abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17388287
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 05:28 schreef Knorknor het volgende:
Is het ook niet zo dat het in het begin tè gevoelig is, omdat het bolletje meteen op je clit zit?
In het begin was het echt heel gevoelig, alleen lopen was al een hele ervaring, niet dat je echt loopt te komen ofzo, maar ik voelde het echt heel duidelijk.

Met sex heeft het een week of 2 a 3 geduurt voordat ik er weer alles mee kon wat daarvoor ook kon, dat was wel iets aan de te gevoelige kant, maar dat los je op door niet te direct te stimuleren...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 20:12:33 #202
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17399458
Dankzij jullie verhalen hebben mijn vriend en ik ook besloten om bij mij eenzelfde piercing te laten zetten. Ik weet alleen nog niet waar ik het goed en safe kan laten doen.
Bedankt alvast voor alle info en het starten van het topic!
Love is in the air...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:31:35 #203
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17408119
Ik snap na grondige bestudering nogsteeds niet waarom dat ding als ie in een bochtje loopt beter aansluit... Bochtje naar buiten of bochtje naar binnen? En zijn het dezelfde piercings als in je navel dan?
Oh ja, en hoe dik is ie? 1,2 of 1,4 ofzo?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17412826
hallo ik ben dus vriendin van racing max en heb vrijdagavond doorgebeten ben mijn piercing gaan halen, maar graag wou ik effe nog een paar vraagjes stellen, ik heb nu veel meer witverlies dan voordien, heb nog wel pijn als ik een broek draag voorral, maar bedankt voor je advies graag wou ik weten of jij ook met deze probleempjes te kampen hebt gehad?...alvast bedankt!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:55:36 #205
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17413043
En, hoe is je ervaring verder tot nu toe? Heb je een staafje of ringetje? Waar (door wie) heb jij m laten zetten?
Love is in the air...
pi_17415590
@ erodome ; het ziet er mooi uit, maar verder als man zijnde vind ik het niet nodig, alhoewel... als het extra mogelijkheden met zich meebrengt kan het altijd intressant zijn.

[ Bericht 44% gewijzigd door _Vixion_ op 28-02-2004 21:28:50 (Toevoeging) ]
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:53:55 #207
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17416156
@ vriendin van racing max: en? Veel pijn?
pi_17416392
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 20:12 schreef Knorknor het volgende:
Dankzij jullie verhalen hebben mijn vriend en ik ook besloten om bij mij eenzelfde piercing te laten zetten. Ik weet alleen nog niet waar ik het goed en safe kan laten doen.
Bedankt alvast voor alle info en het starten van het topic!
Mijn zwager heeft een piercingshop, ik zal hier verder geen reclame maken maar van hem heb ik geleerd dat je op een paar dingen kunt letten: is er een aparte "behandelruimte", gebruikt de piercer handschoenen (zoals dokter of tandarts), krijg je duidelijke voorlichting en info over het zetten en verzorgen van de piercing, hebben ze een leeftijdlimiet voor piercen? ( een piercer die liefde voor zijn vak heeft zet geen piercings bij mensen onder de 16 zonder begeleiding van een ouder bvb.)

als je dan een piercing hebt laten zetten twijfel dan niet om nog eens langs te gaan voor advies, beter 10 keer voor niks langs dan 1 keer te laat.

hoop dat je hier iets aan hebt...

owja let ook even op of hij de sieraden steriliseert... meestal zitten ze dan in een luchtdicht verpakking..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 22:41:54 #209
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17416959
Dank je, weet je ook waar ik aan adressen kan komen? Moet ik dan de GGD bellen?
Love is in the air...
pi_17422953
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 18:42 schreef racing_max het volgende:
hallo ik ben dus vriendin van racing max en heb vrijdagavond doorgebeten ben mijn piercing gaan halen, maar graag wou ik effe nog een paar vraagjes stellen, ik heb nu veel meer witverlies dan voordien, heb nog wel pijn als ik een broek draag voorral, maar bedankt voor je advies graag wou ik weten of jij ook met deze probleempjes te kampen hebt gehad?...alvast bedankt!
Je hebt hem nog maar net, dus het kan nog wat gevoelig zijn, ik heb er zelf niet echt pijn aan gehad, maar het was wel gevoelig...

Hou het goed schoon, volgens de beschrijving, als het over een dagje of 2 nog pijn doet neem dan contact op met de piercer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17423009
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap na grondige bestudering nogsteeds niet waarom dat ding als ie in een bochtje loopt beter aansluit... Bochtje naar buiten of bochtje naar binnen? En zijn het dezelfde piercings als in je navel dan?
Oh ja, en hoe dik is ie? 1,2 of 1,4 ofzo?
Als hij helemaal recht zou zijn dan loopt hij niet mooi langs de zenuw daarbinnen in...
Hij is ietsje gebogen, naar binnen toe.

Hoe dik hij is, euhhhhhhh even denken hoor, wat was het ook alweer, 1,2 geloof ik, het is niet zo'n dik staafje, balletjes kan je zelf zo gek maken als je zelf wil...

Ik heb hem trouwens bij skinarts in utrecht laten zetten, die piercer kende ik al van de uithof(dierenziekenhuis), waar hij internist is, piercen is zijn hobby...
pi_17424356
bwa echt pijn niet maar vooral bij het dragen van een broek heb ik wel last en moet ik zien hoe ik ga zitten normaal? niet echt pijn eerder gevoelig ja, maar wanner ik met het staafje schuif komt er een klein beetje wit vocht uit? is dit normaal? gevoeligheid is al wel veel beter dan zaterdag heb ze vrijdag late steken, maar zeg het heb vooral last wanneer ik zit bij het dragen van een broek als ik rechtsta voel ik er niets meer van
pi_17424377
wat ik nog wou weten was de pijn bij jou op die twee dagen volledig weg?
pi_17431907
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:10 schreef racing_max het volgende:
bwa echt pijn niet maar vooral bij het dragen van een broek heb ik wel last en moet ik zien hoe ik ga zitten normaal? niet echt pijn eerder gevoelig ja, maar wanner ik met het staafje schuif komt er een klein beetje wit vocht uit? is dit normaal? gevoeligheid is al wel veel beter dan zaterdag heb ze vrijdag late steken, maar zeg het heb vooral last wanneer ik zit bij het dragen van een broek als ik rechtsta voel ik er niets meer van
Dat witte is toch een beetje ontstekingsvocht....

Hoe je dat oplost....
Neem een kopje gekookt water en doe er een mespunt zout in, zo maak je een zoutoplossing.
Doe die zoutoplossing in een borrelglaasje en zet die over de piercing heen en hou hem daar een paar minuten.

Doe dit 2 maal daags, zo hou je het echt goed schoon...

Bij mij was de pijn na 2 dagen wel verdwenen, maar het is nog wel een weekje in totaal gevoelig geweest, die wond is niet in 2 dagen genezen, dat heeft wat tijd nodig.

Draag even lekker losse broeken of een rok, dan heb je er geen last van en je zal zien dat je over een weekje nergens meer last van hebt en weer gewoon strakke broeken kan dragen.
  maandag 1 maart 2004 @ 22:15:22 #215
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17452003
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:11 schreef racing_max het volgende:
wat ik nog wou weten was de pijn bij jou op die twee dagen volledig weg?
ten 1ste succes en veel plezier van je nieuwe piercing, nog verder even dit ter aanvulling,
elk lichaam reageert anders op [intieme] piercings ongeacht waar deze geplaats is.
zorg altijd goed voor je lichaam en vooral in de herstel fase in het begin zorg voor
voldoende rust, eet ruim voldoende fruit en tevens ook belangrijk is de hygiene.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:19:51 #216
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17473035
Zijn er nog meer mensen die hun ervaringen willen delen?
Love is in the air...
pi_17473183
dit is eigenlijk offtopic maja..ik typ het toch:

Bij mij op de opleiding zit een man en die heeft een eikelpiercing....ik heb alleen aan hem gevraagd of het zetten pijn deed...(toen was ik aangeschoten )
Maar ik vraag me af hóe dat ding door je eikel zit zeg maar.....ik ga dat niet zomaar aan em vragen, van:"ejje...die piercing door je eikel hè?..hoe zit die er in?"

Niet dat ik zo'n ding wil (lijkt me pijnlijk )...maar gewoon nieuwsgierig
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:59:29 #218
79399 Mr.Norris
ShineOnYouCrazyDiamond
pi_17473654
Hmm.. lekker geschoren
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 21:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb wel een plaatje, het is uit een foto gesneden zodat het toegestaan blijft binnen de faq en vrij erg uitvergroot, dus het is niet het mooiste plaatje

Het is geen recht staafje, het is een iets gebogen staafje zodat hij mooi met het lichaam meeloopt.
Je ziet eigenlijk alleen het bovenste bolletje als je staat(ik zal nog even een foto opzoeken waar ik gewoon naakt sta, dan zie het het geheel).

Zo foto 1, van de piercing zelf...

[afbeelding]

Foto 2, staand....

[afbeelding]
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:24:01 #219
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17478546
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:27 schreef Famas het volgende:
dit is eigenlijk offtopic maja..ik typ het toch:

Bij mij op de opleiding zit een man en die heeft een eikelpiercing....ik heb alleen aan hem gevraagd of het zetten pijn deed...(toen was ik aangeschoten )
Maar ik vraag me af hóe dat ding door je eikel zit zeg maar.....ik ga dat niet zomaar aan em vragen, van:"ejje...die piercing door je eikel hè?..hoe zit die er in?"

Niet dat ik zo'n ding wil (lijkt me pijnlijk )...maar gewoon nieuwsgierig
meest voorkomdende eikel piercing is de Prince Albert,
het gaatje komt ter hoogte van het toompje,
het ringetje gaat dan via dit gaatje door de plasbuis.

en of het pijn doet ? op de pijnschaal van 1 tot 10 een 5

voor meer info zie ook Piercings & Seks
pi_17563018
hier terug vriendin van racing max de pijn bij het zette valt heel goed mee echt waar daarna heb je er niet veel last van enkel bij het dragen van broeken on het begin een beetje gevoelig maar nu voel ik er niets meer van heb ze nu een weekje en heb geen pijn meer! dus aan al die het van plan zijn: even doorbijten en je zal er geen spijt van hebben!
ah ja ik heb de mijne late doen in wild cat in antwerpen echt heele goede shop mijn vriend heeft zijn tepel en navel daar ook laten piercen en het zijn echt mensen die het vak kennen, ik heb het wel door een vrouw laten doen voelde ik mee beetje beter op men gemak hihihhi groetjes
  zondag 7 maart 2004 @ 22:11:30 #221
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17563579
Ik vind dat je wel ff moet vertellen hoe het tijdens de sex is, ik neem dat ding niet omdat het zo mooi staat (ok, ook)...
  maandag 8 maart 2004 @ 00:05:25 #222
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17565916
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar ja...
Hoe voelt het nu, lekker?
Love is in the air...
pi_17580057
tja we hebben nog niet echt kunnen sexen vermits het nog vrij gevoelig is, maar zal je laten weten hoe het is wanneer het gaat
  maandag 8 maart 2004 @ 20:23:11 #224
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17582339
Hoe is het algemene gevoel nu, bij de dagelijkse dingen zeg maar?
Love is in the air...
pi_17631677
nu voel ik het eigenlijk niet meer tja er zit iets he, maar echt hard voel je het niet zitten juist de eerste dagen, nu let ik er eigenlijk niet meer zo op maar zou het niet kwijt willen!
maar laat je zeker en vast weten hoe het voelt tijden de sex, en neen je neemt zo'n ding niet omdat het mooi staat maar vind dat het iets speciaal heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')