abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174197081
25-jarige Anne Faber uit Utrecht vermist
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/

Update

Mogelijk jas van Anne gevonden in Huis ter Heide, politie kamt bos uit

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

quote:
Meer kleding

Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het 'vrijwel zeker' om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.''

Op het fietspad tussen Amersfoort en Utrecht langs Huis ter Heide werd een stuk verderop, richting de Panweg, een T-shirt gevonden. De kans dat dat ook van Anne is, is volgens een agent ter plaatste niet groot, maar alle aanwijzingen worden serieus onderzocht. Het stuk fietspad waar het shirt werd gevonden is nu afgezet.
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron

Bron: RTL

Tijdlijn vrijdag 29 september 2017:

18:16 - Hollandsche Rading - appje - bron: screenshot
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
19:06 - onbekend - appje pa Faber bron: Opsporing Verzocht
~19:30 - "ten zuidwesten van Soest" - verlies contact telefoon bron: Politie
19:47 - appje vriend naar Anne - niet gelezen bron: screenshot

[ Bericht 1% gewijzigd door De_cameraman_uit_Colombia op 04-10-2017 22:04:40 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 20:53:15 #2
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174197111
Komt de politie nog een keer met wat nieuwe informatie of weten ze nog steeds jack shit.
graag verwijderen
pi_174197118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:50 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Er zijn geen enkele verdenkingen + alibi.
Er zijn geen verdenkingen is absurd natuurlijk. Een vrouw wordt meestal door haar "geliefde" al dan niet "ex-"geliefde vermoord. Er is echter een alibi en daarom zijn er verder geen verdenkingen. En dat alibi is dus heel sterk.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 20:54:35 #4
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174197148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zijn geen verdenkingen is absurd natuurlijk. Een vrouw wordt meestal door haar "geliefde" al dan niet "ex-"geliefde vermoord. Er is echter een alibi en daarom zijn er verder geen verdenkingen. En dat alibi is dus heel sterk.
Meestal, niet altijd. Denk je nou echt dat de politie hem niet heeft onderzocht?
graag verwijderen
pi_174197154
Ik denk dat de recherche dit topic zeker als RSS feed heeft en continu alle berichten van onze FOK!-detectives nauwkeurig opneemt. Doen ze volgens mij bij elke vermissing.
pi_174197171
Wanneer is ze eigenlijk voor het laatst gezien door iemand anders dan haar vriend?
pi_174197194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:54 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Meestal, niet altijd. Denk je nou echt dat de politie hem niet heeft onderzocht?
Meestal als in hoeveel % van de zaken? 99%?
I´m back.
pi_174197205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:53 schreef zomer86 het volgende:
Komt de politie nog een keer met wat nieuwe informatie of weten ze nog steeds jack shit.
Het is wachten op wat forensisch onderzoek op de gevonden spullen uitwijst en eventuele camerabeelden uit de omgeving.

Voor de rest is het gissen.
pi_174197240
quote:

[..]

Deze vrouw is verdwenen uit de buurt van haar woning, haar vriend neemt ongerust contact op met de politie en lijkt geen motief te hebben. Daarom zijn er geen verdenkingen. Daarbovenop heeft hij een alibi. De politie gaat alibi's checken om verdenkingen uit te sluiten.

Mannen die hun vrouw vermoorden doen dit meestal thuis, niet kilometers van hun huis vandaan.
pi_174197253
quote:

[..]

Welke verdenkingen zou de politie bij haar vriend kunnen hebben?
pi_174197290
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Deze vrouw is verdwenen uit de buurt van haar woning, haar vriend neemt ongerust contact op met de politie en lijkt geen motief te hebben. Daarom zijn er geen verdenkingen. Daarbovenop heeft hij een alibi. De politie gaat alibi's checken om verdenkingen uit te sluiten.

Mannen die hun vrouw vermoorden doen dit meestal thuis, niet kilometers van hun huis vandaan.
Tussen haar laatste whatsappje en dat hij erop reageerde zat ongeveer een uur.
I´m back.
pi_174197310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat hij een diner had tijdens een bruiloft. Daar is niets verdachts aan.
pi_174197328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij is hij dertig ofzo en heeft wellicht een drukke baan. Zo gek is het echt niet.
pi_174197337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Welke verdenkingen zou de politie bij haar vriend kunnen hebben?
Dat-ie haar vermoord heeft, dat zou ik meteen wel denken. Dat is namelijk het meest voorkomende scenario voor vrouwen.

Maar goed, dat hebben ze onderzocht, en dus kan het nu een toevallige voorbijganger zijn wrs. Dat is een stukje moeilijker.
I´m back.
pi_174197351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:59 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Omdat hij een diner had tijdens een bruiloft. Daar is niets verdachts aan.
Mwaoh, die jongelui zitten vast gelijmd aan hun telefoontoestel hoor, ook tijdens diners.
I´m back.
pi_174197367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, die jongelui zitten vast gelijmd aan hun telefoontoestel hoor, ook tijdens diners.
Een dertiger is "jongelui"? :o
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174197375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Volgens mij is hij dertig ofzo en heeft wellicht een drukke baan. Zo gek is het echt niet.
Ja, dus an sich een likely suspect, zou ik denken.
I´m back.
pi_174197383
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:46 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Als er al een ruzie was denk ik eerder dat hij boos was op haar dan andersom. Zij appt een aantal foto's en geeft updates van haar trip, hij negeert het en reageert best wel neutraal daarna. Zit geen emotie in. Als mijn vriendin alleen tijdens slecht weer door de bossen ging fietsen zou ik m'n telefoon vlak bij me houden, ook tijdens een diner. Dat begrijpen anderen heus wel in zo'n situatie.

Ik heb een vriend/kennis/whatsver van hem op Facebook en zag dat vermissingsbericht na 5 min al na het posten. Vond het ook maar een heel droog, feitelijk verhaal. Nu zit er meer uitweiding bij, maar ik vond het eerst een heel vreemd bericht qua toon voor iemand wiens vriendin kwijt is. Afin, ik hoop van harte dat hij er niks mee te maken had, maar een ruzie zou me niks verbazen nee.
Niet gek. In dit soort situaties waar mensen overspoeld worden door emoties kunnen ze vaak in een poging het te onderdrukken erg rationeel en kalm overkomen. Verder willen ze ook niet aan zichzelf toegeven dat er mogelijk iets ernstigs aan de hand is, want daar wilt niemand aan denken. Dus tegelijk wel alles doen om haar te vinden, maar geen emoties.
Verder zie je ook iets wat een klein beetje vergelijkbaar kan zijn bij mensen die in shock verkeren en dan bijvoorbeeld heel kalm en feitelijk kunnen zeggen: oh hey, mijn arm ligt eraf. (Zie je in oorlogssituaties).
pi_174197385
quote:
17s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Een dertiger is "jongelui"? :o
Ja, :{.
I´m back.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:01:41 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174197387
quote:

Jij bent wel van de zwartwitjes, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174197420
Wanneer gaan mensen die vriend laten varen. Die gast zat bij een diner, dat appt 'ie zelfs. Een heel partycentrum dat het kan bevestigen. Hoe dom ben je als je het dan op hem probeert af te schuiven zonder dat er iets is dat daar op wijst.
pi_174197433
Eigenlijk vind ik die afslag naar de Wieksloter weg en de soester duinen heel onlogisch.
Als je vanaf Soestdijk komt om die tijd en met dat weer is het logischer om rechtdoor te fietsen richting Bilthoven, en dan een paar honderd meter voorbij de Wieksloterweg zijn er twee benzinestations met een overkapping waar je even kan schuilen als er noodweer losbreekt. Mogelijke Harde plensbuien. Onder die overkapping bij de Gulf (aan de ene kant) of de Tinq (aan de andere kant) sta je dan even droog.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174197437
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent wel van de zwartwitjes, hè?
Nee, nou ja, die dropjes vind ik wel lekker, maar dit is gewoon een veronderstelling die je eerst moet afchecken, zeg maar. Puur statistiek en criminologie.
Hebben ze wrs wel gedaan, althans dat mag ik hopen.
I´m back.
pi_174197438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Wanneer gaan mensen die vriend laten varen. Die gast zat bij een diner, dat appt 'ie zelfs. Een heel partycentrum dat het kan bevestigen. Hoe dom ben je als je het dan op hem probeert af te schuiven zonder dat er iets is dat daar op wijst.
Een belletje naar Boris de Bulgaar valt buiten de mogelijkheden?
pi_174197466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Inderdaad, leg de focus wat meer op de meer waarschijnlijke gebeurtenissen. Net als eindeloos doordraven over dat peace-teken. De kans dat daar iets achter zit is zo klein.
pi_174197470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:02 schreef barthol het volgende:
Eigenlijk vind ik die afslag naar de Wieksloter weg en de soester duinen heel onlogisch.
Als je vanaf Soestdijk komt om die tijd en met dat weer is het logischer om rechtdoor te fietsen richting Bilthoven, en dan een paar honderd meter voorbij de Wieksloterweg zijn er twee benzinestations met een overkapping waar je even kan schuilen als er noodweer losbreekt. Mogelijke Harde plensbuien. Onder die overkapping bij de Gulf (aan de ene kant) of de Tinq (aan de andere kant) sta je dan even droog.
Tankstations hebben camera's dus dat zal wel gechecked zijn.
pi_174197505
quote:
Zo staat het in de fietsroute. Dus als ze die daawerkelijk wilde volgen dan was dit wel de juiste weg/keuze.
pi_174197519
Overigens zo'n V-teken, dat deden sommige mensen dan wel weer vaak achter iemands hoofd als grapje, bij een foto. Deed dat toen een keer bij mijn moeder en die merkte dat, kreeg je wel paar klappen. :D.
I´m back.
pi_174197560
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:03 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik zat meer aan een loverboy uit de islam te denken en is dat meisje nu opweg naar syrrie
I will do what i must !!
pi_174197579
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:03 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

In theorie valt niks buiten de mogelijkheden. Maar als je op die manier gaat redeneren kun je ook wel gaan controleren of prinses Beatrix een alibi heeft, die woont ook in de buurt.
pi_174197583
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zo'n V-teken, dat deden sommige mensen dan wel weer vaak achter iemands hoofd als grapje, bij een foto. Deed dat toen een keer bij mijn moeder en die merkte dat, kreeg je wel paar klappen. :D.
En dus?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:07:34 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174197587
quote:

[..]

Dat weet je wel, maar je schopt een hoop drama om een peace sign dat bijna net zo ingeburgerd is als de duck-face?

Hij had een diner, dat blijkt ook uit zijn tekst.
Als het idd op een bruiloft was dan zal hij dus een stuk of heel veel getuigen hebben dat hij daar was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 04-10-2017 21:14:12 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174197608
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik zat meer aan een loverboy uit de islam te denken en is dat meisje nu opweg naar syrrie
Een jihadistische loverboy. Right.
pi_174197612
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:07 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

In theorie valt niks buiten de mogelijkheden. Maar als je op die manier gaat redeneren kun je ook wel gaan controleren of prinses Beatrix een alibi heeft, die woont ook in de buurt.
Bernhard opgraven en onderzoeken op sporen zou anders geen onlogische stap zijn.
pi_174197617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:01 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Niet gek. In dit soort situaties waar mensen overspoeld worden door emoties kunnen ze vaak in een poging het te onderdrukken erg rationeel en kalm overkomen. Verder willen ze ook niet aan zichzelf toegeven dat er mogelijk iets ernstigs aan de hand is, want daar wilt niemand aan denken. Dus tegelijk wel alles doen om haar te vinden, maar geen emoties.
Verder zie je ook iets wat een klein beetje vergelijkbaar kan zijn bij mensen die in shock verkeren en dan bijvoorbeeld heel kalm en feitelijk kunnen zeggen: oh hey, mijn arm ligt eraf. (Zie je in oorlogssituaties).
Ik wil ook niet suggereren dat ik denk dat hij er iets mee te maken heeft, maar misschien dat hij wel boos op haar was oid. De vermissing werd ook pas 24 uur later gedeeld; zeggen ze niet dat die uren cruciaal zijn als het gaat om vermissingen? Wellicht hadden ze iets van ruzie en had hij eerst nog het idee dat ze misschien bij een vriendin was gaan slapen of iets dergelijks (dat ze misschien al ruzie hadden en dat ie dacht dat zij haar telefoon had uitgezet omdat ze boos was dat ie niet reageerde), afin pure speculatie en ik denk ook echt niet dat hij hier iets mee te maken had.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ze al dan niet vrijwillig in een auto/busje is meegenomen met fiets en al en dat de politie er dus ook goed aan zou doen mensen hun camerabeelden te laten bekijken op zoek naar busjes / stationwagens die rond 19:30-21:00 langs zijn gereden, en indien mogelijk om te checken of zij zichtbaar is in een auto.
pi_174197630
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En dus?
Dat dat wel grappig is, maar V-tekentjes maken heeft dus wel een soort betekenis.
I´m back.
pi_174197647
quote:
Klopt, maar haar laatste signaal was gevonden bij soestduinen. Daarnaast een route die waarschijnlijk vaker fietste (heb daar even geen bron van, iemand anders die dat ook eerder heeft gelezen?) en ik denk dat ze vastberaden was om gewoon haar fietstocht af te maken. Regen is ook maar regen en het was niet erg koud ofzo. Onweer was heel eventjes en daar fiets je toch al vooral onder veel bomen, bliksemafleider effect heb je daar niet echt dus niet echt een reeele angst. Het enige bezwaar zou zijn dat het al donker werd en in combinatie met het weer er weinig mensen buiten zijn. Dat heeft ze mogelijk verkeerd ingeschat. Ik denk dat ze uberhaupt niet echt heeft nagedacht over de mogelijkheid dat er iets geks zou gebeuren. Je verwacht gewoon dat zulke dingen alleen op het nieuws voorkomen, bij anderen, ergens anders. Zo werkt het.
pi_174197716
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:08 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Ik wil ook niet suggereren dat ik denk dat hij er iets mee te maken heeft, maar misschien dat hij wel boos op haar was oid. De vermissing werd ook pas 24 uur later gedeeld; zeggen ze niet dat die uren cruciaal zijn als het gaat om vermissingen? Wellicht hadden ze iets van ruzie en had hij eerst nog het idee dat ze misschien bij een vriendin was gaan slapen of iets dergelijks (dat ze misschien al ruzie hadden en dat ie dacht dat zij haar telefoon had uitgezet omdat ze boos was dat ie niet reageerde), afin pure speculatie en ik denk ook echt niet dat hij hier iets mee te maken had.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ze al dan niet vrijwillig in een auto/busje is meegenomen met fiets en al en dat de politie er dus ook goed aan zou doen mensen hun camerabeelden te laten bekijken op zoek naar busjes / stationwagens die rond 19:30-21:00 langs zijn gereden, en indien mogelijk om te checken of zij zichtbaar is in een auto.
De vermissing werd diezelfde avond nog gedeeld, om middernacht.
Ik ben bang dat we het ook echt moeten gaan hebben van de camerabeelden. Maar dan denk ik, waar moeten ze naar kijken in vredesnaam?
pi_174197721
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:08 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Het is dezelfde nacht nog bij de politie gemeld.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:11:42 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174197731
quote:
Ze volgde kennelijk de fietsroute en was dus een route aan het rijden, en niet zsm naar huis aan het rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174197733
Geloof mij binnekort krijgen we een berichtje uit het kalifaat
I will do what i must !!
pi_174197759
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geloof mij binnekort krijgen we een berichtje uit het kalifaat
Dat is er al:

Anne Faber, die opgroeide in Arnhem en tegenwoordig in Utrecht woont, verdween vrijdagavond. Ze vertrok uit Utrecht voor een lange fietstocht. Haar vriend sloeg alarm toen hij geen contact meer met haar kreeg.
https://www.gelderlander.(...)harde-werk~a410dd99/
pi_174197762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat dat wel grappig is, maar V-tekentjes maken heeft dus wel een soort betekenis.
Zoals dat heel Japan het doet?
pi_174197831
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het is dezelfde nacht nog bij de politie gemeld.
Excuus, bij de politie wel inderdaad. Maar de hulp van anderen werd wel pas de volgende dag/avond ingeschakeld
pi_174197851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:11 schreef EternalNow het volgende:

[..]

De vermissing werd diezelfde avond nog gedeeld, om middernacht.
Ik ben bang dat we het ook echt moeten gaan hebben van de camerabeelden. Maar dan denk ik, waar moeten ze naar kijken in vredesnaam?
Camerabeelden kunnen extra inzicht geven in de route(s) die ze genomen heeft. Eventuele rare en opmerkelijke gebeurtenissen, iemand die haar achtervolgd ofzo

En voor de rest nog de sporen op de gevonden spullen, dna.. Zo'n meid kun je echt niet heel makkelijk je bus in trekken, neem aan dat ze toch wel geprobeerd heeft zich te verdedigen, op zijn minst, met als mogelijkheid dna/bloedsporen van de dader op haar jas. En als het weer zo'n loslopende draaideurcrimineel/zedendelinquent is kunnen ze er wel iets mee, wellicht.
pi_174197896
Het idee dat ze mogelijk ergens al 5 dagen wordt vastgehouden, haar dingen worden aangedaan en ze weet dat ze op zo'n manier is meegenomen en verstopt dat niemand haar gaat vinden... zo verschrikkelijk gewoon. Het kan nog steeds heel goed een tikkende tijdbom zijn en dat maakt het zo frustrerend dat er zo weinig aanwijzingen zijn.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:17:56 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174197946
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:16 schreef EternalNow het volgende:
Het idee dat ze mogelijk ergens al 5 dagen wordt vastgehouden, haar dingen worden aangedaan en ze weet dat ze op zo'n manier is meegenomen en verstopt dat niemand haar gaat vinden... zo verschrikkelijk gewoon. Het kan nog steeds heel goed een tikkende tijdbom zijn en dat maakt het zo frustrerend dat er zo weinig aanwijzingen zijn.
Of ze zit al 4 dagen in Saint Tropez.....

Je kunt wel een hoop drama verzinnen, maar de kans dat het waar is is net zo groot als dat ze in Saint Tropez zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174197970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze zit al 4 dagen in Saint Tropez.....

Je kunt wel een hoop drama verzinnen, maar de kans dat het waar is is net zo groot als dat ze in Saint Tropez zit.
Geloof je dat echt, dat die kans even groot is?
pi_174198005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:08 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Klopt, maar haar laatste signaal was gevonden bij soestduinen. Daarnaast een route die waarschijnlijk vaker fietste (heb daar even geen bron van, iemand anders die dat ook eerder heeft gelezen?) en ik denk dat ze vastberaden was om gewoon haar fietstocht af te maken. Regen is ook maar regen en het was niet erg koud ofzo. Onweer was heel eventjes en daar fiets je toch al vooral onder veel bomen, bliksemafleider effect heb je daar niet echt dus niet echt een reeele angst. Het enige bezwaar zou zijn dat het al donker werd en in combinatie met het weer er weinig mensen buiten zijn. Dat heeft ze mogelijk verkeerd ingeschat. Ik denk dat ze uberhaupt niet echt heeft nagedacht over de mogelijkheid dat er iets geks zou gebeuren. Je verwacht gewoon dat zulke dingen alleen op het nieuws voorkomen, bij anderen, ergens anders. Zo werkt het.
Ja, het donker worden in combinatie met het weer. En het feit dat zij al behoorlijk nat geregend was. Op de fiets in het donker op onverlichte wegen dat is niet alles, je ziet dan geen moer. Niks aan.
In haar plaats zou ik zelf de fietsroute dan gelaten hebben voor een volgende keer en rechtdoor richting Bilthoven zijn gefietst, de kortste weg terug naar huis.
(Ik ga hierbij dus van mijn eigen logica uit)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:20:15 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174198038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:18 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Geloof je dat echt, dat die kans even groot is?
Ja, zo'n "al 5 dagen ergens vastgehouden" scenario is net zo (on)waarschijnlijk.
De kans dat ze dood is is beduidend groter, maar op de tweede plaats zal toch echt staan dat ze simpelweg vertrokken is.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')