abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7395970
Nummer 10 alweer WHOEHahahaha
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_7396002
pi_7396044
En weer terug in onzin! De aanhouder wint IMMER!
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_7396082
Verdomme tripper, ieder topic dient zijn eigen naam te dragen!

Bijvoorbeeld The Weedmachine!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7396197
right..
pi_7396225
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:49 schreef ChRoNiC het volgende:
right..
Give it up, je zult het nooit begrijpen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7399769
Ff verdergaande over PU.

Punt 1:) Misschien mag ik het niet oordelen over het verloop van de stand van dit seizoen. Waarom begrijp ik eigenlijk niet, maar laten we dan de resultaten pakken onderling en de resultaten van de teams zelf. Daaruit komt toch echt dat wij nog nooit van Geert hebben kunnen winnen zelfs alleen nog maar verloren hebben!!! Van Royal daarintegen hebben we wel gewonnen. De resultaten van de teams zelf wijzen er ook naar dat Geert een beter team heeft in het 1e jaar PU doet Royal mee in de 2e competitie dus de laagste competitie terwijl Geert meespeelt om het echie. Geert werd vorig seizoen in de eerste competitie glansrijk 1e dit zijn dus ook beduidend betere uitslagen. Royal speelt meen ik op het forum te vernemen ook nog in een lagere klasse dan Geert. Wat of wie kan mij dan vertellen waarom Royal dan zo veel beter dan Geert is??? Ik hoop dat ik samen met PU mijn ongelijk kan bewijzen en dat we Geert afmaken, maar ik vrees een onderschatting wanneer Royal beter wordt geacht dan Geert.

Punt 2:) Als je mijn verhaaltje goed leest zeg ik ook niet dat PU het niet beter zou doen dan vorig jaar zonder Zarko, ik heb meerdere factoren naar voren gehaald ( denk aan Bordeel ) terwijl ik dit eigenlijk overbodig was. En zeker zijn wij ook gegroeid, gelukkig wel!!! Robin en Atta zijn ook zeer nuttige aanwinsten geweest. Ik gaf alleen aan dat tegen de grotere tegenstanders we Zarko af en toe heel goed kunnen gebruiken, vooral in verdedigend opzicht maar ook aanvallend kan hij zijn zijn steentje bijdragen. Ik ben ervan overtuigd dat we zonder Zarko ook echt wel goed zouden ballen maar wilde alleen maar even aanhalen dat hij wel verrekte handig is voor ons. Dat vind ik trouwens Stefan Beckers ook!!!! Zonder hem laten we ook eerder punten liggen!!!! Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik niet Zarko wilde ophemelen maar PU met beide benen op de grond wilde zetten nadat ik hoorde dat de Kwaliteit van de Millse zaalvoetbalcompetitie zo sumier zou zijn waar ik het dus niet mee eens ben. Ik denk dan ook zeker nog niet dat wij al Kampioen zijn, ik ga er al wat harden aan denken als we morgen gaan winnen en nog harder als we tegen Praothuus winnen wnat dan zijn we gewoon de CAMPEONEN

pi_7406285
[/quote]
Punt 1:) Misschien mag ik het niet oordelen over het verloop van de stand van dit seizoen. Waarom begrijp ik eigenlijk niet, maar laten we dan de resultaten pakken onderling en de resultaten van de teams zelf. Daaruit komt toch echt dat wij nog nooit van Geert hebben kunnen winnen zelfs alleen nog maar verloren hebben!!! Van Royal daarintegen hebben we wel gewonnen. De resultaten van de teams zelf wijzen er ook naar dat Geert een beter team heeft in het 1e jaar PU doet Royal mee in de 2e competitie dus de laagste competitie terwijl Geert meespeelt om het echie. Geert werd vorig seizoen in de eerste competitie glansrijk 1e dit zijn dus ook beduidend betere uitslagen.
Royal speelt meen ik op het forum te vernemen ook nog in een lagere klasse dan Geert.

Wat is een lagere klasse .. meen dat ze beide spelen in de 2de klasse! Ik wil er ook alleen mee zeggen dat ze qua capaciteit wel gelijkwaardig zijn, ach en dat Geert dan uiteindelijk wel de resultaten pakt wil niet zeggen dat we tegen de een harder moeten werken werken dan tegen de ander. Het blijft immer een moment opname van 40 minuten in de 2 weken. Geert speelt echter wel constanter wat leid tot een hogere positionering op de stand.
Maar vindt jij dat Royal echt minder is dan een Cafe Geert? Denk het ook niet maar een ding weet ik wel, we moeten tegen beide hard knokken en vooral wordt het vanavond een zware pot. Zij zullen ons graag van onze punten willen beroven dat mag duidelijk zijn dus zullen zij extra goed hun best doen.

Wat of wie kan mij dan vertellen waarom Royal dan zo veel beter dan Geert is???
<gelijkwaardig hoor je mij vertellen>
Ik hoop dat ik samen met PU mijn ongelijk kan bewijzen en dat we Geert afmaken, maar ik vrees een onderschatting wanneer Royal beter wordt geacht dan Geert.
<nee hoor Rikske >

Punt 2:) Als je mijn verhaaltje goed leest zeg ik ook niet dat PU het niet beter zou doen dan vorig jaar zonder Zarko, ik heb meerdere factoren naar voren gehaald ( denk aan Bordeel ) terwijl ik dit eigenlijk overbodig was. En zeker zijn wij ook gegroeid, gelukkig wel!!! Robin en Atta zijn ook zeer nuttige aanwinsten geweest. Ik gaf alleen aan dat tegen de grotere tegenstanders we Zarko af en toe heel goed kunnen gebruiken, vooral in verdedigend opzicht maar ook aanvallend kan hij zijn zijn steentje bijdragen. Ik ben ervan overtuigd dat we zonder Zarko ook echt wel goed zouden ballen maar wilde alleen maar even aanhalen dat hij wel verrekte handig is voor ons. Dat vind ik trouwens Stefan Beckers ook!!!! Zonder hem laten we ook eerder punten liggen!!!! Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik niet Zarko wilde ophemelen maar PU met beide benen op de grond wilde zetten nadat ik hoorde dat de Kwaliteit van de Millse zaalvoetbalcompetitie zo sumier zou zijn waar ik het dus niet mee eens ben. Ik denk dan ook zeker nog niet dat wij al Kampioen zijn,
<ik ook echt niet>
ik ga er al wat harden aan denken als we morgen gaan winnen en nog harder als we tegen Praothuus winnen wnat dan zijn we gewoon de CAMPEONEN
[/quote]

Nou ik ben er wel van overtuigd dat we het eerste gedeelte winnent af weten af te sluiten maar dan begint het natuurlijk pas! En mij hoor je echt niet vertellen dat we kampioen zijn, maar dat we een goede kans maken ok!
Over Zarko ben ik het nu volledig met je eens, ik las echter in je eerste stuk meer dat Zarko bijna geheel PU had overgenomen, maar goed ik zal het toen wel zo gezien hebben en dat kwam voor mij dus verkeerd over. Maar ik ben het eens met de recentie die je nu plaatst.
Zeer goede aanvulling net als Robin en Athen die tevens voor veel goals zorgt en dat hebben we zo nu en dan nodig! En daarbij is het gewoon een mooie speler om naar te kijken, qua spel heb ik het dan over.

pi_7410851
Sjit, wat een lap text, hier is het topic niet voor gemaakt.
pi_7410912
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:01 schreef mrcool het volgende:
Sjit, wat een lap text, hier is het topic niet voor gemaakt.
Idd, stop hier aub mee!
pi_7410963
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:05 schreef Sebastian_Valmont het volgende:

[..]

Idd, stop hier aub mee!

En jij had het topic een naam moeten geven!
pi_7411027
Waarom word er zo wappie gequoted in het topic?
pi_7411152
*Grad Montana:

*Een Grad-Winampskin, moet niet veel gekker worden dit:

pi_7414080
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 23:20 schreef Vandalist het volgende:
Ff verdergaande over PU.

Punt 1:) Royal speelt meen ik op het forum te vernemen ook nog in een lagere klasse dan Geert.

Punt 2:) dan zijn we gewoon de CAMPEONEN

Punt 1) Royal speelt in de 2e klasse, net als Geert. Royal staat enkele plaatsen hoger dan Geert, met maar 4 punten meer. Ik acht beide teams daarom ook gelijkwaardig en aangezien we tegen Royal ook niet met gemak wonnen, zal dat vanavond denk ik ook niet het geval zijn. We zullen er hard voor moeten knokken.

Punt 2) Kampioen van het eerste deel van de competitie levert je vrij weinig op, afgezien van 1 punt voorsprong op de nr.2, 2 punten voorsprong op de nr.3 en 3 punten voorsprong op de nummers 4 tot en met 6. Een beker krijg je er niet mee.

Bigheadz R.I.P.
pi_7414173
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

En jij had het topic een naam moeten geven!

Idd, moderators ik eis een topic ban voor de topicstarter voor de duur van één Bigheadz-topic!
Bigheadz R.I.P.
pi_7414761
Klopt dat ze in dezelfde competitie uitkomen ik herinner me nl. een overwinning van Geert van 7-2 op ROYAL !!

Over een uur gaat het dan gebeuren PU - GEERT het zal een TRILLER Gaan worden!!!

Let's kick some ass PU!!!!

woensdag 18 december 2002 @ 23:41:58 #17
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_7419170
FELICITATIES aan het adres van PU!!
Cafe Geeeeert - Lucratief Interieurbouw
3 - 5

Zie je nou wel, je kunt net zoveel lullen als je wil(lees de hectare's text hierboven), maar PU presteert wanneer het moet.
We gaan nu de overwinning op gepaste manier vieren

Coach:
het nieuwe vervoersmiddel van Selma

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Ripper op 18-12-2002 23:47]

Wat je vindt, ...
pi_7424792
Sjaz, ik heb de hele ochtend geprobeerd je te mailen, maar je mailadres (werk) staat in mijn hotmail account en die kwam ik dus niet in. Dus probeer ik je maar ff op deze manier te bereiken. Voordat ik je die software mail moet ik ff het volgende weten:

in welk formaat komt het bestand op jouw pc bij het overzetten? is dat een mpg of avi file? of iets anders misschien. Dit moet ik namelijk wel ff weten, zodat ik de juiste software kan opsturen. Voor ieder formaat heb je namelijk weer helletjes veel programma's.

Bigheadz R.I.P.
pi_7425677
De PU site is trouwens weer geupdate (http://www.connect.to/pu). Effe wat statistieken:

Topscorer, aantal doelpunten, aantal gespeelde wedstrijden, gemiddelde:

1. Zarko 16 8 2
2. Bart 12 8 1.5
3. Ramon 12 8 1.5
4. Michiel 7 8 0.87
5. Robin 6 6 1
6. Ruben 3 4 0.75
7. Rik 2 6 0.33

Uitslagen 2002-2003 tot gisteren:

11 sept ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café Royal 5 - 3
25 sept ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café 't Heike 10 - 2
9 okt ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Topigs v.d. Kolk 17 - 2
23 okt ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Autoservice St. Hubert 4 - 3
6 nov ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC De Brandweer 4 - 2
20 nov ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Thoonen-Bongers 8 - 0
4 dec ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café Big Ben 7 - 2
18 dec ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café Geert 5 - 3

Topscorers totaal over 3 seizoenen (aantal doelpunten, gespeelde wedstrijden, gemiddelde):

1. Ramon 39 41 0.95
2. Michiel 37 40 0.92
3. Bart 33 38 0.86
4. Ruben 20 30 0.66
5. Boy 17 30 0.56
6. Zarko 16 8 2
7. Rik 10 37 0.27
8. Robin 9 9 1
9. Stefan 8 33 0.24
10. Elmar 4 14 0.28
11. Nik 2 20 0.1

Andere statistieken:

Aantal wedstrijden: 41
Gewonnen: 25
Gelijkspel: 4
Verloren: 12
Totaal doelpunten voor: 197
Totaal doelpunten tegen: 127
Doelsaldo: +70

Grootste overwinning: 17 - 2 (Topigs v.d. Kolk, 10/9/2002)
Grootste nederlaag: 2 - 8 (Café Geert 2, 9/20/2000)

Clubtopscorer: Ramon (39 doelpunten)
Meeste goals in één wedstrijd: Ramon (7 doelpunten)
Topigs v.d. Kolk (17 - 2), 10/9/200

Bigheadz R.I.P.
pi_7425790
quote:
Op donderdag 19 december 2002 12:24 schreef JesusThePimp het volgende:
Sjaz, ik heb de hele ochtend geprobeerd je te mailen, maar je mailadres (werk) staat in mijn hotmail account en die kwam ik dus niet in. Dus probeer ik je maar ff op deze manier te bereiken. Voordat ik je die software mail moet ik ff het volgende weten:

in welk formaat komt het bestand op jouw pc bij het overzetten? is dat een mpg of avi file? of iets anders misschien. Dit moet ik namelijk wel ff weten, zodat ik de juiste software kan opsturen. Voor ieder formaat heb je namelijk weer helletjes veel programma's.

Waarschijnlijk komt het in AVI op de pc te staan in een gigje of 20?
Ik moet het dan maar eerst efkus gaan knippen, bewerken (duurt lang) en dan inpakken in een mooi bestandje en dat terug brengen in size naar DIVX.

Sel10, je weet het PU houdt zich sterk als het moet. We doen ons best en ook voor de support maar ja, slecht 1 supporter zag ik een keer wild te keer gaan toen de cameraman hem filmde .... vet!
En over de bal, het is een plofbal die is idd wat zwaarder en is zo geconstrueerd dat hij niet / nauwelijks stuitert. Dit om het spel langzamer te maken en je meer futsal overhoudt. Je had gelijk dus. (hoorde de vraag aan Tris die je stelde).

Cameraman Tripper, netjes werk hoor. Al had je wel af en toe misschien alvast een effectje kunnen toepassen (van wit overlaten lopen naar kleur ofzow). Maar ben dik tevreden en ook jij hoor selten prima werk!

Eddie coach, je was actiever dan ik dacht gestern, ik hoorde je een paar keer rellen, netjes, zo mag ik het horen

Spelers a la PU, wederom een knappe prestatie, keep goin' on and schop hun anaalkliertjes! Ik ben tevreden, wel viel het me op dat het begin / halverwege 2de helft echt slecht was. Ok hun gaven niet veel weg maar we liepen ons zo vast als een huis. Maar goed op naar 't proathuus??

Tripper, je hoeft niet meer hier op het werk te komen want ik heb hier alles gefilmd dus dat show ik je binnenkort wel ekkus. En als ik je dan weer een keer een mogelijkheid bied .... moet je maar kijken wat je doet.

pi_7425988
Sjaz, ik heb hier Ulead Videostudio 6.0. Is geschikt voor het knippen en bewerken van alle video files, effecten toevoegen en je kunt het opslaan in het formaat dat je wilt.

Ik fik uhm wel op cd, want de installatiefile is bijna 40 MB en de effecten add-on is bijna 80 MB. Kom vanavond wel een cd-r brengen.

Bigheadz R.I.P.
pi_7426054
Michiel ik heb hier een cd liggen met alle PU foto's, mailen naar je pa zijn accout? 136 mb kan je dat ontvangen? Anders moet ik alles resizen maybe kan ik dat doen met een klein progje maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor.
Laat maar weten of alleen van de laatste 2 wedstrijd ofzo?
Laat me ook ff het adres weten dan!

Thanx Bart

En moet ik je ook het logo van Lukratief nog een keer mailen zodat je de site echt update? Dit kan eigenlijk niet he! We zitten halverwegen en nog staat er Lelie op , niet bepaald netjes voor de sponsor ....

pi_7426082
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:28 schreef JesusThePimp het volgende:
Sjaz, ik heb hier Ulead Videostudio 6.0. Is geschikt voor het knippen en bewerken van alle video files, effecten toevoegen en je kunt het opslaan in het formaat dat je wilt.

Ik fik uhm wel op cd, want de installatiefile is bijna 40 MB en de effecten add-on is bijna 80 MB. Kom vanavond wel een cd-r brengen.

Goed ja ik heb wel bewerkingssoftware (Pinnacle 8.0) die goed is maar daar kan ik geen DIVX mee maken, met Ulead wel???
pi_7426200
mail maar alles wat je hebt, het mailadres is: gerritsmja@home.nl

let dus op gerrits, en niet gerits

Met Ulead kun je als DivX opslaan (meen ik)

Bigheadz R.I.P.
pi_7426270
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:36 schreef JesusThePimp het volgende:
mail maar alles wat je hebt, het mailadres is: gerritsmja@home.nl

let dus op gerrits, en niet gerits

Met Ulead kun je als DivX opslaan (meen ik)

Meen ik? Moet het wel zeker weten anders steek ik er joden veel tijd in en krijgen we geen DIVX output!!!
Maar goed ik mail alles wel ff

Is groot dus duurt ff

--> Dit is gekkenwerk, als je langs mijn huis komt ligt er een RW klaar voor je (die ik graag terug zie) met alle pictures. Neem die dan maar mee. Ok? Maak er maar wat moois van. Ciao

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 19-12-2002 13:49]

pi_7426457
Ik wacht er graag op!

Ik heb het ff gecheckt. Je kunt met Ulead verschillende files als output kiezen:

NTSC of PAL voor AVI, VCD, SVCD, DVD of MPG en streaming real media (*.rm) of streaming Windows Media (*.wmv). Je kunt er dus AVI files mee maken en volgens mij zijn die tegenwoordig allemaal gebaseerd op de DivX codecs. Kortom, ja je kunt er DivX mee bouwen.

Je kunt er ook geluid onder zetten met hetzelfde programma. Ook cool. Die programma's hebben wel helleveel geheugen nodig. Ik hoop dus voor je dat je sterk pc'tje hebt, anders gaat ie helletjes veel pijn lijden.

Bigheadz R.I.P.
pi_7426529
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:47 schreef JesusThePimp het volgende:
Ik wacht er graag op!

Ik heb het ff gecheckt. Je kunt met Ulead verschillende files als output kiezen:

NTSC of PAL voor AVI, VCD, SVCD, DVD of MPG en streaming real media (*.rm) of streaming Windows Media (*.wmv). Je kunt er dus AVI files mee maken en volgens mij zijn die tegenwoordig allemaal gebaseerd op de DivX codecs. Kortom, ja je kunt er DivX mee bouwen.

Je kunt er ook geluid onder zetten met hetzelfde programma. Ook cool. Die programma's hebben wel helleveel geheugen nodig. Ik hoop dus voor je dat je sterk pc'tje hebt, anders gaat ie helletjes veel pijn lijden.

Power geneg met mijn P4 2,66 Mhz
120GB schijf
G4 128 Mb
en wat wil je nog meer ... tja nog 256 MB (snel intern geheugen PC2600 DDR)
pi_7426661
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:50 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

Power geneg met mijn P4 2,66 Mhz
120GB schijf
G4 128 Mb
en wat wil je nog meer ... tja nog 256 MB (snel intern geheugen PC2600 DDR)

Ut zit uhm in die 256 MB intern geheugen hé. Das niet zo bar veel. Maar wel voldoende.
Bigheadz R.I.P.
pi_7426888
En dan zitten te zeiken over de saaiuh teksten in het Topic!!!!
Een van de grote hoofden
pi_7426971
quote:
Op donderdag 19 december 2002 14:09 schreef Virus het volgende:
En dan zitten te zeiken over de saaiuh teksten in het Topic!!!!
Waar heb je het over? Wie bent u?

Het moet wel Vandalist zijn. Het vermoeden had ik al, en nu helemaal aangezien Rik helle veel tussen uren heeft vandaag.

Bigheadz R.I.P.
pi_7427198
Bek houe
Een van de grote hoofden
pi_7427233
quote:
Op donderdag 19 december 2002 14:27 schreef Virus het volgende:
Bek houe
Lekker van je tussenuurtjes aan het genieten? Hoe ging die presentatie sjit? Ach je hoeft nog maar 4 uur ofzo op school te zitten en dan nog maar een uur naar huis te reizen. Rond 9 uur ben je wel thuis ofzo.
Bigheadz R.I.P.
pi_7427452
Fout ben om 7:22 in Cuijk en ben nu lekker aan het genieten van mijn vele tussenuren!!! Presentatie ging terreur.. de gehele klas had zijn/haar presentatie perfect voorbereid op mij na natuurlijk. Geen rellen mijn mijn lieftallige klasgenoten want ik negeer ze!!! Ach ja ik zit nog precies 5 lesdagen bij ze in de klas dus geen man overboord. MC je moet de stand op de site wel veranderen!! 15 punten uit 5 wedstrijden oogt wat minnutjes. Heb je trouwens je kaartje VAN NEC-RKC al gehaald en hoe zit die shit met @?
Een van de grote hoofden
pi_7427664
quote:
Op donderdag 19 december 2002 14:41 schreef Virus het volgende:
MC je moet de stand op de site wel veranderen!! 15 punten uit 5 wedstrijden oogt wat minnutjes. Heb je trouwens je kaartje VAN NEC-RKC al gehaald en hoe zit die shit met @?
Als je al die lappen tekst in dit topic had gelezen dan wist je dat de laatste stand vanmiddag door Bart naar mij wordt gemaild. Die zal er dus ook binnenkort opstaan.

Kaartjes nog niet gehaald. Nog geen zin gehad. Heb geen auto en ga zeker niet fietsen. Wacht dus eigenlijk een beetje op mijn pa. Als hij er om 16:00u nog niet is, ga ik wel met de bicyclette

Ed zei gister dat hij ook wel mee wilde, maar dan moet hij dus eerst die seizoenskaart van Neger regelen. Dat kan vrijdag wel ofzo en dan moet Ed zaterdag ff bij v. Oort die kaartjes gaan halen.

Bigheadz R.I.P.
pi_7427870
Ik ben benieuwd of dat op de wedstrijddag zelf wel kan!!! Vrijdagavond waarschijnlijk wel
Een van de grote hoofden
pi_7429059
Terreur!!! fietsen naar het centrum!!!
Bigheadz R.I.P.
pi_7429732
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:08 schreef JesusThePimp het volgende:
Terreur!!! fietsen naar het centrum!!!
What happend with ya car?

pi_7430145
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:41 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

What happend with ya car?

[afbeelding]

My car is being fixed by Markie Mark

Maar ben al wieder zuruck. Vandalist: ik heb m'n kaartje. Nu @ nog.

Bigheadz R.I.P.
pi_7431371
Godverredomme, weer een alter-ego erbij!
pi_7431383
Hoe duur is een kaart voor die wedstrijd en ik moet ff de precieze tijden weten, zijn er al kaartjes voor zaterdag (roosje)?
pi_7431394
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:41 schreef Da_Ripper het volgende:

Coach: [afbeelding]
het nieuwe vervoersmiddel van Selma
[afbeelding]

Verdorie, dat kan toch net zo goed helemaal nakent? Ben trouwens blij dat je het over Selma hebt en niet over Salma!

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 19-12-2002 18:12]

pi_7431425
Nou genoeg lappen text over PU, we hebben een PU-topic, ga daar maar in verder!!! Hier houden we ons enkel bezig met rellen!!!

pi_7431879
quote:
Op donderdag 19 december 2002 18:09 schreef mrcool het volgende:
Hoe duur is een kaart voor die wedstrijd en ik moet ff de precieze tijden weten, zijn er al kaartjes voor zaterdag (roosje)?
Kaartje voor de wedstrijd kost 12 uuroos. Voor Roosje heb ik 4 kaarten gereserveerd, op te halen tussen 23:00u en 24:00u. Wedstrijd begint om 20:00u, vertrek rond 19:00u ofzo

Sjaz, was het mailen van die 138 MB ofzo nog gelukt?

[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 19-12-2002 19:31]

Bigheadz R.I.P.
pi_7436658
quote:
Op woensdag 18 december 2002 19:55 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Idd, moderators ik eis een topic ban voor de topicstarter voor de duur van één Bigheadz-topic!

YoYoYoYoYo, dat zou een hoeren streek zijn. IK vind dat jij een ban verdient voor het bedenken van dit plan!!!!
pi_7437546
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:39 schreef Sebastian_Valmont het volgende:

[..]

YoYoYoYoYo, dat zou een hoeren streek zijn. IK vind dat jij een ban verdient voor het bedenken van dit plan!!!!

Ut was niet serieus bedoeld hoor. En na het geniale camerawerk van jou gister zou het helemaal niet gepast zijn om zoiets te eisen.
Bigheadz R.I.P.
pi_7445707
HAL9000S,

check de CD Clearing The Field van Motion Man. Geniale samenwerking met Kutmasta Kurt. Ik vind de cd beter dan Masters Of Illusion.

Bigheadz R.I.P.
pi_7448085
HAL, regel mij dit weekend nog mijn 5 recordables terug + mijn cd van Omni Trio!!!
sjit heeft nu lang genoeg geduurd...
  vrijdag 20 december 2002 @ 14:15:45 #48
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7448314
Hoe-is-ie-nouw?

Jesus, hoe zit het nou met die taxi's? Kunnen ze helemaal niet rijden (heen - terug)? Of gaan ze toch nog Cup-A-Soup?

Laat deze pimp maar ffff weten, dan zal ik deze `zaak` verder afhandelen.

pi_7448396
Zuigen kreng!

pi_7449300
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 14:15 schreef PimpShaggy het volgende:
Jesus, hoe zit het nou met die taxi's? Kunnen ze helemaal niet rijden (heen - terug)? Of gaan ze toch nog Cup-A-Soup?

Laat deze pimp maar ffff weten, dan zal ik deze `zaak` verder afhandelen.

Check je mail. Daar vindt u alle gevraagde informatie over ons galabal op de 31ste van december.
Bigheadz R.I.P.
  vrijdag 20 december 2002 @ 15:10:40 #51
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7449579
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 14:56 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Check je mail. Daar vindt u alle gevraagde informatie over ons galabal op de 31ste van december.

Ik dank u, medePimp!
pi_7462362
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 09:34 schreef VSGdotcom het volgende:
http://home.planet.nl/~hanne059/merletband.htm
Gij ziet er ook vroeg bij vandaag!
Bigheadz R.I.P.
pi_7462445
arbeiten! thanx voor de cd!
pi_7466045
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 10:31 schreef VSGdotcom het volgende:
arbeiten! thanx voor de cd!
Sinds wanneer arbeit jij op zaterdag?
pi_7466237
Misschien mooi als icon?

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 21-12-2002 16:27]

pi_7478947
Zaterdagavond Roosje, immer wause sjit!
Bigheadz R.I.P.
pi_7479972
@, die software voor mp3 tag edit heet: Tag&Rename

Ik heb versie 2.0.5. Je moet wel eerst ff goed checken hoe dat programma werkt, want het heeft redelijk wat functies, maar als je dat eenmaal door hebt is het zeer handig.

Bigheadz R.I.P.
pi_7481496
quote:
Op zondag 22 december 2002 15:18 schreef JesusThePimp het volgende:
@, die software voor mp3 tag edit heet: Tag&Rename

Ik heb versie 2.0.5. Je moet wel eerst ff goed checken hoe dat programma werkt, want het heeft redelijk wat functies, maar als je dat eenmaal door hebt is het zeer handig.

Zou je mij ff in het kort willen uitleggen hoe ik het programma het makkelijkst kan gebruiken?
pi_7481808
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:46 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zou je mij ff in het kort willen uitleggen hoe ik het programma het makkelijkst kan gebruiken?

Ja

Bovenin het scherm vind je 3 functies:
1. Rename mp3 files
2. Multi file tag editor
3. MP3 file name to tag

Wat ik altijd doe is eerst de derde functie gebruiken. Je moet dan kijken naar de opbouw van de bestandsnaam van de mp3s die je wilt gaan hernoemen. Als dat bijvoorbeeld is: Black Uhuru - 01 - Burning Dub dan moet je in het veld "File Name Mask" het volgende invoeren: %1 - %6 - %2. De betekenis van deze velden is ook gegeven in het programma. Zo herkent hij voor een hele cd in één keer alle velden die in de bestandsnaam zitten.

Vervolgens kies ik functie 2. Daar kun je voor de mp3s nog andere tag velden opgeven, zoals bijvoorbeeld album of genre.

Als laatste ga ik naar functie 1, waar je ook weer op basis van de %cijfer combinaties (in het veld Advanced) een bestandsnaam naar voorkeur kunt opgeven. Deze wordt samengesteld op basis van de waarden die je zojuist in de tag velden hebt ingevoerd (artiest, album, etc.)

Je kunt ook nog kiezen of je in ID3v1 of ID3v2 mode werkt. Deze twee functies zitten net naast elkaar in een taakbalk. Ik kies altijd voor ID3v2, omdat deze meerdere verschillende tagvelden ondersteund. Als ik functie 1 als laatste heb uitgevoerd kies ik ook nog altijd voor de Tags Synchronisation Wizard. Met deze optie kun je de ID3v2 tagwaarden die je zojuist hebt ingevoerd ook overzetten naar ID3v1. Op deze manier zorg je dat je mp3 zowel ID3v1 als ID3v2 ondersteund is.

Niet echt een korte beschrijving...

Edit- Er zit trouwens ook nog een functie waarmee je de cd's op kunt halen van cddb.com. Heb ik pas net gezien, lijkt een vrij handige functie ook.

Bigheadz R.I.P.
pi_7481890
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:05 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Ja

Bovenin het scherm vind je 3 functies:
1. Rename mp3 files
2. Multi file tag editor
3. MP3 file name to tag

Wat ik altijd doe is eerst de derde functie gebruiken. Je moet dan kijken naar de opbouw van de bestandsnaam van de mp3s die je wilt gaan hernoemen. Als dat bijvoorbeeld is: Black Uhuru - 01 - Burning Dub dan moet je in het veld "File Name Mask" het volgende invoeren: %1 - %6 - %2. De betekenis van deze velden is ook gegeven in het programma. Zo herkent hij voor een hele cd in één keer alle velden die in de bestandsnaam zitten.

Vervolgens kies ik functie 2. Daar kun je voor de mp3s nog andere tag velden opgeven, zoals bijvoorbeeld album of genre.

Als laatste ga ik naar functie 1, waar je ook weer op basis van de %cijfer combinaties (in het veld Advanced) een bestandsnaam naar voorkeur kunt opgeven. Deze wordt samengesteld op basis van de waarden die je zojuist in de tag velden hebt ingevoerd (artiest, album, etc.)

Je kunt ook nog kiezen of je in ID3v1 of ID3v2 mode werkt. Deze twee functies zitten net naast elkaar in een taakbalk. Ik kies altijd voor ID3v2, omdat deze meerdere verschillende tagvelden ondersteund. Als ik functie 1 als laatste heb uitgevoerd kies ik ook nog altijd voor de Tags Synchronisation Wizard. Met deze optie kun je de ID3v2 tagwaarden die je zojuist hebt ingevoerd ook overzetten naar ID3v1. Op deze manier zorg je dat je mp3 zowel ID3v1 als ID3v2 ondersteund is.

Niet echt een korte beschrijving...

Edit- Er zit trouwens ook nog een functie waarmee je de cd's op kunt halen van cddb.com. Heb ik pas net gezien, lijkt een vrij handige functie ook.

Ik zal eens checken. Heb meteen ff een crack gedownload voor het programma.
pi_7482100
  zondag 22 december 2002 @ 17:36:37 #63
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7482238
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:08 schreef mrcool het volgende:
Misschien mooi als icon?

Deze shit is eigenlijk te illi. Jesus zijn jullie nog naar NEC geweest? Ik wel en RKC was beter Putter speelde wel goed
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_7482450
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:36 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Deze shit is eigenlijk te illi. Jesus zijn jullie nog naar NEC geweest? Ik wel en RKC was beter Putter speelde wel goed

We zijn nog naar RKC geweest ja. En het was helletjes koud, iedereen om ons heen maakte lawaai, RKC speelde gelijk terwijl ze beter waren en het zicht wat terrible vanuit het uit vak. Maar verder was het wel relaxed. Ik vond Putter niet echt bijzonder goed. Janssen daarentegen blijft me de laatste tijd verbazen. Ik zag hem weer dingen doen die ik al lang niet meer van hem had verwacht. Misschien komt het toch nog ooit goed met die punk. Ik vond NEC erg zwak!
Bigheadz R.I.P.
pi_7482620
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:52 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

We zijn nog naar RKC geweest ja. En het was helletjes koud, iedereen om ons heen maakte lawaai, RKC speelde gelijk terwijl ze beter waren en het zicht wat terrible vanuit het uit vak. Maar verder was het wel relaxed. Ik vond Putter niet echt bijzonder goed. Janssen daarentegen blijft me de laatste tijd verbazen. Ik zag hem weer dingen doen die ik al lang niet meer van hem had verwacht. Misschien komt het toch nog ooit goed met die punk. Ik vond NEC erg zwak!

Prima icoontje hoor, emcee! Ik zou hem wel ff in je eigen profiel zetten, daar is ie klein genoeg voor!
pi_7482715
quote:
Op zondag 22 december 2002 18:06 schreef mrcool het volgende:

[..]

Prima icoontje hoor, emcee! Ik zou hem wel ff in je eigen profiel zetten, daar is ie klein genoeg voor!

Ik denk niet dat ik het de andere fokkers aan kan doen om lang met dit icoontje rond te zwerven over Fok. Ik denk dat Ohjajoh snel terugkomt.
Bigheadz R.I.P.
pi_7484580
@, waarom is jou tripmode topic op slot gegooid?
Bigheadz R.I.P.
pi_7493816
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:02 schreef JesusThePimp het volgende:
@, waarom is jou tripmode topic op slot gegooid?
Hm, geen flauw idee, ff opheldering vragen!
pi_7494659
Ja hoor het eindeljk zover, kijk dat is een snelheid! In 1 dag een complete 40 minuten durende movie van Padbroek United ge-edit!

De movie is vet geworden, bestaande uit 2 helften. Het beste is deze te bezichtigen met PowerDVD uit eigen ervaring. MediaPlayer wil nog wel eens ouwehoeren en daarbij is PowerDVD mooi te resizen.

De 2 movies hebben een totale omvan van een 630MB in een format van MPEG (2 meen ik).

Que moet een copy krijgen.

pi_7495373
quote:
Op maandag 23 december 2002 09:05 schreef VSGdotcom het volgende:
Ja hoor het eindeljk zover, kijk dat is een snelheid! In 1 dag een complete 40 minuten durende movie van Padbroek United ge-edit!

De movie is vet geworden, bestaande uit 2 helften.

De movie is goed Sjazzing. Ik zou volgende keer alleen wel proberen met Ulead te werken. Dan kun je er een DivX van bouwen, en die kwaliteit is nog hoger. Maar dat de movie genius is staat als een paal boven water!

Het valt me wel op dat het spel vanaf de zijlijn veel langzamer lijkt te gaan dan wanneer je in het veld staat.

Bigheadz R.I.P.
pi_7495472
Ach kwaliteit kan altijd hoger maar ja ... ik vind het het ook magisch zat zo.

Ja, ik ben het met je eens dat het spel zo echt af en toe te traag gaat. Ik kijk zo nu en dan de movie op 2x de snelheid en dan lijkt het gewoon pas op echt Futsal! Moet verandering in komen, maar ik denk dat het ook ligt aan de tegenstander. Als zij sneller spelen dan spelen wij ook gewoon sneller. En ja, in Mill ligt het tempo gewoon niet bepaald hoog.

Michiel, is bij jou in de movie de achtergrond Sound goed?
Graag reactie. Dank U, Bart!

2de helft is ook vet, alleen de achtergrond muziek loopt niet mooi. Dan weer snel en dan weer langzaam heb ik de indruk. Maar komt goed, ik vernam dat hij het bij mij thuis wel goed deed, te snel gebrand???

De eerste en tweede helft passen op 1 cd.

pi_7498017
quote:
Op maandag 23 december 2002 10:53 schreef VSGdotcom het volgende:
Ach kwaliteit kan altijd hoger maar ja ... ik vind het het ook magisch zat zo.

Ja, ik ben het met je eens dat het spel zo echt af en toe te traag gaat. Ik kijk zo nu en dan de movie op 2x de snelheid en dan lijkt het gewoon pas op echt Futsal! Moet verandering in komen, maar ik denk dat het ook ligt aan de tegenstander. Als zij sneller spelen dan spelen wij ook gewoon sneller. En ja, in Mill ligt het tempo gewoon niet bepaald hoog.

Michiel, is bij jou in de movie de achtergrond Sound goed?
Graag reactie. Dank U, Bart!

2de helft is ook vet, alleen de achtergrond muziek loopt niet mooi. Dan weer snel en dan weer langzaam heb ik de indruk. Maar komt goed, ik vernam dat hij het bij mij thuis wel goed deed, te snel gebrand???

De eerste en tweede helft passen op 1 cd.

Het geluid op de achtergrond loopt prima bij mij.

Ik heb trouwens ff met Ulead geprobeerd om die mpeg van jou om te zetten naar een DivX. Dat is gelukt. Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit iets achteruit is gegaan, maar dat komt doordat het een mpeg was. Ik heb er ook meteen ff zelf wat beats onder geplakt etc. ik vind het ook wel leuk om met die programma's te klooen Maar Sjaz, maak je geen zorgen, jou versie blijft the one and only original PU movie. Met Ulead heb je trouwens redelijk wat effecten tot je beschikking.

Het is wel mooi om die wedstrijd zo terug te bekijken. Dan zie je pas echt wat er goed en fout gaat. Zo valt het me op dat we veel vanuit stilstand spelen. Er zit nog te weinig beweging in het team.

Bigheadz R.I.P.
pi_7498525
Prima als je maar weet waar the roots liggen!

Maar doet de sound het goed bij jouw cd???? 3de keer!

pi_7499188
quote:
Op maandag 23 december 2002 14:11 schreef VSGdotcom het volgende:
Prima als je maar weet waar the roots liggen!

Maar doet de sound het goed bij jouw cd???? 3de keer!

Lees mijn vorige post nog eens goed Bartolomeus!
Bigheadz R.I.P.
pi_7501923
Kom op jongens, we moeten rellen, ga maar verder met deze sjit in het PU-topic.
pi_7502025
quote:
Op maandag 23 december 2002 17:28 schreef mrcool het volgende:
Kom op jongens, we moeten rellen, ga maar verder met deze sjit in het PU-topic.
Bek houe!

Maar voor deze discussies kan idd wel het PU topic gebruikt worden.

Bigheadz R.I.P.
pi_7502144
quote:
Op maandag 23 december 2002 17:33 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Bek houe!

Maar voor deze discussies kan idd wel het PU topic gebruikt worden.

Ja, en dat heb ik nog maar 3x eerder gezegd!
pi_7502422
quote:
Op maandag 23 december 2002 17:39 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja, en dat heb ik nog maar 3x eerder gezegd!

Er staat tegenwoordig ook zoveel tekst in het Bigheadz topic. Het wordt er zeer onoverzichtelijk van. Belachelijk!

Bigheadz R.I.P.
pi_7502588

Bigheadz R.I.P.
pi_7502603
quote:
Op maandag 23 december 2002 17:54 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Er staat tegenwoordig ook zoveel tekst in het Bigheadz topic. Het wordt er zeer onoverzichtelijk van. Belachelijk!

We weten allemaal, net zo goed als jou, waar het topic voor is bedoelt, en dat is iig niet hetgeen wat we hier al 3 pagina's hebben gezien. En dat je het belachelijk vind is je goed recht, alleen vind je hier iets belachelijk waar ik het nog niet eens over heb gehad, moet je me dan toch maar een keer ff uitleggen.
pi_7502647
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:03 schreef JesusThePimp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn!
  maandag 23 december 2002 @ 18:12:19 #82
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7502768
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:03 schreef JesusThePimp het volgende:

shiiit!!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7502915
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:04 schreef mrcool het volgende:

[..]

We weten allemaal, net zo goed als jou, waar het topic voor is bedoelt, en dat is iig niet hetgeen wat we hier al 3 pagina's hebben gezien. En dat je het belachelijk vind is je goed recht, alleen vind je hier iets belachelijk waar ik het nog niet eens over heb gehad, moet je me dan toch maar een keer ff uitleggen.

Zie je in mijn post die smiley met die tong? Die staat er niet voor niets. Het was geen serieuze post. En om te laten zien waar het topic wel voor bedoeld is heb ik vervolgens enkele fraaie foto's gepost.
Bigheadz R.I.P.
pi_7503005
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:19 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Zie je in mijn post die smiley met die tong? Die staat er niet voor niets. Het was geen serieuze post. En om te laten zien waar het topic wel voor bedoeld is heb ik vervolgens enkele fraaie foto's gepost.

Ik let niet op die smilies, als ik die sjit moet gaan doen word ik gek.
  maandag 23 december 2002 @ 18:29:05 #85
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7503090
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:24 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik let niet op die smilies, als ik die sjit moet gaan doen word ik gek.

* )
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7503192
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:29 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

* )

Riottes
Bigheadz R.I.P.
pi_7503430
Sorry Michiel in mijn vorige post had ik te ver doorgescrolld en zodoende was de bovenste regel niet zichtbaar op mijn scherm. Maar goed de Movie is goed dus. Blij dat te horen.

Sam heb je nog goede weed in huis?

Had ook een cd gefikt maar op het werk liep de snelheid van de background sound niet synchroon. Wicked!

pi_7504396
in 4,5 sec naar de 100

of V6 300 PK

nieuwe 7 series, 240kmpu, 8 sec op 100

of wil je een E klasse met 476 pk?

Mazda 1.6i

PRESTATIES
topsnelheid 180 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,5 s
max. vermogen 81 kW (110 pk)/6200tpm
max. koppel 137 Nm/3600tpm

Mazda 1.8/v6

PRESTATIES
topsnelheid 202 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,5 s
verbruik binnen b.k. 13,5 l/100km
MOTOR
aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1845cm3
boring x slag 75,0x69,6 mm
compressieverh. 9,2:1
max. vermogen 97 kW (132 pk)/6000tpm
max. koppel 160 Nm/5000tpm

Hier Neger:

Een simpel Volkswagen Corrado 16V 2.0 is nog sneller!!!

PRESTATIES
topsnelheid 208 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,9 s

MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1984cm3
boring x slag 82,5x92,8 mm
compressieverh. 10,8:1
max. vermogen 100 kW (136 pk)/5800tpm
max. koppel 180 Nm/4400tpm

Volkswagen Corrado G60:

MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1781cm3
PRESTATIES
topsnelheid 225 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,3 s

Volkswagen Corrado VR6:

MOTOR
aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 2861cm3
PRESTATIES
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s

Als we dan over een VR6 praten .....

pi_7504608
Of koop een mooie Fiat Panda:

PRESTATIES
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 23,2 s

MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 843cm3

max. vermogen 25 kW (34 pk)/5800tpm
max. koppel 59 Nm/2800tpm

En wat hij allemaal heeft, niet te geloven:

VEILIGHEID
ABS-remsysteem nee
remkrachtverdeling nee
remassistentie nee
airbag bestuurder nee
airbag passagier nee
zij-airbags nee
hoofdairbags voor nee
tractiecontrole nee
stabiliteitsregeling nee

COMFORT
centrale deurvergrendeling nee
elektrische ramen nee
stuurbekrachtiging nee
cruise control nee
airconditioning nee
navigatiesysteem nee

INTERIEUR
hoogteverst. stoel nee
elektr. stoelverstelling nee
verwarmde stoelen nee
sportstoelen nee
leer bekleed stuurwiel nee
verstelbaar stuur nee
leren bekleding nee
hoofdsteunen achter nee
neerklapbare achterbank ja
middenarmsteun nee
leeslampje(s) nee
toerenteller nee
buitentemp.met. nee
boardcomputer nee
stereoinstallatie nee

EXTERIEUR
interval ruitewisser ja
lichtmetalen velgen nee
schuif/kanteldak nee
metallic lak nee
bumpers in carrosseriekleur nee
elektrische spiegels nee
mistlampen voor nee
xenon koplampen nee
inbraakalarm nee

Je hebt er ook weinig voor nodig om er een te maken:

Zeer geliefd zoals U ziet:

Ook bestendig tegen de sneeuw:

Waar is de wieldop?

Wouten Panda met 4 wielaandrijving:

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 23-12-2002 19:54]

pi_7506374
quote:
Op maandag 23 december 2002 19:49 schreef VSGdotcom het volgende:

[afbeelding]

Das een schōn woagen!
Bigheadz R.I.P.
pi_7514710
  dinsdag 24 december 2002 @ 12:05:07 #92
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7517554
[quote]Op maandag 23 december 2002 19:49 schreef VSGdotcom het volgende:

PRESTATIES
Jezus dat is wel errug lang!!!

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7518431
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 12:05 schreef HAL9000S het volgende:
[quote]Op maandag 23 december 2002 19:49 schreef VSGdotcom het volgende:

[afbeelding]

PRESTATIES
Jezus dat is wel errug lang!!!

Maar die statistieken kloppen voor geen meter, want ik heb met onze panda maar liefst 160 kilometers per uur gereden, en in die gegevens staat dat de topsnelheod 125 km/h is. Ik weet ook zeker dat ik eerder aan de 100 zit dan 23 seconden, misschien zijn het er wel 20, maar das toch al sneller.
Bigheadz R.I.P.
pi_7521530
PU staat momenteel op 197 doelpunten voor (in competitieverband). Tegen 't Praothuus kan de magische 200 doelpuntengrens bereikt worden. De vraag is wie de eer van het 200ste PU doelpunt mag dragen.
Bigheadz R.I.P.
pi_7522247
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 13:05 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Maar die statistieken kloppen voor geen meter, want ik heb met onze panda maar liefst 160 kilometers per uur gereden, en in die gegevens staat dat de topsnelheod 125 km/h is. Ik weet ook zeker dat ik eerder aan de 100 zit dan 23 seconden, misschien zijn het er wel 20, maar das toch al sneller.

Niet lullen, Panda is Panda.
pi_7522672
pi_7523160
Kaarten voor K.A.N.S.A.S. zijn geregeld, 7 kaarten totaal, morgen op te halen na 21:00 uur. Kaarten zijn 5 euro per stuk volgens Tical.
pi_7523429
31-01-2003
Blackout
Tivoli, Utrecht

Cause 4 Concern, Skynet, Sinthetix, Mayhem, Black Sun Empire, Lenzman & Mos.

28-03-2003
Blackout
Tivoli, Utrecht

Kemal, Technical Itch, Concord Dawn, Black Sun Empire, Cutoff & Mos.

Als je het aan mij vraagt moeten we gewoon beide keren gaan al is het alleen al voor Kemal en Concord Dawn. Concord Dawn moet ik gewoon een keer gezien hebben.

Ook interresant:

Loxy & Friction zijn bij de weg te zien in Arnhem op 22-02-03 in de Goudvishal! Gaat weer een jaar worden vol dikke d&b. Ik heb ook teringveel zin in Total Science 17 januari, duurt verdomme nog zo lang! Ik weet niet of ik wel zo lang kan leven zonder Jungle Galaxy.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 24-12-2002 18:41]

pi_7523744
Die sjit 28-03-2003 wordt zeker wel bruut. I'll be there!
Bigheadz R.I.P.
pi_7523758
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 18:46 schreef JesusThePimp het volgende:
Die sjit 28-03-2003 wordt zeker wel bruut. I'll be there!
Concord Dawn is echt gewoon jodegoed. Gasten komen gewoon helemaal vanuit Nieuw-Zeeland om ons te voorzien van harde d&b! Ik ben ze dankbaar.
  dinsdag 24 december 2002 @ 19:20:37 #101
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7524269
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 18:28 schreef mrcool het volgende:
31-01-2003
Blackout
Tivoli, Utrecht

Cause 4 Concern, Skynet, Sinthetix, Mayhem, Black Sun Empire, Lenzman & Mos.

28-03-2003
Blackout
Tivoli, Utrecht

Kemal, Technical Itch, Concord Dawn, Black Sun Empire, Cutoff & Mos.

Als je het aan mij vraagt moeten we gewoon beide keren gaan al is het alleen al voor Kemal en Concord Dawn. Concord Dawn moet ik gewoon een keer gezien hebben.

Ook interresant:
[afbeelding]

Loxy & Friction zijn bij de weg te zien in Arnhem op 22-02-03 in de Goudvishal! Gaat weer een jaar worden vol dikke d&b. Ik heb ook teringveel zin in Total Science 17 januari, duurt verdomme nog zo lang! Ik weet niet of ik wel zo lang kan leven zonder Jungle Galaxy.

Wahaaaaa geniale shit, hier gaan we dus zeker heen. Ik ga deze week kijken voor kaarten
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7535214
merry christmas bigheadz!

als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
pi_7535672
quote:
Op woensdag 25 december 2002 14:34 schreef tripherder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, jij ook Que!
pi_7535882
Prettig kerstfeest allemaal!!!
pi_7536323
Wiewiewooooh, Santa = satanistisch
pi_7536328
quote:
Op woensdag 25 december 2002 16:36 schreef VSGdotcom het volgende:
Wiewiewooooh, Santa = satanistisch
Zeer zekers, het schijnt dat hij zich heeft aangesloten bij de LPS.
pi_7540108
pi_7545435
quote:
Op woensdag 25 december 2002 23:09 schreef mrcool het volgende:
http://w1.736.telia.com/~u73602493/flashback.html
Zeer trippend, niet te geleuven!
Bigheadz R.I.P.
pi_7546593
quote:
Op donderdag 26 december 2002 11:22 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Zeer trippend, niet te geleuven!

Sjit is hellewappie!
pi_7546598
Hal, willen mensen kunnen reageren op je fotoboek, moet je toch eerst het slotje eraf halen!
  donderdag 26 december 2002 @ 16:10:39 #111
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7548367
quote:
Op woensdag 25 december 2002 23:09 schreef mrcool het volgende:
http://w1.736.telia.com/~u73602493/flashback.html
Hij is vet he!!! Slotje is eraf btw
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7550603
quote:
Op donderdag 26 december 2002 16:10 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hij is vet he!!! Slotje is eraf btw

Gooi er eens wat meer foto's in man!
  donderdag 26 december 2002 @ 19:47:25 #113
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7550878
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 26 december 2002 @ 19:47:52 #114
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7550882
Ik zit bij da ripper btw.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7550894
quote:
Op donderdag 26 december 2002 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit bij da ripper btw.
En dan bel je niet ff? Vuile punk!!! Ik dacht dat we een deal hadden. Ik hoop dat je je in 2003 wat beter aan je afspraken gaat houden.
  donderdag 26 december 2002 @ 20:09:14 #116
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7551127
ik wilde eigenlijk nog terugrijden, maar nadat ik J gerookt had, bleef ik liever achter de PC hangen!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7551150
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:09 schreef HAL9000S het volgende:
ik wilde eigenlijk nog terugrijden, maar nadat ik J gerookt had, bleef ik liever achter de PC hangen!!
Gore hond, je had me moeten bellen!
  donderdag 26 december 2002 @ 20:13:42 #118
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7551196
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:10 schreef mrcool het volgende:

[..]

Sorry, maar daar was het te laat voor.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7551214
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:13 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Sorry, maar daar was het te laat voor.

Daar had je dan eerder aan moeten denken, hoe moet ik nu in de Heeswijk komen dan?
  donderdag 26 december 2002 @ 20:15:40 #120
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7551227
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:14 schreef mrcool het volgende:

[..]

Daar had je dan eerder aan moeten denken, hoe moet ik nu in de Heeswijk komen dan?

weet ik veel? Lopen, rennen, rollen, zwemmen, je vraagt ff iemand??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7551239
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:15 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

weet ik veel? Lopen, rennen, rollen, zwemmen, je vraagt ff iemand??

Ik had al iemand gevraagd maar die kwam me niet halen, nu kan ik niemand anders vragen!
  donderdag 26 december 2002 @ 20:34:43 #122
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7551558
Ik kom wel ff langs, binnen nu en 10 minuten, hoelang is de SC eigenlijk al opgeheven hier op FOK!?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7552636
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:10 schreef mrcool het volgende:

[..]

Lees dit ...
pi_7552893
quote:
Op woensdag 25 december 2002 14:34 schreef tripherder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yo Que, ik heb wieder kein mail gekregen van je... You must have da wrong adres, maaruh ik mail je binnenkort wel... dan hedde ge em ōk wah!!
[b]-=[BIG]headz=- ©[/b]
pi_7553050
quote:
Op donderdag 26 december 2002 19:48 schreef mrcool het volgende:

[..]

En dan bel je niet ff? Vuile punk!!! Ik dacht dat we een deal hadden. Ik hoop dat je je in 2003 wat beter aan je afspraken gaat houden.

Deze regel laat ik ook los op Mr. Cool en Halletje [zie 24-12-2002]

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 26-12-2002 22:37]

pi_7562522
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:27 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

Deze regel laat ik ook los op Mr. Cool en Halletje [zie 24-12-2002]

Verklaar jezelf...

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 27-12-2002 14:23]

pi_7562530
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:04 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

Lees dit ...

Ja wat... Ik heb trouwens de cd's bekeken en ik moet zeggen dat het filmpje vanuit die stijgende plane echt geniaal is. Is wel vet om zoiets eens te zien zonder dat je gelijk erin hoeft te zitten! Ik heb bijdeweg hier een cd liggen met 11 d&b-trax die ik gisteren voor je heb geburnd.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 27-12-2002 14:25]

pi_7579732
Illegale sjit net, Het PU-topic is verleden tijd!
Het was archief geworden nadat SC & SCD waren samengevoegd. Zie: Geen slotje, maar kan niet reageren!
Probeer ik hem weer open te krijgen, lukt het, gooien ze hem instand op slot! Verdomme!!! PPADDDDBROOEEEKK United is verleden tijd! Whatever, ik hoop dat ik aan het einde van het seizoen nog steeds zo vrolijk kan zijn als op onderstaande foto!
pi_7580868
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 14:17 schreef mrcool het volgende:

[..]

Verklaar jezelf...

ok kort dan omdat ik er niet "te" diep op in gaan wil ..
Wij (Nik jij en ik) waren naar Dukenburg geweest om de TV van Nik op te halen, vervolgens zette Nik ons af voor bij Ed zijn huus. Daar maakten wij (Nik jij en ik) de afspraak dat als wij naar Selten zouden we gaan we elkaar zouden bellen. Hierop heb ik wel gewacht maar ben echter niet gebeld. Nou was het wel zo dat jij en Nik naar Selten zijn gegaan zonden mij in te lichten wat wel de afspraak was!!!

Niet bepaald fair als ik ook vaak voor jou rij en jij (en Nik ook) niet eens de moeite kunt nemen om mij vervolgens even in te lichten als ik niet rijden mag.

Dus kom je afspraken verdomme na in 2003!

Maar goed we houden het op een vergeten afspraak? God, kom je er weer goed vanaf he Smitje??

Ciao

pi_7580971
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 14:17 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja wat... Ik heb trouwens de cd's bekeken en ik moet zeggen dat het filmpje vanuit die stijgende plane echt geniaal is. Is wel vet om zoiets eens te zien zonder dat je gelijk erin hoeft te zitten! Ik heb bijdeweg hier een cd liggen met 11 d&b-trax die ik gisteren voor je heb geburnd.

Owwww nou snap ik hem, ik dacht al wat de fuck ... stijgende plane ... filmpje .... Gran Carnaria terugweg. Ja is vet he?
Thanx voor de DenB hoop hem spoedig in ontvangst te nemen. Wat heb je geburnd, Moving Fusion shit?
Zie U tonight ...

Bert

pi_7581102
Mariah Carey vergeet slipje

Tijdens een interview liet de 32 jaar oude zangeres Mariah Carey iets meer van zichzelf zien dan de bedoeling was. Het interview volgde op een optreden waar ze nummers van haar nieuwe album, Charmbracelet, ter gehore bracht.

Mariah ging op een barkruk zitten voor het interview. De kruk bleek echter te hoog voor haar korte rokje en er bleef verder weinig verborgen omdat ze haar ondergoed was vergeten. Omstanders reageerden verbaasd.

Toen een aantal mensen "Je rokje, Je rokje !" riepen stond ze op om het glad te strijken, en vervolgens weer te gaan zitten. Zelfs de baas van de studio bood haar zijn jas aan. Later besefte ze zelf pas in welke situatie ze zich verkeerde en merkte ze op dat ze voortaan voorzichter moet zijn.

Mochten er trouwens plaatjes of filmpjes van dit voorval zijn dan die gaarne niet hier neerzetten, aanbieden of er om vragen.

FOTO'S!!!!!!!!!

met jas erover!

MEER!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 28-12-2002 16:08]

pi_7581589
Speciaal voor Smitje ...

pi_7581807
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:25 schreef VSGdotcom het volgende:
Speciaal voor Smitje ...

[afbeelding]

Yo! Waar komt deze sjit vandaan? Is die film nieuw? Is het echt Salma die ik hier zie?
pi_7582152
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:34 schreef mrcool het volgende:

[..]

Yo! Waar komt deze sjit vandaan? Is die film nieuw? Is het echt Salma die ik hier zie?

Yep, nog wat leuks voor Trippie dan maar?:

zaterdag 28 december 2002 @ 17:53:16 #135
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7583093
dirty ass nipple
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7583380
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:53 schreef HAL9000S het volgende:
dirty ass nipple
Dat dacht ik dus ook!
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:24:24 #137
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_7583565
OK, nippel is dirt.........maar ik krijg wel zin in onze Buffy met deze pic
Wat je vindt, ...
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:25:22 #138
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7583583
uiteraard!!! Ik zou het instant accepteren en met haar in het huwelijk treden
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:27:01 #139
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7583612
Command & Conquer generals video uit!!! Ik zeg het maarvast, dit is indrukwekkend!!
http://hobbes.geeko.nl/divers/GENERALSVID1.EXE

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-12-2002 18:47]

Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:45:38 #140
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7583903
Tijd om mn pa over te halen een nieuwe mazda te halen:

Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 december 2002 @ 19:49:44 #141
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7585246
wuhahaha ik had rellen met een gozer, nu is ie geband lees dit:
[Drugs] Asterix een vieze junk?
Mag dit taalgebruik op FOK!?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 december 2002 @ 22:04:29 #142
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_7587445
Justice, whoeha whoeha whoehaha
Wat je vindt, ...
  zondag 29 december 2002 @ 14:47:45 #143
22500 HAMMERDEAD_Slick
Jungle Iz Massive
pi_7596972
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:34 schreef mrcool het volgende:

[..]

Yo Smit, ken je die movie niet dan... "Frida".... Je weet wel... BOLLE FRIDA!!!
[b]-=[BIG]headz=- ©[/b]
  zondag 29 december 2002 @ 14:50:01 #144
22500 HAMMERDEAD_Slick
Jungle Iz Massive
pi_7597016
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:53 schreef HAL9000S het volgende:
dirty ass nipple
Eeuuhh... I Deffenitly would!
[b]-=[BIG]headz=- ©[/b]
  zondag 29 december 2002 @ 17:38:27 #145
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7600493
quote:
Op zondag 29 december 2002 14:50 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:

[..]

Eeuuhh... I Deffenitly would!

Would what??? Eat the nipple????
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7600559
quote:
Op zondag 29 december 2002 17:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Would what??? Eat the nipple????

Hal, waar ben je?
pi_7601409
BOLLE FRIDA, zeker wel hahahah
pi_7602640
quote:
Op zondag 29 december 2002 18:29 schreef VSGdotcom het volgende:
BOLLE FRIDA, zeker wel hahahah
Je zou wensen dat je ze in je handen mocht nemen.
pi_7602654
  zondag 29 december 2002 @ 20:27:08 #150
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7603773
Een klein feestje voor mijn 2500 en eerste post!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7606837
Nederlands dictee: katja schuurman spiekt

Bigheadz R.I.P.
pi_7607078
Nobody fucks with the Jesus!

[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 29-12-2002 23:26]

Bigheadz R.I.P.
pi_7610249
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:44 schreef JesusThePimp het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]

Yo, die clip waar die gast uit komt is helle trippend. Hoe heet het nummer ook alweer?
pi_7611744
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:36 schreef JesusThePimp het volgende:
Nederlands dictee: katja schuurman spiekt

[afbeelding]

Nee, ze kijkt naar de koffie!!!
pi_7613533
quote:
Op maandag 30 december 2002 02:30 schreef mrcool het volgende:

[..]

Nee, ze kijkt naar de koffie!!!

Dan is ze goed scheel!

Ik weet niet of die Jesus hierboven in een clip speelt, maar in ieder geval wel in de film The Big Lebowski

Bigheadz R.I.P.
pi_7622938
Osama Bush Laden

Bigheadz R.I.P.
pi_7623053
quote:
Op maandag 30 december 2002 18:43 schreef JesusThePimp het volgende:
http://www2.gamesville.lycos.com/html_poke/poke_penguin.htm
Bruut!
  maandag 30 december 2002 @ 19:23:37 #159
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7623103
quote:
Op zondag 29 december 2002 22:44 schreef JesusThePimp het volgende:

Dat kan toch net zo goed NAKENT??!?!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7623173
eeeeuujj, ik kreeg net een telefoontje van ene EEEEEEEMMMMIIIIIIEEEEELLLLLLLLLLL!!!!!
Bigheadz R.I.P.
pi_7625752
quote:
Op maandag 30 december 2002 19:27 schreef JesusThePimp het volgende:
eeeeuujj, ik kreeg net een telefoontje van ene EEEEEEEMMMMIIIIIIEEEEELLLLLLLLLLL!!!!!
En wie mag dat dan wel niet zijn?
pi_7627110
quote:
Op maandag 30 december 2002 21:21 schreef mrcool het volgende:

[..]

En wie mag dat dan wel niet zijn?

Dah wit gin mens!!!!!!!!!!!
Bigheadz R.I.P.
pi_7629722
pi_7638226
*BIJ DEZE WENS IK ALLE BIGHEADZ EEN GOEDE JAARWISSELING!!!
pi_7638570
pi_7639126
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:07 schreef mrcool het volgende:
Daar sluit ik me bij aan
Bigheadz R.I.P.
pi_7642174
Hoe laat gaat de Kansas dicht?
Bigheadz R.I.P.
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:37:48 #168
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7642308
kom je ook MC???
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7642698
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:37 schreef HAL9000S het volgende:
kom je ook MC???
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

gelukkig niet, maar het leek me wel een goed idee om vroeg in d'n ochtend een nieuwjaarsjoint te roken bij d'n blokhut of een andere plaats.

Bigheadz R.I.P.
pi_7642700
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:29 schreef JesusThePimp het volgende:
Hoe laat gaat de Kansas dicht?
Indien het niet meer gezellig is, waarschijnlijk gaan die hoeren dicht rond ... 06:00. Na 4 uur is i.i.g. de deur gesloten en mag je er dus ook alleen maar uit en niet meer in. Hou dit in je achterhoofd junx!

Afterparty in de Blokhut!

pi_7643203
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 18:08 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

Indien het niet meer gezellig is, waarschijnlijk gaan die hoeren dicht rond ... 06:00. Na 4 uur is i.i.g. de deur gesloten en mag je er dus ook alleen maar uit en niet meer in. Hou dit in je achterhoofd junx!

Afterparty in de Blokhut!

Volgens mij gaat er heel wat gebeuren met de blokhut vanavond. HAHAHAHAHAHAHAHA, terreur op de grens van padbroek en het centrum!
Bigheadz R.I.P.
pi_7643756
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:07 schreef mrcool het volgende:
Ook van mij!
pi_7648639
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 18:48 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Volgens mij gaat er heel wat gebeuren met de blokhut vanavond. HAHAHAHAHAHAHAHA, terreur op de grens van padbroek en het centrum!

GOEDEMORGEN!!!
pi_7650088
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 08:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

GOEDEMORGEN!!!

Hahaaa, mijn eerste post in 2003. En dat er nog vele mogen volgen.
Bigheadz R.I.P.
pi_7650230
OK dan, ik ben de eerste belachelijke site van 2003 al weer tegen gekomen: http://www.plastuit.nl

Een stukje tekst van de betreffende site:
Vouw de P-mate open zonder de bovenkant plat te drukken, het achterste driehoekje tot een plat vlakje. Er ontstaat nu een bakje.
Trek je broek een stukje naar beneden of je rok omhoog. Schuif je slipje opzij. Plaats het bakje onder de plasopening en druk de randen licht tegen je liezen aan.
Strek de knieėn. Duw je billen naar achter zodat de tuit iets naar beneden is gericht. PLAS!
Vouw de P-mate dubbel op de vouwlijn om makkelijk mee te kunnen nemen en/of weg te werpen in bijgevoegde zakjes.
Deponeer de P-mate na gebruik in de vuilnisbak

Bigheadz R.I.P.
pi_7654011
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:39 schreef JesusThePimp het volgende:
OK dan, ik ben de eerste belachelijke site van 2003 al weer tegen gekomen: http://www.plastuit.nl

Een stukje tekst van de betreffende site:
Vouw de P-mate open zonder de bovenkant plat te drukken, het achterste driehoekje tot een plat vlakje. Er ontstaat nu een bakje.
Trek je broek een stukje naar beneden of je rok omhoog. Schuif je slipje opzij. Plaats het bakje onder de plasopening en druk de randen licht tegen je liezen aan.
Strek de knieėn. Duw je billen naar achter zodat de tuit iets naar beneden is gericht. PLAS!
Vouw de P-mate dubbel op de vouwlijn om makkelijk mee te kunnen nemen en/of weg te werpen in bijgevoegde zakjes.
Deponeer de P-mate na gebruik in de vuilnisbak

[afbeelding]
[afbeelding]

Verdomme, deze sjit is idd tering scandalous!
pi_7654095
pi_7656898
Miss N. Portman:

pi_7657028
Oja voor de mensen die nog geen calender in zijn bezit hebben ...

pi_7663320
pi_7668297
@, voeg de volgende persoon toe aan je lijst met gebruikers in Soulseek: lowertoheaven

Helle veel drum en bassie!

Bigheadz R.I.P.
pi_7668524
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:40 schreef JesusThePimp het volgende:
@, voeg de volgende persoon toe aan je lijst met gebruikers in Soulseek: lowertoheaven

Helle veel drum en bassie!

Ik kan wel zeggen dat deze user uiterst geniaal is!

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 02-01-2003 17:15]

pi_7669075
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik kan wel zeggen dat deze user uiterst geniaal is!

Daaruit concludeer ik dat je hem of al kende of je hebt hem toegevoegd

Ik ben alleen nog ff in afwachting van zijn connectionspeed, want als je maar met 1 kb/s bij hem kunt uploaden, dan heb je geen fuck aan hem. Ik sta in de wachtrij op nummer 11 nu, dus ik zal weldra aan de beurt zijn.

Bigheadz R.I.P.
pi_7669136
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:22 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Daaruit concludeer ik dat je hem of al kende of je hebt hem toegevoegd

Ik ben alleen nog ff in afwachting van zijn connectionspeed, want als je maar met 1 kb/s bij hem kunt uploaden, dan heb je geen fuck aan hem. Ik sta in de wachtrij op nummer 11 nu, dus ik zal weldra aan de beurt zijn.

Volgens mij ben jij dan jodeveel bij hem aan het downloaden, of niet dan?
pi_7669613
Scaggy is ook een zeer goede user.
pi_7669728
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:25 schreef mrcool het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij dan jodeveel bij hem aan het downloaden, of niet dan?

Ik neem plaats 8 t/m 37 in beslag in de rij. Ligt er dus aan wat jouw definitie van jodeveel is...

Nog een goede user trouwens: haste
Bij hem haal ik snelheden van boven de 100 kb/s. Hij heeft vooral veel old skool en veel livesets.

Bigheadz R.I.P.
pi_7670486
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:55 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Ik neem plaats 8 t/m 37 in beslag in de rij. Ligt er dus aan wat jouw definitie van jodeveel is...

Ik zag alleen dat hij veel uploads had dus ik dacht dat jij dat wel zou zijn dan, 29 is idd niet erg veel.
pi_7672362
Een pre-historisch d&b nummer: Chemical - Sub-Sector

Triepend nummer. Tis eigenlijk geen echte d&b, maar meer d&b met house a la James Brown is Dead en SL2 (On A Ragga Tip). Wel downloadwaardig (hint!)

Bigheadz R.I.P.
pi_7680355
Cell10 vet einde van de movie .. vuule junk! en about Hoedjez ... wat was hij ook alweer???
pi_7683506
POLO!!!

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 03-01-2003 13:10]

pi_7688164

PRISMA!!!

pi_7688313
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:52 schreef VSGdotcom het volgende:
[afbeelding]

PRISMA!!!

Wie?
Bigheadz R.I.P.
pi_7688339
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:52 schreef VSGdotcom het volgende:
[afbeelding]

PRISMA!!!

Yo yo yo yo yo!!!
pi_7688383

Waarom meen ik dat linker meidje ergens van te kennen?

Afgezien van het feit dat deze foto helemaal verrot is, maar check de ogen van die dude. Die sjit is toch niet gezond ofwel?

Het broertje van Pieter Hop:

Zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten?

[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 03-01-2003 17:08]

Bigheadz R.I.P.
pi_7688388
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:01 schreef JesusThePimp het volgende:
[afbeelding]
Kappen met deze asociale sjit!!!
pi_7688543

Vullings: Michiel, jij mag nablijven. VOOR EEUWIG!
Vullings: Michiel, ik heb het altijd al gedacht. Jij bent niet geschikt voor VWO!
Vullings in Duitsland: als ik jullie ook nog maar een wind hoor laten stuur ik jullie terug naar huis en kun je een week lang strafwerk schrijven in het Duits!

Uh nee, mijn relatie met Vullings was niet echt op vriendschap gebaseerd!

[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 03-01-2003 17:19]

Bigheadz R.I.P.
pi_7689457
pi_7692396
en die andere gast bij het broertje van Hop is Bas de Boer??

Senior Cool, verander de timing wannneer je oog dicht gaat.
Open = bv 100
Dicht = 5.

Try it!

Harry Vullings ... hahhaha

pi_7693686
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:50 schreef VSGdotcom het volgende:
en die andere gast bij het broertje van Hop is Bas de Boer??

Senior Cool, verander de timing wannneer je oog dicht gaat.
Open = bv 100
Dicht = 5.

Try it!

Harry Vullings ... hahhaha

Nix ervan, sjit is goed zo!

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 03-01-2003 22:09]

vrijdag 3 januari 2003 @ 23:45:05 #200
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7696135
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 3 januari 2003 @ 23:47:13 #201
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7696202
------------------>>>>>>>CHECK DIT!!!!<<<<<<<<<-----------------
http://forum.fok.nl/profile.php?id=9557
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7702967
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:47 schreef HAL9000S het volgende:
------------------>>>>>>>CHECK DIT!!!!<<<<<<<<<-----------------
http://forum.fok.nl/profile.php?id=9557
AAaRrGghH WAAROM!!! waarom
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:02:50 #203
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7704214
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:03 schreef Sebastian_Valmont het volgende:

[..]

AAaRrGghH WAAROM!!! waarom

hahahah
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7708529
hahaahaha DE VLIEGENDE HOEDJEZ!!! Hij is wel cheap, bestellen voor zijn verjaardag???
pi_7708634
pi_7712162
  zondag 5 januari 2003 @ 19:51:37 #207
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7724422
mmm, al dat gamen toch nog ergens goed voor
Nintendo have said that based on data gathered from callers to the Nintendo Hotline, no longer are male videogamers pallid, spotty inadequates who would rather stay in playing with their joysticks that run the gauntlet of the dating game. No, Nintendo claims that Nintendo players are better in bed than normal men.
The reason for Nintendo's claim is that gamers are "used to persevering for hours at the same level without giving up" and that "their finger dexterity is second to none." So ladies, if you are looking for a man, check out if he has a console in his bed room
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7724455
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
mmm, al dat gamen toch nog ergens goed voor
Nintendo have said that based on data gathered from callers to the Nintendo Hotline, no longer are male videogamers pallid, spotty inadequates who would rather stay in playing with their joysticks that run the gauntlet of the dating game. No, Nintendo claims that Nintendo players are better in bed than normal men.
The reason for Nintendo's claim is that gamers are "used to persevering for hours at the same level without giving up" and that "their finger dexterity is second to none." So ladies, if you are looking for a man, check out if he has a console in his bed room
Wat zou jij zeggen als je Nintendo was?
  zondag 5 januari 2003 @ 19:55:35 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7724495
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:53 schreef mrcool het volgende:

[..]

Wat zou jij zeggen als je Nintendo was?

Dat je me spullen zou moeten kopen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7724575
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:55 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat je me spullen zou moeten kopen

Laat maar!
  zondag 5 januari 2003 @ 20:01:20 #211
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7724612
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:59 schreef mrcool het volgende:

[..]

Laat maar!

nee
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7724808
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:01 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

nee

Ok, je vraagt er zelf om!
  zondag 5 januari 2003 @ 20:21:10 #213
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7725049
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:10 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ok, je vraagt er zelf om!
[afbeelding]

bastaard!!!!

huiltopic Deeltje 1
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 5 januari 2003 @ 20:37:48 #214
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7725383
mrcool, verklaar dit eens:

naam: Rian
geslacht: Vrouw
geb. datum: 13 september 1985
relatie: nopez
kleur ogen: Blauw
schoenmaat: 40
beroep: Ik zit nog op school. In het weekend werk ik als AH broodmeisje.
studierichting: zorg en welzijn
favo Forum: Feedback
favo Fok!ker: buzzzz mrlucca sassa sunbloem oldenzaaltjuh alle mensen van de nachtbar flowerpinky een goede vriendin van me en ikzelf
aantal posts: 17162
aantal views: 6569
laatste voyeur: mrcool

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7726579
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:37 schreef HAL9000S het volgende:
laatste voyeur: mrcool
Als je het dan echt wilt weten, ik was daar om bovenstaande foto te vinden, aangezien jij die sjit hebt gezien wil dat dus ook zeggen dat jij er geweest bent!
  zondag 5 januari 2003 @ 21:31:54 #216
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7726626
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:29 schreef mrcool het volgende:

[..]

Als je het dan echt wilt weten, ik was daar om bovenstaande foto te vinden, aangezien jij die sjit hebt gezien wil dat dus ook zeggen dat jij er geweest bent!

klopt ik zocht op mrcool!!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7726667
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:31 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

klopt ik zocht op mrcool!!!

Hehehehe.
  maandag 6 januari 2003 @ 01:10:58 #218
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7731291
Herkennen jullie dr nog??

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7732241
quote:
Op maandag 6 januari 2003 01:10 schreef HAL9000S het volgende:
Herkennen jullie dr nog??
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uut!
Bigheadz R.I.P.
  maandag 6 januari 2003 @ 03:02:41 #220
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7732296
quote:
Op maandag 6 januari 2003 02:53 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Ziet er goed uut!

Alizeeee!!!
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 6 januari 2003 @ 05:17:03 #221
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7732523

R U READY???? R U READY???? LETS GET IT ON!!!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7735957
Wause sjit: http://www.microbians.com/

Check vooral bij de projects en dan: interactive klitoris

Bigheadz R.I.P.
pi_7736295
LET'sssssssss GET IT ONNNNNNNNNNNN!!!!!

pi_7736310
Zo en die Ali-C heeft ekkus grote babilonz gekregen
pi_7737469
Alizee ziet er zalig uit, beter als op onderstaande foto!
pi_7737626
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:30 schreef mrcool het volgende:
Alizee ziet er zalig uit, beter als op onderstaande foto!
[afbeelding]
Mooie pet!

Spelers en support van het almachtige Padbroek United opgelet!

Op 18 januari zal PU het landschap van het mooie en gezellige Brabant verruilen voor de kille en koele toendra's van Wijchen om daar furore te maken, zo niet geschiedenis te schrijven! We zullen spelen tegen teams van verscheidene klasses. Aanvang t.b.v. het toernooi 13:00u. Nadere instructies volgen nog. Uiteraard hopen we ook op massive support van onze eeuwig trouwe fans.

Bigheadz R.I.P.
pi_7738384
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:38 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Mooie pet!

Spelers, COACH en support van het almachtige Padbroek United opgelet!

Op 18 januari zal PU het landschap van het mooie en gezellige Brabant verruilen voor de kille en koele toendra's van Wijchen om daar furore te maken, zo niet geschiedenis te schrijven! We zullen spelen tegen teams van verscheidene klasses. Aanvang t.b.v. het toernooi 13:00u. Nadere instructies volgen nog. Uiteraard hopen we ook op massive support van onze eeuwig trouwe fans.

pi_7738629
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:14 schreef mrcool het volgende:

[..]

Sorry coach! Maar ik had je er niet bijstaan omdat ik je als één der spelers zie. Zie dit als een positief punt.
Bigheadz R.I.P.
pi_7738664
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:27 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Sorry coach! Maar ik had je er niet bijstaan omdat ik je als één der spelers zie. Zie dit als een positief punt.

Ok!
pi_7738703
http://perfectass.issexy.tv/
http://niceass.lookingat.us/
http://girls.smutstars.com/

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 06-01-2003 16:10]

maandag 6 januari 2003 @ 16:11:54 #231
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7739669
ja, ik ben nog thuis en MNS doet het niet
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7739694
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
ja, ik ben nog thuis en MNS doet het niet
MNS, daar heb ik nog nooit van gehoord, moet je niet naar de basis?
  maandag 6 januari 2003 @ 16:17:25 #233
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7739823
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:12 schreef mrcool het volgende:

[..]

MNS, daar heb ik nog nooit van gehoord, moet je niet naar de basis?

eeh, jawel maar als ik om 7:45 morgenvroeg aanwezig moet zijn ga ik niet nu al weg.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7739917
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:17 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

eeh, jawel maar als ik om 7:45 morgenvroeg aanwezig moet zijn ga ik niet nu al weg.

Ok.
  maandag 6 januari 2003 @ 18:39:04 #235
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7743396
LOL dit FOK!wijf ken je wel @

het is yori, en ze is illegaal op die site gezet door herald check het topic Dat komt er van als je jezelf gaat showen op fok
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7743747
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:39 schreef HAL9000S het volgende:
LOL dit FOK!wijf ken je wel @
[afbeelding]
het is yori, en ze is illegaal op die site gezet door herald check het topic Dat komt er van als je jezelf gaat showen op fok
Hehe, ze ziet er wel lekker uit.
  maandag 6 januari 2003 @ 18:55:51 #237
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7743786
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:54 schreef mrcool het volgende:

[..]

Hehe, ze ziet er wel lekker uit.

zeker foto=illi
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7743808
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:55 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

zeker foto=illi

Klopt.
pi_7744197
pi_7748141

CUIJK

pi_7753870
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:10 schreef VSGdotcom het volgende:
[afbeelding]

CUIJK

Laat me raden... Oost?
Bigheadz R.I.P.
pi_7756005
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:10 schreef VSGdotcom het volgende:

CUIJK

EeeUUuHHH Het hof van Eden
pi_7756605
Sjit is gebouwd door Fanoembie!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:09:25 #245
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7756689
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:02 schreef mrcool het volgende:
Sjit is gebouwd door Fanoembie!
Fanoembie is mijn persoonlijke god! Tegenover mijn huis staan ook enkele `kunstwerken“ van deze grootse kunstennaar.
pi_7758390
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:09 schreef PimpShaggy het volgende:

[..]

Fanoembie is mijn persoonlijke god! Tegenover mijn huis staan ook enkele `kunstwerken“ van deze grootse kunstennaar.

Eej, du dah, wie gehts mit dir?
Bigheadz R.I.P.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:33:03 #247
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7758437
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:30 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Eej, du dah, wie gehts mit dir?

Le Picu!

Verder alles flex. Met jou?

pi_7758607
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:33 schreef PimpShaggy het volgende:

[..]

Le Picu!

Verder alles flex. Met jou?

Le Picu! Hij is nog in leven. Rudi bewaakt hem 24 uur per dag voor me!

Alles ook flex hiero. Vandaar m'n eerste tentamen gehad. Goed gevoel erover, op naar de volgende! Bedrijfsethiek, das pas interessant...

Bigheadz R.I.P.
pi_7758679
Ilegaal einde 1
Bigheadz R.I.P.
pi_7758680
Ilegaal einde 3
Bigheadz R.I.P.
pi_7758681
Ilegaal einde 2
Bigheadz R.I.P.
pi_7758683
Ilegaal einde 4