Als ik ooit reclame nodig heb, dan weet ik je te vinden!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:09 schreef Nizno het volgende:
en nu ik eindelijk tv kan kijken is er idd reclame.....![]()
Ik ben zo goed in de reclame vinden
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ik ooit reclame nodig heb, dan weet ik je te vinden!
Naja hij begon natuurlijk wel met achterstandquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:17 schreef WheeleE het volgende:
Zo zie je maar, met creatief monteren kun je je kijkers flink het bos in sturen.
yep daar hebben ze flink een handje van. Maar de NET5 knip en plak maakt het zelfs nog ergerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:17 schreef WheeleE het volgende:
Zo zie je maar, met creatief monteren kun je je kijkers flink het bos in sturen.
omdat t minder ging kwam hij meer gericht in beeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:26 schreef WheeleE het volgende:
Trent was wel een beetje een muurbloempje, onzichtbaar. Pas de laatste 2 of 3 afleveringen was ie meer op de voorgrond.
Dacht al dat je het net op had gezetquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:15 schreef Nizno het volgende:
ik vergat het gewoon
en als ik dan zap......................
uhuh, gelukkig maar 1 reclame en toen begon het alweerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht al dat je het net op had gezet
Haha nee idd, zag dat Gary nog aan het oplepelen was net.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef Nizno het volgende:
de bouillon is goed anders was het laatste echt niet opgelepeld
ik ben er bang voor iddquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Haha nee idd, zag dat Gary nog aan het oplepelen was net.
Maar hij zal wel winnen op 1 puntje ofzo
1 tien is genoegquote:
Niet vergeten he Nizno, geen MC AUS vandaag!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:32 schreef Nizno het volgende:
en dan zul je zien dat ik morgen om half 8 meteen op net5 kijk en bedenk... ow ja het komt niet
tot maandag
hahaha dank jequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet vergeten he Nizno, geen MC AUS vandaag!
ach, gaan ook genoeg mensen voor grote bezienswaardigheden in de stad lang in een rij staanquote:
hmm true.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ach, gaan ook genoeg mensen voor grote bezienswaardigheden in de stad lang in een rij staan
Voor eten vind ik het ook zonde hoor. Daarom ook niet zo van het naar restaurants als Happy Italy gaan, waar je niet kunt reserveren en dus moet hopen dat het niet te druk is..quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
hmm true.
Ik vind het meestal zonde van m'n tijd
pindarotsjes kan ik me ongans aan eten maar deze combi nog nooit opquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:27 schreef essnhills het volgende:
Sowieso altijd maar die pindakaas met jam..
Stelletje amateurs
Pindakaas met vlokken/hagelslag, dat is pas een winnaar.
Wat..quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
pindarotsjes kan ik me ongans aan eten maar deze combi nog nooit op
Daarin gaat hij glanzend door natuurlijkquote:
Whehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat heeft ze nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:40 schreef essnhills het volgende:
Hoe kun je nou vergeten je frituurpan hoger te zetten met zo'n gerecht
Prachtig tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
Matt met zijn NL uitspraken hele tijd
Lekkor!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
Matt met zijn NL uitspraken hele tijd
Bijna!quote:
valt me mee hoeveel ik zie voor er een blok komt..... maak me bijna zorgenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in Jess vandaag
Geen idee. Misschien moeten ze wat meer reclame ervoor maken, dan weten we tenminste of het nog komt of nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:08 schreef Nizno het volgende:
ha daar is de reclame dan toch, pfieuw..... was al bang dat ik geen reclame zou zien vandaag...
is dat programma over die spa nog op tv tegenwoordig trouwens?
ja ik hoor er niets meer over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten ze wat meer reclame ervoor maken, dan weten we tenminste of het nog komt of niet
Ja precies. Misschien moeten we ze er even op attenderenquote:
Misschien hebben ze genoeg kijkers en willen ze geen nieuwe er bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies. Misschien moeten we ze er even op attenderen
Ohja dat zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien hebben ze genoeg kijkers en willen ze geen nieuwe er bij.
een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat zou kunnen inderdaad.Logische verklaring
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken.
104.000 kijkers gisteren!quote:2229
SPA
0,7 2,3 104.000
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier aan heb bijgedragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |