Klopt helemaal. Dit is mijn eerste icon/legend ooit (PS4 user) dus het speelt waarschijnlijk ook voor een deel tussen m'n oren.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet slecht, maar je verwacht van zulke spelers wat 'extra's'.. Ik weet zeker dat als je nou Overmars, Martial of Keita Balde op de vleugel gebruikt, je weinig verschil merkt. Behalve in de portemonnee dan.
Litmanen 88 vond ik verreweg het fijnste spelen maar voor 600k kan ik een compleet team maken met minstens zulke goede spelers.
Zo langzamerhand al wel weer klaar met die squad battles ja..quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:56 schreef Wicky15 het volgende:
Heb een buffer van 5500 punten nu in Elite 1 dus dat is wel fijn. Is wel schijtirritant om die scripted bullshit te spelen maarja, doe het toch maar.
Ik wil vanavond eigenlijk Leroy Sané en Moussa Dembele (Spurs) kopen. Maar dit weekend speel ik waarschijnlijk alleen die Squad Battles en volgende week raak ik donderdag pas weer FIFA aan. Dus kan ik dan beter wachten met kopen of zal het in prijs niet veel uitmaken?
Webapp?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:27 schreef Typisch het volgende:
Die WL rewards kan ik zeker alleen claimen op de console zelf? Kan voorlopig niet bij de PS4 maar zou wel graag mijn packs openen.
Klopt ja nu je dit zo zegt dan moet je even geduld hebben vrees ikquote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, kan dat? De Squad Battle rewards moest je ook ingame eerst claimen.
Hmm oke. Ja ik vind LW/LM in de PL echt kut. Geen goede budgetspelers. Izequirdo vind ik ook maar kut. Dembele kan wel wachten ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zo langzamerhand al wel weer klaar met die squad battles ja..
Sané en Dembele zijn wel 'maar' 82 rated, verwacht dat ze komende tijd gaan dalen. Als je ze niet echt nodig hebt dan zou ik wachten..
Son ook te duur?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hmm oke. Ja ik vind LW/LM in de PL echt kut. Geen goede budgetspelers. Izequirdo vind ik ook maar kut. Dembele kan wel wachten ja.
Even naar LM kijken dan.
Oh die is maar 25k. Denk dat ik die pak dan.quote:
Als jij ze nog niet hebt gehad dan niemandquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:36 schreef ElJardinero9 het volgende:
Iemand de weekend league rewards al gehad?.
20:00 pasquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:36 schreef ElJardinero9 het volgende:
Iemand de weekend league rewards al gehad?.
ik heb pas 600k.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Toch maar Cristiano Ronaldo gekocht... wou het eerst niet doen maar hij wordt alleen maar duurder. Al zal dat nu ik hem gekocht heb wel stoppen 😅. Nu nog een team er om heen.
HYPE HYPE HYPE HYPEquote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:45 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/UniqueRiggers/status/918501298584072193
De eerste Prime Icons SBC komen straks waarschijnlijk om 19:00 uit. Veel (relatief goedkope) icons, waaronder de 3 specifieke uit de tweet, zijn al dik gestegen door de hype en waarschijnlijk zal je ook één of meerdere icons nodig hebben als requirement.
Ik kocht gisteren Overmars en kon hem net voor 150k meer verkopen in de hype.
Ja daarom. Vorig jaar kocht ik hem ook in het begin voor 1.6m en verkocht voor 1.7. 3 weken later ging die voor 2.4 ,:xquote:Op donderdag 12 oktober 2017 18:08 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb pas 600k.ik wilde ook doorsparen voor hem en dacht 1,4 mil is haalbaar.. nu al 1,7 !
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 12-10-2017 om 19:00:25Prime ICON Del Piero, Rui Costa and Overmars now available in packs and through SBCs! #TBT https://t.co/edDcIwKWTe reageer retweet
fan van Bale op SP ?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:46 schreef Bolasie het volgende:
https://i.gyazo.com/92adf29f4388a029fd8a6de60bdab104
Morgen maar even proberen
Squat battle is naar mijn mening de beste manier om snel coins te pakken. Maar inderdaad: Het is fucking saai haha. Scripted als de pest.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:56 schreef Wicky15 het volgende:
Heb een buffer van 5500 punten nu in Elite 1 dus dat is wel fijn. Is wel schijtirritant om die scripted bullshit te spelen maarja, doe het toch maar.
Ik wil vanavond eigenlijk Leroy Sané en Moussa Dembele (Spurs) kopen. Maar dit weekend speel ik waarschijnlijk alleen die Squad Battles en volgende week raak ik donderdag pas weer FIFA aan. Dus kan ik dan beter wachten met kopen of zal het in prijs niet veel uitmaken?
3 finales verloren van Gabriel Aidsusquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 08:42 schreef Typisch het volgende:
Zo weer weekend leagueje. Doel is weer gold te halen.
Vorig weekend wel gespeeld. Ik heb me nog nooit, maar dan ook nooit, zo geërgerd aan een spel. WL staat synoniem aan alle flaws in FIFA zoveel mogelijk uitbuiten. Verwacht dus veel tegengoals.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:30 schreef Lastpost het volgende:
Oja daar had ik me zowaar wel voor weten te kwalificeren. Maar eens kijken wat voor aids we daar aantreffen.
Elke speler die, net als ik, niet bijzonder goed kan dribbelen kan ik wel verslaan in de WL. Zodra ze beginnen met heel goed dribbelen ben ik gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vorig weekend wel gespeeld. Ik heb me nog nooit, maar dan ook nooit, zo geërgerd aan een spel. WL staat synoniem aan alle flaws in FIFA zoveel mogelijk uitbuiten. Verwacht dus veel tegengoals.
Ja 20 scoop turns met G. Jesus en dan zo'n finesse.. Gebeurt te vaakquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke speler die, net als ik, niet bijzonder goed kan dribbelen kan ik wel verslaan in de WL. Zodra ze beginnen met heel goed dribbelen ben ik gezien.
3 om 3 nu, moet nu effe wat andere dingen fixxen.
van wat voor type spelers houd je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:43 schreef realbase het volgende:
ik weet echt even niet wat voor team ik moet maken
Geloof het welquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:59 schreef Dopekoe het volgende:
Kan je eigenlijk een positie modifier op een loan item zetten ?
Elk jaar, ja.quote:
Tsja, moet je echt zelf weten. Misschien een hybrid met meerdere leagues? Kan het verder niet invullen; sterk afhankelijk van wat jij wilt.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 20:59 schreef realbase het volgende:
btw Bolasie, ik heb dus nu 600k en wil een nieuw team bouwen ( ga niet door sparen voor Ronaldo)
Heb een BBVA fitness teampie, maar wil een leuk sterk team bouwen.
Ga denk ik 4-2-3-1(2) spelen.
Suggesties ? League maakt me niet zoveel uit.
Ik speelde met 17 met onderstaande.. maar 18 speelt aanzienlijk anders.. ik ben nog op zoek naar de juiste formatie ook - 4-1-2-1-2 speelt niet heel soepel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
van wat voor type spelers houd je?
'quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:25 schreef Wicky15 het volgende:
Een vriend van mij packt Mané. Kan die hem nu het beste verkopen of nog bewaren?
Top bedanktquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:44 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
'
Nu verkopen nu die SBC nog is, gaat voor max. Straks zal die langzaam aan wel weer terug gaan richting 80k wat hij voor de SBC was.
Ik denk dat ik tegen diezelfde gozer een finale later heb gespeeld. Precies die spelers. Bij mij schoot zijn Eriksen er 3 in vanaf 25 meterquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:17 schreef lesleyyb het volgende:
gisteren DKT in 1 rit gewonnen. vind het toch wel apart hoor, 1e 3 games met redelijk even teams win je met 2-1, 4-3 en 2-1. kom je in de finale tegen een high class bpl team met eriksen, bailly, jesus, potm mane en al die andere sweaty spelers. win je met 5-2
5 gespeeld. 4 gewonnen zowaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vorig weekend wel gespeeld. Ik heb me nog nooit, maar dan ook nooit, zo geërgerd aan een spel. WL staat synoniem aan alle flaws in FIFA zoveel mogelijk uitbuiten. Verwacht dus veel tegengoals.
ik kwam 1-0 achter door een deflectieschot van jesus, daarna 2-1 voor, maar na 70 minuten voel je gewoon aan alles dat het momentum weer zijn kant op gaat. Maakt hij in de 86e minuut 2-2 met mane omdat mijn defensie ineens alle kanten op rent, maak ik in extra tijd vroeg de 3-2, toen ging ie panicken en kon ik hem makkelijk wegtikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen diezelfde gozer een finale later heb gespeeld. Precies die spelers. Bij mij schoot zijn Eriksen er 3 in vanaf 25 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |