In het begin was het echt heel gevoelig, alleen lopen was al een hele ervaring, niet dat je echt loopt te komen ofzo, maar ik voelde het echt heel duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 05:28 schreef Knorknor het volgende:
Is het ook niet zo dat het in het begin tè gevoelig is, omdat het bolletje meteen op je clit zit?
Mijn zwager heeft een piercingshop, ik zal hier verder geen reclame maken maar van hem heb ik geleerd dat je op een paar dingen kunt letten: is er een aparte "behandelruimte", gebruikt de piercer handschoenen (zoals dokter of tandarts), krijg je duidelijke voorlichting en info over het zetten en verzorgen van de piercing, hebben ze een leeftijdlimiet voor piercen? ( een piercer die liefde voor zijn vak heeft zet geen piercings bij mensen onder de 16 zonder begeleiding van een ouder bvb.)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:12 schreef Knorknor het volgende:
Dankzij jullie verhalen hebben mijn vriend en ik ook besloten om bij mij eenzelfde piercing te laten zetten. Ik weet alleen nog niet waar ik het goed en safe kan laten doen.
Bedankt alvast voor alle info en het starten van het topic!
Je hebt hem nog maar net, dus het kan nog wat gevoelig zijn, ik heb er zelf niet echt pijn aan gehad, maar het was wel gevoelig...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:42 schreef racing_max het volgende:
hallo ik ben dus vriendin van racing max en heb vrijdagavond doorgebeten ben mijn piercing gaan halen, maar graag wou ik effe nog een paar vraagjes stellen, ik heb nu veel meer witverlies dan voordien, heb nog wel pijn als ik een broek draag voorral, maar bedankt voor je advies graag wou ik weten of jij ook met deze probleempjes te kampen hebt gehad?...alvast bedankt!
Als hij helemaal recht zou zijn dan loopt hij niet mooi langs de zenuw daarbinnen in...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap na grondige bestudering nogsteeds niet waarom dat ding als ie in een bochtje loopt beter aansluit... Bochtje naar buiten of bochtje naar binnen? En zijn het dezelfde piercings als in je navel dan?
Oh ja, en hoe dik is ie? 1,2 of 1,4 ofzo?
Dat witte is toch een beetje ontstekingsvocht....quote:Op zondag 29 februari 2004 13:10 schreef racing_max het volgende:
bwa echt pijn niet maar vooral bij het dragen van een broek heb ik wel last en moet ik zien hoe ik ga zitten normaal? niet echt pijn eerder gevoelig ja, maar wanner ik met het staafje schuif komt er een klein beetje wit vocht uit? is dit normaal? gevoeligheid is al wel veel beter dan zaterdag heb ze vrijdag late steken, maar zeg het heb vooral last wanneer ik zit bij het dragen van een broek als ik rechtsta voel ik er niets meer van
ten 1ste succes en veel plezier van je nieuwe piercing, nog verder even dit ter aanvulling,quote:Op zondag 29 februari 2004 13:11 schreef racing_max het volgende:
wat ik nog wou weten was de pijn bij jou op die twee dagen volledig weg?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatje, het is uit een foto gesneden zodat het toegestaan blijft binnen de faq en vrij erg uitvergroot, dus het is niet het mooiste plaatje
Het is geen recht staafje, het is een iets gebogen staafje zodat hij mooi met het lichaam meeloopt.
Je ziet eigenlijk alleen het bovenste bolletje als je staat(ik zal nog even een foto opzoeken waar ik gewoon naakt sta, dan zie het het geheel).
Zo foto 1, van de piercing zelf...
[afbeelding]
Foto 2, staand....
[afbeelding]
meest voorkomdende eikel piercing is de Prince Albert,quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:27 schreef Famas het volgende:
dit is eigenlijk offtopic maja..ik typ het toch:
Bij mij op de opleiding zit een man en die heeft een eikelpiercing....ik heb alleen aan hem gevraagd of het zetten pijn deed...(toen was ik aangeschoten)
Maar ik vraag me af hóe dat ding door je eikel zit zeg maar.....ik ga dat niet zomaar aan em vragen, van:"ejje...die piercing door je eikel hè?..hoe zit die er in?"
Niet dat ik zo'n ding wil (lijkt me pijnlijk)...maar gewoon nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |