174218259
Ik blijf hopen dat ze nog leeft. Dat het niet zo is gaat er bij mij eigenlijk gewoon niet in op een of andere manier.
pi_174218266
Kleren zinken niet, daarom in bos achtergelaten?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:59:49 #18
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174218267
Banden nog vol ? ( in verband met geval de band lek was)
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174218271
Volgens mij was jij niet de laatste in het vorige topic, Zomer86..
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:59:58 #20
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174218274
Het lijkt me overigens sterk dat ze ook in die vijver ligt, lijkt me niet dat de dader het lichaam en fiets op een compleet andere plek in de vijver heeft gedumpt.
graag verwijderen
pi_174218275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:58 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Misschien kon de dader de jas in het donker niet vinden. Je hebt ook daders die spontaan iets uitvoeren en het gereedschap om de daad goed uit te voeren mist dan; zoals een zaklamp bijvoorbeeld.
denk idd dat ze jas tijdens evt worsteling is kwijtgeraakt, dader kon hem niet vinden of niet aan gedacht er naar te zoeken. Evt 2 daders(busje?) 1 dumpen ander weet niet wat met haar
pi_174218277
En alweer komt bij mij zaak Vaatstra naar boven.
Noot noot.
pi_174218278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:58 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook dat de jas tijdens een worsteling is losgekomen. Vervolgens zijn er iets verderop ergens "dingen" gebeurt, en heeft de dader haar jas niet meer teruggevonden in het bos. De fiets was wel makkelijk te vinden.
pi_174218282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:57 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dan staat je wiel ook wel krom hoor :')
eerder klem gereden of van der fiets gesleurd
Waarbij de fiets een klap maakt... maar dan nog van 1 val op de zijkant gaat dan zo snel je achterlicht stuk?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:00:41 #25
405257 Fred0w
Life is Music
pi_174218291
Pal naast de Blookervijver zit een makelaarskantoor, grote kans dat hun camerabeelden hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')