neequote:
Ik toon mijn zak ook vrij vaak op de zaak, moet kunnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die horen we ook vaak op de werkvloer inderdaad.
duurde 2 minutenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:19 schreef wuuht het volgende:
Gaat die vader Abraham weer vertellen dat we meer moeten bewegen :’)
gynaecologie was het toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik toon mijn zak ook vrij vaak op de zaak, moet kunnen.
Goede neukstoel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een echte Fokker zit er altijd ergonomisch bij.
[ afbeelding ]
Ron's Honeymoonquiz.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:01 schreef Leandra het volgende:
Waar is Angela Schijf eigenlijk bekend van.... ik weet wie ze is, maar ik weet niet waarom ik dat weet.
oppassen!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:01 schreef Leandra het volgende:
Waar is Angela Schijf eigenlijk bekend van.... ik weet wie ze is, maar ik weet niet waarom ik dat weet.
zie zijn truiquote:
Genderneutraal?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een echte Fokker zit er altijd ergonomisch bij.
[ afbeelding ]
RARE ook echtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga nu dagelijks met een Russische Beer over Jan's huis vliegen.
genotquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sharon Dijksma in je achtertuin.
Klopt wel.quote:
Past niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sharon Dijksma in je achtertuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |